Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 169 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 160
Uživatelů: 9
Celkem: 169

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

04.07 2022 21:06


zahřátý motor si po chvíli zvýší volnoběh
zdravím, u mého auta aqd 2,8/30V vyměnil jsem si těsnění vík ventilů a začala se mi stávat divná věc. Zahřátý motor, po chvíli běhu na volnoběh (např. přijedu dom a parkuju) si motor zvýší volnoběh na (dle diag) 880 ot/min. Dříve 10 let 680 ot/m. Při courání se po městě volnoběh 680 ot/m.

Ted po hodině odstavení jsem nastartoval a pozoroval volnoběh: teplota vody začala stoupat z 83 na 98 °C, během toho otáčky asi 800 ot/m, pak 680, pak si začal plynule během pár minut zvyšovat až na 880 ot/m.

Při 880 zapnu Kompresor* klima, klesnou na 640 ot/m a drží. Vypnu klima a skok na 880 ot/m. Zkoušeno 3x se stejným výsledkem.

Pamět závad: před vymazáním dvě sporadické chybi 2 konektorů. screen
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Po vymazání a běhu motoru zůstává prázdná. Vymazání nemělo vliv na popisovaný stav.

Během výměny těsnění jsem: odpojil a zapojil konektor polohy vačkového hřídele, odpojil a zapojil konektor tlaku chladící kapaliny na nádobě, motor 1 minut běžel se zapojenou váhou vzduchu, ačkoliv skrz váhu neproudil vzduch (sání odloženo bokem, první kontrola montáže). Po kompletní montáží sání (při zkoušce těsnosti těsnění a celé montáže) jsem zahrál motor a motor si držel 900 ot/m, což bylo poprvé kdy se to stalo.

V diag v měřené hodnoty jsem nic nevykoukal, z části proto, že tomu tolik nerozumím.
Je toto normální? Děkuji za radu.
sponzor





04.07 2022 21:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

07.07 2022 12:28


Pokud vim, mel by tam byt tisichran spline 12 (sroub volantu)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

08.07 2022 18:18


Ahoj, začal mi fest unikat olej (2,5 litru na 200 km) pravděpodobně těsněním vyvodu řemenice klikoveho hřídele u mého motoru aqd 2,8 /30v. Chystám se na výměnu svépomocí. Poradil by někdo prosím nějaké zadrhele, nebo na co si dát pozor? Jsem z toho na prášky, 16. 7. Chci jet na dovcu, dolevat olej nemá smysl, unik moc velký. Autoservisy mají plno. Z knihy jak na to jsem nastudoval :
1. Sejmout nárazník
2. Chlad. Kap vypustit a Přední stěna do servisní polohy
3. Klíčem prihnout napinak a sejmout klinovy řemen, poznacit směr otáčení,
4. Poznacit polohy a zafixovat polohy obou ozubených kol vaček + klikovka + zafixovat nějaký vyvazovaci element klikovky + dle návodu prihnout napínací kladku rozvodů a sejmout řemen
5. Dále návody nemám jak se dostat k těsnění. Snad to půjde intuitivně
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

08.07 2022 19:02


Je tam gufero, vyndat to stare muze byt trochu porod, opatrne u odtazeni chladicove steny, aby ti pak neunikala klima nebo chladicka, predsejen je to vsechno stare. Kdys delal rozvody? Minimalne klinak bych dal novy. Najdi si nekde na youtube navod jak vymenit gufero.

Treba
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je to V8 ale bude to vicemene stejne. Nevim, jestli jde 2.8 udelat bez aretacnich pripravku, to snad poradi nekdo dalsi.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

08.07 2022 19:24


rozvody:
za mě (12 let a 70 kkm) neměněny. údajně měněny před mou koupí před celkem 90 kkm. Před 14 dny visuální kontrola řemenu skrz odepnutý černý dekl, žadné visuální vady řemenu z vnitřní vnejší strana řemenu = jako nový).

Klínák visuální kontrola před 14 dny, jako nový. I přes to zvážím to.

ad rozvody: přípravky nemám, snad postačí foto před, popisovací fix a vrtáky na jištění polohy 2x vačka, 1x klikovka. + před nastartováním protočit klíčem na klikovke motor ručně jestli jde hladce jako před opravou.

