Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 525 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 4
Celkem: 525

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

03.01 2022 11:27


Zdar,

asi týden jsem rozmýšlel, jestli založit nové téma, nebo se někam přicpat. Něco mí říká, že jsem teprve na začátku cesty ke spokojenosti, tak jsem došel k závěru, že to téma založím. Nejsem na autofórech žádná prvnička, takže se budu snažit co nejméně zdvojovat již dávno položené otázky apod. a budu se ptát až v momentě, když nenajdu odpověď

A teď k autu

Motor: NG 2.3E KE-Jetronic 100 kW (dle TP)
Barva: stříbrná
Rok výroby: leden 1992
Koupě: listopad 2021 s 266 tkm - dovoz z NL

Výbava při koupi
- manuální střecha
- čtyřramínko Abt
- černá kůže
- windschott


Doplněná výbava v průběho provozu
-

Závady při koupi
- nedrží volnoběh za studena
- neukazuje budík teploty vody
- otáčkoměr ukazuje nižší otáčky než by měl
- vůle v řadící páce
- místy nic moc lak
- stěrače KO - HOTOVO
- průsak kolem kostky - HOTOVO
- dirka v kůže řidičovy sedačky + nic moc bočnice sedáku
- látka tapců před smrtí
- prasklý střed. panel na kufru
- čepy - HOTOVO
- chybějící kryt uchycení pásu u spolujezdce
- kabeláž k čidlu teploty oleje na čokoládu - HOTOVO
- kabeláž k ducbednám

Závady v průběhu provozu
- nestartuje
- prasklá želva + odvětrání klikovky - pořízena nová želva z Číny
- otáčkoměr neukazuje víc jak 1100 min-1
- KO silentbloky uložení pal. filtru a akumulátoru - HOTOVO
- únik paliva na vratce - HOTOVO
- destičky a kotouče
- prachovky vodících čepů předních brzd
- tyčky stabilizátoru
- únik oleje kolem vany

Plánované opravy/úpravy
- rozvody
- vyházet „elektriku“ po předchozích majitelích
- výměna převod. oleje
- renovace kůže na volantu a řadicí páce
- rozleštit lak
- nalakovat brzdiče
- vyčistit interiér
-
Naposledy upravil BigBang dne 15.04 2022 21:12, celkově upraveno 3 krát. (31% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





03.01 2022 11:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

03.01 2022 11:51


Auto při koupi špatně drželo volnoběh za studena, nyní už ani nestartuje. Předcházel tomu otáčkoměr, který neukazoval více jak 1100 min-1. Při kontrole těsnosti sacího traktu jsem našel prasklou želvu. Bych zlomil ruce tomu Němcovi,co vymyslel, že do želvy půjde půlmetrová trubka, kterou není při demontíži vidět. Se pak nedivím, že to tam praská...

Nyní mě čeká zkontrolovat studeňáky budíků, jestli jde palivo do vstřiků a vyblikat pam. závad (na to jsem hodně zvědavej, protože jsem to nikdy nedělal a hlavně motor nestartuje). A až dorazí pal. filtr, tak ten vyměnit.

Rovnou mě napadá otázka - jestli a jak proklemovat relé pal. čerpadla, abych mohl rovnou vyzkoušet i jak rozprašujou vstřiky a jestli jdou rovnoměrně bez nutnosti točit startérem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

03.01 2022 12:22


Ahoj, presunul jsem ti vlakno do sekce Projekty a Upravy, jak sam rikas, tohle bude dlouhy, ale podle vseho hezky projekt
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

03.01 2022 12:52


Dík, nevšiml jsem si téhle sekce A doufám, že ne dlouhý

Jinak jsem zapomněl zmínit, že plán je takovej mít funkční auto do poloviny května, poněvadž potom je v plánu roadtrip do Itálie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.01 2022 14:04


Drzim palce, 80tky su uzasne auta. Za mna ale kolesa do inej farby/alebo uplne vymenit kolesa za nieco dobovejsie a OEM a taktiez nejaky zaujimavejsi naraznik by tomu pomohol. Takcitak sa tesim na dalsi progress tohto projektu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

03.01 2022 16:28


Dík. Kola jsou 18" Schmidt, takže poměrně kvalitní kousky, žádný polský bláto. Nicméně jsou ohlodaný od obrubníků a falešný šroubky jsou KO. Osobně bych šel cestou nějakých dobovějších 17" s límcem - auto bude pořád vypadat dobře, ale nebude to tak tvrdý. Nicméně obecný problém je rozteč 4x108. Není moc na výběr, pokud nechci za kola dát 20+. Ohledně nárazníku, tak bych dal max z S2, ale ten vizuální rozdíl je tak malý, že to je asi poslední věc, co bych chtěl řešit.

