Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 361 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 2
Celkem: 361

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 11.1. 2014
Příspěvků: 132 | Témat: 17

05.12 2022 13:13


Mám s6 c7 jazdím denno denne a nemôžem povedať na to auto nič zlé... Výkonu mám dosť solídne to jazdí a žeby to bol nejaký extrémne veľký rozdiel oproti rs6 ... Vlastne je v cene
nahoru

sponzor





05.12 2022 13:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.12 2022 16:50


trojliter (05.12 2022 13:13) orig :
Mám s6 c7 jazdím denno denne a nemôžem povedať na to auto nič zlé... Výkonu mám dosť solídne to jazdí a žeby to bol nejaký extrémne veľký rozdiel oproti rs6 ... Vlastne je v cene

Tak to by si sa divil. RS6 je uplne zas kdesi inde. Samozrejme aj cenou
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

05.12 2022 17:54


Když už jsme v tom, tak se zkusím zeptat. Na co si u RS6 dát pozor? Řešil bych model 2017+ kde je údajně vyřešený problém se sítkem mezi turby a s nájezdem do 70-80k. Samozřejmě pořád je ve hře i S6 kvůli ceně. Asi se budu muset nejdřív v obojím svézt a uvidíme.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.12 2022 21:36


s6 ma furt DSG*, je to ucukany proti rs6...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

05.12 2022 21:55


Je to stale len S-tronic aj 2019 je stale koza oproti tiptronicu od ZF

Ale v benzine 345BHP je to pekné zvezenie ak tomu pretlačíme podlahu;)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.12 2022 23:48


pankys (05.12 2022 17:54) orig :
Když už jsme v tom, tak se zkusím zeptat. Na co si u RS6 dát pozor? Řešil bych model 2017+ kde je údajně vyřešený problém se sítkem mezi turby a s nájezdem do 70-80k. Samozřejmě pořád je ve hře i S6 kvůli ceně. Asi se budu muset nejdřív v obojím svézt a uvidíme.

U RS6 si nemusis davat pozor na nic, pokial nie si driftér. Keramicke brzdy su takmer neznicitelne, brzdny ucinok je nenormalny. Ocelove lahko prehrejes a pokrutis. Radenie je neskutocne rychle. U 2017+ musis ale pocitat okolo 70tis eur, zalezi od vybavy. Svoju budem predavat, mam 2018, odjazdene na nej denno-denne skoro 4r . Velmi spolahlive auto, vyborne aj na dlhsie trasy.
U S6 je na vsetkom ubrate na kvalite, horsie vyfuky, tensie sanie, horsie turba, vstreky, dvojspojka s-tronic (neznesie taky vykon ako ma RS6). Co som zatial mal v rukach S6-ky s vadnymi prevodovkami, musim povedat, ze motoricky idu pekne, ba az sa divim, ze s-tronic prenesie to zrychlenie. Druha vec su uz potom vymlatene diferencialy, spalene dvojspojky atd. Zvukovy prejav u S6 sa da velmi
vylepsit jednoducho pouzitim vyfukov z RS6.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.1. 2014
Příspěvků: 132 | Témat: 17

06.12 2022 13:21


Mám s6 c7 jazdím denno denne a nemôžem povedať na to auto nič zlé... Výkonu mám dosť solídne to jazdí a žeby to bol nejaký extrémne veľký rozdiel oproti rs6 ... Vlastne je v cene
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.1. 2014
Příspěvků: 132 | Témat: 17

06.12 2022 13:24


Kde je inde rs6 ???
nahoru

sponzor





06.12 2022 13:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

06.12 2022 14:34


Sice sa v tychto novsich autach prd vyznam, ale co sa tyka problematiky RS a S tak VZDY RS bola uplne inde technikou ako S. Sko je rychlejsie a tvrdsie , kusok vyladenejsie obycajne auto. RS ma vzdy technicke vychytavky, ktore to posuvaju na iny level. Samozrejme za luxus sa plati, preto je aj cena x2. Ano pre bezneho cloveka na vychutnanie si jazdy bohate staci S. Z technologickeho a investicneho hladiska je RS uplne inde.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

