Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 3
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

02.06 2022 17:53


Zdravím pánové,

řeším už delší dobu, že se mi A7 BiTDi Competition (rv 2018) při určitých situacích jakoby "dusí" - jedu třeba konstantně 60kmh na D5 1200ot (ev. třeba 80kmh D7 1300ot) a najednou si 3x-5x jakoby zakucká, zacuká auto a zas jede dál. Hrálo mi to furt na vstřiky, řešili jsme i s Ajaxem, který měl podobné zkušenosti, když mu odcházely vstřiky (já s A6 BITDI taky). Nicméně napíchl jsem na VCDS a vstřiky se dle hodnot zdají naprosto v pořádku (stále oscilují cca mezi -0,6 až +0,6 jak na volnoběh, tak za jízdy) všech šest... Auto je ještě v záruce, která bude končit a proto chci, aby bylo v pořádku, ale tohle mi do vstřiků nehraje. Nějaká ta klapka, co se tam prej zanáší často v motoru, ta byla čištěna před 3/4rokem jako prevence a možná příčina tohoto problému. Stejně tak byly na záruku před 3/4 rokem měněna Turba (z výroby špatně spasované a profukovaly)

Prosím máte s tím někdo zkušenosti a poradili byste, kde by mohl být problém? Olej v převodovce plánuji měnit teď jak skončí záruka (taky varianta, co mě napadlo)...

Předem moc díky za rady a pomoc. Ondřej
nahoru

sponzor





02.06 2022 17:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

02.06 2022 17:55


A ještě doplním, že často za studena při volnoběhu na semaforech kolísají otáčky, začnou houpat místo standardních cca 800ot na volnoběh třeba na 600-1000ot... Jen za studena, pak se uklidní.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

02.06 2022 19:15


Vy to proste nepřestanete dělat pořad budete piezzo vstriky merit 20 let starou blábolmetodou rotačkx z octavia clubu. Vyndat vstriky a na test.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

02.06 2022 19:22


Chtěl jsem to orientačně pro představu aspoň. Myslíš, že je šance, když tady to vypadá jak vypadá, že by i přesto mohly podle těch projevů být vstřiky v háji? Pro představu řeším situaci, kdy auto je v záruce, chci aby to v autorizáku zkontrolovali a jejich stanovisko je, že když bude něco na vstřikách špatně, jde to na ně na záruku. Když se tam nic neprojeví, budou chtít přes 20 000 Kč zaplatit ode mě za práci proměření vstřiků atd. Auto má najeto 98tkm. Váš názor na možné varianty, Satasi? Mohlo by to být něco jiného, než vstřiky? Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

02.06 2022 20:05


Ak to máš v záruke sprav video ako dôkaz chod do audi a reklamuj.

Nech to riešia aj výmenou motora ak treba.

Ak sa to bude opakovať stále máš záznam že si to nahlásil v záruke.

Nech sa stará Audi a nech hľadá problém a nie ty....

Ty si zatiaľ užívaj auta co ti dajú počas opravi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

02.06 2022 20:11


Kdyby to bylo tak jednoduché. Vždy, když už to udělá, tak než stihnu zapnou kameru v telefonu atd. tak to přestane. Včera jsem jel s technikem a bohužel se to taky neprojevilo a dnes hned 3x během ježdění po Praze. Sice říkají, že by to mohli být vstřiky, nicméně viz jak píšu o příspěvek výš. Nechce se mi jim "věřit" a že řeknou stolice ok tak nám dej přes 20k za nic... nějakou tu klapku čistili asi před rokem, jak psal v podobném příspěvku kolega. Stejně tak jsem se tu dočetl na podobné stížnosti jako vnímám já, že při cca 2200ot na 2st-4st, když se trochu živeji (ale ne příliš sešlápne plyn) ozývá se takový rachtavý (až jako řetězový) zvuk z motoru a pak ustane. Nevíte co by to mohlo být? Turba byly měněny před rokem na záruku, výrobní vada, špatně spasované. Díky moc!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

02.06 2022 20:16


Ak by som mal ja taký problém tak si kúpim tu sprostu GoPro a dám si ju do auta nech to nahráva stále pre mňa za mňa aj na čelo ....

