Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 430 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 423
Uživatelů: 7
Celkem: 430

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

14.11 2021 15:01


Zdravím, mám Audi B6 3.0i ASN. Včera sem se chtěl klouznout a tak sem započal úkon, chtěl sem si přibrzdit a ejhle, auto nechtělo přidávat. Tak sem hledal a zjistil, že to není chyba, nýbrž "fíčura". Můj dotaz tedy je, jestli se tahle výrobní vada dá vypnout přes VAGa. Ani nevím jak se tomu nadává, takže proto nový téma. Tak se omlouvám. Díky moc všem.
nahoru

sponzor





14.11 2021 15:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

14.11 2021 19:49


Nemyslim si, ze by se to dalo treba odkodovat, je to tzv."bezpecnostni funkce". Asi nejlip si pohrat s brzd.spinacem(je dvojitej, jeden kontakt pro svetla a druhej prave pro rj), jen si nejsem jistej, jestli to pujde i tak, aby brzd.svetla rozsvecely spravne a jednotka nehlasila chybu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

14.11 2021 20:05


To by pak nemuselo správně vypout Tempomat*.
Já bych do toho nehrabal. To že nejde brzdit a přidávat plyn má svůj důvod.
Mě by teda nenapadlo dělat auto takovéhle věci. Na co si ho zbytečně ničit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

14.11 2021 21:20


Tempomat* by nešel ani zapnout. Jediný důvod je ten, že buď si idiot a mačkáš oba najednou a nebo když se ti plyn zasekne. Vzhledem k tomu, že vím kde mám jaký pedál, a nemám tam žádný přiblblý rohožky, tak to nepotřebuju. Naopak potřebuju si přibrzdit při driftu a plynule si do toho přidávat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

15.11 2021 6:46


Nedokazu si predstavit podminky krom snehu, kde 3.0 benzin s quattrem umi driftovat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

15.11 2021 7:58


to som tiez este nepocul, ze by niekto brzdil a pridaval plyn naraz. Holt nova doba
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

15.11 2021 8:16


V rally sportu je to běžné a používané
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

15.11 2021 8:30


toona85: s vykonem 3.0 hladky benzin?
nahoru

sponzor





15.11 2021 8:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

15.11 2021 8:34


tomko222 (15.11 2021 8:30) orig:
m 3.0 hladky

To ani ne. Jen jsem reagoval na snuff, že to ještě nepočul.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

15.11 2021 8:40


Mno, co tak koukám možnosti jsou, ale nic tak nějak user friendly jak se říká.

O nějakém překódování přes VCDS nikde nic, zjevně jenom úprava FW v ECU* - např.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A nebo jsem se dočetl i o tom, že prostě odpojit spínač brzdy a brzdové světla přepojit jinak. Celkem šílený nápad, prasečina. Samo brzdový asistent a Tempomat* jaksi nebudou fungovat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

15.11 2021 8:52


Rika se tomu brzdeni levou nohou. Jde to zapnout pomoci switche ve flash pameti jednotky, takze diag na to nestaci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

15.11 2021 10:05


Nebo na mokru s úzkýma gumama, co sem k tomu dostal a nekoupil pořád nový. Myslím ale, že podmínky pro drift nebyly tématem dotazu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

15.11 2021 10:06


To, že si to neslyšel neznámá, že to neexistuje. Brzdíš pohybovou rychlost auta a zároveň se ti dostatečně rychle protáčí gumy a tím si kontroluješ auto a držíš v optimální stopě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

15.11 2021 10:09


To je na Pikaču no. Až tak moc velký zásahy se mi kvůli tomu dělat nechtějí. Holt si asi budu muset vystačit se spojkou a případným taháním za ručku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

15.11 2021 10:10


Díky moc, myslel jsem, že to bude mít nějaký sofistikovanější název než ten "řidičský"
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

15.11 2021 10:25


toona85 (15.11 2021 8:16) orig :
V rally sportu je to běžné a používané


Ano v rally sportu samozrejme ok.
nahoru

sponzor





15.11 2021 10:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

15.11 2021 19:50


Petr_Audi:
Tak si tam domontuj vypinac,ktory odpoji obvod spinaca brzdy na cas,ked budes mat potrebu na svoju slasť.
A este,,,,mas tu 4 prispevky za sebou po minute.
Ak si po par sekundach spomenies,ze si na nieco zabudol,co sa zjavne stava dost casto,tak si uprav posledny prispevok.
Tu niesi na fejsbuku
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

17.11 2021 15:09


Ty asi nemas moc rad mezinapravovej dif co?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

30.11 2021 11:33


V dobách Waltera Roehla a Michele Mouton se běžně v zatáčkách při brzdění ťukalo do plynu aby pořád tlačilo Turbo* a na každé zatáčce se tak bojovalo o milisekundy.

v těchto podmínkách v tom nevidím úplně příNOS*. Pokud se chceš sklouznout, stačí u B6 škubnout za rukáv a nebo si to rozhodit přidáním plynu na nižší kvalt a skandinávský flick. A před tím vším vypnout stabilizaci.

Tak hodně štěstí, zábavy a žádné nehody ani trefené závěje.

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

02.12 2021 8:25


tomko222 (15.11 2021 6:46) orig :
Nedokazu si predstavit podminky krom snehu, kde 3.0 benzin s quattrem umi driftovat.


Tak já třeba svoji S4 bokem poslu i na suchým asfaltu (440hp). Vše to je o výkonu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

02.12 2021 9:36


spacekj: vsak pisu, ze s 200ps a quattrem to nevydriftujes, o tom muj prizpevek byl....
Se 440ps je to pak o necem jinem, coz potvrzuje co uz jsem napsal podruhe
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email