Palčivější problém je momentálně to nestartování. Rozpůlené sání, odpojený ventil od akt. uhlí, spínače na klapce a regulátor volnoběhu, povytažené vstřiky. Vytáhl jsem start. vstřik, abych zkusil jestli otvírá, zkusil jsem otočit startérem a škytlo to ve snaze běžet. Zajímavé. Start. vstřik palivo dává, všechny ostatní taktéž, jen to, co z nich stříkalo není úplně pěkný...

K mému dotazu, jak proklemovat relé pal. čerpadla, aby běželo, jsem odpověď nedostal. Tak jsem zaimprovizoval a zablokoval váhu vzduchu na max. otevření a nechal čerpadlo projet „tlakovací sekvenci“ při otočení klíčku. V kelímcích je množství za pět těchto cyklů, kelímky mají 2 dl. V druhé rundě už byly všechny vzorky stejně špinavé asi jako na 3. válci (uprostřed) na přiložené fotce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 23

03.01 2022 22:02


Koukni tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

03.01 2022 23:12


Díky, další zdroj informaci
nahoru

sponzor





03.01 2022 23:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

05.01 2022 0:08


Na kryte releovej skrinky su popisane relatka. Hladas rele s napisom Kraftstoffpumpe. Ked ho vytiahnes, ma na sebe 2 velke medene piny, na relatku, ak nie je aftermarket, je aj "schema zapojenia" s oznacenymi cislami pinov. Treba preklemovat tie dva medene piny. Ulozene su vzajomne v tvare pismena T.

Vstreky sa skusaju pri troch polohach, minimalne otvorenie, "stredna poloha" a plne otvorenie. V Reparaturleitfaden by si nasiel aj konkretne mnozstvo paliva, ktore sa ma nastriekat. V podstate su ti nanic, pretoze nemas pripravok ktory nastavi klapku do danej polohy, pre ktore su tie cisla platne. Takze konkretne cisla mozes kludne ignorovat a riesis len druhu informaciu - rozdiel medzi nastriekanym mnozstvom po 30s nesmie byt viac ako 10% medzi jednotlivymi vstrekmi.

Zo skusenosti na vlastnom aute ti mozem povedat, ze to nestabilitu volnobehu nesposobi a auto bude celkom spokojne bezat aj s rozdielom > 15%.

Ak to nestartuje, je otazka, ci to nestartuje totalne vobec, alebo to aspon sem-tam ma nejaku snahu chytit. Z toho co pises to vyzera tak, ze snahu chytit to ma. To znamena, ze hall v rozdelovaci nie je mrtvy, alebo je mrtvy len tak trocha. Tak isto by to znamenalo, ze cerpadlo a celkovo palivovy system a riadenie zmesi je +- v poriadku.

Ak by to nemalo snahu chytit vobec, tak treba zistit, ci je problem v palive, alebo v iskre. Iskra sa da vylucit pomerne jednoducho, staci zistit, ci to pri toceni iskru hadze, alebo nie. Poloha rozdelovaca sa da skontrolovat tiez. Vzadu medzi motorom a prevodovkou je okienko, je na nom vidno zotrvacnik. Prava hrana toho okienka je kolma, na zotrvacniku su ocislovane rysky 0, 5, 10 a 15 stupnov BTDC. Nastav tam 0 tak, aby sa kryla s pravym okrajom okienka. Potom zasvietis silnou lampou *zozadu* na kryt rozvodov na vodicovej strane. Je tam tiez male okienko, malo by v nom byt vidno jamku v rozvodovom kolese. Ak nebude, otoc motor o jednu plnu otacku a skontroluj znova. Rozdelovac je spojeny s vackou pomerne presne a kym sa teleso rozdelovaca neotaca, nema moc zmysel riesit, ci je funkcne, alebo nie.

Co sa tyka paliva, tam je to zaujimavejsie, pretoze ti treba dva tucne tlakomery (do ~10 bar) a nejaku tu pripojnu armaturu.