Sprav záznam a netráp sa audi ti predalo niečo čo nefunguje OK a prečo by mali ísť vstrekovače na stolicu to ty nežiadaj

Žiadaj opravu auto aby sa nespravalo tak ako opisujes
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

02.06 2022 20:22


No zbývá mi asi 1500km záruky, tak asi odložím servis a budu zkoušet ještě nějaký týden to chytit a natočit. Mám video jak na volnoběh kolísají otáčky. Nicméně tenhle jejich scénář, kdy když se neprojeví problém na stolici na vstřikách si to mám zaplatit já za 20 000, to se mi opravdu nechce. Doporučujete jim tedy předat auto, tohle mi to dělá, najděte problém jak chcete, zkuste co chcete a opravte bez jakékoliv mé finanční spoluúčasti? (btw. náhradní auto mi řekli, že mi dát zdarma nemohou po dobu reklamace)
nahoru

sponzor





02.06 2022 20:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

02.06 2022 20:38


Prosím to je co za servis?

Výmen servis a sup kontak zákaznícku linku audi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

02.06 2022 20:41


Měnili mi tam už na záruku Turba a byli skvělí. Pak když jsem de facto od začátku odkazoval na tyhle problémy, čistili nějakou tu klapku, ale nepomohlo. před půl rokem jsem se s nimi domlouval, že než skončí záruka, dám jim to tam a chci, aby tohle, co je hlášené jak dlouho, dali do pořádku. Říkal jsem, že podobné projevy mi dělala A6 BITDI, když odcházel vstřik. Řekli, že to můžou zkusit a když bude problém ve vstřikách, jde to za nimi na záruku, když budou vstřiky OK, zaplatím si to já. Před půl rokem to bylo že cca 6000kč. Teď CCA 16 bez DPH... A žádná garance, že to bude ono. Včera jsem provážel vedoucího mechaniků a ten říkal, že podle popisu a mírného projevu během jízdy by to asi odpovídalo buď té klapce nebo vstřikům... Ale sorry, pokus omyl vstřiky se mi fakt platit nechce...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.06 2022 8:28


kdyz to dela hlavne za studena, tak si nech vymenit krouzky pod vstrikama za ty inovovany vetsi, ale pak taky musis pres diag resetnout naucene hodnoty vstriku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

03.06 2022 8:35


Pariku děkuju za reakci. No budou to dělat v Audi v rámci záruky. NIcméně v rámci nacenění viz výše jak jsem psal nacenili nějakou "sadu" na přetěsnění vstřiků asi na 4000 Kč bez DPH... Co vím, když jsem dělal vstřiky na A6 BITDI předtím, tak ty těsnění pod vstřiky vyjdou asi na 100 Kč jeden... Za studena to houpe tím motorem. přesně to kopíruje příspěvek, co tu psal jeden kolega v jiném vlákně (včetně jakoby řetězového chrastění kolem 2200ot) a u něj to prý vyřešil jen downgrade SW + vyčištění sání a klapky zpětného vedení.. Ale nějakou klapku mi čistili už před rokem. A nechce se mi věřit, že by se zasrala za rok znovu, když na A6 jsem nic takového neřešil 6let... Nebo?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.06 2022 9:51


hlavne to chce taky zrusit ten zkurvenej soft ve svolavacce 23x6, tos mel udelat jako prvni.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

03.06 2022 9:56


Doteď jsem o tomhle neslyšel. Předpokládám, že nějaký downgrade mi v autorizáku na můj požadavek neudělají, že?
Jaké je tedy pro tenhle model (A7 Competition rv 2018) nejideálnější soft motoru, aby vše běželo jak má? (mj. předpokládám že důvodu, proč s A7 jezdím po praze za 15l a mimo prahu za 11 vs. A6 cca 10l a 8l je taky tím softem, že?)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

03.06 2022 10:24


parik: to jo, ale pokud to chce resit na zaruku, pak bych to zrovna nedelal... teda ne ted.
Opravdu z pohledu zaruky natocit co to dela, dat jim video, a at to vyresi jak jenom chteji.
Hlavne to reklamovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

