Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 164 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 159
Uživatelů: 5
Celkem: 164

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

06.08 2012 10:59


Ta moje má kolem milionu možná víc a po preventivním kompletním přetěsnění motoru. Výměně trysek a seřízení vstřikovačů a dalším běžném servisu (samozřejmě rozvody, atd.) jezdí jako zamlada. Startuje na první otáčku startéru (taktéž zrepasovaného). Mezi výměnami oleje dolévám max. 1l, většinou 0,5l a spotřebu mám v garáži.

Chci tím říct, že pokud ten motor má servis jaký má mít, tak nějakých 400.000km není vůbec žádný problém.
nahoru

sponzor





06.08 2012 10:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 100 | Témat: 6

06.08 2012 11:39


radar354:
m-nic-h:
vem 70 - 80 t a jeď do němec, tak koupiš krasnou kchár i se serviskou, ale musíš hledat, tady je to všechno skoro už po smrti a pokud ji má někdo pěknou tak ji nedá.

Přesně tak....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 100 | Témat: 6

06.08 2012 11:47


Já tu naší koupil po seniorovi za 1500EUR. 178000Km má ted najeto....jsem spokojenej, začínám měnit olejové potrubí, dám brzdy, tlumiče...no prostě komplet.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.1. 2010
Příspěvků: 192 | Témat: 18

06.08 2012 12:30


take pridam sve poznatky c4 mam uz cca 3 rokem a muzu rict ze jsem s ni spokojen kdyz jsem ji kupoval bylo na tachu 204000km (tomu jsem ani na chvilku neuveril)spis me zajimalo jak slape motoristicky a mechanicky nez najezd km. za ty 3roky co ji mam jsem najezdil 107000km bez vaznejsich komplikaci. jak psali kluci rozvody a olej jsou zakladem a podminkou. co se tyce spotreby tak se pohybuji mezi 6.5 a 7.2 litru nafty na 100km.a to jezdim na 19" kolech o rozmeru 235/35/19 uzivatel t-kali muze potvrdit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

12.08 2012 10:43


No furt koukám a zatím nic nekupuju až po novým roce. Scháním informace a tak. A co spojka bojím se tý dvouhmoty že bude dělat bordel? Jak říkam audi jsem nikdy neměl ale c4ka avant se mi straš líbí
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.08 2012 11:02


mám už druhou C4 předtim 100 C4 a teď A6 c4 quattro, nic jinýho bych nechtěl ze stovky sem přešel jen kvůli tomu že sem chtěl quattro jinak bych ji měl furt
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

12.08 2012 11:21


A quattro máš kvuli okolí nebo jen tak pro lepší pocit s jízdy. Tady v Budějkách moc sníh není a na šumavu jezdím sporadicky mě by předokolka stačila.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

18.10 2012 22:22


Co myslíte tato audinka nen na ní něco divnýho...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
takhle vypadá krásně
nahoru

sponzor





18.10 2012 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2022
Příspěvků: 2 | Témat: 0

26.01 2022 11:03


Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda má v dnešní době cenu uvažovat o Audi C4 2,5 TDI Quattro jako o aute na bezne jezdeni, jde mi hlavne o dostupnost nahradnich dilu, dekuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 6

26.01 2022 21:43


michoo (26.01 2022 11:03) orig :
Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda má v dnešní době cenu uvažovat o Audi C4 2,5 TDI Quattro jako o aute na bezne jezdeni, jde mi hlavne o dostupnost nahradnich dilu, dekuji.


A proč ne? Většina koncernovejch dílů je shodná s dílama v mnoha jiných typech.
A zbytek se dá pořád sehnat...nebo to někdo vyrábí...navíc vydrží...a nesere se tak často jako ty moderní plečky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2022
Příspěvků: 2 | Témat: 0

27.01 2022 10:38


Ok, dekujji za rady. Nezna nekdo tuhle, nebyl se nekdo na ni podivat?
Mam vyhlednutou z Rakouska, ktera by snad mela byt v lepsim stavu, ale tohle by bylo bez papirovani a nemusel bych shanet nikoho na dovoz...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

27.01 2022 10:51


michoo: Zajimej se o rozvody = remenice, lozisko na viskospojce. Dvouhmota uz se neda sehnat(stala kolem 40k) atd. atd. Ja uz bych do C4 nesel, pokud to nechces na renovaci za 200k+ A jenom kvuli tomu petivalci uz taky ne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

27.01 2022 14:23


Ja osobne by som nechcel C4 na daily. Mam c5 s velmi miernym najazdom a uz to je auto ktore je na konci svojej zivotnosti a treba sa mu venovat. Neviem si predstavit ako vyzera zivot s beznou zodratou C4.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5266 | Témat: 68

27.01 2022 14:44


michoo: Kvuli hezkemu autu se jezdi i mnohem dal nez do Rakouska
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 6

27.01 2022 20:49


Tak já mám obě -C5 i C4.
Tak můžu porovnávat.
C5 je pohodlný luxus,tichý,krásný zvuk šetiválce i projev....ale schnilák a furt nějaký problémy...díly stojí majlant...pořád to spravuju..už jsem do ní nacpal peněz a pořád je to shnilá plečka bez vaček...už to nemá cenu ani spravovat...jen to lepím ať to jezdí každý den-mám to jako pracovní.
C4 nastartuje oproti C5 na crvnknutí i když stojí půl roku venku v mrazu.
C5 se pokaždý modlím abych nastartoval aspoň na potřetí..to čerpadlo VP44 je zlo!
Obě mají přes půl milionu km.Ani jedna nežere olej.Ani kapku od výměny do výměny.
Jen z C5 pořád prolíná olej na plech.víkách na hlavách-už jsem to spravoval 2 krát.Nový těsnění(jedno za 5stovek)...a pořád to chčije.Už mě to nebaví.
U C5 2.5tdi měním olej každých max 8tis...to už je olej jak logr z kafe a klepou hydroštosy.Laboruju s mixem oleje pro Fordy-ten teď vydržel mnoehm víc.
Na C5 přední naprava 8 ramen!...to chci měnit každý den...u C4 pohoda..
Pokud chceš spolehlivý auto tak jdi do C4.
Ta bude jezdit pořád.
Pokud chceš auto, co budeš do něj pořád cpát, tak si kup C5.Za luxus se platí.
Krom toho C5 hnije 10krát víc než C4.
Mě osobně se víc ale stejně líbí C5-chci už na starý kolena trochu luxusu a navíc mám 190 cm a do C4 se mi blbě leze - má nízkou střechu.
Asi před 2ma lety jsem koupil krásnou nechnilou servisovanou vyvoněnou C4 za 72tis.
Takže tak asi...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email