Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 524 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 3
Celkem: 524

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2020
Příspěvků: 12 | Témat: 4

28.11 2021 11:58


Ahoj,

koupil jsem 80 s motorem 2.3e NG, auto bylo odstavené půl roku, zalepil se mu jeden vstřik (nad 3tisíce jel skvěle). Cestou cca 400km, nalitím Aditiva* na čištění vstřiků se problém vyřešil. Auto je v brutálně pěkném stavu (garážované, poctivých 300tis podle VIN*, 2 majitel).
Tankoval jsem pouze 100 oktan, případně směs 2:1 100:95 benzín.

Cca měsíc kromě asi dvou zdechnutí na křižovatce na volnoběhu bez jediného zaváhání.

Teď, teplota pod 0, jsem s tím jel párkrát pár km do práce a bez problému.
Pak z ničeho nic, po dalším nastartování a zahřátí motoru na volnoběh, motor začal mít díru po plném sešlápnutí plynu, která byla nepředvídatelná(0,5s-1,5s). Pod 3tis vibruje, pod 2,3tisíce se muselo podřadit (nepomáhal ani plyn do 3/4 tj bez klapky). Porucha trvala cca 130km, pak (40km)začal jet normálně. Druhý den 40 km dobrý, po dalším nastartování zase...

Nepotkal se tu někdo s podobným problémem? Svíčky a kabely k nim nové.

Četl jsem si zde na fóru popis ke-jetronicu, je náchylý na jakékoliv netěsnosti v sání. Mám připravenou úplně novou želvu, co chci vyměnit, co zkontrolovat případně dál? Bude mi to servisovat můj mechanik-soused, nemá zkušenosti s tímto motorem tak mu chci ulehčit práci.

Předem díky a doufám, že dotaz není moc vyčerpávající.

Ať to jezdí!
nahoru

sponzor





28.11 2021 11:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

29.11 2021 22:24


Ak ten problem zacalo robit az s novymi svieckami a az si tie stare sviecky nevyhodil, tak skus nazad vrazit stare sviecky. Ja som presne taketo uplne nahodne ide / nejde zazil po vymene sviecok za nove Boschky. Bohuzial ked sa schladilo, sviecky raz za cas prakticky vobec nehadzali iskru. Po vymene vsetkeho mozneho som vrazil nazad stare sviecky a zistil som, ze vsetko je v cajchu. Potom este skontroluj v akom stave je palec rozdelovaca, tiez nie je nesmrtelny.

Ak by to boli sviecky, tak Bosch ani NGK nebrat (mozno tak nejake ultra premium iridiove), oboje maju posledne roky plosne dost blby track record. Specialne NGK zlyhavaju vo vsetkom od motoriek cez auta az po pracovne stroje.

Inac to bude beh na dlhu trat Skontrolovat tesnost sania a vyfuku urcite nebude na skodu. Sanie treba roztahat prakticky cele, pretoze pod rezonatorom su dalsie potlakove hadicky (cela schema podtlaku by mala byt nalepena na nalepke na rohu kapoty). Tiez vymenit palivovy filter.

Vstreky by sa dali vybrat von a dal by sa cez ne pretlacit benzin s nejakym silnym additivom na cistenie na pristroji podobnom ako je stroj na kontrolu naftovych vstrekov. Len asi nebude sediet zavit a kuzel. Z mojej skusenosti aj uplne mrtvy vstrek tym ide ozivit, ze vyzera celkom dobre. Novy vstrek stoji tak 80 eur kus.

Ale POZOR!!! Vstreky su v sani zamontovane v plastovych adapteroch, ktore po tolkych km budu skrehnute. Su vlozene v gumickach, ktore budu skamenele a je mozne, ze tie adaptery pri rozoberani popraskaju a potom ich bude treba z motora lovit von. Tiez neviem, ci este ide zohnat nove. Ak ano, treba ich kupit pre pripad, ze ich raz bude treba vybrat.

Tiez sa oplati skontrolovat, ze ide z ECU* vycitat pamat zavad, aj keby tam nic nebolo (nebude). Ak uz pre nic ine, tak preto, ze to spojenie bude (raz) treba kvoli nastaveniu predstihu a ak sa spojit nepojde, znamena to, ze bolo sahane do elektriky.

