Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 ledna 2023
Celkem je zde 412 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: AudiTT2020
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 053
Online návštěvníků
Návštěvníků: 411
Uživatelů: 1
Celkem: 412

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

15.02 2021 20:39


Co myslíš (díravý) velký termostat?
nahoru

sponzor





15.02 2021 20:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

15.02 2021 20:47


Mačin (15.02 2021 20:39) orig :
Co myslíš (díravý) velký termostat?



no že to prepušta všade ..

vraj "maly okruh" - ide do kurenia kabiny resp chladi olej ..
to je zadny a horny vyvod ..

no a mne to pušta ešte aj prednym "velky okruh" do predneho chladiča ..

chapeš ..

ako keby ho nevedelo uplne uzavriet .. lebo to ide v podstate všetkymi smerni aj keby nemalo

no shit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

15.02 2021 21:32


Mám stejný problém proto se ptám...termostaty oba nové přímo v AUDI. Závěr je takový,co mi řekli že to tyhle motory dělají, provozní teplota je 70-90 stupňů a odpovídá to stavu techniky AUDI bylo pisemne vyjádření...nic neměnit nevidat se na teplotu a jezdit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

15.02 2021 21:38


Mačin (15.02 2021 21:32) orig :
Mám stejný problém proto se ptám...termostaty oba nové přímo v AUDI. Závěr je takový,co mi řekli že to tyhle motory dělají, provozní teplota je 70-90 stupňů a odpovídá to stavu techniky AUDI bylo pisemne vyjádření...nic neměnit nevidat se na teplotu a jezdit



ja by som aj toto že zožral fakt ..
keby to tak robilo všetkym ...

ale naozaj to niektori poriešia a teplotu im drži ... chapeš ....preto idem potom aj keby mal cely motor vybrat ven ...


v neposlednom rade to muusi škodit motoru ...toto kolisanie ..

ved mne ked bolo -10 klesla teplota pod 60 ...to je 30 stupnov rozdiel od prevadzkovej ..

toto už je sakra moc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

15.02 2021 21:40


Mačin , ty maš aky motor ? aky kod motora ? ročnik ?
chcem sa ti pozriet na schcemu chladenia
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2019
Příspěvků: 28 | Témat: 2

15.02 2021 21:48


Schéma jsem procházel už taky vyměnil a kde co a problém stejný
Audi A4 B8 avant TDI** 110KW CJCD 2014
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 254 | Témat: 2

16.02 2021 6:53


nieste prvi ani posledni kto pomenil 3x vsetko a bez vysledku, o chvilu je tu jar a bude klud
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 155 | Témat: 23

16.02 2021 10:44


Jo jo, staci kolem nuly nebo tepleji a je po problemu. Jinak jsem vypozoroval, ze se mi (B8 avant, 125 kW, quattro*) v mraze kolem devadesatky (rychlosti) podle mrazu a profilu trasy nekdy 90 stupnu udrzi, jindy ne, na dalnici uz to drzi stale, jak ale zpomalim, tak to hned klesne, nicmene kdyz zastavim uplne, tak to nespadne tolik jako jen pri tom zpomaleni nebo neklesne vubec, jak kdy
nahoru

sponzor





16.02 2021 10:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 472 | Témat: 9

