Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 421 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 421
Uživatelů: 0
Celkem: 421

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 62 | Témat: 18

19.04 2011 13:18


Zdravím borci,
jak to tak bývá odešla mi na mojí Audi a4 b6 1.9tdi přední náprava. Známej mi za docela dobrý prachy nabídnul komplet sadu přední nápravy od týhle firmy http://PTS*-auto.com/ Je to prej nějaká replika od Bosche nebo prej či co.. Jeho známej jí prej má na Superbu a drží mu bez problémů už 2 roky. Chci se jen zeptat jestli s replikama od týhle firmy nemáte nějakou zkušenost ? A nebo je ta náprava blbá čína co vydrží měsíc a pak jí můžu vyhodit..V servisu mi tvrdily že to je prej nějaká čína ale tu firmu PTS* Automotive neznají. Mě se taky o ní podařilo zjistit nějaký reference. Jinak cena nápravy je 9 000 Kč
nahoru

sponzor





19.04 2011 13:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

19.04 2011 13:51


kontaktuj uživatele meggy Nabídne ti kvalitní s pěknou slevou
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2010
Příspěvků: 62 | Témat: 18

19.04 2011 14:12


dík , už jsem mu napsal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 17

23.06 2014 17:18


Zdravím kluci, mám problém, tupé klepání (podobně jako čepy) od předná nápravy nemá někdo nějakou zkušenost už jsem bezradnej, Komplet přední náprava nová najel jsem na ní teď 500km s autem jezdím jen srazy a za hezkého počasí vyjíždky jinak mám druhý vůz, jsou nové horní ramena, stabíky dokonce jsem udělal i uložený stabilizátoru, všechny čepy, i čpy na řídících tyčích prostě komplet včetně stabíku a pořád klepe už nevim coby, tlumiče mají najeto max 3tis km dával jsem V-MAXX stavítko a origo vrchní uložení které bylo v pořádku, všechny šrouby na nápravnici nové, pružiny tlumiče a komplet přední náprava a pořád tupě klepe........ Ještě jsem přemýšlel jestli by nahoře pod baterií a brzdovým válcem nemohlo být povolené celé řízení ale je to vůbec možné ? Díky za odpověď
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 88 | Témat: 5

23.06 2014 17:54


ja to iste ale na zadnej naprave a tiez netusim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 86 | Témat: 13

09.03 2023 13:45


Ahoj,
vyřešili jste to někdo? Mám to samé (A4 B6 avant quattro*). Vyměněno už snad všechno za originální ND a stále v tom brutálně klepe, spíš mlátí a občas křupe. Někdy vlevo, někdy vpravo, ale vždy spíše z prostředku auta, než od kol. Mohu jet klidně po kostkách, kočičích hlavách a nic a pak na naprosto rovné silnici svinská rána. A nebo obráceně. Už jsem pod autem několik dní, všechno tuhé, bez vůlí.
Zvuk je to jako by něco většího kovového naráželo do nápravnice, ale tam samozřejmě nic není. Nic se jí nikde nedotýká ani nepřibližuje. Do auta mohu strkat, houpat s ním, pérovat a ticho. Dělá to jen za jízdy, spíše při prudkých změnách směru jízdy.
Sice jde už skoro o veterána, nic méně bez toho klepání by stále šlo o skvělý požitek z jízdy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

09.03 2023 14:32


Majkl111:

