Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 7
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 270 | Témat: 31

08.06 2022 12:53


Co tam jsou za měchy vzadu ? Origoše ?
sponzor





08.06 2022 12:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 85 | Témat: 30

08.06 2022 14:08


Jj, origo.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

09.06 2022 14:27


mnuapel (Út, 07.06, 2022 20:49) orig :


Ahoj, vzdyt se o nic jineho nesnazim, chci jenom zjistit to co je v elze - protoze kdyz tam nastavim 386 tak se auto zvedne, to znamena ze ocekava jeste vic...
Napises prosim co uvadi elza? Diky


na tom neni co kontroloval, proste zmeris aktualni stav a vse ostatni vyplyne, nemuzes to nijak ovlivnit pokud pominu tunerske nesmysly ve smyslu podvadeni ridici jednotky tim ze ji zadas jine hodnoty nez jsi skutecne na kolech nameril. Vubec to nema cenu resit.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


The default values:

Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)

Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)

Audi Q7 (4L): 449 mm (front) and 465 mm (rear)

VW Phaeton (3D) RoW (Rest of World): 407 mm (front) and 401 mm (rear)
VW Phaeton (3D) NAR (North American Region): 417 mm (front) and 411 (rear)

VW Touareg (7L) standard: 497 mm (front) and 502 mm (rear)
VW Touareg (7L) offroad: 488 mm (front) and 498 mm (rear)

North American Phaeton owners: Please read a very detailed alternate procedure here

The above values are NOT what you enter into each Adaptation channel. You need to enter the ACTUAL MEASURED VALUES from each corner of the car as explained below.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2016
Příspěvků: 50 | Témat: 11

09.06 2022 21:30


Diky,
tyto hodnoty jsem potreboval - allroad ma podvozek vpredu vyssi a vzadu nizsi nez Avant. Kdyz jsem uvazoval hodnoty z Avanta tak to nesedelo, s temito hodnotami to jiz dava vetsi zmysel...

tecka (09.06 2022 14:27) orig :


na tom neni co kontroloval, proste zmeris aktualni stav a vse ostatni vyplyne, nemuzes to nijak ovlivnit pokud pominu tunerske nesmysly ve smyslu podvadeni ridici jednotky tim ze ji zadas jine hodnoty nez jsi skutecne na kolech nameril. Vubec to nema cenu resit.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


The default values:

Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)

Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)

Audi Q7 (4L): 449 mm (front) and 465 mm (rear)

VW Phaeton (3D) RoW (Rest of World): 407 mm (front) and 401 mm (rear)
VW Phaeton (3D) NAR (North American Region): 417 mm (front) and 411 (rear)

VW Touareg (7L) standard: 497 mm (front) and 502 mm (rear)
VW Touareg (7L) offroad: 488 mm (front) and 498 mm (rear)

North American Phaeton owners: Please read a very detailed alternate procedure here

The above values are NOT what you enter into each Adaptation channel. You need to enter the ACTUAL MEASURED VALUES from each corner of the car as explained below.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

19.06 2022 21:04


Dobry den. Prosim o radu.
A6 C6, repasovane predne polske tlmice; predtym padal predok, teraz padol zase predok - obe strany uplne za noc. Nemyslim, ze su oba renovovane predne tlmice KO.
Unik v rozdelovacej kocke sa da zistit mydlovou vodou?
Ake vzduchove trubky tam idu a kde sa daju napr. kupit vo farbe?
Cervena uz bola nahradena inou predoslym majitelom, zjavne kvoli poskodeniu, takze unik moze byt asi aj cez hadicku.
Su tam nejake spatne ventily v mechoch alebo iba v kocke?
A este kde sa prosim nachadza rele kompresora?
Vdaka.

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.06 2022 22:28


Hadicka sa da kupit iba opravna sada
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

20.06 2022 6:22


Hadicky se daji koupit klidně po 100 metrech v x rozměrech. Náklaďáky apod nepoužívají nijak víc jiné a ty audi nejsou nijak víc ze zlata.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

22.06 2022 6:43


I různé barvy se daji koupit.

Vše se dá vyzkoušet jarovou vodou. Hadicku můžeš na jedné straně účAST* a zkusit buď tlakem nebo podtlakem. C6 má ventilky i na mechu.
sponzor





22.06 2022 6:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

22.06 2022 10:31


Da sa to vyskusat aj tak, ze sa mech necha nafuknut, odpoji sa hadicka a ked je vankus dobry, tak bude drzat ?