08.03 2021 0:09


Když jsem tehdy pořídil 2.0 TFSI*, četl jsem názory typu, že je normální, že se to neohřeje apod., nespokojil jsem se s tímto tvrzením, výměna termostatu to vyřešila, jakmile se to ohřeje, rafička drží na 90° C jak přibitá dodnes.
Nyní když jsem přesedlal na naftu (2.0 TDI* 125 kW CAHA), tak opět hned první problém teplota motoru, z toho se snad stane tradice. Pustil jsem se rozvodů a rovnou vyměnil i termostat (03L 121 111 N), vyndat ho a dát tam nový, byl pěkný porod, horší než celé rozvody (největší zádrhel byla ta trubka, na které je to "jen" nasunuté).
Zatím jsem s tím od výměny vrčel jen na místě a jel to jen kousek projet, stav se rozhodně zlepšil, ale není to jak benzín, což asi nelze porovnávat. Na volnoběh na místě se to na 90° C neohřeje (to benzín ano), za jízdy se to na 90° C dostalo, ale jakmile se "zvolní" nebo zastaví a přejde do volnoběhu, tak to zase padá dolů. Vím, že VW Transportéry v práci (s 2.0 TDI*), mají také tento problém, ty když stojí na volnoběh, tak netopí vůbec, to mě to aspoň topí, ale vyleze to sotva na 60° C možná na 50 (na místě na volnoběh). Nevím, zda ještě měnit ten druhý termostat nebo je to skutečně "normální stav" při teplotách okolo nuly. Kdybych aspoň pochopil ten okruh kudy kam a jak to proudí.. Všiml jsem si, že tou úzkou malou hadičkou mezi chladičem a nádržkou, teče do nádržky stále kapalina, to je ani normální stav, nevím.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 207 | Témat: 7

08.03 2021 7:01


Ak si dobre cital vsetky prispevky. Tak zistis ze ludia menili termestaty niekolkokrat a nikomu to nepomohlo vyriesit dany problem zo slabym zahrievanim.

Jedina pomoc je prekrytie masky alebo viac zatazovat motor vyssimi otackami. Pripadne ubrat si na kureni vnutorneho priestoru.
Su ludia co ti budu tvrdit ze to neni normalne aj ja som si to myslel kym som nemal tu cest s A6 C7 2.0tdi 130kw.

Vymenit termostaty nieje az taka velka polozka skus a uvidis ze sa bobuzial nic nezmeni.
Nikto ale nikto na fore audi ma este nepresvedcil ze je nieco pokazene.

Cize zaver je, ze to je neprijemna vlastnost tychto motorov.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

08.03 2021 10:12


Agent848 (08.03 2021 7:01) orig :
Ak si dobre cital vsetky prispevky. Tak zistis ze ludia menili termestaty niekolkokrat a nikomu to nepomohlo vyriesit dany problem zo slabym zahrievanim.

Jedina pomoc je prekrytie masky alebo viac zatazovat motor vyssimi otackami. Pripadne ubrat si na kureni vnutorneho priestoru.
Su ludia co ti budu tvrdit ze to neni normalne aj ja som si to myslel kym som nemal tu cest s A6 C7 2.0tdi 130kw.

Vymenit termostaty nieje az taka velka polozka skus a uvidis ze sa bobuzial nic nezmeni.
Nikto ale nikto na fore audi ma este nepresvedcil ze je nieco pokazene.

Cize zaver je, ze to je neprijemna vlastnost tychto motorov.



hadice do predneho chladiča maš stale studene do doby kym na budiku nemaš 90°????
pretože ja nie ..a termostaty pomenene..

je tam viac okruhov .

su tam kadejake klapky , entile

ani samotny autorizak nevie čo všetko je v tych hadiciach ...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 472 | Témat: 9

08.03 2021 18:19


Pročetl jsem nejen toto vlákno, fórum ale i různá další. Někde člověk narazí i na příspěvek, že se to podařilo vyřešit, nicméně už bez zmínění detailu ohledně jízdy bez zátěže (s malou zátěží) či chodu motoru na volnoběh. Jak jsem zmínil, tenkrát u benzínového dvoulitru TFSI* jsem také narazil na názory o tom, že je to vlastnost a byl to nesmysl. U té nafty po zkušenosti z práce s Transportéry tomu i věřím, nicméně jak správně nakousnul michal877, proč jsou hadice do chladiče teplé, když to ještě není na devadesáti. Mám to auto chvíli, abych dělal předčasné závěry "hlavní" termostat výměnný a dál se uvidí.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