06.12 2022 16:52


trojliter: kde je inde RS6?
No uplne inde.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.1. 2014
Příspěvků: 132 | Témat: 17

06.12 2022 18:40


Myslel som na denné vozenie prevažne v meste ... ?? Myslím si že rozdiel žiaden....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

06.12 2022 19:10


trojliter: tak to potom staci aj 2.0tdi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 635 | Témat: 20

07.12 2022 12:37


Jako lubo mám RS6 Performance na vzduch-magnet podvozku, jezdím ji daily jak velmi dlouhé trasy (800-1600km), tak i po Česku a Praze. Za rok mi najela 34 000km. Z praxe můžu říct pár důležitých věcí, které TI mohou/nemusí pomoci s rozhodováním:

- Auto je komfortní i na 21' po Praze (letní-Michelin PS4+ / zimní Conti TS870), podvozek funguje skvěle a dá se i manuálně měnit světlá výška
- Výfuk je decentní a na comfort v originále absolutně nerušivý do interiéru. Mě to nestačilo, tak mám od svodu custom handmade od PowerLabu a pohoda (mám 11-měsíčního prcka a nikdy žádný problém= spí nebo si hraje)
- U brzd nesouhlasím s Lubem, karbon-keramiky nezničitelné určitě nejsou, vydrží ranec, ale jen při správném zacházení. Když jsou studené, tak prostě nebrzdí, když se zahřejou, tak nevadnou a je jedno kolik jedeš. To samé platí pro desky, mé současné mají 38tkm a jsou na cca 60%. Pokud pojedeš v zimě po dálnici a delší dobu nešáhneš na brzdu, může Tě čekat nemilé překvapení v případě akutního brzdění = příliš se ochladí a než se zase zahřejou a zakousnou, může uplynout 2-3 vteřiny, což není zrovna bezpečné. Vyřešit se to dá kontrolou programování automatického přibržďování při poklesu vnější teploty na určitou hranici. Brzdy čas od času jemně neznatelně přibržďují a tím si udržují provozní teplotu. Kotouče měnit nechceš ... nikdy! Proto žádná chemie a šetrně s mytím na wapce. Destičky jsou láce oproti zbytku ústrojí.
- Spotřeba je strašně subjektivní věc u tohoto auta, rozhodně Tě nesmí zajímat, chceš-li tuhle bestii s radostí provozovat. Obecně auto miluje plynulou jízdu a nesnáší styl brzda-plyn. Spotřeba Ti tak může hravě lítat od 11 do 22. Tankovat doporučuju vždy jen 100octan
- Olej a filtry měním vždy co 8-10tkm, letos jsem měnil 3x. Nevěřil bys, jak zasraný může být vzducháč po 2 měsících života.

Autu se všeobecně nedá moc co vytknout, moje má v současnosti 84tkm a žádná závada (klep klep ...), takže z tohoto pohledu spolehlivé auto. Pokud mu dáš servis, co si zaslouží - čili poctivě zahřívat a dochlazovat, netankovat sračky, pravidelně měnit olej a všechny filtry a co 60tkm udělat převodovku a quattro* včetně adaptačního režimu. Pak se můžeme bavit o životnosti všech komponent někde na úrovni 150-250tkm. Jinak stejně jako Lubo zvažuju prodej. Motorka a prcek velí vyměnit za SQ7
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.10. 2016
Příspěvků: 86 | Témat: 21

07.12 2022 14:09


Super shrnutí, díky za něj!

Spotřebu neřeším, ale s těmi brzdami je to zajímavý poznatek. Olej měním po 10tkm u každého auta a převodovku také vždy po 60tkm. Spíš budu mít problém najít dobrý servis. Co tak slýchám, autorizák není vždycky úplně výhra.