Děkuju. nastuduju. Bůh mi pomáhej..
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

08.07 2022 23:04


Kazdopadne jestli maji rozvody 70k+ udelej je rovnou se vsim, jak ty remeny povolis, uz je zpatky urcite nedavej a napinaky a kladky budou mit taky dost. Plus samozrejme vodni pumpa a volnobezka alternatoru, jestli ji to ma
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

09.07 2022 9:13


audiss (08.07 2022 19:24) orig :
popisovací fix a vrtáky na jištění polohy 2x vačka, 1x klikovka


Jak prosím? Tak to bych chtěl být u toho, až to budeš dělat. Vačkové kola jsou na vačce přes kužel, žádný klínek = není definovaná žádná poloha. Netuším co bys tam chtěl prznit vrtákem. Na tyto staré V6/V8 s řemenem potřebuješ aretační hrazdu, která zablokuje obě dvě vačky najednou v pozici. Takových rozesraných motorů, kdy to někdo mastil popisovacím fixem, už jsem pár opravoval. Popisovač je ti tady k ničemu.

Když budeš mít štěstí, motor se ti nepotká, ale skončí to chybou Snímač vačky- nevěrohodný signál. Bez přípravku to doma nikdy nenastavíš správně.
Naposledy upravil toona85 dne 09.07 2022 10:01, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

09.07 2022 9:30


toona85 (09.07 2022 8:13) orig:
aretační hrazdu

něco takovýho
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





09.07 2022 9:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

09.07 2022 9:41


rozsini (09.07 2022 9:30) orig :

něco takovýho
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ne. Toto je správně -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

10.07 2022 14:52


pustil jsem se do toho. Detekován zjevný čerstvý únik oleje za ozubeným kolem klikovky. předpokládám vadné těsnění klikovky za ním. [Ozubené kolo nejde mi sejmout. stahovák nepomohl zatím. Mohu použít větší sílu než velkou. Jak se to snímá v servisech? Na tom jsem se zasekl a nemužu pokračovat.

Mohl by prosím někdo poradit jak ho sejmout?
celkový pohled
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

detail ozub kolo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

děkuji za radu předem
Naposledy upravil audiss dne 10.07 2022 23:30, celkově upraveno 2 krát. (10% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

10.07 2022 15:52


audiss (10.07 2022 14:52) orig :
pustil jsem se do toho. Detekován zjevný čerstvý únik oleje za ozubeným kolem klikovky. předpokládám vadné těsnění klikovky za ním. Ozubené kolo nejde mi sejmout. stahovák nepomohl zatím. Mohu použít větší sílu než velkou. Jak se to snímá v servisech? Na tom jsem se zasekl a nemužu pokračovat.

Mohl by prosím někdo poradit jak ho sejmout?
celkový pohled
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

detail ozub kolo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

děkuji za radu předem

Vyřešení dotazu:
ozubené kolo není nasunuto. Demontáž odšroubováním (točit vlevo) centrální matice klikovky ořech klíč 24. Plus nadlidskou sílu + ráčna + trubka + zařazený 5. r. st. pokud nemáte foxován klikový hřídel přípravek
tagy: audi v6 aqd 2,8 30v ozubené rozvodové kolo kliková hřídel demontáž
inspirováno zde video
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

13.07 2022 18:45


pustil jsem se do opravy. Rozvody demontáž, rozvody montáž (nový řemen kladka napínací kladka), klínový řemen montáž. Chladivka nenaplněna. Nastartoval jsem na chvíli. nepravidelný běh motoru. Motor obtížně startuje. Nepravidelný běh motoru na volnoběh. baterie multimetrem 12,37 V. Při běhu motoru 14,2 V. Rozvody jsem přesvědčen časování mám správně (ryska řemenice kliky = diamanty větší otvory rovnoběžně k sobě + souhlasí rysky popisovačem obě vačk. kola a ryska řemenice. Popř pokud srovnám rysku řemenice a rysku pravého vačk. kola, levé vačkové kolo má odchylku 0,25 zubu dle značky popisovačem). Je li motor na značkách, diamanty jsou skoro rovnoběžně vůči sobě, levý diamant od rovnoběžnosti nepatrně pootočen proti směru HOD*. ručiček, pravý taktéž. Přesně tak jako to bylo před demontáží. přípravek vag3391 by to tak i přesto podle mě hladce zajistil (který nemám).

