Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 415 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 413
Uživatelů: 2
Celkem: 415

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 5

15.08 2022 15:45


Zdravím, jsem majitelem A4 2008 B8 sline, sedan, plná výbava, 2.0 TDI* 105kw, manuál a rozhoduju se pro combi (avant), jelikož je potřeba mít prdel víc dostupnější pro vetší věci, cestování atd. Vzhledem k tomu, že B8 je super auto, ale už staré, zlaté euro4, a až na pár bolístek, tak bych neměnil, ale bohužel, čas se posunout, avšak nechci nové motory ani nové technologie, děkuji demenci EU co nařizuje dávat do aut nesmyslné věci, proto bych rád doporučení a případné klady/zápory/zkušenosti od vás do čeho jít. RIP 2025 s EURO7.

Jsem rozhodnut koupit 130KW 2.0 TDI* v naftě, manuál, předokolku, nepotřebuji závodit určitě ne v městě ani na dálnici, nepotřebuji tahat dvě tuny těžký koráb a trpět na předek vlivem 3.0 + DSG* a Kardan* atd. proto se mi vyjádřete zda se oplatí A6 avant C7 nebo spíše více oplastovaný interiér a menší rozměry v A4 B8.5, koukal jsem, že ještě pár kousku se dá sehnat v Německu, ale už se to blíží k nule, EURO7 klepe na dveře a další těžké doby pro staré auta.

Děkuji všem, chytrým i těm co zase začnou tady točit, že jedině 3.0 230kw , quattro*, atd. toto mě opravdu nezajímá, jezdil jsem v motorech v8 v10, v usa ani nejmenuju jaké silné kladiva jsem řídil, bavím se teď a tady čistě A4 vs A6 v 2.0 TDI* 130kw, poznatek jen, že 140kw je už na ad blue (neřeším soft vypnutí) nechci ten motor, prostě čistě odpovědi k 130kw ať už manuál případně DSG* Převodovka* pro 4x4, automat pro předek je CVT* a to v žádném případě nebudu brát.

Děkuji audinkáři
nahoru

sponzor





15.08 2022 15:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

15.08 2022 18:29


Pokud se bavis o stejnem motoru, pak je to jenom vec vkusu co koupit.
Mne osobne se jaksi B9 nikdy, ale opravdu nikdy nelibila.
Presne tak si predstavuju auto, jak bych ho namaloval, aby vypadalp co nejlevneji a nemlo ani spetku ducha.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 5

15.08 2022 18:31


No, tak jako technika bude asi obdobná, ale A4 vs A6 jsou rozdíly v parametrech, a také A6 muže mít jinak řešen předek i zadek nápravy a nebo jinak jiné bolístky, které u A4 jsou vyřešeny, tak potřebuju poradit, zda je lepší A6 spolehlivosti nebo spíše A4

Také nad B9 variantou pro A4 2016 rok nejlépe jsem uvažoval, ale tam jsou už euro6 motory atd, tak chci ještě zkusit za levný peníz vytěžit maximum, než jít do novějších technologií
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

15.08 2022 19:11


MattCorman: citim z toho nejakou snahu o setreni.
Pak si ale opravdu nekupuj Audi. A uz vubec ne C7.
O tom by Satas vypravel...
tak vem A4. I kdyz ja bych osobne vzal v teto kategorii a s podobnym motorem radeji hezkeho superba, byt 140kw.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 5

17.08 2022 17:49


tomko222
Nejde mi úplně o šetření, ale vzhledem k tomu kolik najezdím a jak náchylné na údržbu atd. jsou silné motory a specifikace, nemá pro mě žádný smysl 3.0 TDI* atd atd. co se týče větších aut, jako passat nebo superb v combi, tak opravdu ne, odpad auta pro mě, nelíbí se mi, i moje 2008 a4 b8 má mnohém příjemnější materiály než měl třeba kamarád v max výbavě RS octavia 3 případně teď sportline superb 3, neřeším to, že a4 nebo a6 má o 100 litrů menší kufr, ale já opravdu nepotřebuji do města 180+ kw s quattrem v automatu, největší zbytečnost, k čemu ? abych tomu nakladal v 50ce? Demence, říkám sháním nějakou hezkou audinu, která má ještě starší motory a euro normu, do města opravdu nepotřebuje nikdo ani 100kw aby se rozkutálel z křižovatky a těch 25 km tam a zpět z práce mě 130kw stačí, servis a náklady budou jiná liga, to je však můj pohled. Proto se ptám na názor co má větší smysl do budoucna dle vás A4 B8.5 (avant) vs A6 C7 (avant) Děkuji[/user]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 100 | Témat: 11

