Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 349
Uživatelů: 4
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

03.11 2021 23:55


Díky za reakci. Já bych to taky neřešil, ale jede to o dost hůř, než to jelo, tak bych rád přišel na to, čím to je. Ono je totiž ještě možný, že ta N75 není v pořádku ikdyž je nová, ale dal jsem za ní jen asi 800kč, tak jestli to není zmetek

A AEB si podle mýho odhadu neumí přifouknout, protože nemá to čidlo tlaku, takže fouká naslepo podle přednastavených hodnot.

Decelerační ventil tam už dávno je novej a originál. Postupně jsem dal do háje všechny tuzingový pokusy předchozího majitele.

Zkusím odpojit baňku a opatrně to projedu a uvidím.
nahoru

sponzor





03.11 2021 23:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

04.11 2021 7:53


Neviem ako funguje AEB, je to starsia jednotka ako tie ktore poznam ja, ale aj ked nema cidlo tlaku tak stale ma presny udaj z vahy vzduchu. Takze teoreticky si to moze regulovat podla toho. Ale vravim, nepoznam tu jednotku, takze su to len moje dohady.

Odpoj banku a uvidis kolko to nafuka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

05.11 2021 0:35


To jsem si myslel taky a pak by musela bejt díra někde v sání za klapkou, kudy by to utíkalo, protože vedení Turbo*>klapka těsní. Pro jistotu jsem měnil i ty zpětný ventily v PCV systému a zkoušel jsem je a fungovaly taky správně (jinak by to tlakovalo do vany a to se neděje). Ještě mě napadá, že může být poškozená pružina Wastegate* tím, jak neotevíral decelerační ventil. V tu chvíli šel i do baňky tlak, kterej byl přes 1,3baru určitě.

Ale spíš si myslím, že bude váha vzduchu vstupovat jenom do řízení směsi (doby vstřiku).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

05.11 2021 0:40


Ono řídit to zpětnou vazbou z váhy vzduchu by taky mohlo bejt nebezpečný při poruše váhy vzduchu. Jednotka by si myslela, že není vzduch a pustila by Turbo* na plno a přefoukala by motor. Ale pokud někdo zná AEB líp nebo má nějakou dokumentaci, budu rád za nějaký rozumy já jsem zatím nic jako reverzní inženýrství kódu firmwaru svoji jednotky nedělal, tak jenom odhaduju. Jediný co se může stát, že při vysoce nadměrných hodnotách na váze vzduchu i AEB umí padnout do nouzáku. To jsem už někde četl.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.11 2021 10:10


https://www.audi-sport.net/xf/threads/1-8t-m3-8-3-tuning.355810/

Nech sa paci mozes studovat Podla toho co pisu je vaha vzduchu zasadna aj pri riadeni boostu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

05.11 2021 23:34


Už bto čtu. Je to zajímavý a píšou, že boost se fakt ridi podle MAF* pomocí N75. Přesně takový informace jsem hledal. Mockrát děkuju! Je to skvělý čtení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

06.11 2021 10:06


Koukal jsme znovu na ty svoje logy a sice tam jsou jiný mapy od Cimbu (prej od MTM), jak jsem psal, takže ty tlaky jsou dost zvednutý, ale v tý mapě v odkazu je vidět, že ten duty cycle je skoro konstantní od 3000 do 5500 RPM (vzroste asi o 5%), ale u mě ikdyž to je celkově vyšší, tak od 3500RPM do 5480RPM je to nárůst z 67% na 99%, takže Turbo* by mělo tlačit co to dá a natlačí jen 0,8bar místo očekávaných 1,2bar.

Mě by zajímalo, jestli by to někdo s 1.8T mohl porovnat, protože buď to znamená, že prostě ty jiný mapy tahají z toho turba "co to dá", nebo to může znamenat, že jednotka fakt na váze vzduchu vidí míň, než by chtěla a upraví podle toho duty cycly až na hranici 99%. Ale potřeboval bych to nějak porovnat a nemám s čím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

06.11 2021 16:54


Byl jsem to dneska projet, nakonec jsem si jízdu bez regulace radši rozmyslel a dal jsem akorát původní N75. Přijde mi, že první 2 rozjezdy po zahřátí to valí líp a hlavně jsem si všiml, že se zhoršuje stále takový to houpání. Turbo* nejen, že tlačí míň, ale už i houpe, jako když byla tenkrát vadná N75, to to ale nejelo vůbec a k tomu to ještě houpalo.