Mám foto před demontáží.
sestava vaček
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

pravá (filtr box) vačka detail
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

levá (strana řidiče) detail
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Přesně takto to mám i ted po montáži nových rozvodů

pamět závad
Støeda,13,Èervenec,2022,18:24:46:17316
VCDS verze: SVO 21.9.0 Bìží na Windows 10 x64
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Addresa 01: Motor Labely: nevybrány
Objednací èíslo øídící jednoky: 3B0 907 551 T
Systém a/nebo verze: 2.8L V6/5V 0001
Kódování: 05701
Èíslo dílny: WSC 06325
VCID: 346345110478CB2991-50AC
1 nalezena chyba:

18010 - napajeni svorky 30
P1602 - 35-10 - napeti prilis male - Sporadická

Readiness: 0000 0000
jsem bezradnej, Do aletrnátoru jsem nehrabal. Unášecí plochu kladky alternátoru jsem čistil odmaštovačem ve spray, snad nevadí že trochu spray nechtěně nastříkalo do vinutí alternátoru, které je otevřené skrz chladící otvory alternátoru.
Nějaká rada prosím? díky


==
edit 13-7-2022 21:15
edit 22:45

U napínací klady rozv. řemene zjištěn stržený závit v bloku motoru pro upnutí kladky šroubem. Vyřešeno zavitovou vložkou a dotažení kladky 20 Nm. Závit opravováno s péči vč. zavitníku ačkoliv nemusel být použit. Jsem přesvěčen. že jsem dodržel výsledné montáží rozměry kladky a kladka pracuje správně. Hydr. napínák původní, předepínal pro zajištění jsem ho pomalu.
Naposledy upravil audiss dne 13.07 2022 22:46, celkově upraveno 7 krát. (44% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

13.07 2022 19:42


Jak jsem postupoval :
' po montáži rozvodů jsem 4x protočit kliku a 4x kontrola že časování je na značkách popisovačem jako minule. Odpojil jsem zapalovací kabely a točil 3 sekundy starterem
' zapojil jsem zapalovací kabely a nastartoval. Poprvé nepravidelný volnoběh apod. Tzn bez náhonu na alternátor posilovač klima apod.
'sestavil sestavu klinoveho řemene a nastartoval. Doteď bez chladivky vše.
' celkově 5x startoval jsem motor, 1x ani nenaskocil. Vždy po startu se těžce sbírá z podvolnobeznych otáček, nepravidelný volnoběh, motor divně celý vibruje, než si běh motoru pamatuji před týdnem.

Mnohokrát díky za radu co kontrolovat, jak kontrolovat nebo co je blbě. smajlíky nepoužívám a dal bych sem uplakaný Zdvořile Děkuji za pomoc. Honza
====
edit 22:13 h
Naposledy upravil audiss dne 13.07 2022 22:13, celkově upraveno 3 krát. (10% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

13.07 2022 21:30


prosím o kontrolu:
na muj motor aqd 2,8 30v jsem si našel v rozkresu catcar.info oe kod 078198119 .
objednal a namontoval jsem rozvody přesně tyto sada
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

není to oboje špatně že ne?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

13.07 2022 22:26


audiss (13.07 2022 21:30) orig :
prosím o kontrolu:
na muj motor aqd 2,8 30v jsem si našel v rozkresu catcar.info oe kod 078198119 .
objednal a namontoval jsem rozvody přesně tyto sada
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

není to oboje špatně že ne?

tak podle webu katalogu skf to je správně.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Spočítám zítra počet zubů starého rozv řemene a nového (dle datasteehtu nového 253 zubů). Ach to je zase klínák dolů, kryty, řemenice klikovky

