Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 249 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 249
Uživatelů: 0
Celkem: 249

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2021
Příspěvků: 4 | Témat: 1

08.11 2021 23:42


Zdravím,

nedávno jsem pořídil S5 B8 4.2 V8 s převodovkou 6HP28, kdy následoval běžný servis po koupi ojetiny - výměny olejů a filtrů mj. i v automatu vč. proplachu. Po ujetí cca 1500 km od výměny oleje přestala Převodovka* nejprve řadit za studena zpátečku, nyní se závada projevuje i při pokusu o jízdu vpřed. Zajímavé je, při samotném zařazení je znát, že se něco v převodovce děje, ale auto stojí na místě a vypadá to, jako by byl zařazený neutrál. Po cca 5 vteřinách se na displeji místo zařazené rychlosti zobrazí ozubené kolečko s vykřičníkem a auto se přepne do nějakého nouzového režimu (vedle volící páky ale stále svítí pouze D nebo R, ne všechny režimy jízdy) a je možné se rozjet, ale je to jako kdyby mělo auto čtvrtinu výkonu (asi zůstane zařazená trojka?).
Po chvíli jízdy v tomto režimu, zastaveni, zařazení P a opětovném rozjetí, se to chová zase skoro normálně a řadí plynule, ale je pravda, že už před tímto problémem prokluzovala hlavně trojka. Při jednom studeném startu se ještě k tomuhle všemu rozsvítila kontrolka ECU*, ta už se teď nezobrazuje.

Nesetkal se někdo s něčím takovým, případně co lze čekat? Auto má najeto 280 tkm a olej v převodovce podle servisky byl měněný jen 2x. Hádám, že se stejně nevyhnu repasu, jelikož tam je mechanická a teď už i elektronická závada. Při výměně před těmi 1500 km mechanik říkal, že olej nebyl v hrozném stavu a na magnetech minimum pilin.

Díky a mějte se.
nahoru

sponzor





08.11 2021 23:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

09.11 2021 6:59


No možná to nebude s tímto souviset, ale známej dělal olej v automatu na své Q7 Aisin Tr-60SN a skřípla se mu gumička na olejovém filtru a tím došlo ke strátě tlaku. Hlavně mu to dělalo přesně co popisuješ, ale nemusí to tak být.

Nevím jak u 6hp28, ale u 6hp26 je občas problém v adaptéru mezi mechatronikou, kde praskne a opět dochází k úniku, ale tam se to projevuje špatným řazením a škubáním, ale i výpadkem zařazené rychlosti.

jinak pokud by jsi uvažoval o repasu, tak díly mám.. tedy krom měniče. Ale mám sadu lamel a veškeré těsnění od ZF.. kupoval jsem to tehdá na svojí 745Li, ale nakonec jsem to nepoužil. Je to sada na 6hp26 a 6hp28.. Lamely jsou od značky Raybestos.

určitě bych zkusil olej vypustit a podívat se na těsnění filtru a adaptér mezi mechatronikou a převodovkou..

https://www.aupetservis.com/detail/10697/adaptor-br-valve-body-to-case.html
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6663 | Témat: 72

09.11 2021 13:58


1. Predpokladam ze nebol pouzity olej ZF ale lacnejsi
2. Mas malo oleja
3. Tymto stylom ked uz Ti blbla 3-ka rychlo ukoncis jej púť

Ten adapter s tym suvisiet nebude, nerozoberal prevodovku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2021
Příspěvků: 4 | Témat: 1

09.11 2021 17:33


Díky moc za reakce!

Olej byl dáván originál od ZF vč. filtru, možná je ho tam fakt míň nebo ubyl, každopádně ten prokluz byl při automatickém řazení tak do toho 3. převodu, v manuálním v pohodě - asi bude potřeba minimálně repas hydroměniče, ale nevím…
Auto jsem odvezl do servisu kousek za Prahou, kde dělají přímo automaty a mechanik říkal, že udělají diagnostiku a pak skříň vyndají, rozdělají a uvidí, ale pokud se jim něco rozpadne, tak to dohromady už nemusejí dát (bez výměny za nové díly), což chápu.
Komplet repas převodovky (měnič, mechatronika a mechanika) říkali, že cca 60-80 tisíc, je to reálný?