03.06 2022 10:27


Děkuju. Přesně to je snaha, jen fakt zachytit ten problém na video je problematické, zejména pak situaci, kdy auto pocitově houpe/dusí, to těžko člověk natočí... Ale budu se snažit no. Parik mi doporučil po telefonu ještě výměnu kroužků pod vstřiky, ale furt jsem skeptický, aby do toho někdo teď šahal jiný, než Audi a oni se pak na tom nechtěli nějak točit. Ale ta SW úprava motoru po skončení záruky určitě bude namístě, protože je to šílený co tady čtu u těhle poDieselGate verzí...
nahoru

sponzor





03.06 2022 10:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

03.06 2022 10:37


ondra92: jo to pak jo, ale tech 1500km vydrz, proste se tomu 2 dny venuj.
Oni ti vymeni krouzky, a je dost mozne, ze to prestane, pak si tam DAS* normalni belossky soft rovnou s "chipem".
Bude to zrat min a pojede lip.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

03.06 2022 14:27


No já se budu snažit prostě dotlačit Audi, aby to vyměnili oni, ať už kroužky nebo tak. budu natáčet videa, co to dělá atd. ať mám pak na dohadování důkazy. Prosím nemůžete mi napsat, jaké verze SW motoru (a předpokládám i k tomu adekvátně převodovky) jsou pro tuhle verzi auta nejlepší? Mám jet za 2 týdny do Jihlavy na výměnu oleje v Tiptronicu, tak se tam s nimi chci taky rovnou poradit a domluvit, aby tam dali co je nejlepší po SW stránce... Díky moc!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 11

03.06 2022 16:56


parik (03.06 2022 9:51) orig :
hlavne to chce taky zrusit ten zkurvenej soft ve svolavacce 23x6, tos mel udelat jako prvni.

Jsem měl za to, že dieselgate se 2016+ modelů snad už netýká, ale koukám, že ta svolávačka 23x6 je platná na auta 2009-2019
Co jsem měl příležitost, tak např. Q8 50TDI reaguje na plyn mnohem gumověji než moja A6, která reaguje hned na všechno.
Prý to je právě kvůli emisím, takže když jsem spokojen asi cajk?

Ad vstřiky:
Mě čeká přetěsnění vstřiků, jelikož kolem nich je lehce naslzeno, ale při jízdě je všechno bez zaváhání a jediného škobrtnutí.
Kolik, že dělá přetěsnění v autorizáku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

03.06 2022 19:55


Hele v autorizáku jen sadu na přetěsnění nacenili nějak přes 3000 bez DPH. plus práce přes 9000 Kč bez DPH. pak k tomu na vstřiky stolice ještě další asi 4000 bez DPH...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

04.06 2022 10:15


V jihlave neumej prehravat sw ani na starsi ani na novejsi verze!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

04.07 2022 18:21


Dobrý den, pánové,

tak po x kolech řešení v Audi jsme pokročili následovně:
- byla aktualizována jednotka motoru a převodovky (úplně nějaký nový update, prý asi měsíc nebo dva měsíce starý)
- vyměněn olej v převodovce (moje iniciativa v ZF při 99tkm)
- kontrolována znovu klapka, po roce mírně znovu znečištěna, nicméně znovu veškeré potrubí vyčištěno
- po projevení závady i technikovi v servisu a napíchnutí na diagnostiku byly zjištěny nuance na 1. a 3. vstřiku dle diagnostiky

Dnes vstřiky vyndány a budou poslány na stolici. Nicméně byly mi zaslány fotky vstřiků a ploch a tyto bych s Vámi chtěl zkonzultovat, co si o tom myslíte. Viz fotky níže. Vstřiky jsou prý na to, že má auto 99tkm najeto dost na špičkách zkarbonizované. Těsnění jsou prý více méně v pohodě, údajně jsou tam ty vyšší modernizované typy..

Předem děkuji za vaše názory a rady!
Ondrej
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

04.07 2022 18:35


A ještě hroty vstřiků níže - prý na 100tkm dost zakarbonizované. Nicméně těsnění vypadají prý OK.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

04.07 2022 20:17


novej update je furt stejna znama sracka 23x6, to zakarbonovani je jeji dusledek. Krouzky je dobry z sundat a ne na ne cumet zvenku. Zas se potrvidilo, ze autorizak nikdy vic!
nahoru

sponzor





04.07 2022 20:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

04.07 2022 20:36


Pariku díky za reakci. Ten update by měl být jiný, ten 23x6 tam byl předtím, to mi potvrzovali a tohle je úplně nový. Ale neumím zatím posoudit.

