Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 10 srpna 2022
Celkem je zde 442 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: A6C7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 008
Online návštěvníků
Návštěvníků: 438
Uživatelů: 4
Celkem: 442

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 411 | Témat: 13

před 7 dní (23:01)


Viem čo myslíte ale zo stredných výduchov ide teplý vzduch z vonku a z bočných horúci ktorý po čase alebo keď dám režim auto začne ísť rovnaký ako zo stredných.
nahoru

sponzor





před 7 dní (23:01)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 67 | Témat: 6

před 7 dní (23:30)


Pokud jsem správně pochopil, Klimatizace* ti funguje normálně. Tak jezdí s klima a je to vyřešeno. Hele zítra schválně zkusím econ. Jsem teď v Chorvatsku je tu nějakých 35C. Uvidím co econ bude dělat. Ale domnívám se,že bude foukat hodně teplý vzduch i když nastavím co nejchladnější . Jinak po koupi nového ventilu je můj problém vyřešen co jsem popisoval výše
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 431 | Témat: 15

před 7 dní (0:22)


proby (03.08 2022 23:01) orig :
Viem čo myslíte ale zo stredných výduchov ide teplý vzduch z vonku a z bočných horúci ktorý po čase alebo keď dám režim auto začne ísť rovnaký ako zo stredných.


No tak když zapneš ECON vypneš Kompresor*, tak to asi logicky v 33°, které tlačíš přes výparník chladit nebude
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 411 | Témat: 13

před 7 dní (1:07)


Viem že pri týchto teplotách musí ísť teplý vzduch z výduchov ale zhruba po 10 minútach jazdy ide teplý vzduch aj z bočných a nie horúci. Čisto akoby topilo auto a potom prestane. Môžem zmerať teplotu výduchov.
svatep: super že problém máš vyriešený.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 2

před 7 dní (8:49)


1. mám dost chladiva
2. hlásí něco vag
3. častá porucha toho ventilu co na začátku někdo fotil
ventil jde rozebrat a vyčistit. Dělej to za studena ! a bacha na šroubky

tlačítko ECON - "vypne chlazeni" (co se stane na kompresoru si mužeš dohledat)

takže např. aby ti čaasem nesmrděla klima tak to 15min před koncem jízdy zapneš. Vlhkost se vyfouká.


taky tam bejvá tlačítko vnítřního okruhu ale to už nechám na tvoje samostudium
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 411 | Témat: 13

před 7 dní (10:24)


1. chladiva je dosť. Na režim klímy chladí pekne.
2. Vag je čistý, klapkam spravené základné nastavenie, každá funguje
3.Ventil bol vyčistený, porucha pretrváva tak sa kúpil nový a stále to isté

Viem ako funguje Econ, OOOO som mal viac a vnútorný kolobeh viem ako funguje.
Napríklad dnes idem do práce o 04:30 ráno a po 5 minútach jazdy na ECON z bočných výduchov ide horúci vzduch a z prostredných vlažný - z okolia ,vonku bolo 19°C. Pri prepnutí na chvíľu na Auto režim už ide zo všetkých výduchov rovnako teplý vzduch, čiže ako z prostredných na začiatku. Proste z bočných ide horúci ako keď auto kúri.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 2

před 7 dní (10:43)


jako podle toho to vypadá, že to prostě nezavře tu teplou vodu. proto po době kdy se voda ohřeje od motoru ti pak fouká teplé.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10475 | Témat: 86

před 7 dní (10:55)


proby: a len taka otazka, preco jazdis s Econ?
nahoru

sponzor





před 7 dní (10:55)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.9. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 2

před 7 dní (11:22)


napadlo mě, čidla teploty. nevím jaký kanál ale možná kecaj o teplotě
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14231 | Témat: 6752

před 7 dní (12:09)


tomko222 (Čt, 04.08, 2022 10:55) orig :
proby: a len taka otazka, preco jazdis s Econ?


greendeal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 411 | Témat: 13

před 7 dní (13:00)


Pozriem kanály, teplota by mala byť zhruba rovnaká s ostatnými čidlami.
tomko222 : vadí mi ten vzduch. Zdá sa mi suchý. Každý deň robím 170km a používam ju pri vonkajšiej teplote nad 28 a občas v zime aby sa premazal systém.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 100 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email