Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 11 srpna 2022
Celkem je zde 145 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Fishakk
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 010
Online návštěvníků
Návštěvníků: 137
Uživatelů: 8
Celkem: 145

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

08.04 2022 12:00


Ahojte všetci priaznivci histórie
Kedže po renovovani zadnej nápravy bolo dlho ticho, rozhodol som sa spraviť ďaľší menší projektík na mojej daily B5ke.
Pri cca 440tis.km som mal naplánované rozvody. Nakoľko som sa už dlhšie pohrával s myšlienkou trošku optimalizovať výkon, trošku sa nám to vymklo z rúk a spravili takú menšiu preventívnu generálku AFNka.
nové 130 PS PD Turbo, nové podtlakové hadičky a nový N75 ventil
GO vstrekovacieho čerpadla + väčsie trysky
GO Hlavy - nové všetky ventily, guferá, zrovnaná a ultrazvukom vyčistená, + 2 vodítka, ktoré už boli na hranici tolerancie
nové zdvihátka
nová spojka s dvojhmotou

Autíčko ide po údržbe a úprave krásne lahúčko, séria AFN+Q bola ozaj tragédia


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





08.04 2022 12:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4845 | Témat: 64

08.04 2022 12:13


Krasna praca, nechces spisat zoznam ukonov a supisku materialu? Ked pojdem okolo Ruzomberka, stavim sa na kafe, alebo sa zastav v Brne

P.S. Ake trysky si daval?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

08.04 2022 12:17


hemic (08.04 2022 12:13) orig:
Krasna praca, nechces spisat zoznam ukonov a supisku materialu? Ked pojdem okolo Ruzomberka, stavim sa na kafe, alebo sa zastav v Brne


diky, súpis materiálu fuuu, to by som si musel sadnúť k dodákom a loviť pár mesiacov späť, lebo som to objednával tak postupne...ale asi si spravím taký sumár, lebo ani neviem koľko to celé stálo
časom to doplním
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10477 | Témat: 86

08.04 2022 13:17


Zacala sa mi neskutocne pacit B5tka.
Neviem preco.
A neviem naco by mi bola.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2145 | Témat: 25

08.04 2022 20:00


Super
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 63 | Témat: 5

09.04 2022 1:13


disKoC4 (08.04 2022 12:17) orig :


diky, súpis materiálu fuuu, to by som si musel sadnúť k dodákom a loviť pár mesiacov späť, lebo som to objednával tak postupne...ale asi si spravím taký sumár, lebo ani neviem koľko to celé stálo
časom to doplním

Jen se nedívej na ceny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1561 | Témat: 37

09.04 2022 5:55


tomko222 (08.04 2022 13:17) orig :
Zacala sa mi neskutocne pacit B5tka.
Neviem preco.
A neviem naco by mi bola.


To už jsi říkal před rokem a stále jsi žádnou nekoupil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2145 | Témat: 25

09.04 2022 9:00


B5ka je krasne auto. Moj stryko kedysi dovazal auta a pamatam si ked to doniesol ako uplnu novinku, este som bol maly chlapec. Sli sme sa kupat a zaparkoval to tak aby na nu videl z bazenu lebo sa o nu bal A kazdy, kto siel okolo pri tom aute zastal a obzeral si ho. Super spomienky.
S peknou b5kou clovek nespravi chybu a aj motory to ma dobre.. 1.8T, 1.9tdi, V6tky.. Da sa vyberat podla chuti.
nahoru

sponzor





09.04 2022 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10477 | Témat: 86

09.04 2022 10:25


Keby ste vedeli o bielej, s-line, motor je v zasade jedno okrem 1.6, 1.8 bez turba a 2.5tdi, limuzina, dajte vediet.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

09.04 2022 10:36


snuff (09.04 2022 9:00) orig:
B5ka je krasne auto. Moj stryko kedysi dovazal auta a pamatam si ked to doniesol ako uplnu novinku, este som bol maly chlapec. Sli sme sa kupat a zaparkoval to tak aby na nu videl z bazenu lebo sa o nu bal A kazdy, kto siel okolo pri tom aute zastal a obzeral si ho. Super spomienky.
S peknou b5kou clovek nespravi chybu a aj motory to ma dobre.. 1.8T, 1.9tdi, V6tky.. Da sa vyberat podla chuti.