Kdyžtak bych se určitě ozval, do týdne mi dají vědět, co tam bude, tak bych se Vám ozval…

Díky a pěkný večer.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 0

09.11 2021 18:49


Ahojte, chci se zeptat jestli je potřeba při výměně tip troniku na A4 b7 3.0 TDI* 150kw přehodit i mozek mechatroniky sté staré nefunkční. Ta stará mi kopala udělal jsem repas měniče ale závada zůstala. Tak jsem sehnal druhou funkční stejného typu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6663 | Témat: 72

09.11 2021 21:32


Ach jaj, obaja by ste chceli opravovat prevodovku repasom meniča. Chlapi, kde na to chodite… preklz 3-ky a kopanie maju na svedomi koše, lamely atď.

bimbascz (09.11 2021 18:49) orig :
Ahojte, chci se zeptat jestli je potřeba při výměně tip troniku na A4 b7 3.0 TDI* 150kw přehodit i mozek mechatroniky sté staré nefunkční. Ta stará mi kopala udělal jsem repas měniče ale závada zůstala. Tak jsem sehnal druhou funkční stejného typu.

Ano
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

13.11 2021 21:06


Zdravím máte teď někdo nějaké poznatky/zkušenosti/reference na ZF pakra Jihlava? Chtěl bych tam dát bitdi 8st TT na výměnu oleje včetně filtru. Popřípadě kolik si za to řekli. Díky moc za každý názor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2018
Příspěvků: 132 | Témat: 24

13.11 2021 23:05


jendaA6quattro:
Byl jsem tam před rokem mám A8 D3 výměna oleje v převodovce s proplachem .
13000 Kč.Solidní jednání.

Petr721
nahoru

sponzor





13.11 2021 23:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2021
Příspěvků: 4 | Témat: 1

30.11 2021 17:27


Ahoj, tak převodovku napíchli na diagnostiku a koukli na olej a nacenili repas na 85 000 Kč.
Objevil jsem na bazaru převodovku s kódem LMJ s r.v. 2009.
Myslíte, že bude zaměnitelná s mojí, která má kód LEJ? Nebo umí někdo zjistit podle VIN* kompatibilitu dílu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2670 | Témat: 171

30.11 2021 17:35


Zase kupis len MRDKU daj si pekne opravit svoju a mas na to zaruku

O opici a bananoch to poznas
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 167 | Témat: 11

30.11 2021 18:03


Teď to čtu všude. Koukám po S5, S4, RS... Něco na neděli a najede 2tis. ročně. Chápu, že jsou to starší ročníky, ale připadá mi, že je vše před smrtí a nikdo nic neservisuje a raději prodá. Chápu opice/banány, ale tady je to prodej opice s rakovinou a dírou v chlopni. Koupíš a hned skrytá vada. To už je koukám lepší koupit ten nejlevnější šrot a opravit. Stejně se tomu nevyhneš. Je to jen takový obecný postesk nad stavem S a RS v ČR
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

30.11 2021 18:48


Spoilt: Odpovedel sis sam, nedivej se jenom po CR...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.7. 2021
Příspěvků: 4 | Témat: 1

30.11 2021 22:15


Jestli bude komplikovaný ty převodovky zaměnit, tak bych se na to samozřejmě vykašlal, ale mám kousek jednu za 13 000 Kč s nájezdem 170tkm s tím, že ji prodává přímo majitel pojízdného auta, ze kterého byla demontovaná.

Zdá se mi škoda to nezkusit... Pročetl jsem zde hodně vláken na téma záměn převodovek s různými kódy, ale kompatibilitu LEJ vs. LMJ jsem nenašel.


lubomt Kolik by u Vás vyšel ten repas? Čiště z toho důvodu, že vůbec nevím, jak se to u téhle převodovky pohybuje... za 85 000 Kč by udělali repas hydroměniče, mechatroniky i mechaniky.

James745 Odkud jste? [/user]
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6663 | Témat: 72

01.12 2021 23:13


Viem pripravit renovovanu na zámenu, aby ste nemusel čakať. Donesiete prevodovku, prehodím mechatroniku a môzete ist domov. Viac cez SZ
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email