Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 468 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 464
Uživatelů: 4
Celkem: 468

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

10.02 2014 21:33


Zdravím všechny,mám prosbičku,řeším dvě auta,který mají prakticky úplně stejné problémy. Jedná se o motorizace 2,5V6 TDI* 110 kw. Obě auta nemají takový ten rychlý nástup výkonu (i vyletění otáček)při rozjezdu. Jedno auto ma najeto 161000km poctivých!!(jede méně jak druhé auto co má o dost víc) Na obou autech jsou nové váhy vzduchu,na jednom to pomohlo extrémně,na druhém jen trochu,obě turba ok,membrány ve ventilech turba ok,regulace fungují lehoulince. Na jednom jsou nové komplet vačky vahadla atd atd. Filtry vyměněné,rozvody nové,nastavené dle přípravků,předvstřik nastaven na 2 stupně před hú. auta startují i ve velkch mrazech bez problémů. Jediné,co mě zaráží je to,že při zařazení r nebo d jedou trošičku pomaleji (na volnoběh) než třetí auto se stejným motorem které jede jako kráva a myslím si,že tak,jak má. Plnící tlaky jsou normální. jedno je uprevené,takže plnící tlak je tam maličko vyšší. Jo a ještě jedna drobnost. Při nastartování v zimě a okamžitém rozjezdu obě auta nechtějí řadit trojku. po ujetí cca 200-400m nebo zařazením manuálně to řadí už bez problémů. dělá to jen řazení z dvojky na trojku u obou aut. když jsou auta ohřátá ne provozní teplotu,převodovky řadí špičkově. Kdo mi s tímhle problémem poradí??? Už si i říkám,jestli to nedělá měnič,nevím,fakt nevím. už jsem zkusil úplně všechno.Díky moc za jakékoliv rady.
nahoru

sponzor





10.02 2014 21:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

11.02 2014 9:13


Ahoj
zkusil bych zkontrolovat potlakovy hadicky co vedou od vak.pumpy k ovl.ventilum co ridi Turbo* a EGR* do casty problem je v tech kolinkach u ventilku zda nejsou volne straci se podtlak a v nizzsich ot je to mrtvi delalo i me pak zmerit zda neni utahana vak.pumpa a nebo zda se jeste neztraci podtlak z hadice jak vede do posilovace brzd jak je to koleno ktere prochazi tou prickou za motorem taky casty problem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

11.02 2014 9:16


Tak tak...viz spiker to je tez důležitá vec a pak nakonec bych změřil tlaky motoru.Ono dneska najít 110KW motor kterej jede jak má jet je zázrak už.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.1. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 0

11.02 2014 9:49


A to vôbec nepreradí,alebo až vo vyšších otáčkach?Mne to tiež,keď je zima z 2 na 3 radí až okolo 2,5 tis. otáčok,niekedy aj viac a a to si ich cca 5-6 sekúnd podrží kým preradí.Robí to iba chvílu,kým sa trocha nezohreje.Za studena si radím až ho zbytočne nevytáčam.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

11.02 2014 9:57


a to jsem si pořád myslel, že u 2.5tdi V6 se nastavuje předvstřik (resp. povstřik) na 2°ale po HÚ a ne před HÚ
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

11.02 2014 10:21


Tak jestli ma povstřik BTDC tak mu to nepojede ani kdyby se zabil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

11.02 2014 12:40


jeste me napadlo s tim jak ti to prvnich 300-400m blbe radi by mohlo v tech mrazech delat dozhavovani protoze kdyz me po nastartovani dozhavuje je to celkem znat na rozjezdu (takova 1/2 zapnuta klima) a jak uslysim odpadnout rele okamzite jiny spodni zatah mam manual ale mohlo by to mit vliv i na ten automat.Ale pouze jen teorie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

