Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 539 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 535
Uživatelů: 4
Celkem: 539

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.9. 2022
Příspěvků: 4 | Témat: 1

27.09 2022 11:39


Ahojte,

potřeboval bych radu. Jednou za čas se stane, že mi nejde nastartovat moje Audi A4 avant rok 2006. Vyhodí to chyby ESP*, ABS* a blikají všechny stupně na převodovce.
Převodovka* je automat. Při diagnostice to píše chybu napětí 30v na převodovce.
Když auto nechám v klidu cca 10 min, tak to pak nastartuje v pohodě. Dělá to třeba jednou za půl roku. Nevíte někdo co je tam za problém?

Díky za odpověď.
nahoru

sponzor





27.09 2022 11:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

27.09 2022 14:00


ja bych tipoval na spatny kontakt nekde, ale bude se to hledat spatne. Zacni kontrolou oxidace a upevneni vsech tlustych kabelu od baterky a kostricich bodu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.10. 2016
Příspěvků: 139 | Témat: 4

27.09 2022 19:04


Aspoň tu chybu napsat správně.
Není to 30v, ale terminál 30.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

27.09 2022 20:10


Spravim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.9. 2022
Příspěvků: 4 | Témat: 1

27.09 2022 21:26


tomasi02:

Chybu mám napsanou dobře. píše to nizké napětí na 30v při diagnostice převodovky.

SupermanXXX: ty víš co to dělá? prosím napiš.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

27.09 2022 21:32


To nevim musel bych zavadu nejdrive najit a vetsinou uz z takle starsich vozu beru jen 4f aby se mi oprava rentovala. Ale pokid by ti nikdo nepomohl nebo jste to nenasli tak to privez. Vic o mme na FB:

https://www.facebook.com/testa.stretta.1
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

28.09 2022 7:12


aaa
Naposledy upravil rozsini dne 28.09 2022 7:14, celkově upraveno 1 krát. (99% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

28.09 2022 7:12


JakubZ (27.09 2022 20:26) orig :
tomasi02:

Chybu mám napsanou dobře. píše to nizké napětí na 30v při diagnostice převodovky.

SupermanXXX: ty víš co to dělá? prosím napiš.


to asi nebude diag. VCDS?
asi nějaká univerzal/DELPHI a pod./
dej to na pořádnou diag a napiš číslo chyby z VCDS.
nahoru

sponzor





28.09 2022 7:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.9. 2022
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.11 2022 8:16


Ahojte, tak už konečně jsem to projel na lepší diag.
Chyba je přesne znění:

J217 - Řídící jednotka Multitronic*, napájení
Kód P1757 - napájení přerušení

Pohon datové sběrnice - elektronika převodovky
U0100 - řídící jednotka motoru bez komunikace.

nevíte jak mám postupovat? Asi někde zajet přímo napojit převodovku co?

neměl někdo něco podobného?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

15.11 2022 8:26


Zkus napsat uzivateli Lubomt. Kvuli nazvu tematu se nejspis do tohoto vlakna nepodiva sam.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.9. 2022
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.11 2022 8:42


díky zkusím.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

02.03 2023 21:53


na tvojom mieste vyberam automat a davam tam manual 6 a nakodovat a prehodit tam akurat kulisu a nakodovat-nahrat setup na palubak pc pre manual, inak to je z priehriatia oleja co ho tam asi ani vela nebolo, tak sa prehrial a vyhorelo ovladanie ci kabel vydraty a upchate kanaly z hydromenica zodrateho jednotka multitroniku nema spojenie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

03.03 2023 6:33


už zase rady ptáka Loskutáka
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

03.03 2023 6:37


Bezva takže to auto i když má multitronik dojebeme úplně a to přestavbou na klacek. Pecka.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

03.03 2023 9:30


Sam57: on si vždy vybere nějaký starý tema a tam dává ty svoje rady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

