Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 29 kvě 2022
Celkem je zde 500 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: foltys
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 47 972
Online návštěvníků
Návštěvníků: 500
Uživatelů: 0
Celkem: 500

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

10.11 2021 12:33


Vím, že to tu nikoho nezajímá, ale pro info:
- 9x20et37 jedny z lehčích oem A8 R20 mají stále masivních 13,6kg
k tomu pneu 265/40R20 kolem 13-14kg (nejlehčí P-zero mají těch 13,0 kg)
což dává zemědělných 26,6 + čidlo tlaku a střed krytka a jsme na 27kg neodpružené rotující hmoty

- 8x18 et25 oem Q7 (což vyjde v blatníku nastejno) váží 11,4kg
k tomu pneu 235/55R18 kolem 12-13kg a končíme pod 25 kg...

Rozdíl 2kg na kole je poznat, nicméně na dramatický rozdíl to znamená opustit oem disky a jít do Ultralegger (kde jsme na 8kg/disk, ale s rizikem nízké nosnosti plus diskutabilní vzhled na A8) což by byl rozdíl oproti R20 již 5kg... a to pozná i retardovaný
Naposledy upravil Streetpro dne 09.02 2022 13:38, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.11 2021 12:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2528 | Témat: 162

10.11 2021 13:11


Vyhod sedacky a usetris viacej A co tak jazdit len s 10% nadrze .....

Ze to aj riesis ale dik za info
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4783 | Témat: 64

10.11 2021 13:29


Streetpro: Secti to jeste jednou, rotujuci hmota bude mit nejaky vliv na dynamiku (v tom pripade musis zapocitat jeste minimalne naboj, polos a brzdovy kotouc). Jizdni vlastnosti ti ovlivni neodpruzena hmota, takze ti chybi ve vypoctu minimalne brzdic a tehlica. Resit to na A8 je vlastne uplne nesmysl.
Naposledy upravil hemic dne 10.11 2021 14:12, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22097 | Témat: 584

10.11 2021 13:55


ale prave naopak, A8 je prece okruhovka, tam je potreba ultraleggera naprosto zrejma... f dechtu

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10370 | Témat: 85

10.11 2021 14:02


Streetpro: no.
A kdybys vzal alespon 4.2tdi, tak na to seres, pac to umi mit 400ps a ani nemusis menit intercooler
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

10.11 2021 14:30


Moment, chcete mi rict, 3.0TDI neni F1, ikdyz ma "F1 razeni pod volantem" ? Ted si pripadam okraden...

4,2TDI lokomotiva mi uplne unikla, mohl jsem menit 2 IC...

Pro vnimave jedince - zbytek rotujicich komponent/neodpruzene hmoty nemusim resit, protoze je nemenim; uvazuju jen zmenu disku/pneu a jaky to ma dopad na vyse uvedene, tot cele. A ano, pokud vymenim brzdove kotouce+trmeny z 360/34 na 400/38, rozdil je znat, protoze se jedna o vetsi setrvacniky/tezitka...
A jezdit na hladove oko nema stejny efekt jako mit lehci kola o 5kg/ks...

Jinak pozor na zilku
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4783 | Témat: 64

10.11 2021 14:50


Streetpro:
Tak jeste jednou, velice z hlavy, samozrejme neni cela hmotnost v pohybu po cele delce.
Tehlica - 6kg
Ramena - 6kg
Kinetak bez osy - 3kg
Kolo - 13kg
Guma - 13kg
naboj - 1.5kg
kotouc - 7kg
trmen - 4kg
t.j. 53.5kg bez sroubu, hadicek, kabelu, brzdovych desek

Rekneme 60, usetrit jsi schopen kdyz dobre 3 kila takze 5% hmotnosti. 2 kila rozdil hmotnosti bude mit guma nova vs na slick
Naposledy upravil hemic dne 10.11 2021 14:57, celkově upraveno 1 krát. (10% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 419 | Témat: 15

10.11 2021 14:55


Na A6 jsem měl 18" hořčíkové OZ Racing (byly tam při koupi) + sériové disky.
Pocitové ani při jízdě, ani při brždění naprosto žádný rozdíl. U auta téhle váhové kategorie to poznat prostě není.
nahoru

sponzor





10.11 2021 14:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

10.11 2021 15:01


Mozna jsem tu prvni vetu mel napsat tucne
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4783 | Témat: 64

10.11 2021 16:21


To neni pravda Jak vidis, tak nas to zajima moc
Dotaz. V cem ocekavas pocitit rozdil kdyz bys dal superlehke kola treba o 5 kilo lehci nez jsou seriove?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 109 | Témat: 10

10.11 2021 17:10


To chcete říct, že vážně nepoznáte rozdíl při obutí těžší pneu? U všech aut co jsem měl to bylo hodně znát. A to že A6, nebo A8 má přes dvě tuny, neznamená že nějaký +-0,5kg na kolo nebude mít vliv na komfort, spotřebu, dynamiku. Osobně bych bral informaci o váze pneumatiky, při jejím výběru. Pokud někdo máte info. o váze pneu různých značek, sem s nimi.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14314 | Témat: 49

10.11 2021 17:55


Sikorka: Jedno info je že eu tlačí výrobce pneu aby dělala nižší hloubku vzorku aby se snížila produkce emisí= lehčí pneu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

10.11 2021 21:38


O.Z. Racing je výrobce, Mg kola jsou pouze závodní, pokud to nebyly nějaké Super nebo Ultra Leggery, byly to nejspíše obyč disky s váhou podobnou těm oem.
O.Z. nemá krom Legger nic lehkého.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 419 | Témat: 15

10.11 2021 21:52


Streetpro (10.11 2021 21:38) orig :
O.Z. Racing je výrobce, Mg kola jsou pouze závodní, pokud to nebyly nějaké Super nebo Ultra Leggery, byly to nejspíše obyč disky s váhou podobnou těm oem.
O.Z. nemá krom Legger nic lehkého.