08.03 2021 21:37


Ladin (08.03 2021 18:19) orig :
Pročetl jsem nejen toto vlákno, fórum ale i různá další. Někde člověk narazí i na příspěvek, že se to podařilo vyřešit, nicméně už bez zmínění detailu ohledně jízdy bez zátěže (s malou zátěží) či chodu motoru na volnoběh. Jak jsem zmínil, tenkrát u benzínového dvoulitru TFSI* jsem také narazil na názory o tom, že je to vlastnost a byl to nesmysl. U té nafty po zkušenosti z práce s Transportéry tomu i věřím, nicméně jak správně nakousnul michal877, proč jsou hadice do chladiče teplé, když to ještě není na devadesáti. Mám to auto chvíli, abych dělal předčasné závěry "hlavní" termostat výměnný a dál se uvidí.


ano , žial
v tych hadiciach je kadečo poschovavane ....
kadejake mechanizmi koli funkčnosti ..
ak všetko nepracuje ako ma , zle je ...

len to kde je všetko pozašivane neveddia ani v autorizaku !!!!
mal som možnost si objednat diel , taka spetna klaka/spetny ventil ..
objednavam v autorizaku - pride odpoved , že taky diel tam nemam ..

vytiahnem hadice a bol tam, naozaj bol ale bol tam vedeny ako sučAST* hadice a nie ako samostatny diel ..

stymto nepočitaju ani v autorizaku preto odpoved je , take spravanie je normalne ...
ano ok ..


ale ta hadica do hlavneho predneho chladiča nema byt čo tepla pokila nemaam 90 na budiku ..

tam čosi muusi byt ...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.6. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 2

03.01 2022 21:52


Ahojte, už som tento problém s teplotou dávnejšie riešil, ale teda samozrejme nepodarilo sa mi to vyriešiť, a prestal som sa s tým trápiť. Veď nové autá majú len symbol či je motor studený alebo nie, vodič nevie keď kontrolka studeného motora zhasne, akú teplotu má motor.

Len teraz som mal som švagrom diskusiu, on má BMW X3, a všimol si že on má na ukazovateli teploty symbol olejničky (beriem to tak, že to ukazuje teplotu oleja) a na audine mám symbol vody (teplota chladiacej kvapaliny).

Nie je medzi tým nejaký rozdiel?
Napríklad na audinách či nie je snímač teploty niekde na vonkajšom (veľkom) chladiacom okruhu a keď auto nie je zaťažené, zatvorí termostat veľký okruh a teplota klesá?

Alebo teda je rozdiel či ukazovateľ teploty ukazuje (asi) teplotu oleja u BMW alebo teplotu chladiacej kvapaliny u audi?

PS: mám audi A4 2.0TDI, 130kW, 2012.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.12. 2013
Příspěvků: 41 | Témat: 1

03.01 2022 22:32


Posli kod motoru, nebo nejlépe štítek z kufru, tam kde je výbava vozu. Zkusim poradit.

Jinak musí držet 90 stupnů i kdyby co bylo..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 128 | Témat: 3

04.01 2022 16:09


Pokud chces mit ve vode 90 st.,tak to teplo musis nejak vyrobit. Mam oba termostaty nove,origo,novou vodni pumpu i kapalinu. Pokud udrzuju motor v zatezi,dalnice,jizda do kopce,tak jsem klidne s vodou i pres devadesát,mereno pres aplikaci. Pokud pojedu defenzivne z bydliste 630 mnm do prace 260 mnm,tak klidne po 25 km budu mit jen 65 st.C. Kdyz pojedu opacne,tak mam provozku po 5 km do staleho kopce,mozna i driv. A je to logicke...pokud teplo ve valcich nevyrobis,tak ho do vody nepredas.
sponzor





04.01 2022 16:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 290 | Témat: 4

07.01 2022 14:02


Na mojej momentalne CGLC 130kw.
Vonku 4 stupne a z garaze prvých 6km po dedine rýchlosť 58kmh cca 1600-1800ot, ide teplota len na 60 stupnov. Ale ako stupne rýchlosť na 100kmh tak ide teplota na 70-80 max. Ale neriešim to , ako tak sledujem ze to ma drvivá vecsina , tak naco to riesit. A diesel sa mi zatial vzdy nevedel zohriať v zime.