03.03 2023 11:59


vsak multitronik okolo 300tisic km je nadeleni pre penezenky!
mne zacala strajkovat baterka v A4 b6 po dobiti baterky vse ok a na druhy den rano po 12h ma len 10% akurat som tu stratil vlakno,kde to bolo riesene! dajte tip kde zacat. Pred tym mi to nerobilo, ale iba obcas mi to nechcelo natocit a to som menil zhavice lebo isly iba 4 zo siestich co som zistil tak menil vsetky, ale to bolo pred 1.5rokom a vse ok ale to rele ma uz obcas stvalo! tocil a nic po zohratom motore 2.5tdi 120kw
K tematu ! uz som to tu videl spominat tusim na a3 co bolo dake rele na 1.9tdi ale videl som to riesit aj na 2.5tdi. ventilator to nebude urcite!
Mne teraz rano ked som napojil nabijacku ukazalo 12.1V a to bol po vcerajsom nabiti na 12.7V co sa ustali po dobijani, to uz treti krat a stale to iste. Dobijam na 100% na 14.5 az max 14.6 /14.7V limit sa charger vypne ked blikne cca max hodnota, po sa ustali a drzi V 12.9-12.8 az 12.7 max 12.6 a origo ma uvedenu hodnotu funkcnosti 12.4V co je 100% stalost. pri styroch palickach vypne nabijacka, a rano zase 12.1V ua ukaze jednu palicku na meradle nabijacky, tak zapol dobijanie a po chvili cvaklo rele dake a skocilo na 13.1V a to skusal iba jeden start rano, na dve zhavenia ani nepretocilo, da max jeden start po jednom zhaveni ledva, ked dal dve zhavenia palubka preblikla.
po chvili dobijania cvakne dake rele pod pristrojovkou a netusim ake!
baterka ma 5.5 roka a dost casto ju dobijam len preto, ze auto viac stoji ako beha ale je datumu starsieho uz 8rokou od vyroby, tak teraz neviem...ci ta Bosch S5 110Ah 920A a je v tahu asi, alebo je to nieco este k tomu ine.
pred tym pohode to behalo aj po 10-15dnoch a nic nemenil akurat vybral zosilovac na antenu a teraz aj radio na skusku a menic v kastli tiez vypnuty.
mam vag ale ten mi nechce nacitat nic okrem stalej chyby cd menic bez komunikace a to iste radio bez komunikace ked ze vybral a poodpajal na skusku a este webasto hlasilo bez komunikace napajania ale to vymazal a uz neukazuje.
Naposledy upravil Sam57 dne 04.03 2023 10:22, celkově upraveno 4 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





03.03 2023 11:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

03.03 2023 12:20


5.5 roku stará je dneska baterka těsně před smrtí
doby kdy bat. vydržela 6-8 let jsou pryč. kor u audi co moc nejezdí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

03.03 2023 12:30


inak 5.5 roka kupena a od nova ako dosla kurierom sa mi nezdala a to razitko prveho nabitia mala z 11.2014 a ja kupoval 10.2016 a bola slaba od nova!
banujem ze som ju nevratil, uz vtedy a kupovat baterku cez eshop asi naposledy!
120-160eur v tahu to sa tesim...
Naposledy upravil Sam57 dne 03.03 2023 12:57, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

03.03 2023 12:50


Chlapi co tak dat sem z etky schemat pozice panela pod palubkou,presto hledat rele zhavenia a popis inych kociek co tam je a poza poistky vidim ale kera je kera by mne zajimalo co je holy fakt moc by to pomohlo...
tu sa to riesilo napodobne pol roka a mali ste v pazi co bol obdobne dva krat odkaz a nic si sa nedocital... nieje to to auto, aby sme sa chapali! mam svoje bez problemu uz 6r. rele dozhaveni a druhe rele doby zhaveni na ukor komunikace cidla teploty motoru a buhvi ceho jeste!
v tomto pripade baterka
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


2012 to iste obdobne a nic
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

04.03 2023 9:49


takze sice tema trocha odveci aj ked podstata je ked obnovil toto vlakno! Nestartuje mi to ako ma! stale len saskujem pri baterke.
Pamatam pred 5timi rokmi ked bola zanovna pri beziacom motore mal system z alternatoru a baterky voltaz od 14.3V az 14.6/max do 14.7V
Uz ukazalo raz aj 13.9-14.0V a dnes 14.1V max 14.2V a to nemam nic zapnute ked zapnem vse ako vyhrev okna zadneho zrkadiel a vyhrev sedaciek, tak asi nestiha!
ze by alternator vydraty ? kontrolka este nebreblikuje baterky a remenicu mam 3 rocnu.

Dnes zase skusal zhaveni -1 namraza, rano ukazala 12.2V minimum je 12.4V, dala zhavenie a ledva pretocilo, ale aspon nevyplo kontolky... vybral a jemne miesal a zas nabijala zahrejem ju na 25C a skusim este raz nabit, ale nabka aj tak vypina po chvili, ked potom klesne 13.2V drzi 12.6V
presne pozrel S5 013 BOSCH baterka 830A 100Ah ma niekto sajn ci je mozne otvorit ju a pozret kolko ma kvapaliny v nej? snad sa pred 5.5 rokom nehadzala od kuriera, preberal neriesil, uz vtedy mala menej a nie 13.2V
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

mam slabu nabijacku asi sice nasiel ze je to do max 150Ah ale ta neni schopna dlhsie nabijat a regenerovat, nabijam uz tyzden na etapy, ale neni schopna drzet pri konci posledneho stvrteho dielika vykon a vypina sa automaticky ako dobita na plno aj ked nieje.
konecne sa umudrila nabijacka a regeneruje a dobija tak ako by mala!

taka klasica mala Lidl nabijacka (6V-0.8A) 12V- 3.8A max 4.8A do 150mah a ma len dve funkce neratajuc moto. auto mode a indikace sneh. vlocka silnejsie nabijanie v zime.

