Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 242 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 240
Uživatelů: 2
Celkem: 242

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

08.08 2022 15:55


Zdravím,

po naplnění Klimatizace* mi chvilku fungovala, pak ne, pak zase ano (problémy asi 3dny) a teď už nejede vůbec. Pojistky jsou ok. Změřil jsem napění na konektoru pro klimakompresor(ventil) a je tam 9,5V. (Ten by se měl otevírat podle toho jaký je tam signal/napětí? Jaké rozpětí napětí tam má být?) Ať vím jestli je to málo nebo dostačující?)

Abych mohl hledat dál jestli není problém v kabelech nebo řídící jednotce klimakompresoru?

Může mi prosím s tímto někdo poradit, nebo říct kde by mohl být další problém? Diagnostika nevypisuje žádnou chybu.

Předem děkuju z rady
nahoru

sponzor





08.08 2022 15:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.08 2022 17:18


Rok výroby a kód motoru? Mrknu se na schémata v Else jak je to zapojené.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

08.08 2022 17:42


Klimu jsem vysál 490g a naplnil 500g. Když jsem otevřel ventil přes baterku na 12V tak cvaká ale klima stále nejela..

Výroba vozu 15.07.2003
Rok výr. 2004
Výrobní období 2001 - 2005
Omezení 8E-1-000 001 >> 8E-5-400 000
Trh Evropa
Motor AVB
Číslo motoru 291858
Motorizace 1900CC / 100hp / 74kW TDI*
Kód převodovky GFM(5S)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.08 2022 18:32


Mno má to stáloběžný Kompresor* a tlak se plynule reguluje ventilem N280 (je v kompresoru). Ovládání je PWM signál z pinu D/3 na panelu klimatroniku. Tam uvidíš reálně co tam jde jedině osciloskopem. Odpor cívky ventilu by měl být 10-12 Ohm. Jinak tenhle systém už je celkově regulovaný řídící jednotkou, takže to bude chtít nějakou tu diagnostiku i přes VCDS. Na každý pád bych nechal i udělat diag u toho kdo má plničku a vidí i pracovní tlaky. Mě zdechnul letos Hella Behr Kompresor* po 3 letech provozu. Málo tlačí, jen 7,5bar max...jo je to boj s těmi auty někdy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

09.08 2022 23:49


Díky za info. Tak regulační ventil při nastavení nejnižší teploty by měl vykazovat kolem 0,65A. Což u mě je 0,64 takže signál do Regulačního ventilu bude asi ok. Tlak v chladícím okruhu 7bar.

Tady je Výpis diagnostiky (viz. odkaz):

https://drive.google.com/drive/folders/1ltk09-haxgTLCeK8FH0kQWxyDihNKbFU?usp=sharing

Nejvíc mě zaujaly tyto tři věci:

Ventilátor chladiče(V7), požadovaná hodnota 30,8%
Ventilátor chladiče(V7), skutečná hodnota 8,8%

Točivý moment kompresoru, stav 0
Točivý moment kompresoru, žádaná hodnota 5(Nm)

Snímač kvality vzduchu (G238) nenamontován


Už mám koupený nový Kompresor* Denso, ale furt si říkám, jestli před výměnou nebude krpa v něčem jiném, než se do toho pustím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

10.08 2022 6:50


7bar v klidu při těhle teplotách je OK. To ukazuje že chladiva máš dost. Ale šlo o to, zjistit kolik Kompresor* tlačí do vysokotlaké strany když to má chladit naplno. Já ho mám nějaký posraný, tlačí jen 7.5bar do vysokotlaké strany a to je pro chlazení málo. Za škrtící tryskou je to trochu ledové, ale na chlazení výparníku už to nestačí.

Evidentně máš plničku, když píšeš žes to odsál a doplnil. Tak to znovu naportuj a za chodu klimy na plný výkon se koukni na tlaky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 854 | Témat: 21

10.08 2022 21:50


Mne to tlaci tak 8-9 bar.podla záťaže... Naplnene na A4 B6 Avant na 500...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

11.08 2022 9:11


Pokud se na víc nedostaneš, tak je Kompresor* poškozený.
nahoru

sponzor





11.08 2022 9:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

13.09 2022 1:08


Nakadah (10.08 2022 6:50) orig :
7bar v klidu při těhle teplotách je OK. To ukazuje že chladiva máš dost. Ale šlo o to, zjistit kolik Kompresor* tlačí do vysokotlaké strany když to má chladit naplno. Já ho mám nějaký posraný, tlačí jen 7.5bar do vysokotlaké strany a to je pro chlazení málo. Za škrtící tryskou je to trochu ledové, ale na chlazení výparníku už to nestačí.

Evidentně máš plničku, když píšeš žes to odsál a doplnil. Tak to znovu naportuj a za chodu klimy na plný výkon se koukni na tlaky.


Tak jsem se vrátil z dovolené a mrknul na to. Tlak byl nižší, jak si říkal. Tak jsem vyměnil Kompresor* a šlape to! Díky za radu.

Nicméně po asi týdnu, jsem jel do Krakova a zpět a v půlce cesty klima přestala jet na volnoběh a v nízkých otáčkách, až po kolem 3000ot. sepne na plno. Tak si říkám, buď to začalo unikat, nebo jsem měl rovnou vyměnit i tlakové čidlo a filtr za nové, no nic mrknu na to znovu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

13.09 2022 7:01


Zkontroluj zase tlak na výstupu. Abys neměl bordel v okruhu a nový Kompresor* se tím nepoškodil. Měl si v novém kompresoru dostatek oleje?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email