Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 217 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 217
Uživatelů: 0
Celkem: 217

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2021
Příspěvků: 62 | Témat: 17

03.05 2022 8:31


Ahoj, otázka pro ty co tomu rozumí, může nadměrné množství oleje ve výfuku, výfuk jako takový zničit? Myslím tím omezit jeho průchodnost,nebo tak něco?
nahoru

sponzor





03.05 2022 8:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2021
Příspěvků: 62 | Témat: 17

03.05 2022 8:32


Dále bych se rád zeptal,zda netěsnosti výfukové soustavy mohou ovlivnit výkon motoru, jedná se o 1.8t AEB.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

03.05 2022 10:02


olej vo vyfuku moze znizit jeho priechodnost samozrejme. Zlepia sa sadze s olejom a upchaju najskor katy.

k druhej otazke - uz to, ze ho je nadmerne vela vo vyfuku, znaci ze nieco ten vykon znizilo, olej vo vyfuku je nasledok a nie pricina nizkeho vykonu. Dalej pokles vykonu suvisi s tym co som napisal vyssie - upchaty kat tiez nerobi dobre na Turbo*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.6. 2018
Příspěvků: 61 | Témat: 1

03.05 2022 13:09


Hlavne tam olej nema co delat !
Ja bych rekl, ze to bude odchazejici Turbo*.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

03.05 2022 14:21


Motorovy olej vo vyfuku hlavne moze znicit kat aj bez toho aby sa s niecim zlepil. Kat je dost teply na to, aby na nom olej zhorel (za predpokladu, ze este nie je mrvy) a olej hori za vzniku velkeho mnozstva usadenin. Tiez moze kat prehriat a ten moze popraskat a eventuelne upchat vyfuk.

Netestnosti vyfukovej sustavy vykon ovplyvnia 100%, ak sa nachadzaju pred katom, s trocha mensou ale stale velkou pravdepodobnostou ak su v blizkosti za katom a pravdepodobnost klesa tym, ako sa netesnost blizi ku koncu vyfuku.

Samozrejme s netesnym vyfukom je minimalna sanca prejst EK, pretoze sonda bude detekovat prebytocny kyslik, ktory sa tam skrz netesnost natiahol.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2021
Příspěvků: 62 | Témat: 17

03.05 2022 15:57


Tak přátelé, je úplně jedno proč v tom výfuku bylo hodně oleje, mě jen zajímá zda to ten výfuk mohlo poškodit, tím myslím výfuk jako takový, Katalyzátor* jsem nemyslel,jen výfuk. Ve výfuku je nějaká vata,nebo co to je a mě zajímalo,jestli jí to zničí. A samozřejmě jestli pak takový výfuk může ovlivnit výkon motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.6. 2018
Příspěvků: 61 | Témat: 1

03.05 2022 21:41


Vyfuk to neznici, je to jen plech, ale kdyz ti nevadi olej z motoru v nem, tak je to jedno.
Pokud ti prasklo Turbo* a diky tomu tam mas olej, resp. jeho zbytky, tak se olej vypali, ale pokud ti tam pravidelne proudi, tak je na povazenou KO Turbo* a doporucuji okamzite opravit nebo vymenit, jinak jak praskne hridel a lopatky turba mas vsude a olej ti motor spotrebuje tak za 10sec po teto udalosti a stojis - vlastni zkusenost a to mi motor nepoustel zadny olej, proste odeslo Turbo*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2021
Příspěvků: 62 | Témat: 17

04.05 2022 0:12


Nejde mi žádný olej do výfuku,jen jsem se ptal jestli ho něco takového zniči
nahoru

sponzor





04.05 2022 0:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.6. 2018
Příspěvků: 61 | Témat: 1

04.05 2022 1:37


Omlouvam se, ale kde se ti tam vzal?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2021
Příspěvků: 62 | Témat: 17

04.05 2022 4:55


Před výměnou motoru, původní motor, začal žrát olej tak moc, že mi lítaly kapky oleje z výfuku, vím že měl v prdeli Turbo* a gufera na ventilech, začalo to nevinně,po ránu slabým namodralým kouřem, při prvním startu,pak už jemně kouřil po celou dobu jízdy,nakonec se dost snížil výkon a za mnou byla taková mlha, že nebylo vidět na krok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.11. 2021
Příspěvků: 62 | Témat: 17

04.05 2022 4:59


Skrze ty gufera to teklo tak, že po sundání paroží,byly ventily mokrý od oleje a to všechno šlo skrz Turbo* do výfuku,ale myslím, že i to Turbo* bylo v prdeli, protože cpalo olej do sání;
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.6. 2018
Příspěvků: 61 | Témat: 1

04.05 2022 7:36


JJ to je presne ono a pokud uz je motor i Turbo* OK, tak bych nemel strach. Me po KO turbu vypustili vyfuk jak to jen slo a zbytek se uz vypalil samovolne.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email