Náhled, klikni pro zvětšení.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

13.07 2022 22:57


přiznám se, že nevím jak hydraulický napínák rozv řemenu pracuje. Údajně ho pohání olej nevím. je to asi kravina, ale běh motoru zkoušen, když je vozidlo na nájezdech (přední kola +400 mm nad rovinou terénu) a olej na je rysce min. nemuže se stát v tomto sklonu, že by si napínák nenasál olej že ne? nebo jo?
sponzor





13.07 2022 22:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

14.07 2022 0:05


v diag vymažu chyby a zkusím start motoru znovu. Možná zůstala v paměti chyba P1602 - 35-10 - napeti prilis male - Sporadická z doby běhu motoru bez alternatoru a já to poté nevymazal. už nevím prověřím ozvu se
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

14.07 2022 9:46


smazano
Naposledy upravil audiss dne 14.07 2022 10:29, celkově upraveno 1 krát. (99% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

14.07 2022 9:50


Znovu jsem nastartoval a nacetl diag závady. Chyba 18010 není. Nepravidelný chod motoru S ní nesouvisí. (zřejmě byla zapsaná od minule když motor běžel bez alternátoru a já to zapomněl smazat).

Takže závada je: po montáži rozvodu kdy je klikovka a obě váčky na značkách mojich i montážních dle příručky, test běhu motoru bez chladivky a bez zapojených konektorů chladičové stěny, nepravidelný běh motoru, diag VCDS závady žádné. Znovu zkontroluju a lépe polohy hřídelů.
==
edit 10,30 h, edit 22:55
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

15.07 2022 22:53


Opět kontrola rozvody mám na značkách vlastních i výrobcovi (diamanty rovnoběžně k sobě ///téměř, před demotáží byly taky téměř = ted jsou stejně jako předtím, přípravek vag 3391 bych tam snadno zasunul kdybych ho měl///, řemenice kliky na obvodu odchylka 2 mm o rysky krytu, v boku bloku kontrola tyčí průměr 8 mm že mám klikovku správně, = všechno sedí. kdybych byl o zub nebo o 0,75 zubu jinde, bude to zjevně vidět). spojil jsem konektory chladičové stěny, naplnil jsem motor chladivkou, odvzdušnil, stále nepravidelný běh motoru, dlouho a neochotně startuje, je slyšel bublavý zvuk z výfuku. 20 % pokusů o start motoru motor nenaskočí. V nádrži 3/4 benzínu. Při zahřátém motoru dle sluchu motor chce ševelet jak ho mám naposlouchaný zahřátý, ale něco mu to furt kazí. Nad 2000 ot nepravidelný běh přestává být slyšet. Otestováno svíčky pálí. Pamět závad diag Vcds prázdná. Ozub řemen byl nasazen bez povolení ozub kol vaček (po mnohakerém protočení motorem i tak značky oboje sedí).

Zastavil jsem práce a hledám servis (dodací doba oprav v mém okolí je "nechce se mi to dělat, 4, 8 týdnů, jak kdo" dle prověření před týdnem. Asi jsem rozvody načasoval špatně, ale nechápu kde, když značky moje i výrobcovi sedí. Jiné věci jsem nedemontoval.

Kdyby někoho z vás něco napadlo, uvítám rady jak to spravit. zdvořile děkuji předem.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

24.04 2023 17:30


Ahoj, u mého A4 b5 1999 2,830V quattro* si chci vyměnit olej v převodovce, olej co tam patří.
1. v catcarinfo oe číslo jsem našel G052911A2 nebo G052911A1, neuvádí však viskozitu. Dále dohledal jsem ...
2. ... našel jsem správně, že tam patří 75w-90?
3. jakou další normu mám ctít? na motor olej se orientuji v normách (mně 502.00), na předov. olej ještě ne.

Náhled, klikni pro zvětšení.

Děkuji předem za radu.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

24.04 2023 18:02


dej tam ten original, menis to jednou za cas
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

27.02 2024 21:07


Ahoj, u mého A4 b5 1999 se mi ze dne na den zbláznil ukazatel teploty chladivky v přístrojích. Mohu poprosit o radu, co zkontrolovat a jak? Mnohokráte děkuji za radu.