17.08 2022 20:27


Na město kvůli váze, častým rozjezdům a parkování je 100% více komfortní A3, A4

A6 je minimálně na kombinaci i mimo město + těch skoro 5metrů plus šířka je občas v těsnějších prostorech "radost" parkovat. A to senzory všude s couvačkou usnadňují maximálně

A4 B8 470cm x 183cm x 1540kg (2.0TDI)
A6 C7 494cm x 187cm x 1650kg (2.0TDI)

Pro A6 mi ale třeba hraje odladěnější výroba v Neckarsulm oproti Ingolstadtu
Prakticky všude je u A6 odladěn nevrzající interiér, někde tak o level výše než v A4 B8,B9
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

17.08 2022 20:36


MattCorman: no tak b9 bude mit stejne shity materialy.... proste dobre uz bylo, a auta s tolika mekcenymi plasty, a polstrovanim dveri ktere je opravdu polstrovani se uz jaksi v teto stredni tride nedelaj.
Posledni golf je proto uz absolutne sileny.

Jestli chces jeste nejaky material, co vypada k svetu pak A6.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 5

18.08 2022 11:36


omko222 parametry obou vozu mam zjistene, ja jsem nadmiru spokojen s A4 b8 ale chci kombi a A6 se mi libi ze je to zase vetsi auto a trosku jinak udelane, zase o trosku vice prostoru hlavne pro rodinu cestovani atd. sice na sidlisti parkovat podelne bude zahul, ale jak to neni GMC yukon xl skoro 6 metru pojizdny dum jak jsem mel tak i s A6 se bude dat jezdit po meste pohoda, rikam za me i ta a4 2008 je o hodne tezsi a kvalitneji materialove udelane auto, ja jak koukam na sluzebni octavie superb atd co mame v praci nebo kluci co to maji tak vidim proste jak dvere, okna, vse je proste tenci, neni tak kvalitni na omak atd, to je pro me taky dulezite at clovek se citi fakt v pohodli a uziva si v klidu jizdu, rikam urcite zase Alcantara* kuze sline pakety obyc vybavu nevezmu ani za boha, jeste se da obyc sedacky ale sporotvni kdyz ne v kuzi s bocnim vedeni a sedakem na delsi cesty, to musi byt, dnesni auta ani to polstrovani dveri, mekkou operku pro loket ve dverich nic, strasne proste dnesni doba, omrdane vse co se da, proto jdu cestou audi, rikam passat superb octavia vse levnejsi ale proste neni tam ta hodnota toho pohodli ktere clovek uvita kdyz pojede treba 2000km vylet

eviator ja treba v praci mam automaty a jakoze super vec, ale nejsem zase rozmazlenej a radit mi nevadi, ta a6 je fakt o max 20cm delsi ale zase ten kufr clovek o trosku lepe pozna jak je vetsi nez klasicka a4 / a4 avant, ten rozvor a zatacky budou asi peklo, ale furt to neni yukon xl rikam ja jezdim do prace po dalnici a zpet, meste maximalne za rodinou a nebo obchod, ale spis do zahranici vylety a nakupy, takze to nevadi ze sem tam se projedu po meste s dlouhou a6, ono podobne to bude s passatem nebo superbem, ti ale budou mozna uzsi ale tech par cm je nic. Jinak co se tyce interieru tak musim zaklepat a rict ze ta moje a4 b8 nevrze, sice o korozi bych napsal jinou story to jde trosku srat ale to se vymeni a jede se dal, dulezite je vzdy interier a pohodli uvnitr, to ze z venku je to auto pobuchane atd se stava, ale clovek to auto vidi vetsinu casu uvnitr ze jo, jinak rikam neocekavam ze 130kw v manualu bude buh vi co, ale spotreba bya mela byt stejna jak 105kw manual u me aktualne, s tim, ze a6 vazi vice ale zas ma o trosku vykonu vice, nebudu resit rozvody na 3 litr, pripadne automat prevodoku, Kardan* do zadku, a dalsi veci, 6 vstriku ale jen 4, to je hned nekolik desitek tisic uspora, jako dokazovat si neco na ceste ze v meste tomu jak nekteri dementi DAM* zahul na 150+ abych hned brzdil na semaforu to me fakt uz nevzrusuje, mimo meste na dalnici nebo okrsce staci jet 130+ a pohodicka, to je v sak muj nazor,
nahoru

sponzor





18.08 2022 11:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

18.08 2022 11:49


Osobně z toho co čtu a vidím bych ti doporučil A4 Avant manual 2.0tdi jak říkáš a v co nejlepší dostupné výbavě