11.02 2014 13:46


Hadičky trubičky i kolínka,vše je ok a těsné. Zkusím ještě ty tlaky,to je poslední věc ale zaráží mě to,že to v zimě startuje úplně bez problémů. A pak mě zaráží to,že auto které má nejméně najeto,jede nejhůř a to je to dovoz od rodiny z německa,takže vše stoprocentní,ýádná stočenina.
Předvstřik jsem zkoušel dávat ze srandy před hú i po hú na různé hodonoty,změnily se pouze starty a volnoběžný chod,jinak vůbec nic. Ba dokonce,když jsem dal postvstřik 2 za hú,tak mi skákala Převodovka* do nouzáku a psalo už nevím přesně co,to si fakt nepamatuju ale myslím něco jako překročená mez nebo tak něco. Mám možnost porovnání 4 aut přičemž 3 jsou 110kw a jedno 132kw a tak jak by měly jet jedou pouze a4 110kw a a6 132kw. ty další dvě prostě nic moc no. Zkusím ještě tu vývěvu a regulační ventilky a uvidíme. Jenže jedno auto,když ho podržím ůplně natvrdo v dlouhým kopci v max točkách,tak skočí do nouzáku a píše,překročen maximální plnící tlak. Takže teď babo raď
nahoru

sponzor





11.02 2014 13:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

11.02 2014 13:54


Pokud ti to pise prekrocen plnici tlak tak to vypada jeste na nacate Turbo* brzo pujde do hrobu taky me toto delalo s tim plnicim tlakem

a jeste jedna vec mel jsi zhozeny sani???Protze jeste jedna chyba muze byt a to ze na stena budes 1,5 cm bordelu sazi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

11.02 2014 14:15


No je to čipnutý,tak si myslím,že kvůli tomu to tohle dělá. No Turbo* je ok,regulace maká jak víno,olej to nežere ani v sání není nijak extra moc oleje(normálka) a hřídelka má vůli taky normální.
Jo měl,měl jsem i sundaný hlavy a vše jsem čistil,ventily zabrušoval,vše ok. Dokonce i EGR* jsem testoval,zda lehce nepropouští. Vše cajk,jsem asi dement ale už nevím. Stejnětak jak nemůžu vyřešit mizení nafty ze sacího koše přečerpávacího čerpadla v nádrži a8 co jsem komplet celé zánovní koupil od satase. Moje trpělivost už pomalu dosahuje konců
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

11.02 2014 14:36


Kubula:
No je to čipnutý,tak si myslím,že kvůli tomu to tohle dělá. No Turbo* je ok,regulace maká jak víno,olej to nežere ani v sání není nijak extra moc oleje(normálka) a hřídelka má vůli taky normální.
Jo měl,měl jsem i sundaný hlavy a vše jsem čistil,ventily zabrušoval,vše ok. Dokonce i EGR* jsem testoval,zda lehce nepropouští. Vše cajk,jsem asi dement ale už nevím. Stejnětak jak nemůžu vyřešit mizení nafty ze sacího koše přečerpávacího čerpadla v nádrži a8 co jsem komplet celé zánovní koupil od satase. Moje trpělivost už pomalu dosahuje konců


tak regulace evidentne nemaka jak ma, kdyz to pada do nouze kvuli prekrocenemu tlaku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

11.02 2014 14:59


Zřejmě ale pouze tehdy pokud se to hodně ohřeje jenom velice zřídka. Ale to není to,co mě trápí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

11.02 2014 18:02


jeste jedna vec i kdyz naklapeni maka jak ma tak vyndej Turbo* vycisti ho komplet dej ho zpatky a uvidis.Ja to tak udelal a najednou auto jelo jak melo a zachvilku to zase zacalo ztracet vykon,tak jsem nechal Turbo* repasnout a najednou svete div se auto se mohlo posrat jednicka neskutecna divocina ani rozjet se nedalo dvojka hrabacky a na trojku si to jeste z vesela piskne.Jinak nic vic uz me asi nenapada

jeste jedna vec kontroloval jsi katalizator pisesm ze ma 160000km ja kdyz kupoval svoji tak mela na poctivo 175 000km po duchodci a mela totalne zabetonovanej Kat sani proste vsechno to auto nevidelo v zivote 2000ot tak jestli to neni podobny pripad
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

