Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 4 července 2022
Celkem je zde 638 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: HybskyZ
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 47 995
Online návštěvníků
Návštěvníků: 629
Uživatelů: 9
Celkem: 638

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 842 | Témat: 29

07.05 2022 14:02


Sháním nějakýho pěknýho kombíka(A4,A6) v quattru, raději manuál, ale není podmínkou.
Radši chrochták, ale ani to není podmínkou. Nemusí být bez investic(např.problémy s elektrikou "vítány", bude-li tomu odpovídat cena...), ale ani zralý na go...
Rozpočet tak do 200k, ale radši koupím starší např.do 50k(raději rotačka než PD, ač ani to nevylučuju...) a třeba i víc do toho nasypu, než za 200 "bez investic"(v příštích týdnech...)
Díky za nabídky
nahoru

sponzor





07.05 2022 14:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10418 | Témat: 85

07.05 2022 14:05


Kua ty presne vis co chces!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 53 | Témat: 9

07.05 2022 17:46


Quattra v Čechách nepřeježděné do této ceny nejsou... Všechno jsou to ročníky 2005-2008, které mají u A6 300+ a u A4 velmi obdobné km.

Sháněl jsem bráchovi předokolku a jeden z hezkých kusů je tahle, ale není to Quattro, původ Itálie
https://auto-sery.cz/car-detail/710
160tis.Kč + vstupní investice budou vždy,,,
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1298 | Témat: 10

07.05 2022 18:12


tomko222:
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10418 | Témat: 85

07.05 2022 18:39


FandaTDI: neco nesmrtelneho...?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1298 | Témat: 10

07.05 2022 19:23


tomko222: Tomu sám nevěříš..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 842 | Témat: 29

08.05 2022 9:09


tomko222: přesně, "červený"
Proste neco, co zaujme, ty starsi a6 sice nejsou zrovna modelky(a s antikoro na tom jsou lip hlinikovy 80/100), ale ve finale kolikrat maj potencial prezit i 4Gcka...

eviator: to prave taky zjistuju, ze je problem... Koukal jsem napr.po 4F s tema trilitrama jeste bez DPF a proste nesezenes zachovalejsi kousek, tak jsem si rikal, ze kdyz "rozsirim hledacek", bude spis z ceho vybirat, ale koukam, ze i tak bude problem najit neco peknyho...

Uz jsem byl nahlodanej i na 4G, jenze s rozpoctem ctvrt mega bych si rikal o nejakou kasicku a radsi se trosku uskromnim, prachy jsou potreba i jinde(barak, ted moto, atd. ...), nehlede na to, ze to bude trosku i na (opetovny) "rozjezdeni" pritelkyne, tak hledam nejakej rozumnej kompromis...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10418 | Témat: 85

08.05 2022 12:07


FandaTDI: posli foto pritelkyne. Mozna ji pomuzu rozjezdit
nahoru

sponzor





08.05 2022 12:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1281 | Témat: 57

08.05 2022 19:05


Už jsem měl chvíli nutkání prodat svoji A4 B7 Avant, kterou mám tady v garáži, ale když to vidím co se děje, tak s ní snad dožiju.. tomu autu nic není, vyměním tam ještě tak 4x za celou životnost blatníky, možná časem rozvody a budu jezdit dál. Protože Quattro, v pořádku ve všem, to se očividně najít snad ani nedá. Pokud nechce člověk dát 500k+ za 10let starý auto.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6758 | Témat: 19

08.05 2022 20:00


Fan1s (08.05 2022 19:05) <a href="/prispevek/1478797-avant-quattro#1478797">orig</a> :
Už jsem měl chvíli nutkání prodat svoji A4 B7 Avant, kterou mám tady v garáži, ale když to vidím co se děje, tak s ní snad dožiju.. tomu autu nic není, vyměním tam ještě tak 4x za celou životnost blatníky, možná časem rozvody a budu jezdit dál. Protože Quattro, v pořádku ve všem, to se očividně najít snad ani nedá. Pokud nechce člověk dát 500k+ za 10let starý auto.

A víš proč? Protože když víš ze ojetý auta dneska mají cenu a ojetý auta v topu ještě větší a ty se rozhodnes to prodat za adekvátní cenu úměrnou stavu auta a situaci a ty pouze začneš inkasovat plivance posměsky hejty od kretenů ideálně z Facebooku kde je kazdej druhej oficiální majitel největšího hovna ve střední Evropě a ktery nemaj na prdeli ani třetinu ceny tak si reknes proč…. Proč bych něco takovýho dělal.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1298 | Témat: 10

08.05 2022 23:35


Největší hodnotu mají ojety auta především pro servisy/ dílaře/ odtahovky/ STK..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10418 | Témat: 85

08.05 2022 23:37


Meister: zaspals dobu...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1298 | Témat: 10

09.05 2022 0:30


Zajímalo by mě, kolik z našich otců/dědů (by) vozilo svoji rodinu v 15 let starym autě?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2244 | Témat: 26

09.05 2022 4:13


No oni to kolko krat robili, pretoze nic novsie nebolo k mani

Citace:
a s antikoro na tom jsou lip hlinikovy 80/100


co je na 80tke hlinikove?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2135 | Témat: 25

09.05 2022 6:42


Aj udrziavane 20 rocne auto ma nieco do seba a v klude moze este 10 rokov sluzit.. Hlavne ak to ma jednoduchy motor a celkovo techniku. Preto napriklad moju A6 nikdy predat neplanujem, jazdi to dobre, akurat casom prejde do role "zalozaka".