1. po startu studený motor rafička ukazuje 90 - 120 °C, jizdou pak až na 130 °C dostoupá, kontrolka přehřátí pípá a bliká. Jedu 7 km do práce, přehřáto nemůže být.
2. chladivka dolita z MIN na MAX, nepomohlo.
3. výše volnoběhu otáček motoru při zahřívání motoru klesá správně jako vždycky. Pomocný ventilátor chlazení se spíná když má. Po jizdě chladič motoru je horký kontrola nahoře vlevo + nahoře vpravo. Motor zvuk a výkon normální. Občas ventilátor vzduchu do kabiny občas nefouká na malý a střední požadovaný foukání třeba 5 minut, pak se probere a začne foukat normálně.
4. přijel jsem z práce a vcds píše
Citace:

Úterý,27,Únor,2024,17:23:10:17316
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Bìží na Windows 10 x64
VCDS verze: SVO 21.9.0.6
Verze dat: 20211102 DS330.0
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému





Model: 8D - Audi A4/S4/RS4 B5 (1995 > 2002)
Sken: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77

Kilometry: 257850km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Øídící jednotka: 3B0 907 551 T
Díl: 2.8L V6/5V G 0001
Kódování: 05701
Dílna #: WSC 06325
VCID: 346345110478CB2991-50C8

Nenalezena žádná chyba.
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS* brzdy Labely: User\8D0-907-389.clb
Øídící jednotka: 8D0 907 389 A
Díl: ABS*/ESP* allrad D36
Kódování: 04295
Dílna #: WSC 06435
VCID: 316D4C05FB6AFE01FA-50AC

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Klima/topení Labely: Chyba pøesmìrování
Øídící jednotka: 8D0 820 043 L
Díl: A4 KLIMAAUTOMAT_R00
Kódování: 04063
Dílna #: WSC 06315
VCID: 295DA465D3BA86C132-253A

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbagy Labely: 8D0-959-655-AI8.lbl
Øídící jednotka: 8D0 959 655 J
Díl: Airbag* Front+Seite 2001
Kódování: 00106
Dílna #: WSC 37648
VCID: 3D75603537320A616E-50E6

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Pøístrojová deska Labely: 8D0-919-xxx-17.lbl
Øídící jednotka: 8D0 919 861 H
Díl: B5-KOMBIINSTR.UN4 D07
Kódování: 01062
Dílna #: WSC 38311
VCID: 36677F191204D939AF-4A52

Subsystém 1 - Øídící jednotka: immo*
Díl: IDENTNR: AUZ8Z0X2250182
immo*-IDENTNR: AUZ8Z0X2250182

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 35: Centrální zamykání Labely:. SVO\8D0-862-257.clb
Øídící jednotka: 8D0 862 257 B
Díl: ZV-Pumpe, Funk D12
Kódování: 12873
Dílna #: WSC 06325
VCID: 2C535D71DC4893E9C9-4E78

2 závad nalezeno.
01366 - otevreno signalem Crash
35-00 - -
00957 - klic 3
09-00 - meze prizpusobeni prekroceny

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 45: Hlídání interiéru Labely: 4B0-951-173.lbl
Øídící jednotka: 4B0 951 173
Díl: Innenraumueberw. D03
Kódování: 00102
Dílna #: WSC 06325
VCID: 60CBF941E000078925-4ACE

Nenalezena žádná chyba.

Konec------------------------(Uplynulý èas: 04:12)-------------------------

Úterý,27,Únor,2024,17:16:56:17316
VCDS verze: SVO 21.9.0 Bìží na Windows 10 x64
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Addresa 08: Klima/topení Labely: Chyba pøesmìrování
Objednací èíslo øídící jednoky: 8D0 820 043 L
Systém a/nebo verze: A4 KLIMAAUTOMAT_R00
Kódování: 04063
Èíslo dílny: WSC 06315
VCID: 295DA465D3BA86C132-253A
1 nalezena chyba:

