Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 407 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 407
Uživatelů: 0
Celkem: 407

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

31.12 2021 9:38


Zdar klubáci, idu si pro radu s kterou si nevíme rady ASB motor. Davalo se nove Turbo* (repas) s el.regulaci (Continental),vyčistilo se koplet sani,vyrive klapky,EGR* od karbonu, přetesnilo se a složilo. Zaucily jsme regulaci s Vasem, test probehne ok ale auto nejde vubec do otaček,dusí se a strasne smrdí nafta jak kdyby tam slo malo vzduchu. VCDS neukazuje zadnou chybu od ktere bychom se mohli odpychnout uz nas jen napada promerit kabel od el.regulace do ridici jednotky .
Auto chyta normálně na volnoběh ale nejde vubec po plynu je to jak snek, jen kdyz ho odpojime od tahelka el.regulace a podrzi kolega a ja du seslapnout plyn tak auto reaguje po plynu normalně a Turbo* sepíná.Další poznatek unika nekde od EGR* ventilu splodiny kdyz se to lehce vytoci asi tím že to tam někde tlakuje ven.



nahoru

sponzor





31.12 2021 9:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

02.01 2022 10:10


Nezapojil jsi tu regulaci ještě před zaučením? Pokud ano tak ji můžeš vyhodit, načetla si špatné hodnoty z ECU*. Nejprve se má vyčíst ta stará a potom to přenést do té nové a sladit tak aby ta regulace byla ve správné pozici na těch seřizovacích šroubech.
Já když jsem to nechal dělat tak jsem to ještě musel doladit.Dávala se nová regulace na staré Turbo* a po nastavení to padalo do nouzáku protože si to nenašlo správnou polohu a táhlo po zapnutí zapalování tu dráhu projelo několikrát a vrátilo se do krajní polohy.
Po posunutí regulace směrem dozadu cca asi o 1mm vše maká jak má. Po zapnutí regulace táhlo dojede na nastavenou polohu a tam drží tak jak má,po přidání plynu cca 1500ot/min se táhlo pohne na druhou uloženou pozici.
Nejvíc ucpaný sání je v tom hliníkovým kusu za škrtící klapkou je tam ten průchod od spodu směrem nahoru a je zůženej a má tam žebro tudíž je z toho taková dvoudíra kde se to takřka ucpává.
Dál si myslím že za ty km bude ucpanej chladič výfukových plynů co má za následek nízký průtok spalin přes EGR*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

02.01 2022 12:42


regulace se nejprve zaucila VASEM 6395, regulace turba reaguje po plynu tahelko zveda od turba ale motor se dusí.Jedine co jeste muze byt pricinou je ten EGR* ventil ze by byl seklej a byl otevreny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2019
Příspěvků: 51 | Témat: 6

02.01 2022 12:44


Cus, ja sa opýtam, nechcem zakladať nové, je možné na bpp motore zameniť Turbo* garrett za kkk? Samozrejme z toho istého modelu, Turbo* bude po repase samozrejme.
Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

02.01 2022 14:02


j4rek (02.01 2022 12:42) orig :
regulace se nejprve zaucila VASEM 6395, regulace turba reaguje po plynu tahelko zveda od turba ale motor se dusí.Jedine co jeste muze byt pricinou je ten EGR* ventil ze by byl seklej a byl otevreny.
no ako si dopadol?bolo to tim EGR*?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

03.01 2022 22:18


Tak dnes se zadarilo, je to EGR* ventilem. Musime ho vyndat a mrknout na neho nefunguje jak má.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

04.01 2022 11:29


Zeptám se zde ješte o radu v čem nejčastějsí zavada muze byt v tom EGR* ventilu.Zanesení,prasklá membrana,nejaky ovladaci moturek? Auto ma najezd 250tis karbonu bylo hodně v sáni a hlavne orig. Turbo* propoustelo moc oleje. Co mohlo odejit v EGR* ventilu když diagnostika nic nehlasí, na co se zaměřit že nám ten EGR* ventil omezoval vykon a motor se dusil a nesel do otacek?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 160 | Témat: 31

04.01 2022 11:51


mohl zůstat zaseknutý v otevřené poloze. Tudíž při startu nechytnul protože bylo nasáváno hodně již spáleného vzduchu
nahoru

sponzor





04.01 2022 11:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

04.01 2022 12:44


motor vzdy chytnul a na volnobeh bez problemu ale pri pridani plynu se dusil a smrdel strasne spalinama jak od avie
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 160 | Témat: 31

04.01 2022 14:30


jo, spatne jsem to napsal. a už vyměněný/vyčíštený?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

04.01 2022 14:56


Přesněji měnič tlaku spalin, se objednal zitra ma dojíd, tak uvidime
Naposledy upravil j4rek dne 10.01 2022 12:02, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

07.01 2022 13:58


Jezdíme
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.01 2022 6:29


Pro příště…. Pokud se koupi nové Turbo* borg warner vc regulace… tak ta se už nezaučuje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

09.01 2022 13:56


to plati aj o repasoch, proste zalozis a musi ist ak je spravne nastavene, zial co nieje pravidlom, nie je repas ako repas
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.01 2022 14:23


Nechápu toho kdo si koupi repas na 3.0 TDI* za 8000 a veri tomu ze to pojede nikdo nepreuci naucenou regulaci a na všech tech slavnejch repasech jsou ty jednotky použity starý. To je to co dokola omilam proste Turbo* bud použity rovnou z jinyho auta nebo novej kus… nikdo to nechcete přijmout
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

10.01 2022 12:06


ja ti to neberu, muzes si koupit Turbo* i za 50 s regulaci ale pokud mas chybu inde treba jak ja v EGR* ventilu a diagnostika ti nic nehlasi zadnou chybu tak potom je to prdel hledat pricinu.Dekuji za mam dobre kamarady inak by to nejelo do ted
nahoru

sponzor





10.01 2022 12:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email