Všiml jsem si při výměně N75 oleje před turbem. A trochu byla kapka na tom ventilu, co jde z PCV. Celý systém PCV jsem vyčistil a do cesty vyparům z kliky jsem dal i odlučovač oleje (kterej se docela překvapivě dost plní sračkama tak půl deci na 1000km).

Zkusím asi koupit ještě jednu N75 nějakou dražší a pokud ani to neklapne, tak koupím nový Turbo* a bude to, protože jinde už bejt snad chyba nemůže. A koukal jsem, že to Turbo* nestojí svět. Čekal jsem někde 20k a pan Janoušek ho má za asi 9k a jsou to prej kvalitní díly. Případně doporučíte mi prosím nějakej dobrej obchod. Nehledám nejnižší cenu, ale spíš ať to je kvalitní díl, protože bych tu práci s výměnou nerad po roce opakoval
nahoru

sponzor





06.11 2021 16:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

06.11 2021 17:05


Houpe Turbo* = regulacia turba nefunguje podla map ktore su v RJ. Alebo mas vadnu N75.

Ak chces len spojazdnit terajsi stav tak obycajne K03 kupis za par korun, vymenis kus za kus a mal by si jazdit.. Ak chces ist dalej s vykonom tak kus za kus pasuje k04-015 alebo k03-073, ktore zvladnu cca 230PS co je pri Tvojom motore aj limit vahy vzduchu a vstrekov. Lenze potom by si potreboval zas doladit mapy a prave spominanu regulaciu, ktora ti teraz "houpe".
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

06.11 2021 18:20


Koukal jsem, že těch N75 je víc. Podle čísla ten, co fungoval dobře byl 058906283F vyrobeno v Monacu. Když hledám po e-shopech, přijde mi, že to tam mají spatlaný dokupy a prodávají jeden druh N75 pro všechny varianty. Nevíte, kde sehnat dobrej kvalitní kus?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

07.11 2021 16:01


Když to Turbo* bylo nové a byl vyměněny N75 a mapy v jednotce za ty od Cimbu. Slýchával jsem při rozjezdu takový divný zvuk. Už to nedělá dlouho, ale ve videích na netu jsem ho identifikoval a šlo o ten případ, kdy nefunguje decelerační ventil a nebo když Turbo* tlačí tak moc, že to motor nestíhá žrát. Pak to dělá takový bublavě svištivý zvuky jak ten vzduch nemá kam jít a cpe se zpět přes turbínu.

Říkám si, jestli tohle není příčina, že to Turbo* umírá a v tom případě by ale nejspíš byl na vině ten čip od Cimbu, kterej tam zejména v nižších otáčkách při méně citlivým rozjezdu pošle příliš velikej tlak skokově.

Píšu to sem pro úplnost, kdyby časem někdo řešil podobný potíže.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

07.11 2021 16:11


Myslis compressor surge, ale pri baby turbe k03 ti nic take nehrozi zeby to motor nestihal zrat aj keby si mal Wastegate* prizvaranu a Turbo* by slo nonstop na plno.
Ak mas nefunkcny DV tak mozes pocut compressor surge pri pusteni plynu ale inak ani nahodou v tejto konfiguracii.
Ten motor je tak predimenzovany z vyroby, ze ked sa ti pokazi cokolvek tak na zivotnost cohokolvek to bude mat nulovy vplyv.

Btw, ten DV si uz vymenil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

09.11 2021 10:27


Ano DV jsem vyměnil, když jsem měl komplet rozložené sání a přišel jsem na to, že ten tuzingovej nemohl fungovat.

Záhadou mi teda ale zůstává ten divnej zvuk při sešlápnutí plynu, kterej to dělalo a od tý doby, co Turbo* začlo tlačit míň, tak to nedělá.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

10.11 2021 9:30


Dostal jsem doporučení koupit místo K03 rovnou K04 Turbo*, který je prej stejný na přírubách, ale má větší střed, takže točí míň při stejným tlaku a méně se opotřebovává > déle vydrží. Můžu to udělat bez změny software v jednotce?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email