Toto auto aspon kúri. Bol problem s kúrením ale otvoril som natvrdo ventil pod torpédom a odtedy kúri.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

07.01 2022 17:29


Spyke1973 (04.01 2022 16:09) orig :
Pokud chces mit ve vode 90 st.,tak to teplo musis nejak vyrobit. Mam oba termostaty nove,origo,novou vodni pumpu i kapalinu. Pokud udrzuju motor v zatezi,dalnice,jizda do kopce,tak jsem klidne s vodou i pres devadesát,mereno pres aplikaci. Pokud pojedu defenzivne z bydliste 630 mnm do prace 260 mnm,tak klidne po 25 km budu mit jen 65 st.C. Kdyz pojedu opacne,tak mam provozku po 5 km do staleho kopce,mozna i driv. A je to logicke...pokud teplo ve valcich nevyrobis,tak ho do vody nepredas.


ma logiku to že voda zohriata na 60% a predny velky chladič sa už zahrieva ??


vieš ,rieši sa to aj preto lebo to ludom držalo teplotu.
No po nejakych zasahoch , napr vymene rozvodov v jedno konkretnom priapde to prestalo držat teplotu.

V mojom pripade neviem lebo som si to nevšimol ...
mam podozrenie na klavpu v EGR* chladiči že nedrži .
Sice je "funkčna" - reaguje na mierene povely ale podla mna može prepuštat ..

Je tam však tolko veci o ktorych ani nevieme že zrada može byt kdekolvek ..

su tam teda rozne termoregulator, podobne su aj spatne ventily alebo doslova spatne klapky zabudovane v hadici .. ..


ešte ma napadlo že ked toto riešiš cez autorizak , samostatny termoreg ti ani nevedia najst ale len splet hadic a tam je to všetko zakomponovane a to sa meni komplet.

len tu sa mechanici vynachadzaju a vyšprtali presne len ten termoger v tych hadiciach ..

možno aj to je kamen urazu


len zaujimave je že niektori vymenia hlavny term aj termoreg a teplota naozaj drži!

a ini zas vymenia aj 2-3x a nepomože ...

zatial sa neprišlo na to kde to vjezi
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

07.01 2022 17:31


ktmdriver (03.01 2022 22:32) orig :
Posli kod motoru, nebo nejlépe štítek z kufru, tam kde je výbava vozu. Zkusim poradit.

Jinak musí držet 90 stupnů i kdyby co bylo..



CJCB 100Kw
ja som tu schemu aj s mechanikmi študoval hodiny a hodiny


ted jezdim a mam v paži...

len ma serie že sa to dlho zohrieva ...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 128 | Témat: 3

08.01 2022 13:27


Pokud budu mit termostat na vstupu do chladice,tak musi byt chladic studeny. Pokud na vracecce z chladiče,tak mi motor ohreje castecne i chladic. To logicke je. Maly termostat tzv.termoclen jsem koupil ve skodovce,ani se moc nedivili,ze ho mam u manualu,uz se s tim setkali i kdyz ho podle VIN* nenasli jako dil. A neni součástí hadice,je to samostatny dil a po jeho rozdelani pochopi i nezkuseny mechos,ze je to termostat. Kdyz to bylo jasne i mne. A co znamena "drzet teplotu" ? Kdyz od nejakych cca 80 st.ukazuje rafika devadesatku? Pokud se mi ohrivani auta zhoršilo,tak je asi nekde chyba a snazim se ji resit. Mas podezreni na EGR*,rozdelej ho...mas podezreni na zpetny ventil nekde v hadici,najdi ho a poreferuj o tom tady. Tyhle diskuze se vedou roky,kazdy ma jiny zpusob uziti auta,drtiva vetsina nevi,jak se to ma vlastně chovat,protoze jsou az druzi majitele a to jeste v tom lepsim pripade. Neverim tomu,ze najednou nekdo prijde s necim prevratnym. Ja mel i pres leto max.80 st.,vymena obou termostatu to vyrazne zmenila. Kazdy sam si bude muset vyresit otazku,jestli se jedna o zavadu nebo vlastnost...
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

