Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 8 srpna 2022
Celkem je zde 574 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kotaseko
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 007
Online návštěvníků
Návštěvníků: 568
Uživatelů: 6
Celkem: 574

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1310 | Témat: 10

10.06 2022 9:12


Gog: Na opakované emise a stejně tak i na TK můžeš jet, kam chceš. Akorát skoro všude zaplatíš znovu plnou cenu.
nahoru

sponzor





10.06 2022 9:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2245 | Témat: 26

10.06 2022 11:51


rozsini (10.06 2022 6:09) orig :

myslim že musí být v 0, aspon já to tak mám.

je to mozne, ja to poznam z UDS* protokolu, kde 1 znamena "diagnostic test performed". OBD* by to interne mal mat podobne, ale ako to hlasi pouzivatelske rozhranie netusim.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1633 | Témat: 44

10.06 2022 12:07


on má VCDS Lite, tam to píše 0, test prošel. 1 neprošel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 70 | Témat: 15

11.06 2022 14:56


Ahoj všem,

tak jsem včera jezdil po městě a dneska jsem byl zkouknout diagnostiku a žádná chyba. Uvidím v pondělí ještě, jedu do kanclu, tak to bude cca 50 Km cesta.

Jinak jsem se díval na výpis z emisí a Lambda* na tom nebyla tak zle, jako CO, zkusím to projet a ke konci týdne zkusím ještě tu samou STK* (emise) na opravný pokus. Když tak pak dám vědět, zda mě pustili či budu muset jít na benevolnější emise (jinam).
Naposledy upravil Gog dne 30.06 2022 6:18, celkově upraveno 1 krát. (18% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2245 | Témat: 26

13.06 2022 8:33


Ak auto bud poriadne nepali, alebo nevstrekuje, asi nema velky zmysel analyzovat emisie. Budu nahovno a nebude v tom skoro ziaden system.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 553 | Témat: 8

13.06 2022 16:02


Dle hodnoty Lambdy máš dost chudou směs.
Takže je možné, že ti motor přisává falešný vzduch a nebo možná máš netěsné / prasklé výfukové svody.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 70 | Témat: 15

29.06 2022 20:34


Ahoj,

Tak uz mam hotovou STK*, nicmene bez grosu by to neslo. Lambda* sonda byla na volnobeh v cervenem a při zvýšených otackach zezelenala. Ale CO2 se vubec nehybalo at slo o volnobeh ci vetsi otacky. Furt pres 4.5

Napadlo me, zda neni doopravdy jeste spatna Lambda* sonda ci ten Bosal katik je nejaky radoby nesmysl a nefunguje, abych dosahl max 0.3. Olej motor nějak extrémně nezere taky. Tak nevím, co dalšího. Jinak vyfuk nemá žádné diry.

Akorat je dost mozne to, ze mi to zere vic benzin a vyfuku je cejtit bohata smes benzinu. Tak dost mozna je nacata jeste Lambda* sonda a je otázka casu, kdy zacne ovlivnovat jizdu samotnou.

Co myslite? Nejaky test na lambdu ci tip?

Diky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2496 | Témat: 72

29.06 2022 23:00


CO2 4,5% je málo. Katalyzátor* papala. Máš mít tak 13-15% a nové auta mají i trochu víc.
nahoru

sponzor





29.06 2022 23:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 70 | Témat: 15

30.06 2022 6:18


Teď je otázka co znamená to 0.3, zda je to max 30%? Nicméně na obrázku níže je vidět to samé, co bylo na měřícím PC. Sloupec se měl držet pod číslem 0.3 a bylo to nad stále. Takže něco očividně nefunguje správně. Ale co u tak starého auta řešit. Spíš pro zajímavost a nebo protože by mi to mohlo žrát víc benzínu než-li je třeba. A zrovna v době kdy benzín stojí 50 Kč / L Ale můžu být rád, že mám na 2 roky klid od STK*. Nicméně čidlo na klikovce bylo doopravdy špatné, auto opět jede v pořádku.

PS: Všiml jsem si, že jsem uvedl hodnotu 4.5, to mělo být 0.45 což je větší než 0.3, uvedeno jako MAX hodnota.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2496 | Témat: 72

30.06 2022 7:10


No psal si CO2, což je kousek něco jiného než CO. CO samo máš mít max 0,5% na volnoběh a 0,3% ve zvýšených otáčkách. Lambda* poměr je taky mimo, o fous ale je.

CO (oxid uhelnatý) a HC (nespálené uhlovodíky) zpracovává Katalyzátor* na CO2 (oxid uhličitý). Funkční Katalyzátor* v dobrém stavu má mít na emisích jak sem psal 13-15%. Ale to se pro emise nezapisuje do protokolu. Pokud ti ten výfuk smrdí po benzínu, tak to vidím na nefunkční kat.

Ale pokud sis emise zařídil, tak je teď asi jedno něco dál řešit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 70 | Témat: 15

30.06 2022 7:48


Díky za vysvětlení, tak to jsem si myslel. Zajímavé, že ani Bosal KAT nezajistí hodnoty, které by prošly STK*. Pak tedy nechápu, proč vůbec takové produkty dělají

Je to spíš info pro další auta, kdybych kupoval něco jiného a byl špatný KAT, je asi lepší sehnat jetý originál než-li druhovýrobu typu Bosal.

Nicméně teď to nějakou dobu nemusím naštěstí řešit, zrovna když se mi sype auto, tak jsou ceny ojetin na vrcholu. No snad to do 2 let bude jinačí.

Díky moc za pomoc!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2496 | Témat: 72

30.06 2022 9:14


No mám keramický Bosal třetím rokem myslím a dvěma emisema auto prošlo bez grošování. Fungoval hned po zamontování jak měl. Ty budeš mít v autě ještě cosi zakletého, ale to je tak na nějakou diagnostiku reálných hodnot za chodu. Otázka jestli to má smysl se tím zabývat když papírově plníš, a nemá to nějakou příšernou spotřebu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 100 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email