Takisto nove auto je fajn, nastartujes a ides, vymenis olej a neriesis. Dalsie auto planujem nove idealne nejaky hothatch a zas pokoj na 10 rokov.

Takze aj nove a aj 20 rocne auta maju svoje opodstatnenie. Podla mna najhorsie auto ake si mozes kupit je 13 rocnu vydojenku technicky zlozitu kde ta caka neskutocny servis. Idealny priklad dnesnej dobry je taka bezna A6 c6 3.0tdi s 350 000 km a automatom. Z takeho auta maju zas najvacsiu radost ludia ako Satas, pre ktorych kazde taketo auto znamena vela hodin zabavy a zivobytia
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10418 | Témat: 85

09.05 2022 7:18


Viete o tom, ze najlacnejsi elektromobil bez dojazdu a zrychlenja stoji 500tis kc, a zaroven bude zakaz vyvozu z EU od Euro5?
A ked si spojite co to znamena, tak zistite, ze "stredna trieda" si nove auto dovolit nebude moct. Takze funkcne a jednoduche ci zachovale auta budu na cene uz len rast.
nahoru

sponzor





09.05 2022 7:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1281 | Témat: 57

09.05 2022 8:04


Meister (09.05 2022 0:30) orig :
Zajímalo by mě, kolik z našich otců/dědů (by) vozilo svoji rodinu v 15 let starym autě?


Hele, ve své B7 bych fakt neměl problém, ba naopak. Raději dám paní s prckem svoji B7, kde vím, že to něco snese když to od někoho koupí nebo to do něčeho pošle, než abych ji dal 5letou Dacii nebo Hyundai. Vím, že s tímhle autem bezpečně předjede, vím že jí nebudou bolet záda a že ji to nikde nenechá a má v něm vše co potřebuje.

Nevidím důvod kupovat si čtyřkovou novou Oktu například a furt se rozčilovat nad tím, jak zhasnout za jízdy samo se rozsvícející světýlka nad zadníma sedákama, nemožnost připojit telefon k rádiu, neustále bouchání čehosi vzadu v pravém blatníku, učil se znovu brzdit, protože to co dělají brzdy na čtyřkové oktávce, to je něco neuvěřitelného apod. A pokud bych šel cestou nové A4, tak při dnešních cenách a toho, že nic nikde pořádně není, to radši vrazím do baráku, abych ho dostavěl a budu si v klidu dál tankovat naftu a jezdit jak král.

Byl jsem ve fázi, že budu auta točit a vždy mít auto "novější". V roce 2013 jsem si koupil B7 a mám ji doposud a nic mě nepřesvědčilo k tomu, ji vyměnit. Nevím proč. Ano, v nových autech je možná lepší svezení, protože třeba trojková oktávka má super jízdní vlastnosti, ale záda mě z ní bolí pořád a B7 se mi tak nějak obecně stále líbí, když ji člověk nemá dobitou a vylítanou jako traktor.

Nicméně o tom asi tohle téma není, tak ať nejsme zase nařčený z porušování pravidel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2013
Příspěvků: 92 | Témat: 1

12.05 2022 5:46


Čus,mám fakt pěknou b7. Pro více info volej.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4089 | Témat: 55

před 7 dní (21:36)


snuff (09.05 2022 6:42) orig :
Aj udrziavane 20 rocne auto ma nieco do seba a v klude moze este 10 rokov sluzit.. Hlavne ak to ma jednoduchy motor a celkovo techniku. Preto napriklad moju A6 nikdy predat neplanujem, jazdi to dobre, akurat casom prejde do role "zalozaka".

Takisto nove auto je fajn, nastartujes a ides, vymenis olej a neriesis. Dalsie auto planujem nove idealne nejaky hothatch a zas pokoj na 10 rokov.

Takze aj nove a aj 20 rocne auta maju svoje opodstatnenie. Podla mna najhorsie auto ake si mozes kupit je 13 rocnu vydojenku technicky zlozitu kde ta caka neskutocny servis. Idealny priklad dnesnej dobry je taka bezna A6 c6 3.0tdi s 350 000 km a automatom. Z takeho auta maju zas najvacsiu radost ludia ako Satas, pre ktorych kazde taketo auto znamena vela hodin zabavy a zivobytia


Tak tos mě nasral,.. právě totiž vybírám auto protože tu svojí potvoru jsem asi před měsícem prodal
No a po všech možných spekulacích od Laguna III, Mazda 5,6, Touran, S Max, Galaxy, Zafira, Passat, jsem zase dostal svůj původní zálusk na 4F
Tvl jako fakt se bojím pořizovat teď auto po všech těch peripetiích s tou předchozí..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2135 | Témat: 25

před 7 dní (6:10)


No 4f by som nekupoval ani nahodou. Ja pri dnesnej inflacii a zvysujucich sa urokoch ostavam pri zlatej 1.8T dokym to len pojde, tak snad ma nezradi a bude fungovat este dlho bez problemov
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4089 | Témat: 55

před 7 dní (9:09)


Jo to chápu, pokud seš u ní se vším happy, tak jen ať ti souloží dlouho.
S tou 4f máš pravdu, ale i tak si pohrávání s kacířskou myšlenkou, že pokud se natrefí na servírovaný kus s historií , neměl by být přeci problém , no třeba jako zde :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil TAVIC dne 28.06 2022 9:14, celkově upraveno 1 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email