Prosím co si myslíte o tom zasraným od oleje kolem tohoto + napečený: - je to normál nebo ne?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Stejně tak ty hroty. Teď to půjde na stolici, tak čekám. Ty hroty karbonizovaný jim hrajou ještě prej do možnosti, že nefunguje 100% EGR* ventil - ale na diagnostice prý nic.

Nicméně těsnění na vstřikách jsou prý v pořádku:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Souhlasíte?

Doporučil byste mi teď něco, jak jim argumentovat, co tam OK není takhle z toho, co vidíte?

Děkuju předem za pomoc!
Ondřej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

04.07 2022 20:49


ale hovno, je to furt stejna mrdka, koukal jsem na to v binarce. Dobry je, ze si clovek dobrovolne kurvi auto, diky mongolum z autorizaku, co umej maximalne to co jim napise elsawin.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

04.07 2022 21:12


Chápu, díky za názor! Bohužel vzhledem k záruce atd. to furt musím řešit s nimi. Co si myslíte o těch fotkách a reálným stavu co je vidět? Vidíte tam nějaký problém vizuálně na první dobrou?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 11

05.07 2022 10:20


Tady je docela zajímavá diskuze na podobné téma, kde 23x6 v kombinaci obyč diesel palivem, kde se EGR* ventil otevírá příliš brzy a objevuje se dušení.
okolo 1200-1300 otáček na 5 nebo 7 stupeň (50-60; 90-100)

Německá diskuze:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Co jsem si před koupí přočítal zahraniční diskuze, tak mám pocit, že to víceméně dělají všechny BiTdi a že efekt jde zmírnit premiovým vyšším cetanový číslem u paliva. Stačí přidat plyn nebo přeřadit...

Já svoje BiTdi mám teprve chvíli, ale liju do něj jenom prémiovky a dušení jsem za nájezd 5tis. km nezaznamenal, při tom pravidelně v těch režimech jezdím. (03/2018; 180tis. nájezd) Žel nevím, co mám za firmware na motoru.

To přetěsnění by mne zajímalo, kdy je hranice výměny, protože mám u motoru mnohem méně naslzeno než na Tvých fotkách a vadí mi to. Takže bych chtěl na jaro přetěsňovat minimálně preventivně...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

05.07 2022 12:17


Hele to je právě to, mě to taky dost překvapilo, jak je tam kolem nakapáno a jak jsou zasraný ty hroty. Co se týče přetěsnění, jako neznalý jsem s předchozí A6 BiTDi jezdil měnil olej klasicky po 10-12tkm a vše dobrý a v cca 240tkm se začalo objevovat cukání a houpání otáček a během cca 50km to spadlo na 5 válců. Když se to otevřelo, poprvé jsem se dozvěděl o těsněních, na které je to náchylné atd atd. a bylo mi řečeno, když jsem chystal kupovat další BiTDi, že nejlepší je kolem 100tkm přetěsnit a je to jen dobrý. Vzhledem k tomu, že A7 mám ještě v záruce a to houpání a cukání se tam objevuje co jsem to přivezl už téměř rok, řekl jsem jim, že to prostě v záruce ještě dořeší. A to se teď děje.

Nicméně furt by mě zajímalo co si ostatní myslí o fyzickém stavu vizuálně když vidí ty fotky. Resp. na co apelovat. Z mého lajckého pohledu to OK není (ty otvory opálené kolem, zakarbonizované hroty, fleky od oleje všude kolem otvorů na vstřiky atd.), ale potřeboval bych názor nějakého většího odborníka, který jasně řekne "hele tohle je proto proto, řekni jim v audině tohle tohle". Vstřiky jdou teď na stolici (chtěli dát jen 2, u kterých se na diag ukázalo něco špatně - já apeloval, když už je to otevřený celý atd., tak aby tam vzali všechny, kor když jsou takhle očouzený).

Prosím někdo nějaké rady? Díky moc!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

05.07 2022 12:35


ondra92 (05.07 2022 11:17) orig :
jak je tam kolem nakapáno a jak jsou zasraný ty hroty.


Ked vyberas vstreky a odpojis prepady zo vstrekov tak nafta nakvapka okolo to je OK
A podla mna vstreky podla fotiek vyzeraju OK ziadny strach trocha sadze - nech ti daju protokol o zmerani od Bosch stolice. Ak niektory bude mimo tolerancie ten ti vymenia na zaruku v Audi nikdy nemenia vsetkych 6

A mimochodom takto vyzeral moj ked podfukoval
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email