No a este treba zistit, ci nie je po smrti Lambda* sonda, alebo niektory z teplotnych snimacov, to by sa teoreticky takto prejavovat mohlo. Viac zakerna zavada bude nejaky skrat niekde v kablovacke. Ale to nepredbiehajme.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 23

30.11 2021 13:00


Zdravim pánové. Vložka vstřiků 026133555A jde stále sehnat..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
je to slovenský shop, cena 4,16 euro za kus.
V Kelly 131kč/ks, ale nevim, jestli to u nich jde ještě koupit. Plus těsnící kroužky 026133557A a 026133557. To jsou korunové položky.
A nové vstřiky 035133551F od Bosch 940kč/ks.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

01.12 2021 11:53


Henten oemvwshop má adresu provozovny na kladenským finančáku a obecně ve mě nevzbuzuje moc důvěry. Obzvláště, když hlásí, že mají díly, které nemá ani audi několik let v nabídce/nevyrábí apod. Ale třeby se mýlím a jsou to kouzelníci, co takový díly mají...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

01.12 2021 12:40


na tom finančáku je asi 30 firem
takže to nic nevypovídá, ale oni tam stejně nejsou uvedení
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

02.12 2021 20:06


Nicméně k problému tazatele - pal. filtr vyměněn? Jak je starý benzín?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 23

02.12 2021 20:36


Z Oemvwshop už jsem objednával a bez problému. Vložky vstřiků v Kelly objednat jdou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

02.12 2021 22:14


Je už nějaká změna?
nahoru

sponzor





02.12 2021 22:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2020
Příspěvků: 12 | Témat: 4

02.12 2021 23:14


ventYl moc díky za návod! Použiju pokud základ nezabere
Nové svíčky sice jsou, ale pár tisíc najeli, myslíš že se můžou i po "zkušebce" pokazit?

vintera Změna ještě žádná, k auto se dostanu až o víkendu :/ Dám vědět.

BigBang Palivový se bude měnit taky, dík! A benzín max pár dnů, jezdil jsem s ní
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

03.12 2021 9:31


Svíčky se mohou pokazit kdykoliv. Například NGK stačí i jednou špatná směs a ulití a je problém, který se objevuje opakovaně vynecháváním, nebo i úplnou smrtí.
Probíjely například fajfky na svíčkách, ale jen občas za vlhka, stejně tak cívka nebo víčko rozdělovače.
Je třeba odlišit, jestli je závada na zapalování nebo směsi.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

04.12 2021 11:36


Ja som Boschky daval odhadom v septembri po otvoreni motora, nejakej tej praci na hlave, vymene tesneni, vstrekov, rozvodov, zostelovani Jetronicu a tak. No a problemy s nimi zacali cca v novembri (nie tohto roka). Vymenil som ich za Densa a odvtedy snad uz treti rok no problem az na prestreleny 10 rocny palec rozdelovaca.

Ten vstrek Bosch je dost zaujimava cena, pretoze ked som ich kupoval ja, tak velkoobchodna cena bola radovo > 60 EUR / ks. Tie vlozky som potom kupoval u Audi, lebo ich inde nemali.

Inac ten velky tesniaci kruzok 8x5 kupovat netreba ak sa menia vstreky, Boschacky vstrek pride s nim. A ak uz ho treba kupit, tak co najdrahsi. Lacne su tvrde shity, ktore casto krat ani nejde prevliect cez spicku vstreku bez toho aby nepraskol.

Ale je mozne, ze ked tie veci objednas, dojde ti obratom sprava, ze bohuzial su vypadnute z vyroby a nedaju sa zohnat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 99 | Témat: 5

04.12 2021 21:52


Dneska jsem dostal zprávu z Kelly, že si ty černý vložky vstřiku (026133555A) můžu vyzvednout na prodejně. Takže by dostupný stále být měly
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2020
Příspěvků: 12 | Témat: 4

11.01 2022 15:22


Všem díky za odpovědi!

Bylo to nakonec tou zelvou

Ale zajímavé, stalo se mi to pak ještě jednou, po cca 3/4 hodině co auto stálo na volnoběh a pak jelo cca 20 km, tak se zase objevila ta brutální díra... stačilo však stat na benzince, hejbat s tou novou zelvou, hodně nadávat a za 5 minut opraveno

Od té doby jen občas motor zaváhá v nižších (<2,5) otáčkách, jinak jede nádherně.

Takže to asi řešit nebudu, jen vím, že podtlaky jsou svina :p

Ještě jednou všem dík za rady (i do budoucna) a ať to jezdí!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email