Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 407 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 407
Uživatelů: 0
Celkem: 407

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 70968 | Témat: 8169

11.10 2022 9:00


Test Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid pohledem ženy: Když si malej a pořád šikovnej
Co je malý, to je hezký, a že já o tom něco vím! Nová Fiesta prošla faceliftem a pořád je s čím si hrát a na co se koukat.

Autor: Hugo
Kategorie: Ford Fiesta Velký test auta auto Ford převodovky tempomat značka
Datum zveřejnění: Mon, 10 Oct 2022 07:26:18 +0000

Na tohoto kompaktního prcka se vždycky hezky koukalo, ale tentokrát je to o něco příjemnější podívaná. Vše začíná kapotou, která zvětšuje výšku předních partií, v kombinaci s rozměrnější mřížkou s hlubším zapuštěním a černou strukturou, do které je nově umístěno logo Fordu (dříve bylo na hraně kapoty).

To vše společně s novými LED světlomety (které měla testovaná verze ST-Line X) s integrovanými mlhovými světly vytvářelo dojem dravějšího charakteru. A nesmíme zapomenout ani na větší postranní výstupy vzduchu.

V zadních partiích oceňuji hezky posazené LED lampy, které mají poměrně velká couvací světla, ale takovouto okatost my ženy rády. Plus menší spoiler a viditelnou koncovku výfuku, která odkazuje na doby dávno minulé, nezapomenutelné a adorace hodné.

Klasika, která nestárne

Uvnitř nedošlo k nějakým světoborným změnám, ale když budete chtít, můžete si připlatit za digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3", jehož grafika se mění s různou volbou jízdních režimů.

Zdroj: Simona Svátková

Co mi přišlo strašně fajn - sportovní sedadla Ford Performance vlastní konstrukce, která při ostřejším náklonu nepustila zadek a tělo ani o milimetr. Celkově verze ST-Line X prezentuje dynamičtější charakter Fiesty i za pomoci ozdobných lišt prahů dveří s logem ST-Line.

Displej infotainmentu uprostřed zrovna nekřičí do světa „jsem moderní, vezmi si mě", ale zase se dá napárovat s Android Auto a Apple CarPlay, takže postačuje.

Osobně jsem ráda, že si Fiesta zachovala i některá fyzická tlačítka. Neříkám, že není příjemné v autech vidět, jak dotykové technologie doznávají změn, ale když něco můžete zmáčknout, je to prostě nostalgický pocit.

A pak tu máme jednozónovou klimatizaci, pákový volič automatické převodovky a bezdrátové nabíjení telefonu. Toť asi to nejpodstatnější z vnitřního prostoru, který se poměrně rychle vytopí, zahřeje vám super rychlostí zadek, společně s rukama na volantu. Tyhle funkce jsou opravdu rychlé, což ocení zmrzliny jako já.

Zdroj: Simona Svátková

Abych nezapomněla. Jestli milujete hudbu jako já, jsou tu reproduktory Bang & Olufsen, což, kdybyste nevěděli, je dánská značka luxusní audiovizuální elektroniky. Není nad to být trošku „posh", ne?

To, že tohle auto má armádu jízdních asistentů, je asi zbytečné zmiňovat, ale tak tu radost vám udělám. Adaptivní tempomat - klasika. Varování před najetím na dálnici v protisměru - to proto, kdybyste si sedli do auta fakt v divném rozpoložení a něco takového by se vám mohlo stát.

Decentnost, která za to umí vzít

Testovaný model oplýval sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou Powershift s motorem 1.0 EcoBoost Hybrid. Což v jednoduchosti znamená mild-hybrid, který při sundání nohy z plynul začne rekuperovat (ne moc, když chcete zpomalovat výrazně, musíte stejně šlápnout na brzdu) a při divočejším sešlápnutí plynu pomůže motoru zrychlit.

Převodovka by si zasloužila ještě lehké vyladění, protože se občas poměrně dlouho rozhodovala, co udělá, ale ve finále si poradila. Nejpříjemnějším jízdním režimem byl Normal, protože se tady auto projevovalo nenuceně.

Zdroj: Simona Svátková

U Sportu by si to zasloužilo manuál. Jinak auto chodilo ochotně tam, kam mělo. Stabilita též byla dobrá hlavně díky obutým sedmnáctkám. Ty se naopak odrazily na větší tuhosti podvozku.

Spotřebou se můžete dostat někam okolo 5 litrů na 100 km, ale to jen v případě, že jezdíte s lehkou nohou. Pokud střídáte dálnice a okresky s městem, a občas si tam pošlete, pro tu legraci, režim Sport, dostanete se jako já na 6,1 l/100 km, a to samozřejmě není vůbec špatné.

Fiesta je pro všechny, ale za mě se víc hodí k mladým ženám, které mají rády svůj klid, ale když mají chuť, mohou se trošku vybláznit.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





11.10 2022 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email