Hoď mi prosím klidně do SZ, za kolik budeš zhruba prodávat. Budu se dívat po stejném roce, tak ať mám představu. V každém případě už teď vím, že pokud se rozhoupu do benzínu, tak to bude RS.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

11.12 2022 21:57


reveleR (07.12 2022 12:37) orig :
Jako lubo mám RS6 Performance na vzduch-magnet podvozku, jezdím ji daily jak velmi dlouhé trasy (800-1600km), tak i po Česku a Praze. Za rok mi najela 34 000km. Z praxe můžu říct pár důležitých věcí, které TI mohou/nemusí pomoci s rozhodováním:

- Auto je komfortní i na 21' po Praze (letní-Michelin PS4+ / zimní Conti TS870), podvozek funguje skvěle a dá se i manuálně měnit světlá výška
- Výfuk je decentní a na comfort v originále absolutně nerušivý do interiéru. Mě to nestačilo, tak mám od svodu custom handmade od PowerLabu a pohoda (mám 11-měsíčního prcka a nikdy žádný problém= spí nebo si hraje)
- U brzd nesouhlasím s Lubem, karbon-keramiky nezničitelné určitě nejsou, vydrží ranec, ale jen při správném zacházení. Když jsou studené, tak prostě nebrzdí, když se zahřejou, tak nevadnou a je jedno kolik jedeš. To samé platí pro desky, mé současné mají 38tkm a jsou na cca 60%. Pokud pojedeš v zimě po dálnici a delší dobu nešáhneš na brzdu, může Tě čekat nemilé překvapení v případě akutního brzdění = příliš se ochladí a než se zase zahřejou a zakousnou, může uplynout 2-3 vteřiny, což není zrovna bezpečné. Vyřešit se to dá kontrolou programování automatického přibržďování při poklesu vnější teploty na určitou hranici. Brzdy čas od času jemně neznatelně přibržďují a tím si udržují provozní teplotu. Kotouče měnit nechceš ... nikdy! Proto žádná chemie a šetrně s mytím na wapce. Destičky jsou láce oproti zbytku ústrojí.
- Spotřeba je strašně subjektivní věc u tohoto auta, rozhodně Tě nesmí zajímat, chceš-li tuhle bestii s radostí provozovat. Obecně auto miluje plynulou jízdu a nesnáší styl brzda-plyn. Spotřeba Ti tak může hravě lítat od 11 do 22. Tankovat doporučuju vždy jen 100octan
- Olej a filtry měním vždy co 8-10tkm, letos jsem měnil 3x. Nevěřil bys, jak zasraný může být vzducháč po 2 měsících života.

Autu se všeobecně nedá moc co vytknout, moje má v současnosti 84tkm a žádná závada (klep klep ...), takže z tohoto pohledu spolehlivé auto. Pokud mu dáš servis, co si zaslouží - čili poctivě zahřívat a dochlazovat, netankovat sračky, pravidelně měnit olej a všechny filtry a co 60tkm udělat převodovku a quattro* včetně adaptačního režimu. Pak se můžeme bavit o životnosti všech komponent někde na úrovni 150-250tkm. Jinak stejně jako Lubo zvažuju prodej. Motorka a prcek velí vyměnit za SQ7

Ahoj, no neviem ako Tebe, ale s mojou denno denne chodim do toboty a nazad, aj cez pracu kratke trasy a mne brzdy brzdia aj za studena ihned perfektne. K tomu automatickemu zohrievaniu keramickych kotucov - naprogramovane to je tak, ze sa same zohrievaju obcasnym nebadanym pribrzdovanim, ked prsi a mas zapnute stierace tak castejsie, neviem ci to nie je prepojene s intenzitou rychlosti stierania. Takze v tychto 2 veciech nesuhlasim.To ze ked Ti na kotuc cvachtne kus plackanice tak vtedy Ti nebude ihned brzdit ziadny ani ocelovy kotuc. Keramika sa da znicit, ale to musi byt extremny vodic magor
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email