Ale ak pises, ze mas dieru v korytnacke a je hodne velka, v prvom rade by som siel klasickou mantrou KE-Jetu - podtlaky, podtlaky, podtlaky. Saci a vyfukovy system *musi* byt tesny, kym sa tak nestane, nema zmysel vobec riesit nic ine.

Zvysok info je vo wiki, link je u mna v podpise.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

05.01 2022 12:05


Díky. Co se týče infa o KE-jetu, tak vím, už jsem studoval.

Když mě to nechalo viset, nestartovalo to vůbec, ani náznak zážehu. Jiskru to házelo (minimálně na 3. válci, to jsem koušel jako první ještě tam, co mě to nechalo). Než jsem to začal rozebírat (dva dny na to), jsem zkoušel startovat zbnovu a úplně stejný nic. Startér točil, ale ani náznak. Když jsem to v pondělí zkoušel s rozpůleným sáním, tak viz můj předchozí příspěvek =>
BigBang (03.01 2022 16:28) orig :
... Rozpůlené sání, odpojený ventil od akt. uhlí, spínače na klapce a regulátor volnoběhu, povytažené vstřiky. Vytáhl jsem start. vstřik, abych zkusil jestli otvírá, zkusil jsem otočit startérem a škytlo to ve snaze běžet. Zajímavé. Start. vstřik palivo dává, všechny ostatní taktéž, jen to, co z nich stříkalo není úplně pěkný...



Díra v želvě jsou tři praskliny kolem napojení odvětrání klikovky (trubka, co jde kolem motoru zadem pod baterkou a napojuje se zespodu do želvy. Předchozí majitel se to tam snažil lepit nějakým epoxidem, ale vcelku nepřekvapive tvrdý lepidlo na gumě prostě nedrží. Největší je na obr. zbytek možná není skrz.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.01 2022 12:28


Tato prasklina nie je dost velka na to, aby to nenastartovalo vobec. Hlavne ak funguje 6-ty strek, auto by malo aspon startnut a potom zdochnut.

To, co tecie z tych vstrekov je celkom podivuhodne hlavne vzhladom k tomu, ze to auto asi ma nejake tie km nalietane v poslednych dnoch. Cakal by som, ze taky sajrajt vytecie z motora, co posledneho pol roka stal a teraz sa ozivuje.

Anyway, palivovy filter sa ma ako? Jeho vymenou sa neda nikdy nic pokazit (okrem zlomenia uz nacatej palivovej trubky samozrejme).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

06.01 2022 17:14


Nebudu chodit kolem horký kaše - střecha napovídá, že to nejezdilo úplně pravidelně v posledních letech, teda spíš že to nejezdilo. Já jsem s tím najel nějakých 100 km, v podstatě jen krátký trasy do 10 km. Při koupi svítilo hladový oko a na něj jsem odjel cca 25 km domů a následně dotankoval cca 15 litrů, aby v nádrži aspoň něco bylo (čtvrtka podle palivoměru). Filtr jsem ještě neměnil, ale včera dorazil spolu s dalšíma srandama. Bohužel momentálně ho nedokážu vyměnit, jelikož v garáži, kde auto stojí, to je bez šance...

Co se týče díry v želvě, tak počítám, že to není příčina nestartování, jako spíš toho nedržícího volnoběhu. To nestartování přičítám spíše tomu benzínu nebenzínu. Zatím

Zítra budu mít konečně silikon, abych tu díru omáznul a měl z krku aspoň to. Jo a taky jsem při demontáži želvy zjistil, že spona na klapce nebyla vůbec dotažená...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.01 2022 23:59


To akurat znamena, ze sa v tom niekto uz hrabal a nieco v tom facoval. Zelva ma drazku na dosadacej ploche aj na klapke aj na jetronicu a podtlakom sa zmrstuje, takze ako-tak bude drzat.

Filter treba vymenit, divim sa vobec ze take svinstvo sa cez vsetky tie filtre v systeme dokazalo pretlacit.

Mozes potom zopakovat test s mnozstvom nastriekaneho paliva. Moj odhad je, ze za 30s by mal kazdy vstrek nastriekat radovo niekde okolo 300ml (dokonca je mozne, ze ten link audi classic obsahuje presnejsie cislo, ja si to z hlavy nepamatam).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

07.01 2022 8:52


Akurat ked to vidim by som mozno vycistil najprv nadrz...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

07.01 2022 15:27


Uvidíme jak se to bude dál vyvíjet po výměně filtru.

