Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 3
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

31.07 2013 23:46


vyreseno....
extremne zatuhle hydrostely.. volnobeh 10 minut, pak proturovani a teprve pak se rozhodly zklidnit.. po jizde uz ok.. nechapu
nahoru

sponzor





31.07 2013 23:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.08 2013 3:29


amadjr:
vyreseno....
extremne zatuhle hydrostely.. volnobeh 10 minut, pak proturovani a teprve pak se rozhodly zklidnit.. po jizde uz ok.. nechapu
Extrémně zatuhlé nebyly,jen extrémně prázdné.. Nepsal jsem ti "pořádně prohřát"?Minuta je na prázdné hydra málo..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

01.08 2013 11:29


NOVON:
Minuta je na prázdné hydra málo..

netusil jsem ze jim to trva tak dlouho.. zase zacnu s tou starou pohadkou, kde jsem delal hlavy na MV6, a tudis byly hydra taky uplne prazdne, jenomze tam jim to trvalo max 5sec..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

01.08 2013 11:53


jojo mv6 to bol stroj mal som to v manuale akurat ze na 211 koni to dalo stovku za 8 sekund co je dost slabe..ale bola to tazka krava no...ale motor to bol fantasticky aj auto bolo super..okrem interieru ten bol humus (facelift)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

01.08 2013 11:56


snuff:
jojo mv6 to bol stroj mal som to v manuale akurat ze na 211 koni to dalo stovku za 8 sekund co je dost slabe..ale bola to tazka krava no...ale motor to bol fantasticky aj auto bolo super..okrem interieru ten bol humus (facelift)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ja mel tuhle, byla chipla a 0-100 dala pod 7 sec ) jen same dobre vzpominky, ale musim uznat ze S8 je precijen o neco lepsi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

01.08 2013 12:00


mne sa prefl nepacil ale predface mal omnoho krajsi interier.. poface bol zas krajsi zvonku..mal som poface manual, kupil som ju za 1250eur rv 2001 s pokazenou RJ ABS*, tecucim ventilom kurenia,mrtvym servom a asi dalsim milion zavad, ale po investicii 500 euro bol z toho cukrik a hlavne to bola moja prva v6tka ktora nezrala olej ale to bolo asi preto lebo to jazdilo len dlhe trasy..mala nabehane 310 000km...potom som ju predal po3 mesiacoch lebo som kupil s3 ... skoda jej je s8 som tiez jazdil slo to fakt dobre a aj 2.8 v6 12v o ktorom sa tu bavite som mal ..sranda na ten som 2 roky ani nesiahol a dostaval cocku pravidelne..no a stale isiel
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

07.02 2023 20:33


Nazdar klubáci,

řeším podobný problém, nestartuje a nemůžu se ani spojit s ŘJ motoru 01, na autě se měnily svíčky, kontrola cívek, nové ukostření cívek. Auto stálo delší dobu v garáži cca 3 měsíce a vybila se baterka. Objevil jsem spálenou pojistku s115 u ECU*, když vyměním pojistku a otočím klíčkem hned praskne. Čím by to mohlo být? Je to s6 aan, díky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

08.02 2023 9:17


sadd-cz:

ake mas cievky? prerobene uz na TFSIcka, alebo este originalne s dvoma vykonnostnymi clenmi?
ked odpojis riadiacu jednotku tak poistku nevyhodi, vsak?
poistku tu S115 mas obycajnu na S6C4? lebo mne sa zda ze mam na S4C4 AAN este termopoistku...

niekde bude skrat, ale to vies
nahoru

sponzor





08.02 2023 9:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

08.02 2023 10:26


Cívky jsou origo, ještě to předělané nemám, uvažuji nad tím. Před odstavením vše fungovalo, akorát ty svíčky byly na sračky - doslova, proto jsem je měnil vč. ukostření, původní byly bosche f5dpor origo audi a dal jsem ngkčka. Dneska to zkusím poodpojovat postupně, zdali to vyhodí i ECU* pojistku. S4C4 měly termopojistky, S6 už ne.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

08.02 2023 12:22


sadd-cz: urcite sem ale napis, ak to vyrieses (co dufam), co bola zavada, takato info pomoze aj mne mozno do buducna
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

08.02 2023 15:23


Vyřeším to určitě, akorát to zabere čas a trochu chechtáku jako vždy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email