ked mas vsetko menene na prednej naprave a bucha ti to na rovnej ceste, tak jedine co to moze byt,je modul za strednym panelom za klimatronikom na tunely z vrchu je modul jednotka zrychlenia ESP* je prepojena z ABS* a ESP* riadiaca sa asi bud pri skrate v slimaku hadze do zakladneho nastavenia a zle rata otacky kolies vonkajsieho a v nutorneho kolesa poloosy, ked sa rozteluje sa v nudzaku snazi nastavit a skorigovat otacky kolies cez ESP* v diferaku v prevodovke predneho nahonu co je bezne ked sa v slimaku volantu posuva poloha ESP* nastavenia zakladnej polohy co je bud nieco povolene alebo zlomene alebo skrat na kabloch canbus riadenia left right! daj na vag diagnostiku ESP* a ABS* alebo len vlhko! a ked ze mas quattro* mozno aj loziska diferaku, ale precisti ABS* snimace magnety a kable ci nejsu ujebane a prstence na nabojoch ABS* drazky su mozno zakydane a iba zle rataju alebo to co som spominal prv.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 86 | Témat: 13

09.03 2023 14:40


No nevím, nevím, to by za jízdy problikávala kontrolka ESP*, ne (zásah EDS*)? Každopádně s ABS* ani ESP* není problém (ani ve VAGU).
Ale kouknu na to.
Díky
nahoru

sponzor





09.03 2023 14:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

09.03 2023 14:55


ked mas Q tak je to prepojene aj z EDS*-ASR* nemusi preblikavat mne to tiez robilo a neblikalo ked menil volant! ale ABS* kruzky ked su zavalene vazelinou a prachem tez vedia robit galibu ale aj zle obutie rozdielne v predu nez v zadu!
koaxialne loziska na oboch poloosach na oboch stranach v nutorne pri prevodovke ?!
Naposledy upravil Sam57 dne 09.03 2023 16:13, celkově upraveno 3 krát. (37% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 86 | Témat: 13

09.03 2023 15:14


Radiální vůle je nulová na obou unašečích, axiální cca 2mm.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

09.03 2023 15:17


takze o volu nejde! to nezistis na poloosi koaxial ked DAS* na dvihak nemusi nic prezradzat a pri zatazi az na kazdej strane ma tri loziska na krizi na zarazkach vo vazeline ked je jedno pred smrtou a rozipanim potom to buchoce obcas hoci pri dakej polohe, az kym sa nerosipu vsetky v puzdre kovovom za manzetou z oboch stran.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 86 | Témat: 13

09.03 2023 15:29


Tam bych to taky na problém neviděl. Ty dva milimetry jsou jen jak unašeč jezdí v tisícihranu.
Podle zvuku to prostě odhaduju na problém s nápravnicí. Jediné, co nebylo na nápravě celé nápravě měněno jsou silentbloky nápravnice. Na ně jsem koukal i jsem je zkoušel montpákou a nic špatného jsem na nich nenašel. Objednal jsem teď tedy nová uložení a zkusím vyměnit. Včera jsem dával originál hydrolůžka motoru, protože motor byl celý o cca 2cm níž - podle předního dorazu, který už byl v maximální poloze a stejně byl motor o něj opřený. Tak jsem tiše doufal, že třeba motor cestoval do stran a přes poloosy bouchal do těhlic. Tohle se mi však nepotvrdilo.
Rány jsou hodně intenzivní, ale do volantu nejdou vůbec a do pedálu jen velmi, velmi tlumeně. Takže ať bouchá cokoli do čehokoli, musí to být oddělené od řízení i od Karoserie* přes nějaký silent. Proto typuju tu nápravnici.
Ale jak jsem psal - bral jsem za ní montpákou a uložení se jeví nepotrhané a funkční.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

09.03 2023 15:45


tak jednoznacne pozri naboje hlavne srouby at sou utahnute a viac takto asi tazko poradim tvoja teoria je ujeta neni sanca jedine prevodovkova cast robi hento spodny ulozne ulozenie dava slehy pri necitlivem plyne a spojke co je dvojhmota u mne pri manuale... ale nachylne su vzdy najvac horne predne rameno v pravo co je u nas v EU u spolujezdce aj ked sa to tusim objednava presne naopak z vonka pohlad na auto co je najvacsa zataz pri akceleracnom prejazde do lava,
logicky u nas kokpit v levo, tak prava strana trpi vice a v UK naopak.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email