Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 175 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 166
Uživatelů: 9
Celkem: 175

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 70944 | Témat: 8169

04.05 2022 9:00


Test Volkswagenu Caddy 2.0 TDI 4Motion pohledem ženy aneb Nalož, co můžeš
Caddyna. Konečně pořádný užitkáč, který je určen především těm, kteří se do auta nebojí (a hlavně potřebují) narvat všechno. Tentokrát s pohonem 4x4. Jak obstála v testu?

Autor: Hugo
Kategorie: užitkové vozy Velký test Volkswagen Caddy 2.0 TDI 4motion autotest benzin Citroën Citroën Berlingo čtyřkolka Dacia Dacia Dokker dodávky Peugeot redakční test test ženy užitkové Volkswagen Užitkové vozy VW Caddy ženský test
Datum zveřejnění: Tue, 03 May 2022 07:15:29 +0000

Tohle rodinno-nákladní auto testuji poprvé, takže si mohu dovolit zaměřit se na design (i když fajnšmekři namítnou, že takto nastylovaná caddyna jezdí po našich silnicích již dva roky).

V naší výbavě Style přichází VW s jak LED světlomety vpředu, tak vzadu. Přičemž u těch prvně zmíněných si můžete všimnout jemně vsazené chromové lišty, která má podtrhovat čistotu zpracování.

Stejný chromový prvek je pak použit i po stranách auta, ale i vzadu, takže máte pocit kompaktnosti. Vyzdvihuji zajímavost a dravost přední masky, kde jsou světlomety spojeny lištou, ze které vystupuje logo VW.

Co ocení hlavně jedinci, kteří nechtějí rvát všechno jen dovnitř auta, jsou střešní hagusy, které jsou v příplatkové výbavě.

Zdroj: Hugo Kottás
Zdroj: Hugo Kottás

Jinak je auto stále stejně „krabicového" stylu, ale přeci jen se tady hraje na jeho využitelnost v přepravě věcí, a ne na to, aby vám jeho nezaměnitelnou krásu obdivoval soused.

Uvnitř pohoda a klid

Při usednutí za volant na vás ihned dýchne atmosféra klidu a pohody, protože máte kolem sebe hodně prostoru a navíc cítíte podporu bederních podpěrek v sedadlech.

Čtěte také:

    -
    Test Citroën Berlingo XTR & Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi: Jednovaječná dvojčata

    -
    Test Dacia Dokker 1.6 SCe Stepway: Nejlevnější přepravník

    -
    Test Volkswagenu Caddy 1.5 TSI: benzin místo nafty?



Pokud jste jako já úchylní a potřebujete si okamžitě v autě něco odložit, VW Caddy vám nabídne nekonečně mnoho takových prostor - od kapes ve dveřích přes plochu pod čelním sklem až po poličky umístěné pod stropem.

Přes multifunkční kožený volant pak na vás vykoukne příjemný digitální přístrojový štít obložený leštěným plastem, na který plynule navazuje 8,5palcový displej infotainmentu.

Zdroj: Hugo Kottás
Zdroj: Hugo Kottás

Pod ním najdete lištu ovládání teploty a hlasitosti, která nemusí všem vyhovovat. Pro jakoukoliv úpravu teploty či hlasitosti rádia na ni musíte sofistikovaně položit prst a potáhnout, a to bohužel neslyšně, bez jakékoli vibrační odezvy. Za jízdy to bohužel není moc ideální.

Uvnitř jde ale hlavně o pohodlí a dostatek prostoru, které Caddy nabízí, jak pro cestující vpředu, tak vzadu, a to nemluvím o zavazadlovém prostoru.

K testu typu „narvi tam, co dokážeš" jsem si pozvala svou maminku. Je totiž vášnivým fanouškem přístupu: „do toho auta dám všechno, co se tam vejde". Povedlo se.

V autě jsme z bodu A do bodu B převážely 8 velkých tašek, 4 obří krabice, propriety na tepování a pytle s textilními věcmi. Caddyna sice nemohla „dýchat", ale vešlo se to do ní všechno. Testem objemu tak prošla na jedničku.

Zdroj: Hugo Kottás
Zdroj: Hugo Kottás
Čtyřkolka to utáhne

Ačkoliv je tahle naftová čtyřkolka nejdražší, je taky nejzajímavější. Má sice manuální převodovku (moc by jí slušel automat), ale její řazení je plynulé a dokážete si s ní užít kopu zábavy. Navíc při tak naloženém autě nevykazovala žádný problém v tahu.

Cesty okreskami i na dálnici byly příjemné a caddyna proplouvala všemi různými nerovnostmi s grácií, a to díky komfortnímu odpružení. Ve spotřebě jsem se dostala na 6,2 litrů při plně naloženém autě. Při prázdném jsem šla o jednu desetinu níže.

VW Caddy je určen jedincům, kteří chtějí kombinovat pohodlné cestování většího počtu lidí s převážením nákladu (tímto zdravím opětovně svoji maminku).

Je to užitkové auto, ale i MPV. Žádná z těch definic ho neuráží, ba naopak vyzdvihuje. A proč? Protože tohle auto umí skoro všechno...

    - Zdroj: Hugo Kottás
    -
    -
    -
Celá galerie 15
Zdroj: Hugo Kottás

Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





04.05 2022 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email