co mluví proti A6
- není to auto do města, ať jsi zvyklý na cokoliv, A6 C7 je prostě velké heblo, kor jestli ji koupíš v pěkném kosmetickém stavu, každý kauflanďácký důchodce se ti na tom rád pokřtí, lidi už zkrátka zapomněli jemně a opatrně otevírat dveře a pak tě to prostě bude sr*t
- ze stejného důvodu to není ani auto na sídliště
- A6 Avant je těžké auto, nequattro 2.0 TDI* bude znatelně línější oproti A4
- A6 C7 (ať to chceš slyšet nebo ne) v 2.0 TDI* bez quattra je jen poloviční Audi.. v drtivé většině to je tahané Německo, Belgie, Holandsko jako fleetové manažersko/obchoďácké vozy, které mají kolikrát dementní výbavu - například interier vyvoněná kůže, ale s halogenovýma světlama a na 16" kolech - ano už i takové jsem viděl. Vevnitř odrbané a málokdo k tomu měl vztah, tak i při nižším nájezdu může být víc opotřebované
- A6 C7 i se slabším motorem bez řetězových rozvodů a automatu bude i tak servisně náročnější auto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 5

18.08 2022 12:41


pistusek (18.08 2022 11:49) orig :
Osobně z toho co čtu a vidím bych ti doporučil A4 Avant manual 2.0tdi jak říkáš a v co nejlepší dostupné výbavě

co mluví proti A6
- není to auto do města, ať jsi zvyklý na cokoliv, A6 C7 je prostě velké heblo, kor jestli ji koupíš v pěkném kosmetickém stavu, každý kauflanďácký důchodce se ti na tom rád pokřtí, lidi už zkrátka zapomněli jemně a opatrně otevírat dveře a pak tě to prostě bude sr*t
- ze stejného důvodu to není ani auto na sídliště
- A6 Avant je těžké auto, nequattro 2.0 TDI* bude znatelně línější oproti A4
- A6 C7 (ať to chceš slyšet nebo ne) v 2.0 TDI* bez quattra je jen poloviční Audi.. v drtivé většině to je tahané Německo, Belgie, Holandsko jako fleetové manažersko/obchoďácké vozy, které mají kolikrát dementní výbavu - například interier vyvoněná kůže, ale s halogenovýma světlama a na 16" kolech - ano už i takové jsem viděl. Vevnitř odrbané a málokdo k tomu měl vztah, tak i při nižším nájezdu může být víc opotřebované
- A6 C7 i se slabším motorem bez řetězových rozvodů a automatu bude i tak servisně náročnější auto


No, řikam ja koukam po B8.5 v 130kw manualu, pripadne A6 c7 to same, budu to dovazet z nemecku v cesku tech kousku je malo, vyhoda je ze to fakt lidi moc nechteji kupovat, a neboj ja koukam na xenony, cidla vepredu vzadu, jako nize nez to co mam ted urcite nepujdu, holobyt nebudu kupovat, ja potrebuju proste kufr lepsi vetsi, rozdil klasicka a4 vs avant je fakt v par desitkach litru, ale pristupnopst lepsi, ta a6 me laka ze ma vetsi ten kufr a kdyz to clovek cela da dolu se zadnima sedakama tak muze vklidu spat a ma dost mista pro deti do budoucna stehovani atd, to ze to bude line to fakt me netrapi, kolega v praci ma manual 130kw a dal do toho chip a je spokojeny, me zacina prave stvat ten plastovy dekor na palubovce u b8 proto jak jsem sedel u bratra v a6 c7 tak trosku jiny pocit no, rikam uvidime do budoucna, ale vis co, automat ala DSG* neni na zavodeni, neni to ani tak plnohodnotne quattro* jak kdybych koupil 180kw verzi tam je mozna uz ZF prevodovka a zadek trvale sepnut, oproti slabsim verzim, kdy automat je proste DSG* a pripojovatelny zadek, to fakt jako snih vubec v CR uz nebyva a na hory nejezdim vubec, pripadne roztacet zadek na krizovatce me fakt nevzrusuje, to jsem mel tu moznost blbnost s mustangem, yukonem xl, jinym typem aut nez zrovna audi, koncernove auta jsou fajn ale jsem znechucen a nechci byt jak kazdy druhy co ma to stejne co ty, ale chci za ty penize co za auto DAM* mit vetsi hodnotu nez klasicky fleet octavii, to je muj pohled Jinak co jsem koukal technika by mela byt stejna na motoru atd jako na a4, jen dily budou z jine fabriky, mozna ta predni naprava muze zlobit, ale to bohuzel kazde auto at je to jakakoliv znacka v ojetine muze byt 50:50 vrak vs great stav, v nemecku maji prave malo kousku te 2.0tdi v cesku taky ale nemaji vybavu moc, pripadne najezd jak prase a cena uplne prepal, jeste ze v nemecku mam rodinu a moje manzelka umi perfektne jak cesky nemecky a nekolik aut uz jsme tahali z nemecka, takze to je pro me plus, rikam uvidim, je treba si delat research a pak se rozhodnout,
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 100 | Témat: 11