tiež si myslím. Moje B5 začiatky siahajú do roku 2009 kedy som kupil prvú Avant 1.9TDI Q AFN a potom v roku 2010 som ju vymenil ze 2.8 30V Q limo. To všetko aby som v 2016 kúpil zas túto súčasnú modrú
inak tú zlatú 2.8Limo možno poznajú členovia zo zrazov. Predal som ju 09/2010 sem členovi Trubus


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2145 | Témat: 25

09.04 2022 11:48


Registroval som kazdu co si mal v RK Najviac sa mi pacila prave ta 2.8, ktoru spominas.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10477 | Témat: 86

09.04 2022 12:57


disKoC4: ta zlata s tym interierom bola paradna.
Len si stale neviem odpovedat na otazku, na co by mi to auto bolo...... :-/
Ale mozno raz stretnem bielu a nebude o com.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2145 | Témat: 25

09.04 2022 19:57


kup si s4 2.7t a dilema "naco mi to bude" vyriesena
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10477 | Témat: 86

09.04 2022 20:48


snuff: to je ale len avant, ak sa nemylim. Mne sa strasne paci sedan.
(Aj ked s4 avant vyzera tiez dobre).
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

09.04 2022 20:58


tomko222 (09.04 2022 20:48) orig:
snuff: to je ale len avant, ak sa nemylim. Mne sa strasne paci sedan.
(Aj ked s4 avant vyzera tiez dobre).


S4 B5 boli limo aj avanty. Iba RS4 B5 boli ako RS2 len avanty...takže kľudne do toho choď
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10477 | Témat: 86

09.04 2022 21:14


disKoC4: si mi vyrazil dych. A fakt.
V nemecku celych 5ks na predaj, k svetu od 20.000euro
Necham si zajst chut, mam uz niekolko funcarov, a nemam to kde parkovat.
Ale ked zarovim, kupim.
nahoru

sponzor





09.04 2022 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

20.04 2022 22:24


hemic (08.04 2022 12:13) orig:
P.S. Ake trysky si daval?


ešte aby som sa vrátil k tvojej otázke, dnes som si robil poriadky v garáži, a našiel obaly z trysiek, šli tam tieto Boschky:



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

02.05 2022 8:55


Keďže sa nám neúprostne blíži koniec platnosti STK + EK trebalo sa povenovať zas trošku B5ke, tak som vymenil predné brzdy aj so strmeňmi ktoré som zrepasoval (opieskované, namalované a vymené gumičky, tesnenia atd) už pred dvomi rokmi a opatroval v poličke, nakoľko nie a nie zodrať staré brzdy , tak som to zrealizoval až pri tejto príležistosti
Kotúče a platničky, brzdové hadičky, struny na strmene tradične všetko od ATE
+ nové štíty, nejaké no name, ale zapasovali dobre aj ked sú z nevysvetlitelných príčin väčšie ako tie čo boli na aute...podľa čísla z etky ale maju byť oni
+ pravá vonkajšia manžeta SPIDAN


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


no a na záver prezuté na leto, a vyzerá to znovu ako auto


Náhled, klikni pro zvětšení.

[img][/img]

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

19.07 2022 13:17


malý update:
po pár mesiacoch od rozvodov sa rozhukalo ložisko na viskospojke, ktoré som pri tej príležitosti vymenil. Asi moja chyba, nebolo originál. Takže predok dolu a repete, a nalisovali sme nové originál ložisko


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


pri skúmaní príčiny húkania sme si všimli, že servočerpadlo má už väčšiu vôlu na hriadeli, tak som to dodatočne este tiež vymenil, Bosch diel + originál olej do serva

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.




teraz by ste všetci už očakávali, že to bude v cajku a dllllho pokoj.
žial nie. Pred mesiacom mi niečo začalo dosť nepríjemne rezonovať, drnčať od výfuku. Po výmene gumených závesov (boli už relatívne dosť voľné) problém pretrvával


