Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 23 dubna 2024
Celkem je zde 180 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kubaa1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 416
Online návštěvníků
Návštěvníků: 175
Uživatelů: 5
Celkem: 180

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

17.12 2022 10:42


Zdravim pánové, (A6/4G allroad,bitdi 235kw) chtěl jsem si zregenerovat mé DPF* pres vcds, ale po zpusteni servisni regenerace mi po 15 vterinach vyskocila chyba a regenerace skončila. (2 chyby 5188 a 5189) Predtim auto regenerovalo naprosto bez problémů. Nyni je v nouzaku a nelze spustit stacionarni servisni regenerace. Je moznost ji nejak obejit a spustit ji? Dle chyboveho kodu mam priliš vysoký obsah sází (ne popílku) což je ta lepší varianta. Napadlo mě, jeste zkusit spustit rege za jízdy. Popřípadě mám vyhledat nekoho s odisem? Diky moc.
Procital jsem forum ale tento případ jsem nenalezl včetně zdarneho postupu
nahoru

sponzor





17.12 2022 10:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

18.12 2022 16:41


Dobře, vyřešeno. Kdyby se to někomu stalo, tak se musi resetovat DPF* včetně senzoru. Zahřát motor (olej nad 70°C) Pak spustit regeneraci, dokud nebude pod 25g sazí (např 15g). Poté vymazat chyby a DPF* uz bude opět regenerovat automaticky. Neplatí pro již enormě zanesene či poškozené DPF*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 136 | Témat: 11

21.12 2022 20:01


Tímto si ho myslím pohřbil, dej schválně vědět jak to funguje po cca 5000km.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14652 | Témat: 52

21.12 2022 22:47


Bez vycisteni bude nejaky cas fungovat ale brzo si nacte hodnoty a pozna ze je nadmerne zaplneny a bude regenerovat po kratkejch trasach a v lepsim pripade vyhodi chybu nadmernyho zaplneni. Toto je pouze kratkodoby pokus s tim vyjebat.

DPF* ven a vyfoukat stlacenym vzduchem pekne proti srsti tam i po smeru nastridacku dokud z toho neco bude litat, pak teprve udelat adaptaci filtru a snimace rozdilu tlaku.

Nenechavat to cistit mokrou cestou to je taktez smrt DPF*. Zadny zazracny prisady do paliva atd bez demontaze to jsou vsechno vyhozeny prachy. Supr firmy co rikaj jaky jsou machri jen tahaj prachy a DPF* pritom dojebou. Jediny cemu verim je odeslani do Nemecka kde DPF* rozriznou vlozky vycisti svari a otestuji se zarukou 100% funkcnosti. Takovy dil se da koupit i v audi za cca 15 tis kc vymenou za puvodni z vozu.

Mnoho let praktikuju vyfoukani a nikdy s tim nebyl jediny problem. Funguje to zase jako novy. Pokud tam nevletel olej a neni to zalepeny je to nejucinnejsi a nejsetrnejsi metoda za trochu prace a casu za malo penez.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

22.12 2022 11:29


Hele zatim cajk, uz mám i po automatické regeneraci a vse jde jako předtím. Zregenerovano az na 5g sazí. Auto má 265tis s origo DPF*... takže přesně jak píše aček, chystam se je sundat a vyfoukat. Jen ted mam porad plnou garáž...snad mezi svátky. Muj problem byl, ze jsem pred regeneraci jezdil krátké vzdalenosti a nakonec jsem si to dojebal sam, kdyz jsem chtěl udelat sevisni rege pres vcds. Zaplneni bylo uz 25,6g a jednotka to vyhodnotila jako již příliš vysoká mez sazí a vždy ukoncila regeneraci a hodila chybu. Ačkoliv jsem to oblbnul tim resetem, tak si jednotka zpatky dopočítala zaneseni na puvodni hodnoty a vše jenjako dřív. Po resetu jsem uz mohl udelat servisni regenraci a z 25,6g jsem vypalil na 15,4g což mi aplikace hlasila jako 53% zanesení DPF*... jezdil jsem dva dny a spustila se automaticka rege. Jak jsem psal výše...toto je nouzový postup a funguje jen za podminek, ze je DPF* v poradku. Nicméně ho budu v nejbližší době čistit suchou cestou a poté znovu resetuju DPF*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2022
Příspěvků: 58 | Témat: 6

22.12 2022 21:21


Stretol sa niekto s chybou vcds 5585 - filtr castic nadmerne zanesen ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2022
Příspěvků: 58 | Témat: 6

22.12 2022 22:28


Vyzera to na vrchnu hranicu objem sazi v oleji 0.38L (3.0 TDI*), co pomoze ? manualna servisna regeneracia alebo filter vybrat a vycistit ho nejakej firme co sa na to specializuje ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

23.12 2022 12:11


vymontovat a vyfoukat poradnym dělem i proti srsti!
nahoru

sponzor





23.12 2022 12:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14652 | Témat: 52

23.12 2022 14:56


PeterM555: Pokud to neposles nemcum kde to rozriznou vycisti a nesvari a nasledne neotestuji se zarukou a stavem noveho kusu je jakekoliv cisteni specializovanejma firmama pouhe vyhozeni penez a devastace DPF*.

Kolega co tu pise o tom delu ma na mysli vzduchojem minimalne s coulovym kohoutem a trubkou kterou prilozis k hrdlu DPF* a vypustis do nej obsah ze vzduchojemu. Nejprve to proufoukat ofukovaci pistoli protoze z toho bude slusna hromada popilku a sazi tim se to da nachytat treba do igelitoveho pytle a zbytek vyflusnout tim delem jinak z toho bude kurva oblak sajrajtu krerej zaspini vsechno kolem.

Jinak postrach DPF* se da vyrobit i doma.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email