Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 870 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MMP
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 830
Online návštěvníků
Návštěvníků: 868
Uživatelů: 2
Celkem: 870

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.8. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 5

24.02 2023 5:19


Zdravím,
snažím se na své B7 rozchodit přídavné topení, které tam je již originál od výroby.
K problému...
Když nastavím určitý čas, či ho zapnu manuálně, tak slyším, jak z nádrže bere naftu - tudíž, čerpadlo u nádrže ok - samotné nezávislé topení "vrní", vibruje - takže se v něm něco děje, jenže tím to končí - heating trvá cca 2 minuty, poté se vypne a nic se neděje. Hadice, bufík studený. Když je ale auto zahřáté, tak to samozřejmě i s vypnutým zapalováním začne foukat - z výfuku to fouká, ale pouze vzduch - bez spalin.
Kdysi jsem to měl na diagnostice a ta hlásila "žádný plamen", já teď nevím, kde hledat chybu. Svíčka se teď velice špatně shání (vyčistil jsem jí a vypadá ok, pravděpodobně měněná bývalým majitelem) - stojí ale kolem cca 1000kč, to samé přídavné vodní čerpadlo, které je přimontované přímo na bufíku. Přidávám do přílohy foto - vypadá už dost zuboženě, každopádně si úplně nejsem jistý, jestli může být na vině tohle čerpadlo.
Neřešil to někdo?
Druhá věc, která by mě zajímala - existuje k tomu topení dálkové ovládání? Zatím ovládám pouze přes palubní počítač.
nahoru

sponzor





24.02 2023 5:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

24.02 2023 9:21


Sundat vedení paliva u bufíku a přes diagnostiku spustit plnění případně test akčních členů-podávací čerpadlo a musí dávat. Průměr hadičky je malý a pokud se nepoužívá může bejt zalepená a nafta se nedostane do spalovací komory. To že čerpadlo cvaká neznamená že naftu nasaje a vytlačí. Tohle vibrační čerpadlo má minimální sací tlak a proto se montuje co nejblíž k nádrži a výlak čerpadla taky není nic extra. Zalepený čerpadlo a hadička od biosložek co se do nafty sere nebo sralo udělá v létě svoje když se to nepoužívá. Čerpadlo se zalepí a topení už se nerozeběhne. Musí se potom vedení paliva rozebrat, čerpadlo se pokusit v benzínu vypláchnout a vedení profouknout a znova zaplnit.

Od jara do zimy je potřeba alespoň čas od času topení spouštět tak na 10-15minut aby k tomu zalepení vedení paliva nedocházelo.

Ano ovladač se dá koupit samostatně cca 3500,- za nový. Jaký číslo dílu je na jednotce dálky. Podle toho se pořídí dálkáč. Bude to ovladač T91. Dá se použít i použitej a párování se provádí tak že se vyndá pojistka od tý přijímací jednotky dálky na 5 vteřin potom se opět vloží a na dálkáči se zmáčkne tusím tlačítko OFF a dálkáč by měl být naučený kontrolka na dálkáči by měla dlouze zasvítit. Pokud bliká rychle nedošlo ke spojení.

Jinak tohle topení není extra výkonné. Já dodělal Webasto Thermo top E a to má 5KW a ohřeju s tím komplet vodní okruh. V zimě naporostá paráda.

Jen to nejde ovládat z maxidotu. Ale to jsem pořešil hodinama od Webasta.

Pokud chceš můžu doporučit pána z Trutnova co dělá nezávislá topení. Přes něj jsem dodělával 3 sady topení do mejch aut. Dodá vše co je potřeba umí opravit i namontovat. Poradí i na dálku. Můžeš mu zavolat 608025228. Najdeš ho i v inzerci pod tímhle číslem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11217 | Témat: 95

24.02 2023 12:01


Ten Trutnov je dobry, potvrzuju. Osobne bych se s tim nedrbal a rovnou ho to nechal udelat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 508 | Témat: 14

24.02 2023 12:47


Svíčka bude OK, tak buď funguje, nebo ne. Problém je spalovací komoře.
První problém je podávací tryska - je tam membrána s životností tak max 10 let, pak ji můžeš zahodit (u audi koupíš jen jako komplet se spalovací komorou), u Volva se dá objedant samostatně, jen pod jiným číslem)
Vydřený komutátor ventilátoru v komoře - životnost asi tak stejná.
Zalepená dioda pro detekci plamene - stačí vyčistit.
Zpětně už bych nic jiného, jak výměnu celé té komplet komory nedělal, tahat to ven a nazpět byla strašná otrava. Ta opravná sada ale stojí cca 20 tis, což už taky nedává moc význam.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email