Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 433 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 431
Uživatelů: 2
Celkem: 433

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2019
Příspěvků: 83 | Témat: 18

22.11 2022 15:39


Zdarec borci,

Jdu si k vám pro radu z věštecké koule

Situace se má takhle jednoho krásného dne jsem jel a autu vyskočili otáčky, vyběHLA* chyba, že zlobí dobíjení.
Tak jsem se otočil a jel jsem domů, aby mě to někde nenechalo.
Auto jsem dovezl k servisákovi ten vyndal altík a říkal, že ho doveze autoelektrikářovi aby ho zkouknul, tak jsem mu říkal, že ten alternátor byl asi rok ani ne před tím na repas (Uhlíky, ložiska) U toho vyměnil volnoběžku a kladky a řemen.
No, tak mě řekl, že ten ke kterému to dával, že na něj bylo hodně stížností a že to nebylo cajk, tak říkám fajn...
Mno a tak tedy třetí den telefon, že tam je v prdeli diodový blok a že ten před tím tam dal nějaká stará ložiska made-in Czecho Slovakia, tak že to tady ten vyměnil.

Tak fajne mno a auto jsem převzal nějak jsem to nevnímal, no a druhý den auto trochu vyšší otáčky cca 1tis, tak jsem si říkal dobře tak si třeba přidá na otáčkách když je už relativně zima. (DPF* to nebylo jelikož neběžely vynetilátory nic).
Tak uběhl měsíc a mě to tak nějak začalo vytáčet, protože si vnitřně myslím, že je něco špatně, no nic tak se na autě vysr*lo ještě něco, tak jsem to k němu vezl a popsal jsem mu to a on mi říká, jestli to auto nějak moc nepozoruji, tak jsem jakože si tak nějak přiznal, že občas to asi moc prožívám no nicméně řekl, že by mohla být baterie v pí.. tak mě to nedalo a vzal jsem dneska volt metr, když jsem přijel s autem z práce (cca 30 km) ot. okolo 1 tis. na baterii na volnoběh nějakých 13,6V, tak říkám cajk, nechal jsem to asi hodinku a šel jsem znovu, baterie když jsem odemkl auto nějakých 12,3V po nastartování 11,6V a pak to pomaličku lezlo nahoru k 12,6V a tam to skončilo asi 3 minuty, pak jsem to chcípl.

Baterie nevím jak dlouho je stará cca tři roky zpět mi vyskočilo, že měla nízké napětí, ale od té doby žádné náznaky ani špatné starty.
Když to vlastně u mého servisáka byla naposledy, tak si pořídil nějakou novou diag, tak to samozřejmě potřeboval odzkoušet, tak to napíchl a říká že tam nemám žádné chyby, tak jestli je nemažu Tak říkám v životě jak mile vyskočí chyba, tak už ode mě máte telefon.

Ještě víc mě utvrdilo, že by mohlo být něco špatně včera, když jsem popojížděl asi 20 minut v koloně, tak to na chvíli spadlo na 850 ot a po chvíli zase vyskočilo na 1 tis. Jinak kromě toho jsou otáčky stabilní, nijak to neskáče nebo něco podobného.

Prostě asi potřebuji jen říct něco typu hele seš debil řešíš kraviny je prostě zima, tak má vyšší otáčky, nebo že je fakt něco špatně

Díky moc.
nahoru

sponzor





22.11 2022 15:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email