Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 363 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 4
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

21.12 2016 12:59




To SUP1: Ještě koukám že W12 má v zadních tlumičích klapky. Když dáš DYNAMIC změní se zvuk z výfuků?
nahoru

sponzor





21.12 2016 12:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

21.12 2016 13:17


Ne to se zmeni az kdyz pridas kudlu jsou podtlakem rizeny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

21.12 2016 13:17


to phaeton nema, citim se podveden

Zvuk je skoro jak elektromobil, az od cca 3000RPM se neco zacne dit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

21.12 2016 14:25


Podtlakem je otevíraná klapka ale je tam elektroventil,takže to ovládá řídí jednotka. Tak jsem myslel že na dynamic to bude otevřený furt.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

21.12 2016 14:31


ee mám to samé na autě a dokud nezačneš vytáčet tak je furt to samé já si klapky vyrušil a otevřel na furt
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

21.12 2016 16:57


To jsi nadělal docela škodu. Proč by měla A8 L W12 řvát...
Klapky uzavírají dvě ze 4 výfukových trubek. Hlavně kvůli volnoběhu, aby auto neřvalo, resp.nedunělo a bylo tiché na volnoběh a za nízkých otáček. Otevřou se po přidání více plynu
režim dynamic pouze pustí auto níže a přitvrdí tlumiče. Takže stejně jako u ostatních A8
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

21.12 2016 17:08


SUP1: Ja bych se za trosku lepsi zvukovou kulisu nezlobil. Jakoze urcite u toho nechci strelbu do vyfuku, ale trosku decentni duneni by neuskodilo

Na druhou stranu, predjizdet nekoho v tichosti ma asi taky neco do sebe
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

21.12 2016 17:12


Já jen jestli to není jak u BMW. Když není zaplej sportovní režim, klapky se otvírají jen při plném plynu a auto je hezké tichounké. Když se přepne na Sport / dynamic tak se otvírají dřív. Otevřít na furt se mi na k A8 taky moc nehodí.
nahoru

sponzor





21.12 2016 17:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

21.12 2016 17:47


SUP1 (21.12 2016 16:57) orig :
To jsi nadělal docela škodu. Proč by měla A8 L W12 řvát...
Klapky uzavírají dvě ze 4 výfukových trubek. Hlavně kvůli volnoběhu, aby auto neřvalo, resp.nedunělo a bylo tiché na volnoběh a za nízkých otáček. Otevřou se po přidání více plynu
režim dynamic pouze pustí auto níže a přitvrdí tlumiče. Takže stejně jako u ostatních A8

tak já nemam w12 ale s8 tak jsem jí trošku otevřel lepší zvuk to nepatrné dunění není ani tolik znát čekal jsem větší rachot
a nevim jak to má w12 s podvozkem ale mě u s8 na dynamic pouze přitvrdí auto níž nedá zůstává stejná vejška můžu max zvednout ale comfort a dynamic stejná vejška
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

21.12 2016 20:15


Roubic:
Já myslel, že tyhle režimy mají všechny A8 D3 stejné, tedy i W12...
Já to mám takto:
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

21.12 2016 20:43


to nevím ale mě to nic nedělá já můžu zvednout akurát a když najedu na podvozek tak tam mám sportovní pérování ( adaptive suspension-sport) když dám vlastně lift auto se zvedne ale dynamic a comfort a automatic mám stejnou vejšku akurát to ztvrdne chtěl jsem udělat aby mi dynamic aby šel dolů o 2cm protože snižovat to nechci z důvodu silnic tak jako frajeřinu ale bohužel pokud víš víc byl bych rád kdyby si věděl jak to udělat
Audi A8 (4E) standardní podvozek :: 416 mm (vpředu) a 398 mm (vzadu)
Audi A8 (4E) sportovní podvozek: 396 mm (vpředu) a 378 mm (vzadu)
už mám sám o sobě snížený
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