Byly to OZ racing UltraLeggera, ten rozdíl váhy proti původnímu disku byl úplně jinde.
U jakéhokoli lehčího auta by to šlo neskutečně poznat, ale prostě u bi-TDI* A6, kde jen kotouče, třmeny atd. váží nesmysl, to nevede k ničemu, proč by mělo smysl, kromě designu, ty disky pořizovat. U A8 to bude to stejné.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

11.11 2021 17:34


Začíná to lehce… ale až budu hledat lehké sicny, bude to určitě složitější…
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10370 | Témat: 85

11.11 2021 18:12


Ty jdes zahlucnit A8, aby lepe jela?
nahoru

sponzor





11.11 2021 18:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6399 | Témat: 70

11.11 2021 20:19


Potrebuje zvýsiť hmotnosť
Ja nechcem ani vediet, aku maju hmotnosť moje 21”
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10370 | Témat: 85

11.11 2021 20:54


lubomt: ty nemas 3.0tdi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

12.11 2021 13:04


Ve vsi skromnosti priznavam, ze to neni z moji hlavy, pisou to ve vsech testech, cim vetsi rachot v aute, tim vic racing...
Asi to bude ten zakon zachovani energie - cim vic kravalu dovnitr, tim vice energie se pohlti, a v dusledku ta extra energie urychli auto...
no je to poznat na delsi ceste v takovem aute: jak rychle valis, jsi vic unavenej, protoze musis davat vetsi pozor...
A ze stejneho duvodu je Lexus pomalej... a Octavia rychla... hlavne na CZ dalnicich, tam je generator extra energie na kazdem metru...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10370 | Témat: 85

12.11 2021 14:22


Streetpro: no, me stalo odhlucnit octavii aby se v ni dalo mluvit 50tisic.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

09.02 2022 14:06


Nakonec jsem vzal 8,5x19 et45 Tomason TN25 s 8,8kg a 235/50R19 Michelin Primacy 4 s cca 11,5kg + podlozky 15mm cca 0,5kg, cimz se dostanu na nejakych minus 6kg na kolo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10370 | Témat: 85

09.02 2022 17:08


Streetpro: toto opravdu davas na A8?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6399 | Témat: 70

09.02 2022 17:08


Nejako som nepochopil ten vysledny vypocet. Chyba Ti tam nejake cislo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.11. 2015
Příspěvků: 725 | Témat: 18

09.02 2022 17:13


Predpokladam ze 6kg je uspora vahy oproti tomu co tam ma teraz...
nahoru

sponzor





09.02 2022 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1548 | Témat: 36

13.02 2022 8:33


Úspora hmotnosti je samozřejmě fajn věc, ale ty kola nejsou kované. Tady je úspora hmotnosti zásluhou "optimalizovaného" designu, ne technologie. Za jednu sezonu je po nich, budou křivé jak rohlík. Zhruba to platí pro všechny laciné tuningové neznačkové disky.

Co si tak pamatuju, tak kolem 7kg mívají disky R15/R16.
Naposledy upravil toona85 dne 13.02 2022 11:19, celkově upraveno 2 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10370 | Témat: 85

13.02 2022 10:36


toona85: souhlas.
Pokud neco odlehcenego, pak to musi byt neco typu BBS/OZ, nejaka leggera, tyto skorononamy umrou,
Ale zas dava jenom 19tky a na to balon pneu, tak to mozna pneu odpruzi.
V 20-21tce bych to nedaval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

02.03 2022 10:59


Jde o flow-forming technologii, jsem si vedom, ze to nebude mit pevnost tech oem disku (ktere jsou pouze odlevane, proto jsou tak tezke).
Na druhou stranu jak pise kolega hore, v R19 (coz byl i muj pozadavek kvuli snizeni valiveho hluku jit na 235) se to snese lepe nez na R20.
Kazdopadne nemam problem priznat chybu a referovat o neuspechu, takze stay tuned
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 30 | Témat: 4

28.04 2022 15:07


Po 300 km - auto lépe péruje, zmizely rázy na příčných nerovnostech, redukovalo se hrnutí v plném rejdu, snížil se valivý hluk.
Akceleraci/brždění nechci od klávesnice hodnotit (nemám to změřené, pocitově to lépe reaguje na volant, neměl jsem zatím kde tomu dát víc napít - nafty, samozřejmě, tzn. jen na půl plynu, protože mi s 3.0tdi ani nijak nejezdíme)
Samo většinu lze přičíst užším pneu s vyšším profilem, ale i na rozbitější silnici je fungující podvozek, dříve bylo cítit nervozitu a tlumené rány.
Negativní je vzhled (oem R20 k tomu prostě sedí opticky lépe, o tom žádná) a asi specifikum tohoto modelu Michelinek - tendence plavání u podélně frézovaného povrchu vozovky (nic dramatického, ale je to cítit). Na mokru jsem s tím ještě nejel.

btw - tyhle dle znalců no-name disky jsem koupil jetý a vyvážení u 3ks je tuším 5 a 10g, poslední má celých 30g (samo nehází, jinak bych ho nechal srovnat)...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10370 | Témat: 85

28.04 2022 16:57


Streetpro: hlavne ze jsi spokojeny
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1216 | Témat: 44

28.04 2022 22:07


Tie disky mo proste na to auto nepasuju.. ale 100 ludi, 100 chuti
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email