Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 321 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 317
Uživatelů: 4
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

16.12 2022 18:48


Ahoj,

dnes mi přestal fungovat posilovač, na displeji oznámení, že mám zastavit . Vím, co je to za bazmek a kolik stojí. Řešil jste to někdo? Je možný, že tam někam jenom zatekla voda? Auto nemá ani 150 tisíc. Kdo mi to v Praze pomůže vyřešit?

Díky.

Petr
nahoru

sponzor





16.12 2022 18:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

16.12 2022 18:54


Při nejhorším ko jednotka řízení receps.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

16.12 2022 21:09


Ale ta je součástí té převodovky řízení, že jo? Samotnou ji asi nekoupím...


Náhled, klikni pro zvětšení.


Jinak to, že mi to během cesty domů na pár sekund zase fungovalo, mě navádí k tomu, že je tam mechanický problém s nějakým kontaktem. Viděl jsem to někde rozebrané a jsou tam konektory z řídicí desky na cívky toho motoru a možná by stačilo to jenom rozebrat a těm konektorům se pověnovat. Právě hledám, jestli se tím někdo už nezabýval. Ale stejně nemám hever, takže jenom teoretizuju. Nicméně zkusit to bude asi lepší, než hned vypláznout dvacet litrů. Ach jo...

Hezký obrázek:


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

17.12 2022 0:32


Párkrát se mi povedlo pro zákazníky opravit. Nové stojí 70k pane....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

17.12 2022 11:36


SupermanXXX: Vím, že nový stojí tolik. Nikdy jsem neuvažoval o novém dílu. Na trhu jsou refurbished díly, nebo z vraku (samozřejmě mi jsou jasný rizika).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

17.12 2022 22:59


No všichni co mi sem přijeli tak měli díl z vraku a věř mi že to řešení většinou bohužel není. Já říkám zkusit opravit a pokud nejde tak holt nový.
Naposledy upravil SupermanXXX dne 19.12 2022 8:14, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

18.12 2022 17:29


Pokračování story: dnes jsem se dostal do auta s počítačem a nestačil jsem se divit. Polovina řídicích jednotek má chyby (naposledy jsem se připojoval v červenci a bylo to OK) a většinou se týkají něčeho jako "omezení funkce kvůli chybějící odezvě", "omezení funkce přijatou chybovou hodnotou", "bez synchronizace" a podobně. Posilovač zapsal v okamžiku, kdy se mi rozsvítila chyba na displeji v pátek, sporadickou chybu 4208000 - Snímač úhlu řízení. V tu samou chvíli však hlásila CAN gateway, že řídicí jednotka servořízení je bez komunikace.

Zkusil jsem nastartovat a zjistil, že i když jsem v pátek před tím, než jsem vyjel, nabíjel, tak teď jsem myslel, že tím motorem baterka neotočí. Nakonec otočila a nastartovala. Servo tentokrát chybu nenahlásilo a fungovalo. U některých chyb jsou hodnoty napětí a leckdy jsou pod 11V, což je hodně špatně. Už v létě jsem měl pocit, že baterka není v úplné pohodě, ale myslel jsem, že to není tak zlé. Vypadá, že je. Dnes bylo asi pět pod nulou a to by zase neměla mít takové problémy. Čili začnu výměnou baterky.

A teď dotaz: může mít na svědomí všechny ty chyby komunikace ta špatná baterka?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

18.12 2022 21:19


A6Petr: ano.
nahoru

sponzor





18.12 2022 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

19.12 2022 8:15


Baterku po výměně nakodovat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

19.12 2022 22:03


SupermanXXX (19.12 2022 8:15) orig :
Baterku po výměně nakodovat


Díky. Vím, vím... V sobotu nebo v neděli, až bude nad nulou. Koukal jsem, že budu oddělávat zásobník na tlakový vzduch. To jsem ještě neviděl. V C6 se ta baterka vešla vedle rezervy, tady musí být pod ní a kus držáku ještě pro jistotu překryjou tím zásobníkem...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

01.01 2023 19:09


Uzavírám kauzu. Nejednalo se o servořízení, chyba byla v komunikaci různých jednotek, jak jsem psal výše. Vyměnil jsem baterku (8 let stará Varta 92Ah - originál z výroby) za Exide 95Ah. Nakódoval jsem to jako Vartu s jedním změněným písmenem podle minulého výrobního čísla. Fakt na tom nezáleží. Auto ujelo přes 300 km a zatím nezapsalo žádnou závadu. Neříkám, že všechny problémy skončily, musím si počkat na chladnější počasí, ale v tuto chvíli se zdá, že za všemi chybami komunikace byl špatný akumulátor.

Opět jsem se přesvědčil, že celý power management (který leckoho přinutí koupit originální baterii, aby mohl správně nakódovat), je dobrý jenom na to, aby mi po chvíli vypnul rádio, když neběží motor. Přitom ten systém má dostatek informací, aby zjistil, že akumulátor degraduje a mohl by včas varovat uživatele a nepřipustit, aby to zašlo tak daleko, že stav baterie začne způsobovat takovéto problémy. Zvlášť u novějších aut se start/stop systémem a "inteligentním nabíjením" by něco takového bylo vysloveně žádoucí. Pokud to nechá dojít tam, kam to došlo u mě, tak je to vysloveně k ničemu. Nebo snad má někdo zkušenost, že mu tento systém řekl, že by měl vyměnit akumulátor, protože parametry starého už nevyhovují? Nedělám si iluze, že by to většina lidí udělala, ale ti zodpovědnější by si ušetřili řadu problémů. Ale jak to tady tak píšu, tak si uvědomuju, že to vlastně není moc v zájmu výrobce tohle dělat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

23.01 2023 20:21


Slaba bateria vie narobit pekny chaos. Mal som tu cest a vyhodilo mi poruchu prevodovky. Po napichnuti malo viacero jednotiek rozne chybove kody.

Po 4 rokoch na druhej a6 mi prestalo fungovat kessy.Manazment odpaja nepotrebne komfortne funkcie. Aj take vyhrievanie sedaciek som zapol a po cca 5 sekundach sa hned vyplo.A to bola len 4 rocna agm exide bateria.

Jednoducho odmeratelne ak pri studenom starte klesne napatie pod 8V tak bateria je na okamzitu vymenu. RJ nemaju radi podpätie.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email