22.12 2016 9:13


Když je sportovní podvozek. Tak se auto na dynamic už nesníží. Mam Sportovní podvozek na A8 a taky mi dolu už nejde. Jen se přitvrdí tlumiče.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

22.12 2016 11:07


Ano ano presne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

22.12 2016 11:36


Lift je aj na jazdu? Som myslel ze len na zdvihnutie pred retarderom a nie na jazdu v tomto rezime
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

22.12 2016 11:37


Lift je do 30km/h pak sama klesne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

22.12 2016 11:39


já když dam lift tak můžu je snad do 90km/h pak spadne auto na automatik
nahoru

sponzor





22.12 2016 11:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

22.12 2016 13:13


Este jeden offtopic. Osobne nevidim rozdiel v rezimoch dynamic automatic comfort, osobne sa bojim ze je to len kurvitko. Ktory rezim je najsetrnejsi ku kompresoru a mechom?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

22.12 2016 13:18


To je asi těžká odpověď. Neustále v každém režimu dochází ke kompenzaci světlé výšky (dálnice snížení, zatáčka vyrovnání, atd.). Takže je to stejné ve všech režimech. Nejšetrnější bych řekl bude to, když budeš mít podvozek v pořádku (ramena) a při jakémkoli úniku vzduch ihned řešit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

30.12 2021 14:57


Ahoj, ozivim tohle vlakno. Pres Vanoce jsem rozbil svoji 4F a hledam nastupce. Vyrazovacim procesem jsem se dostal k A8 D4 W12. Rocne bych s tim najel tak 8k. Udrzby se zas az tak nebojim, vim, ze je vsechno atyp, stoji to ranec, pri kazdym nesmyslu motor ven atd.
Moje otazka je jina. Nevadi mi do auta kazdy dva roky treba 150k nasypat (bez spotrebky jako gumy), ale nechci, abych pri svem najezdu byl vic v servisu nez na silnici. Chci auto, co (kdyz nebude ve smrti) po mesici stani v pohode nastartuje a na jeden zatah dojede treba do Rima. Nechci kazdou chvili resit nejakou p*covinu, jak u hot-V (bez ohledu na znacku, ale takova BMW N63 je postrach), tak si rikam, ze atmosfericky motor, co vetsinu casu stravi ve “volnobeznych” otackach by mohl chvilku vydrzet. Mate nekdo zkusenost se spolehlivosti W12 v D4?
Jezdim prakticky jen dlouhe trasy mimo mesto a to jeste vetsinou spis “na kochacku” nez na rychlost
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.12 2021 16:52


Skusenosti nemam, ale W12 je uz davno prekonany nezmysel. Ani nahodou ten motor stale netravi cas vo "volnobeznych" otackach a ani to nejak nejde.. Radsej klasicku 4.2 ta je servisom milionkrat prijemnejsia. Alebo nieco poriadne co sa aj hybe 4.2 tdi atd
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

30.12 2021 17:28


Itchy: meli jsme D3 v12, a na motoru se nikdy nic neresilo.
D4 nevim, to jsme meli 4.2tdi, a taky pohoda.
Ono kdyz koupis w12 s malo km, tak si myslim, ze mas klid a pohodu na dloho..... to si nekupujou kluci na blazneni.
Budou rozhodne zachovalejsi nez S8.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

30.12 2021 21:19


Tam spíš bude problém, že to skoro nikdo nebude umět servistovat a osobně tipuju že to moc nebudou umět ani v autorizáku a po pár zásazích to bude vidět...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

30.12 2021 23:12


No pokud chces hracku W12 na rocne 8000km a nemas hluboko do kapsy tak asi proc ne. Nakonec kdyz se to nepovede, ta radost kdyz se toho pak zbavis.

W12 6.0 (mpi) z D3 a W12 6.3 FSi z D4 jsou konstrukčně skoro stejné, nějaký ten rozdíl ve zdvihu a v kompresi. Rozvody řetěz na straně spojky, taková ta už klasika. Zase ta FSi má jenom 4 katy a ne 6 jako MPi lambd je bohužel pořád 8 kousků.

