Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 350 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 7
Celkem: 350

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.10. 2020
Příspěvků: 51 | Témat: 10

07.04 2022 20:05


Dobrý večer sa praje.

Podeľte sa o vlastnú skúsenosť, o svoj postreh, či pocit, keď ste presedlali z generácie D3 na novšiu.

Kvalita spracovania bola horšia / lepšia ?
Kazilo sa v aute vo všeobecnosti viac veci, alebo menej ?
Komfort tlmenia sa zlepšil ? A čo výbava, je tam niečo, čo radikálne zvýši komfort oproti D3 v plnej výbave ? Koľko hluku prechádza do vnútra za jazdy na porovnanie ?

Potešia komplexné odpovede, ale toto sú také základné veci, ktoré ma zaujímajú pred kúpou a ktoré veľmi pri skúšobnej jazde neodsledujem. Vopred vďaka
nahoru

sponzor





07.04 2022 20:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

07.04 2022 20:23


Velmi v kocke, D4 je oproti D3 vyrazne lepsia, D5 je uz taka ojebana vo vsetkom. Hluk, pocit, vsetko.
Z D3 do D4 by som siel.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

07.04 2022 20:35


Přesně nako tomko. D3 pokud bude v dobrem stavu opravdovy facelift s 3G mmi 09-10 ok problém je ze už přestávají být nové díly. A D4 je posl neojebana A8 dále je to už jen směšná fraška
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 2

14.03 2023 17:16


Zdravim.Oplati sa ist do A8 D4 4.2 fsi neni to financna samovrazda oproti D3 4.2 mpi?Dakujem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

14.03 2023 20:16


162kw: oproti D3 4.2 si na tom istom plus minus.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 2

14.03 2023 20:36


Netusim vobec kolko stoja diely ,spotrebak brzdy mechy napravy atd na d3 ked je to starsi model vs d4 .a hlavne kvalita aut od euro 5 a od roku 2010 isla podla mna kazdym rokom rapidne dole tak ci d4 bude aspon tak kvalitna ako d3 este podla mna bola.Teraz mam C5 a mal som aj C6 a tam boli ceny dielov podobne a v pohode.Na D4 mi dvaja ludia vraveli ze druhovyroba brzdy tak 1000 euro,dalsi znamy napr presiel z C7 bitdi na D4 tdi a nadava ze brzdy cena 300 vs 1000 euro
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

14.03 2023 21:10


Kedze druhovyrobu brzd na auta asi od roku 2008 nekupujem, tak netusim. Vzdy sa skrutili ked som raz zabrzdil z 200.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 46 | Témat: 7

15.03 2023 11:21


D4 jde rozhodne lip do zatacek, ma vetsi torzni tuhost a prijde mi mnohem lip vyvazena a obratnejsi nez D3, netahne ji predek tak moc ven. Mame D3 4.2i a kamos D4 4.2fsi. Servis D3 mi prijde ok, jako jsou starsi a chteji uz veci jako dat nove loziska v diferaku, nebo poloosy, zamek kufru, termostaty, cidla, silent bloky motoru, hlinikove raminka na pohyb sani, vysouvani displeje, civky, lambdy, zrenovovat svetla a tak, ale motor a prevodovka zatim porad drzi, 270kkm najetych, stala 170k pred 7 lety, kdyz jsme ji kupovali, srandovni u predvadeciho auta s plnou nalozi a cenovkou ke 3 mega v roce 2003.

Kupovat dneska A8, tak vemu D4 a nechal bych si ji klidne nafurt je pekna, mozna hezci cistsi nez ty novejsi a interier je jeste porad normalni. Cena vykon ale zase vede D3, prodali jich vic, nekde vzit nejakou hezci za 200-300, nechat si 200 bokem a je to, muze se jezdit dalsich 5 let vklidu. D4 bude za tu dobu klidne o 300k drazsi no plus minus, to zalezi, ze.
nahoru

sponzor





15.03 2023 11:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

22.01 2024 23:57


nasiel som dva inzeraty na to iste auto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Prodáme osobní automobil AUDI A8 D4, rok výroby 2011,
stav tachometru – 314 152 km. VIN WAUZZZ4H9BN025953
Motor 3.0TDI (184kW), automatická převodovka 8 rychlostí.
cukající převodovka, servo ve špatném stavu na výměnu, voda v oleji, nutno přetěsnit motor, zanesený filtr pevných částic, nefunguje regulace teploty interiéru, netěsnící střešní okno (interiér není nijak poškozen vodou), lak je na mnoha místech kvůli poškození obroušen na hliník – z toho důvodu je celé vozidlo polepeno fólií.
Vozidlo se nachází v majetkové podstatě společnosti v úpadku

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Prodáme osobní automobil AUDI A8 D4, rok výroby 2011,
stav tachometru – 314 152 km. VIN WAUZZZ4H9BN025953
Motor 3.0TDI (184kW), automatická převodovka 8 rychlostí plná výbava, všechno funguje tak jak má
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

23.01 2024 8:19


denial: od toho utikat... jsem netusil, ze i D4 uz spadly k lidem, co nemaj na servis...


No a podle SPZ teda tezeni Etherea vynosne neni...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

23.01 2024 18:57


Já se posl dva měsíce bavim sbíráním A8 takže už máme 2xD4 D3 i D2 je to trochu už na hraně s narušeností.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 46 | Témat: 7

23.01 2024 22:25


Co myslite o motorech CREC, CRED, CREA, mely by mit prime i neprime vstrikovani a CREA mel byt i v A8 D4 v roce 2013-2014, je to tech 228kw,ze?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

24.01 2024 0:14


Satas: Dobre delas, hlinik ma prej jit nahoru..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

24.01 2024 10:53


D3ka predfacelift a mozes si pustit

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email