11.02 2014 20:09


Turbo* mě taky napadlo,no uvidíme,bez katů už jsem to kdysi zkoušel a žádná změna. Já tomu dávám pepř festovně,takže zanesený nebudou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

17.02 2014 7:22


Mam 2.5tdi AKE a vsimol som si ze pokial nema motor 90c tak sa chova divne. Pri akceleracii ide pekne od 2000ot zrazu vystreli a v podstate hned po zabrati citit pokles vykonu. Dalej taha uz rovnomerne. Len vravim ako zacne tlacit Turbo* na 2tis ot vystreli a zrazu hned ciit malinky pokles vykonue. Je to normalne? V inom v6 TDI* som sa este neviezol tak neviem. Ked sa zohreje na 90 uz je to bez tej turbodiery. Moze byt ze elektronika automaticky obmedzi vykon pri silnejsiej akceleracii ked nieje este uplne zahriaty na 90?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

26.02 2014 22:03


Zdravím vás tu mám problem s audi cca asi pri 3 tisicích když je auto v tahu proste jako by nic prestane jet jako by prestalo bezet Turbo* a maximální otačky motoru na neutral jsou 3 tisice dokud auto nechcipnu a nenastartuju tak proste nejede.Cetl jsem ze to muze delat vadna váha nebo takove 2 male elekto magnety jeden ovlada EGR* a druhy klapku turba ..Součastky jsem menil vaha vzduchu v poradku už vážne nevim co by to mohlo byt Turbo* je taky ok . Nemuze to delat ze nemam katalizator ? Auto zacalo zlobit asi mesic po vymene prevodovky
nahoru

sponzor





26.02 2014 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

27.02 2014 9:14


Identické příznaky jsem měl v loni, jako by mě někdo chytil za prdel a nechtěl pustit. Prošel jsem váhu atd atd. Vyčistil Turbo* a zlepšilo se to, ale definitivní konec tortury byl po výměně ovládání turba - byla prasklá membrána a jak se to posunulo, tak se prsklina obnažila a regulace nebyla v celém rozsahu.

-ka-
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.4. 2010
Příspěvků: 98 | Témat: 7

16.01 2023 4:15


Naposledy upravil vrbiss dne 30.01 2023 12:25, celkově upraveno 1 krát. (98% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.4. 2010
Příspěvků: 98 | Témat: 7

28.01 2023 23:16


Naposledy upravil vrbiss dne 30.01 2023 12:26, celkově upraveno 1 krát. (98% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1796 | Témat: 44

29.01 2023 7:16


kriznik:
křížo už zase z tohoto profilu někdo tapetuje
prosimtě zablokuj ho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.4. 2010
Příspěvků: 98 | Témat: 7

29.01 2023 10:00


Omlouvam se. Hacknuli mi ucet.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1796 | Témat: 44

29.01 2023 10:04


budeš muset změnit heslo
ale nějaký silný/ne audi/
možná celej novej profil.
zkus napsat křižnikovy/admin/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.4. 2010
Příspěvků: 98 | Témat: 7

29.01 2023 10:05


Uz upraveno
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

29.01 2023 13:13


vrbiss: a bylo to blbym heslem od zacatku, nebos jim ho nejak poslal..?
nahoru

sponzor





29.01 2023 13:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.4. 2010
Příspěvků: 98 | Témat: 7

30.01 2023 12:24


Slabé heslo od začátku
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

02.02 2023 19:06


vrbiss (29.01 2023 10:00) orig :
Omlouvam se. Hacknuli mi ucet.


no nehacknuli... proste ses blbej
mels stesti ... jinak bych te normalne smazal jako ostatni, jen jsem te prehlidl
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email