FSi sebou nese takové ty klasické problémy FSi no, akorát je jich násobně víc než u nějakého 4V od koncernu. 6.0 W12 se bere jako mechanicky solidní, problémy jsou rozvody a VN cívky. Ale je třeba aby to auto mělo jasnou minulost. Jde o poctivý servis. U té FSi verze je to ještě mnohem důležitější. Chce to kvalitní olej a častěji měnit, u těch tvých 8000km to bude ideál 1x za rok.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

31.12 2021 11:59


snuff (30.12 2021 16:52) orig :
Skusenosti nemam, ale W12 je uz davno prekonany nezmysel. Ani nahodou ten motor stale netravi cas vo "volnobeznych" otackach a ani to nejak nejde.. Radsej klasicku 4.2 ta je servisom milionkrat prijemnejsia. Alebo nieco poriadne co sa aj hybe 4.2 tdi atd

Tak on R6 diesel se 4 turby je podle me vetsi nesmysl nez poradna V12/W12 Proc by nemel motor travit vetsinu casu v nizkych otackach? Prece to pri 90 km/h nebude tocit 3000 rpm? 4.2TDi nejede zle, ale tezko to srovnavat s V/W12, tam je ten projev uplne nekde jinde a dost pochybuju, ze by byl ten diesel spolehlivejsi (no a levnejsi to taky moc nebude, pokud vubec). Jinak jak pisu, nejde mi zas az tak o cenu servisu, ale o to, at v tom servisu nejsem casteji nez na silnici

tomko222 (30.12 2021 17:28) orig :
Itchy: meli jsme D3 v12, a na motoru se nikdy nic neresilo.
D4 nevim, to jsme meli 4.2tdi, a taky pohoda.
Ono kdyz koupis w12 s malo km, tak si myslim, ze mas klid a pohodu na dloho..... to si nekupujou kluci na blazneni.
Budou rozhodne zachovalejsi nez S8.

Diky za pozitivni zkusenosti Taky si myslim, zr kdyz nebude ta W13 vyjeta do smrti, ze by to nemusel byt takovej problem

Mr. Death (30.12 2021 21:19) orig :
Tam spíš bude problém, že to skoro nikdo nebude umět servistovat a osobně tipuju že to moc nebudou umět ani v autorizáku a po pár zásazích to bude vidět...

Tak s BMW jezdim do servisu zhruba 250 km, kryz najdu Audi servis na W12 bliz, budu to pokladat za vyhru ) Do tech +-250 km uz se vleze treba Norimberk nebo o chlup dal Ingolstadt, tam by snad mohli vedet co a jak

2 Nakadah: Diky moc za info, takhle to nevypada az tak zle W12 v D3 je pry celkem drzak (psal i Tomko), tak snad to v D4 nejak extra nedokurvili
nahoru

sponzor





31.12 2021 11:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

31.12 2021 14:41


Itchy: jestli vemes solidni kus se servisem, mas s tim najezdem klid na roky, a 150.000 rocne na servis si uplne nedovedu predstavit kam bys kazdych 8.000km daval.
Jses v klidu
Jdi do toho.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

03.01 2022 10:04


Dekuju za pozitivni zpravy, jdu vybirat
Nejaka rada, o co se v D4 nenechat pripravit? Za me B&O, Webasto, dvojskla, odvetravany sesle...

tomko222 (31.12 2021 14:41) orig :
Itchy:...a 150.000 rocne na servis...
Jdi do toho.

150kKc za dva roky, tedy zhruba po tech najetych 15 kkm (jen rozvrh rozpoctu ne servisu, olej bych menil kazdej rok, to je spotrebka), ale i tak by to mohlo byt v klidu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

07.05 2022 11:58


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


nepoznate toto auto?
predava to uz mesiace a tvrdi, ze je tam vsetko vymenene a top
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email