Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 7
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2022
Příspěvků: 3 | Témat: 1

14.11 2022 22:23


Zdravím,
už 3tím dnem se nemůžu rozhodnout jestli jít do téhle koupě, tak tu zkusím poprosit o pomoc:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Po jízdní i interiérové stránce je auto skvělé, včetně řazení. ALE... najeto 178tkm (ne 170), ťuknutý přední levý nárazník a vrtá mi hlavou jak moc vážné je zaprasení motoru okolo vstřiků (viz fotky) a odlesk uvnitř (coolant leak?). Olej v převodovce se měnil na 150tkm ( ), teď svítí service due kvůli vypršelému intervalu výměny oleje a filtrů. Zespodu jsem to bohužel neviděl a na diagnostiku sebou nikoho neměl.

Zvuk motoru jsem si nenahrál, nicméně nejbližší srovnání jsem našel tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
... Nemám naposloucháno, takže nedokážu odhadnout jestli je v pořádku, začínají rozvody, nebo něco jiného. (Motor byl ohřátý, když jsem přijel).

Zároveň si nejsem jistý, jestli není cena trochu vysoko, ačkoliv prodejce to teď o 50k zlevnil, právě kvůli tomu (čerstvému) ťuknutí. Za původní cenu je inzerát vyvěšen od konce srpna (dřívější datum jsem nedohledal).

No a pak je tu otázka nízkého podvozku na cestách Jizerky-Praha...

A5 mam už dlouhou dobu jako dreamcar (přechod z B6), ale nerad bych po koupi zase jezdil po servisech.

Děkuji


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





14.11 2022 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

15.11 2022 6:12


Zrovna v Praze je par clenu, co by se na to za nejaky peniz mohli podivat s opravdovou diag a tem motorum rozumi.
Zda to ma najeto 170 nebo 178k je putna, ten motor jezdi stejne i kdyz ma 300, pokud ho nekdo servisoval.
Coz je treba tady otazka, pokud rve o servis.

Zkusil bych se zeptat satase, lumpiqa, vaha (myslim ze je taky z Prahy), za kolik by ti tu prohlidku udelali, a zda maj cas a chut.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

18.11 2022 10:54


Auto je z ČR, pro zjednodušení rozhodování investuj 500Kč nebo kolik to je a nech si od Cebie vyjet historii. Bude vidět, kolikrát a jak moc bylo bouráno a dokonce i nějaká servisní historie. Pak to auto vem s majitelem do autorizáku, ať vypíšou kompletní servisní historii, bude tam zase vidět, jak moc nebo málo to bylo bouraný a jak moc nebo málo se o to někdo staral.
Pokud nebudeš stále rozhodnut, domluv se s nějakým místním pražským odborníkem, ať se na to s tebou podívá.
Není to nákup za patnáct stovek, abys to odmávl a podcenil. Radši teď vyhodit pár tisícovek a pak to nekoupit, než pak vyhodit desetitisíce za podceněnou diagnostiku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2022
Příspěvků: 3 | Témat: 1

18.11 2022 11:37


Diky za rady.

Cebii jsem si vyjel nez jsem tam jel, historie oprav je neco maleho na pravem boku za 4k Kč a pak vepredu vpravo za 27k Kč (pri prohlidce jsem si nevsiml niceho co by na to poukazovalo z venku ani zevnitr).

V autorizaku jsme pri projizdce nebyli z mych casovych duvodu, ktere mimo jine nejsou ani vyhledove zrovna optimalni (budou az v prosinci, coz je zadlouho).

Takhle po tydnu a dalsich konzultaci mam nejvetsi obavy ze snizeneho podvozku a nadchazejici zimy.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

18.11 2022 12:12


tom915: tak pruziny stoji zrovna nula nic...
To je to posledni
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

20.11 2022 19:38


To je u tyhle kombinaci 3,0tdi a automat asi jedno. Bud se to vysere vše najednou, rozvody, prevodovka nebo později.
Ostatní je proste klasika servis takoveho auta: pretesneni vstriku, vymena ramen na podvozku atd atd, ramena vypadaji ještě puvodni.
Určitě poradnu DIAG, kouknou zespoda a pak aby to nebylo moc bourane, hrozi pak koroze v místech, kde to bylo kitovane.
Jinak vypada pěkne, jen proste tá barva je jako pěst na oko
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2022
Příspěvků: 3 | Témat: 1

23.11 2022 23:53


Tak dneska jsem byl na prohlidce v servise, auto jsme zvedli a pripichli na diagnostiku.

Diag vicemene v pohode:
- odemykani dveri pres kliku mi rikal pan uz pri prvnim telefonatu
- kontakt couvaciho svetla take
- nefunkcni reprak ve dverich ridice
- senzor v palivove nadrzi (pritom na palubovce to ukazuje)
... pri startu nic

No ale co se tyce motoru tak cim dal tim vic lidi me od toho odrazuje a potvrzuji mi puvodni domenku, ze se asi nejezdilo zrovna svatecne (co taky cekat se snizenym podvozkem a upravenym vyfukem) a naopak tomu nekdo poradne nakladal.

Velky red flag je pry ten intercooler, kde mimo jine ani neni puvodni ta modra hadice (na tuhle stranu to podle cebie bylo bourane, tak mozna z toho duvodu). Chipnute to pry neni.

Da se odhadnout nejaky cas/pocet tisic km, za kdy a co (pripadne i cena) bude nutne resit? A nerad bych uz zazil diesel runaway motor na dalsim aute az neco rupne v turbu .


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

24.11 2022 8:38


No. Ja na takovem motoru ujel v A6 4F KUREVSKY nesvatecne skoro 400tis km. To auto jelo furt jak blazen, pac jsem byl jelito, a lital s tim v podstate VZDY co to slo 240km/h.
Kazdy den.

Pokud nekdo z fotek motoru pozna, jak se s tim jezdilo, je machr....
nahoru

sponzor





24.11 2022 8:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

24.11 2022 8:53


Je to 10+ rocna A5, naco riesit ako sa s tym jazdilo? Servis ta bude cakat a bud na to mas, alebo nie. Na takom aute budes menit pomaly vsetko, tomu sa nevyhnes. Je to 240 konove coupe, jasne ze tomu obcas niekto nalozil.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 807 | Témat: 17

24.11 2022 15:51


Inzerát už není aktivní. Každopádně tohle snížení je ještě úplně v pohodě i na třetí/čtvrtou třídu "silnic". Když nevymeteš každou díru, tak je to v klidu. Jinak co se týče toho oleje a bordelu všude, tak to tak prostě odpovídá na 12 let staré auto se skoro 200k km. Důležité je, aby to normálně řadilo, jelo okay na volnoběh, nežralo olej, nebyly slyšet rozvody (stejně je jednou budeš muset dělat) a ŘJ nevyhazovala chyby. Všechno ostatní je už provozní náklad.

Jinak jak moc s tím prasil poznáš třeba podle silenbloku na nápravách, nebo na uložení motoru. Kdyby to jelo furt plyn-brzda-plyn, tak budou nadměrně opotřebené.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

24.11 2022 16:07


Abych tak řekl, pokud pořád váháš, ale vidíš spoustu špatných věcí, tak to nekupuj a čekej na další kusy...

Z těch fotek mě zarazila jedna věc - takhle rezavá není ani moje 18 let stará T5 s 350 (možná) na hrbu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email