18.08 2022 17:50


ZF se dává do C7 jen 3.0biTdi (8kvalt)
viz. wiki.de
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

v tabulce motorizací, jde vidět přesně vidět, co je za možnosti u jednotlivých kódů motorů

Kolega hledá okolo 25 000€ taky C7 2.0TDI 140kw a natahuje ruku na tento kus.
Obvykle jsou to předohraby s DSG*
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

18.08 2022 19:40


Ja mam na dvore teraz aktualne a4 b8.5 130kw, b9 140kw a a6 c7 3.0 160kw. A6 je niekde inde , ale nebeham na nej.
Najradsej mam a4 b8.5. Co sa tyka komfortu a športovosti je to univerzálne auto. Mam to sociálnu výbavu takze nejdem nic o výbave, mam tam R19 a mozem povedat ze je to asi strop n armáde cesty na to auto aby bolo este ako tak komfortne.
Ale kedze ty mas b8 isiel by som do b9.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 5

18.08 2022 22:45


eviator (18.08 2022 17:50) orig :
ZF se dává do C7 jen 3.0biTdi (8kvalt)
viz. wiki.de
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

v tabulce motorizací, jde vidět přesně vidět, co je za možnosti u jednotlivých kódů motorů

Kolega hledá okolo 25 000€ taky C7 2.0TDI 140kw a natahuje ruku na tento kus.
Obvykle jsou to předohraby s DSG*
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


rikam, nejsem si uplne jistej, ale jsou stronic, Tiptronic*, Multitronic* ale ja se spokojim s manualem a predohrab, nemusim resit pak pripadne vic oprav, nemluve o 6 vstrikach, rozvody na vetsi motor, klasika ucel to auto splni, nevim zda 140kw se da sehnat prave bez AD blue, nechci do auta davat mocovinu, dalsi potencionalni nesmysl, proto shanim 130kw do urciteho roku euro5 nejlepe jeste starsi auto euro4 ale to se neda sehnat v a6 ani b8.5 bohuzel,
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 5

18.08 2022 22:48


Peterr83 (18.08 2022 19:40) orig :
Ja mam na dvore teraz aktualne a4 b8.5 130kw, b9 140kw a a6 c7 3.0 160kw. A6 je niekde inde , ale nebeham na nej.
Najradsej mam a4 b8.5. Co sa tyka komfortu a športovosti je to univerzálne auto. Mam to sociálnu výbavu takze nejdem nic o výbave, mam tam R19 a mozem povedat ze je to asi strop n armáde cesty na to auto aby bolo este ako tak komfortne.
Ale kedze ty mas b8 isiel by som do b9.


ja mel mit od rodiny z nemecka a4 avant b9 200kw 3.0tdi quattro* sline v maximal vybave, jen to nevyslo vzhledem k odpisum, mohl jsem to mit za 300K kdyz cena je daleko nad 700K, nejsem OSVČ nebo firma abych si odepsal auto tak obchod nevysel, ale nevadi, proto koukam po facelift b8.5 a silnejsim motoru nebo rovnou a6, ktera nabidne vetsi kufr a prostor pro deti, nakupy, prevozy veci atd, takovy vetsi pojizdny tank nez mensi a4, i ty dily jsou o trosicku lepsi nez v a4, hlavne palubovka nema ten odporny plast kolem budiku, nechapu kolem prevodovky hlinik, oblozeni hlinik, ramecky hlinik nebo chrom, dvere hlinik ale kolem budiku plast odporny, to je viz. moje b8 ale to je jen detail, b9 jsou ve vybave co koukam hodne drahe, a taky bez ad blue uz nesezenu, mozna 110kw verze jak superb bez ad blue ale myslim si ze prave audi uz ma ad blue natoz superb3 se dal sehnat bez ad blue, proto spise koukam 2011-2014 nez vyslo v 2015 myslim euro 6+ a konec aut bez mocoviny. Jinak R19 na b8/b8.5 musi byt uz extrem, ja ted mam R18 a jakoze spotreba brutalne nahore +1- +2 litry ale zase drzi to jak prilepene ale mam sportovni podvozek a jde citit kazda dira u R19 b R20 by to uz nebylo ono, ale vizualne zas jina b9 JE STRASNE pekne auto ale musi to mit fakt ty sportovni sedacky nez klasiku a aspon stropnici cernou, jinak uz i dvere zacli delat vetsi ojeb nez v b8, tam ani vyplne uz nebylo calouneni ale jen takova polokuze nebo guma ci co, ale to uz je takova doba, ja doufam ze do 18-20K euro v nemecku sezenu nejaky kousek, aut tam je dost ale tech 130kw manualu je strasne malo v nejakem hezkem stavu, uvidime
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email