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


ďalej objednal som nový komplet katalyzátor aj s vlnovcom (fabrikát JMJ, polský ale musím uznať že možno lepšie spracovaný ako Walkery alebo Bosaly), pretože mi to vychádzalo už iba na katalyzátor.
Bývalý majiteľ v nemecku bol šetrílek a dal tam namontovať od firmy Oberland Mangold typ 858020 tzv. partikelkat aby z toho spravil EURO2-ku. Tento kat alias DPF bol už po smrti a kompletne zvnútra odtrhnutý a preto to auto celé hŕkalo a stŕpalo...
problém vyriešený.



Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.



takže B5ka ma znovu potrápila, ale momentálne zasa bez problému, pokial nepočitam fakt, že komplet nové predné ATE brzdy kvília pri lahkom brzdení ako stará Avia

takže beháme a čakáme co sa příšte posere a na projektovú 100 S4ku stále nemám poriadne čas
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4845 | Témat: 64

19.07 2022 13:31


Parada, bol so zhananim niektorych dielov problem? Ten vyfukovy kit to mal myslim povysit na Euro3, Euro2 by mala mat v standardnom setupe.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

19.07 2022 13:54


hemic (19.07 2022 13:31) orig:
Parada, bol so zhananim niektorych dielov problem?


nie. gumené držiaky/závesy som kúpil 2 originál a ostatné čo sa originál nedali som dal náhrady.
Originál kat stál cez 1000€, tá náhrada za 100ku poslúži dobre , aspoň ten motor s chipom lepšie dýcha
Lozisko origo na tú viskospojku a servočerpadlo tiez neboli problém.
Na EURO 3 ku spravís v B5 len PD AJM+ATJ, AFN+AVG len EURO 2
Mam v nemeckom TP po tej úprave EURO 2
ale nejdem sa hádať
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10477 | Témat: 86

19.07 2022 16:06


disKoC4: euro3 bolo uz v 2000, aj pri rotackach.
Octavia to mala ASV.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

19.07 2022 17:24


tomko222 (19.07 2022 16:06) orig:
disKoC4: euro3 bolo uz v 2000, aj pri rotackach.
Octavia to mala ASV.


ale nie je rotačka ako rotačka.
Je rozdiel rotačka typu 1Z, AHU, AFN, AVG, a rotačka typu ASV, ALH, atd jedinné čo majú spoločné je údaj výkonu v kW inak su tie motory uplne ine.
"stare" rotacky boli max EU2, "posledne" rotacky boli uz EU3
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10477 | Témat: 86

19.07 2022 18:05


disKoC4: ved hovorime to iste... mozno tie pozdlzne euro 3 neboli...
nahoru

sponzor





19.07 2022 18:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4845 | Témat: 64

19.07 2022 18:11


disKoC4: tomko222: Boli aj pozdlzne Euro3, ale boli tak na hrane, ze Quattra boli vzdy len Euro2 aj v tych poslednych iteraciach, zatialco predokolky mohli byt aj Euro3. Inak vsetky 1.9TDI rotackove boli minimalne Euro2. Ten kit Oberland
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
umoznoval autum, co jsou Euro2 ziskat zlutou emisni plaketu misto cervene.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.2. 2011
Příspěvků: 18 | Témat: 1

19.07 2022 18:46


disKoC4: disKoC4:
Dobra praca. Perfekt. Ja sa pomaly s mojou lucim. Pomaly to vsetko odchadza,bude ma 400k km. Uz som kupil allroada b8.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10477 | Témat: 86

19.07 2022 19:57


hemic: ty kraso, 20k za DPF do rotacky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 652 | Témat: 15

01.08 2022 10:18


kilometre pribúdajú, čas plynie a tak som využil upršanú sobotu na klasický malý servis olej + filtre. normálne som si túto prkotinu užíval
+ spojil som to aj s výmenou mechanizmu stieračov (vopred pripravený), nakoľko pôvodný som už v priebehu posledných 6-tich rokoch 2x rozhybával a mazal, a zas išli stierače ťažkopádne



Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 100 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email