01273 - ventilator privodu vzduchu (V2)
17-10 - regulacni odchylka - Sporadická

4. vcds - 01 motor - měřené hodnoty - měřící pole už nevím 79 a 81 °C (odpovídá chladivce tomu co jsem přijel 7 km z práce). A 45 °C netuším co je.
5. vcds - 17 přístrojová deska - měřené hodnoty - skupina 03: 130 °C chladící kapalina teplota / NA / NA / NA. Údaj odpovídá hodnotě na rafičce v tu chvíli.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

28.02 2024 8:45


Nema 2.8 dve ruzne cidla?
sponzor





28.02 2024 8:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

28.02 2024 10:34


(motor 2,8 V6 142 kW aqd).
Já vím o dvou. Chladič vpravo dole 4 pin měnil jsem před rokem, má měřit teplotu pro pomocný ventilátor.

Druhý pravá hlava vzadu měl by být.
Jestli jich je víc nevím.

Mohl bys prosím zjistit? V ilcarlt.ru nacházím schéma chlazení, ale neobsahuje temp sensory. VIN* posílám do pm kdyztak. Díky
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

28.02 2024 11:15


ten na hlavě je 4/2+2/pin
měří pro ŘJ a pro budíky
ten pro budíky bude KO
měl jsem to samé,na A6 3,0
hodnota pro ŘJ OK pro budíkyKO
výměna je pěkná pakárna
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

28.02 2024 16:12


já té supertce
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ele schémata nerozumím. Vykoukal jsem v tom správně, že mám 1 snímač teploty? Ale to by nedávalo smysl, protože jsem nenašel ten na chladiči dole.

1. Prosím o radu kolik mám snímačů teploty v motoru chladivky. Na chladiči dole jeden (8d0959481b mám nový). Druhý? třetí? A můžu poprosit o oe kody jestli by to šlo. Abych správně objednal.

V ilcat.ru jsem našel cooling schema, ale výčet senzorů neobsahuje. (přitom schema na 2,7 195 kw obsahuje 059919501A a 078919501C bez pozice v schéma)

2. rozsini: 4/2+2/pin myslíš jinak řečeno 4pin?

3. rozsini: píšeš umístění v hlavě. zde?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

je to to místo? (at už na hadici nebo hadicový vstup do hlavy jednoho sensoru). To bych měl zvládnout vyměnit sám.

Děkuji předem. Já se blbě ptám pro to, protože jsem sensory hledal preventivně před 2 lety, a bud jsem našel žádný, nebo dva nebo tři. Tak jsem být zmatený.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

28.02 2024 17:58


audiss (28.02 2024 15:12) orig:
2. rozsini: 4/2+2/pin myslíš jinak řečeno 4pin?

3. rozsini: píšeš umístění v hlavě. zde?

2 ano 4pin
3 ano tam co máš šipku
není to na hadici, ale na kovové trubce vzadu na hlavách.
tady si najdi svý auto. je to lepčí jak to co používáš.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 82 | Témat: 13

28.02 2024 19:16


Online etka se mi osvědčila zde (je tam i elsa, postupy, umístění a mraky dalšího). Stačí se jen zaregistrovat:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 285 | Témat: 31

28.02 2024 20:00


Děkuji všem. Dohledal jsem sláva bohu ted po večeři. (ještě ve starých katalozích, nové uložím a budu používat díky!)

u 2,8 v6 5v:
1 ks .. čislo teplota chladič vpravo dole, 4 pin, ... 8D0959481B (vidět až na schematu 95950
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

1 ks .. (item 3) Temp sender, 4pin, za pravou hlavou válců, ... 059919501 nebo 078919501B (vidět až na schématu 91960
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

1 ks .. (item 3A motory agb, apb, azb) Coolant temp sensor 2pin, za levou hlavou válců, ... 357919369F, totéž schéma.

Zkontroluju visuálně na svém autě (aqd), že druhý mám a třetí nemám dle schéma, koupím dle skutečnosti a vyměním. Už je to jasnější. Děkuji za pomoc všem.
==

edit 21:30 h : děkuju za všechny dvě Superetka a Dlinker! Fantazie!
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email