Mal velky klasicky charger starsej vyroby z rucickovym voltometrom,ten z zvlhka pred zimou umrel, ked napojil na tuto baterku, nabka zacala vrndzat rychlo ju vypol,zasmrdela zadymila a bolo vybavene!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

04.03 2023 14:10


Prvy krat mi to pri spravnej teplote nabija ako má,ked ju vybral z auta pred tim sa mi to tak nikdy nechcelo, uz pri izbovej nad 15C° stupnou uz nevypina nabka a ide nad tri palicky od 12.8V- do 14.3V tak ze regeneruje-nabija to strvty odiel, co nikdy tak ani nabity nebol na S5 co sa snazim uz tyzdnen a mal snahu. Konecne!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

06.03 2023 9:06


zajdi si s baterkou do normalneho servisu na poriadny zatazovy tester. Nabijacka z Lidlu na tieto baterky nie je vhodna, a navyse po case aj mne zacala blbnut aj na mensich baterkach. To co uz nezvladala dobit potom Bosch nabijacka dobila bez problemov. Merat napatia bez zataze mozes donekonecna a nic tym vo vysledku nezistis (nebavim sa o pripade, ked baterka nebude drzat ani 12V po odpojeni nabijacky)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

09.03 2023 16:32


zatial som ju prebral v teple nabil som ju na 13.2V pri dvoch dnoch ma 12.8V minimum 12.5V ale toci ok takze nasiel som chybu mal som prehodeny kabel na radiu,koli vlastnej chybe lebo mal navi plus a dal ConcertII plus a jeden kabel som mal zle, co je jediny rozdiel od symphony II a pozeral som posledny 8 pin hlavny cierny a tu schemu chvilu ma pomylilo, lebo DWA* graund je na nej prehodeny miesto z tele mute je povodne inde origo navi plus co mal a schemu co mal chvilu ine radio symphony II je ine K kus a V signal-GALA* ine a to mal DWA* graund co bola chyba,uz to mam vyriesene!

ked ze mal to pred 1.5 rokom kolaboroval a nemal zapojene potom som to zas skusal v septembri a zabudol na to.... tak nasiel konecne ! Skoro ma slahlo este ze to bola len jemna chyba!
vypatral som z vlastnej nepozornosti, mal som asi obcas slaby signal a preto mi aj vymazavalo kluc obcas ten k bus obcas kazil hoc co ked sa jednotka prepajala z nulakom!
supla slabu voltaz na Graund O -nulak, ked ze nasiel aj poziciu graund pre CD menic povodny uz ide vse mam 6CD na wawky prehravac + dalsiu mechanicku radia mp3 a aj aux USB aj ipod a slape to. Dokonca mam pocit ze signal mp3 spracovava z menica v radiu ked cita co pred tím nie!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

09.03 2023 17:23


momentalne ostal prekvapeny a by som si nafackoval koli malej nepozornosti aj ked som to kontroloval,trochu mi ostalo auta luto, co sa nemuselo stat a co sa muselo diat v riad.jednotkach, dal na diagnostiku a az v tedy mi to doslo,nesmyselny hlasenie slaby + signal, ked som to pred tim kontroloval pri zapajani tak mojou chybou zle mal jeden kabel na koncovke radia, sam som k tej chybe dosiel na 6. mesiacou aj ked auto bolo na ceste iba 5krat, este ze iba na okreske.
Utrpela najviac baterka,ale ozivoval ju casto!
Ked napojil kontrolu voltaze a odpojil iba z nulaku jednu klipsnu z minusoveho polu od nabijacky tak displej z 12.8V sa znizil pri iba zapojenej pluskovej klipsni, co mal a neukazal 0.0V ale 0.03V az 0.04V takze baterka zblbla !
Ukazuje voltaz aj bez prepojenia minusu 0.04V co je prebitie polarity.

Asi ju vybijem uplne co to dá, dakou ledkou SVIETENIM a znova ju nabijem,
aby sa prebrala a pochopila co je plus a minus!

Ked ze vyrovnaval system v aute na baterke zo signal bus zle zapojeneho obcas 0.03V az 0.04V prepojene na graund/minus systemu baterky auta.
A4 b6 si uz zvykla, ked ze casta chyba je pri pantoch dveri v husom krku kablou, ked sa dolame buzirka koli vyrobnej chybe a kondenz spaja kable a je to casty problem!
nahoru

sponzor





09.03 2023 17:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

10.03 2023 23:29


Sam57: sorry kamo ale ty ma com fičíš
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email