EDIT
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a este odhnila spodna obruc, mech samotny nepraskol
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.1. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 25

27.06 2022 12:04


Dobrý den, potřeboval bych prosím poradit. Mám Audi A6 Allroad z roku 2001 a pokaždé když někde zaparkuju tak se vrátím a auto je zvedlé ve třetí poloze. Na běžnou jízdu mám vždy tu první. Nic jiného nepoužívám. Dělá to úplně samo. Pokud dlouho stisknu tlačítko klesání tak se na něm rozsvítí oranžová kontrolka a auto přestane samo stoupat při parkování. Předpokládám, že to je nějaká servisní uzamčená poloha. Diagnostika nic neukazuje.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

09.07 2022 15:17


Ahoj,

na 4FH se přestala zvedat zadní náprava. Když dám nafoukat zásobník, mám tam přes 16 barů, ale když dám zvednout zadní nápravu, víc než 8.7 barů to nenatlačí a zadek zůstane cca 10-15mm pod LVL2 - poloha automatic. Předek se zvedá normálně.

Díky předem za tipy.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

12.07 2022 23:01


[Vyřešeno] Děravej zadní měch. Uchází až když se trochu natáhne.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

15.07 2022 23:39


Dobry den.

Prosim Vas, moze sa niekto mrknut na tieto chyby a nasmerovat ma.
Dnes 15.7. som isiel na aute a zobrazila sa zlta kontrolka podvozku za jazdy a nedali sa prepinat rezimy.

Diagnostika pise 3 chyby z roku 2005 (menila sa bateria nedavno) a 1 chybu zrejme uz po nastaveni casu z 11.7.

Ale nie je tam ziadna chyba z 15.7.

Ten datum v tych chybovych hlaseniach je datum prveho alebo posledneho dna, ked sa chyba objavila?

Moze sa rozsvietit zlta kontrolka podvozku a v RJ nebude ziadna nova chyba?

Dakujem


Address 34: Level Control Labels: 4F0-910-553.clb

4 Faults Found:
01397 - Venting Solenoid for Level Control (N111)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 89
Mileage: 257549 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.02
Time: 02:24:43

00453 - Function Limitation due to Over-Temperature
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Reset counter: 89
Mileage: 257549 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.02
Time: 04:11:24

02646 - Plausibility of Level Control System
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 107
Mileage: 257549 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.02
Time: 04:14:31

01780 - Sensor for Vehicle Leveling
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 106
Mileage: 257880 km
Time Indication: 0
Date: 2022.07.11
Time: 15:10:14
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 1

27.07 2022 19:57


Žďár Borci, mám All 4F , Kompresor* měněn, auto drží , pokud nejezdím delší dobu lehce klesne ale to je ok ...ale spíš mě zaráží chyba která tu a tam chvíli po sttartu rozblika podvozek , někdy musím opakovat start 1 někdy 3 x a pak je zase vše ok...měl jsem to napíchnuté , už přesně nevím znění , ale vím že mě někdo kdysi instruoval že mám vyměnit relé kompresoru, že zřejmě systém nesepne kdy by měl......to jsem vyměnil a problém stále trvá....poradíte někdo něco?? Dikys
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

28.07 2022 9:02


Diagnostika a výpis té chyby, pak by mohlo být jasno, co s tím.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2021
Příspěvků: 1 | Témat: 0

30.07 2022 18:17


Zdravim, potreboval by som pomoct, mam A6 C7 Allroad 180kw 2014, a vyskakuje mi stale chyba podvozku raz je to zlta ikona inokedy cervena, auto je stale v inej polohe, niekedy mam predok vysoko, inokedy zadok, robi to cudne veci, mechy su vymenene vsetky, snimace vysky vyzerali byt ok, v prílohe posielam vysledky z roznych merani. Vedeli by ste mi odporucit niekoho v okoli BA, aby sa mi na to pozrel, ci je nieco s elektrikou ci vzduchovy system je na chybe atd.
sponzor





30.07 2022 18:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

12.09 2022 17:38


Takže po anabázi se zadními arnott šmejdy co utíkali kolem shnileho ( zoxidovaneho) hliníku reklamace nemožná i když arnott tehdy když jsem je kupoval sliboval doživotní záruky nevydrzeli ani dva roky ( vyměněny za originál audi a pohoda pohod) tak teď přišel problém s předními (již podruhé ) první byl praskly arnott 1 první gen ještě made in USA teď únik mezi hliníkem plastem arnott 1 verze continental (takže made in EU zřejmě Čína) no což mě přivedlo k tomu že arnott je opravdu předražený šmejd takže za mne lépe koupit činu při ceně a vydrži je to vlastně lepší.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Šmejdy Arnott 1 od hansdob na Rajčeti -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

12.09 2022 19:21


len som pocul, ze cina aj ked nefuci, tak tie predne tlmice klepu (mozno nie kazdy)
proste, ze su na hovno
AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 270 | Témat: 31