Mezi tím jsem rozebral budíky, proletoval studeňáky a všechny podezřelý spoje. Na studeňák to určitě vypadalo u tranzistoru, který by měl být k teploměru a voltmetru. Jeden podezřelý spoj byl i u konektoru otáčkoměru. Samotný otáčkoměr nevykazoval nic podezřelého. Rovnou jsem vyměnil i dvě žárovičky, co byly po smrti. Ještě zaizolovat jeden kabel k budíkům v autě a uvidíme, až se to rozběhne, jestli budou budíci budíkovat nebo ne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

07.01 2022 15:29


hezka prace, akorat zarovicky doporucuju vymenit rovnou vsechny za nove, kdyz uz to mas venku
nahoru

sponzor





07.01 2022 15:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

07.01 2022 17:04


povolit 4 šrouby a odpojit 3 konektory není žádnej problém. A měnit všechny, vč. funkčních, při ceně 35 Kč/ks se mi nechtělo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

19.01 2022 22:14


Kulisa řazení nejen že je rozpadlá, ale navíc se ji někdo přede mnou pokoušel opravit, nicméně se mu podařil spíše opak... Takže pokud by někdo měl kulisu, beru


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

20.01 2022 9:36


Když seženeš od někoho kulisu, bude taky před smrtí. Já objednal tuhle: https://store.034motorsport.com/jhm-solid-short-throw-shifter-b3-b4-chassis.html
a maximální spokojenost. Stojí to zato
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

20.01 2022 11:17


Vizuálně ten obrázek nesedí k tomu, co mám v autě. Druhá varianta, ktrerou jsem tam našel jak by smet...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

20.01 2022 20:42


No, ještě aby jo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

20.01 2022 21:14


Čínská želva dorazila. Kvalitou žádná sláva, dělící roviny žalostný, ale dosedací plochy se tváří OK, tak to snad taky tak bude.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

21.01 2022 22:26


Nevidim na nej ziaden specialny problem. To, ze odliatok po vylisovani neocistili na stycnej ploche foriem nevadi, krasa sa nepocita. Podstatne je, aby boli presne a bez offsetu dosadacie plochy a aby v zelve nebola nejaka diera "navyse". Niektore maju nezaslepenych viac dier, nez je na autach bezne pouzitych. Potom treba zvysne otvory dozaslepit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

23.01 2022 10:36


Vždyť ano. Je to spíš jen má profesionální deformace
nahoru

sponzor





23.01 2022 10:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

25.01 2022 11:55


Benny (20.01 2022 20:42) orig :
No, ještě aby jo


Ale já to nemyslel vizuálně z pohledu samotný tý kulisy, ale z pohledu připojovacích geometrií
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

27.01 2022 11:03


Neboj pasuje to. Všechny A80/90 B3/B4 to mají stejně.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

27.01 2022 11:07


nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

27.01 2022 12:16


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

27.01 2022 14:13


dík za foto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

19.02 2022 16:45


Tak mám menší update neupdate. Zjistil jsem, že mám prasklou hadici na odvětrání klikovky - takovej ten 5cm kousek hadice mezi blokem a trubkou (054103223A), za kterej si nestydí audi říct 11,50€. Origo rozhodně kupovat nebudu. Dále jsem se konečně dokopal k výměně pal. filtru. I když jsem ho nakonec nevyměnil, alespoň jsem našel pravděpodobný zdroj bordelu v benzínu - díra v pal. potrubí a to buď mezi čerpadlem a zásobníkem paliva, nebo vratce, a nebo odvětrání nádrže. Byla mokrá panhardka a taky tam byla natrubkách spousta (benzínem) mokrýho bláta, ale po otření a několikerém spuštění čerpadla se nikde žádná kapka neobjevila. Budu to muset krapet rozhodit, protože celý uložení filtru a zásobníku je totálně utržený ze silentbloků, který samozřejmě již audi neprodává respektive 810906219A neprodává a za 431616769 chce 27€ Mimochodem fakt geniální nápad nechat to na tech silentblocích viset prakticky jen na adhezi gumy nastříknutý na kusu oceli...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email