08.01 2022 16:01


ale ake pokud

vieš akoto vyzera v tom motore ??? prečo pišeš taketo hrozne veci
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 128 | Témat: 3

08.01 2022 17:38


Tim jsem myslel,ze horni cast chladice se ohriva od vedeni vody na hlave a vracecky z topeni. Tam to termostat na bloku neovlivni. Omlouvam se,ze jsem te vydesil...
Pokud bych mel moznost porovnat zahrivani motoru na stejne trase s jinou B8 se stejnym motorem,tak by se videlo hned,jestli jsem se drbal s termostatama zbytecne.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

18.11 2022 12:20


niekto niečo nove ? alebo bude našim motorom v zime zima
Naposledy upravil michal877 dne 20.11 2022 16:45, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 290 | Témat: 4

19.11 2022 12:58


Asi bude zima.
Museli by sa najst dvaja ludia s rovnakým autom a jednemu to funguje ze drzi teplotu a druhému nedrží. A skusat prehadzovat po jednom az kym sa nepride na to kde to bolo.
sponzor





19.11 2022 12:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.12. 2019
Příspěvků: 289 | Témat: 36

21.11 2022 10:20


A musí to být jen termostatem? Udajne pomohla výměna tohoto dílu 1J0 122 351.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

21.11 2022 18:19


Incoqnito (21.11 2022 10:20) orig :
A musí to být jen termostatem? Udajne pomohla výměna tohoto dílu 1J0 122 351.


Véd aj toto je termostat
Ja som ho menil už 2x a nič


Domnievame sa ze systém je zavzdusneny tak skúšame
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 121 | Témat: 21

před 4 dny (13:45)


Mám Audi A4 Avant 2.0 TDI* 130 kw (CGLC), manuál, předokolka, rok 2013. Taky nejsem nadšený z toho, že si mi teplota chladící kapaliny i po delší jízdě nedostane na 90°C, klidně jedu po okrskách 28 km a teplota se nedostane víc jak na cca 70°C, když to pálím po dálnici 130-140, tak za asi 10 minut těch 90°C mám, jakmile sjedu z dálnice, do pár minut teplota klesá a klesá.

Načetl jsem spousty různých fór, ale nic kloudného jsem se nedočetl, většina psala (když už se pustili do výměny termostatů), že jim to nepomohlo. Mám přímo z Audi vyjádření, že tyhle motory to takhle prostě mají, a že to motoru nijak neškodí. V tomto duchu jsem také odepisoval různým lidem na FB, když tam dali příspěvek, týkající se tohoto tématu.

A teď přátelé, jeden z těch lidí na FB, co má úplně stejnou Audi A4 jako já, mi napsal, že se s tím nesmířil, a že vyměnil termostat, a po výměně mu vše šlape jak má, teplota po chvilce jízdy hned na 90°C a drží i když zastaví, nebo jede z kopce! Tak tohle mě dostalo, risknu to, a udělám výměnu taky.

Takže objednal jsem nový termostat (MAHLE Original TI 34 87), a také novou chladící kapalinu G12++ (prý je v okruhu cca 6,5L), a jakmile seženu nějakého mechanika, nechám provést výměnu termostatu a komplet chladící kapaliny. Až to bude, napíšu sem jak jsem dopadl.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 273 | Témat: 37

před 4 dny (14:59)


Servus
Ja som už menil 3x a nič

Ted tam mam originál cez dílera audi a robí to isté

Však daj vedieť
Diky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email