12.09 2022 19:51


Vyvaruj se čínským …. Mám takovou story kdy mi leží dva přední v garáži napřed řeším klepání - nevyřešíš nic. Pak po cca 8 000km , rána jak z děla rozerval se pravý přední a po cca 10 300 km, prásk rozerval se i levý přední. Nyní origo audi od pneumatické-podvozky.cz a auto si doslova levituje za jízdy, obrovský rozdíl v komfortu. Taky jsem nevěřil, ale proste na těch origo něco je. Činu už klukům v garáži ukazuju jako atrakci co se vlastně muže stát. Najeto cca 18 000kmvod výměny za origoše
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

12.09 2022 21:19


Já si originál tehdy dozadu dal tyhle podělaný přední arnotty si přetesnim ať je dojezdim za menší investici než kupovat další. Jen varuji ostatní před šmejdama značky arnott jelikož je to předražený asi čínský šmejd . Jestli jsi se díval do galerie tak jeden arnott se taky roztrhl takže .
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

13.09 2022 22:11


Ta cinska guma nevydrzi tak dlho ohybanie
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

14.09 2022 6:52


Možná nevydrží a arnott guma třeba ano ale k čemu to je když zoxiduje hliník a utíká a opravit rentabilne nelze.
Teď přední O kroužek v háji rozebírat změřit vyměnit …… v poměru co to stojí …… nerentabilni kupovat.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

07.11 2022 21:36


Čaute ako rychlo sa vam zdviha podvozok na 4f (nie allroad). Mne z polohy komfort na max zdviha aj viac ako minutu. Zda sa mi to dost. Kompresor* tlaci 15bar a pride mi ze funguje ok...na chvilku zapne dofuka a vypne. Len sa to dviha strasne pomaly..
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

08.11 2022 9:04


Pokud auto stojí, musí to být během asi 20-30s, jinak je něco v nepořádku, pravděpodobně někde únik. Pokud auto během několika dní samo neklesne, tak to asi nebude měch, ale něco kolem.
sponzor





08.11 2022 9:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

09.11 2022 15:20


Ale kde ta chyba bude. Ked vonku prsi tak niekedy sa stane ze pridem rano a zadok je lahnuty. Nastartujem auto sa dlllho zdviha. Niekedy dokonca vyhodi chybu. Vypnem nastartujem znova a uz ok. Ale toto sa deje len ked je vonku vlhko ! Ak je sucho tak podvozok drzi v pohode aj tyzden. Netesnost ma napadla pochopitelne ako prva ale ked je sucho tak to auto ozaj neklesne ani o mm a za mokra sa to takisto nedeje pravidelne. Chyba v rj netesnost systemu a nejaky nezmyselny signal. Nemoze to robit rozdelovacia kocka ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

25.12 2022 17:00


Caute kolko ma davat Kompresor* na 4f nie allroad. Cez akcne cleny natlaci na max 9.3 predpokladam ze je to malo. Auto zdviha velmi pomaly niekedy vyhodi chybu musim zbova nastartovat a az na druhy krat..
AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 270 | Témat: 31

25.12 2022 19:43


9b už je málo - Kompresor* na výměnu …
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

26.12 2022 11:01


7.11 tlačil 15bar a teď tlačí už jen 9,3bar?? To je divný. No v každém případě 9,3bar je málo. Ale problém padá když je vlhko je divnej a problém to je padat nesmí nikdy. Pokud takto budeš trápit Kompresor* tak odejde i nový takže vyřešit i padání za vlhka.
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

11.01 2023 6:24


Čau kluci. Řeším podvozek na A8 D3. Po výměně ventilků na měchách za origo, auto zvedá jen levý zadek a ještě nesmyslně vysoko. Z kostky jinam nejde nic. V minulosti předchozí majitelkou měněna kostka origo Rapa a Kompresor* Aerosus. Nevím v jakém pořadí ale je nich rok 19 a 20. Kompresor* uvnitř vypadá jako vylovený z Titanicu, jedna malá na zpětným ventilku a jedna velká pružina totalně schnilý, kuličky nacucaný a zřejmmě voda se rzí odrovnala kostku. Řeším jestli koupit Kompresor* od Wabca, zase nějakou chinu typu aerosus, nebo třeba dunlop. Vzhledově mi přijdou uplně stejný a mám strach aby to wabco nebylo po dvou letech schnilý stejně. Na pneumaticke-podvozky stojí 13tis,ale když se kouknu kamkoliv jinam kde máme registraci a nastavený zajímavý slevy,stojí i dvakrát tolik. IC, lkq, a tak. Nebo jestli se do tý chiny dělá nejaká sada vč. pružinek? Kompresor* jinak foukal na 15bar ale spínal hrozně často, asi jak byl ten jeden zpětný ventil zahnilý tak se v tom ten vzduch furt nějak točil. Podvozek jinak držel. Mám vzít ten wabco a doufat?
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.01 2023 6:49


Wabco kupuji a jsem spokojen,filtr,kostku novou vše odpojit vyndat vyfoukat. Na mem touaregu jsem to měl podobně vyhnilý a měl jsem to v celým systému. A teď už zase jen jezdím.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email