Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 235 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 232
Uživatelů: 3
Celkem: 235

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

19.10 2021 18:49


takze dnes znova zacalo regenerovat, napojil som vcds a taketo udaje tam boli:

Objem sadzi v oleji: 0.00 l
Vypocitana hmotnost sadzi: 19.9 g
Namerana hmotnost sadzi: 17.4 g
Kilometre od poslednej regeneracie 170015 m

Chory som z toho...
nahoru

sponzor





19.10 2021 18:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

19.10 2021 18:58


Popol si vynuloval ten bude nabiehat vemi pomaly. To je ok.
Vypocitana hodnota je ok a pri tejto hodnote uz sa spusta regeneracia.
Pozri foto nizsie mam podobne hodnoty DPF* malo 98% zaplnenie.

Namernu hodnotu mam ale o dost mensiu..

Na aku hodnotu sa ti dostane ta vypocitana po vypaleni ?
Naposledy upravil Agent848 dne 19.10 2021 19:28, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

19.10 2021 19:05


vies co, nevyregeneroval som ho, ale zoberiem so sebou diagnostiku a ked to prebehne uspesne do konca tak to pozriem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

19.10 2021 20:48


Dneska mě auto překvapilo při ranní cestě do práce. Po sjezdu z kopce cca 3 km samozrejme všechno zchladlo a zaplnění DPF* skokově narostlo během 10 vteřin ze 17,5 g na 22,7 g, nechápu. Už se s tím někdo setkal? Samozřejmě začala regenerace.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

19.10 2021 21:38


taketo skokove sa mi nic nestalo ale zas nemam stale zapnutu apku.Skor si odsleduj po kolkych km ti to vypaluje ci odjazdis aspon 400km medzi regeneraciami.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

19.10 2021 21:51


Normálně regeneruje po 400-430 km,ale dneska diky tomu skoku po 300 km. By mě zajímalo,co způsobilo ten skok v gramech....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

19.10 2021 22:36


Tak ale toto sa ti stalo prvy krat ? Predpokladám ze trasa do prace je stale rovnaka.
Ale je to divne... Tiez uplne nechapem co vsetko sa zaratava do vypocitnej hmotnosti sadzi. Podla mna monozstvo spalenej nafty v porovnani s priemernou teplotou motora pocas daneho cyklu.

Namerana hmotnost bude to co realne vyhodnotí diferencny snimac.

Este ma napada ze ak si mal idealne podmienky a auto si zacalo proces vypalovat skor cize pred zjadzom ale pocas neho tam rvalo naftu ktora svojou mierou prispeje akoby k upchatiu ale nedokazalo ju v dany moment spalovat. No je to len uvaha. Ak to nerobi pravidelne neriesil by som to. Proste len nastala nejaka vynimocna situacia.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

19.10 2021 22:45


Myslim ze 400km pro regeneraci je malo. Pokid nejezdi teda kratky trasy. Me to zatim neregenerovalo uz 630km ale skoro pokazde kdyz jedu dalnici tk i kdyz tomu nedavam tak po prijezdu domu a vypnuti klicku bei sahara a z vyfuku jde opravdu teplo. Je to citit i z podvozku jak to sala.
nahoru

sponzor





19.10 2021 22:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

19.10 2021 23:14


No u mna je 400-500km pravidlo... A to uz na 3 roznom aute s DPF*. Pride mi to ako standard do 500km max. Lebo potom tie filtre by boli väčšie a drahsie. Skor je mozne ze ak sa robia pravidelne dlhe trasi s teplym motorom moze sa tento cyklus predlzit. U mna denne dochadzanie do prace po 10km... cize skor kratke trasy. Ale podla mna auto pocita s mnozstvom spalenej nafty. Co moze mat vplyv na urcity rozdiel no necakal by som rozdiel 400 vs 1000km. Ale max 400vs 600km...

To ze tebe po kazdej jazde regeneruje nieje nieco v poriadku... Ake mas hodnoty zanesenia ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

20.10 2021 9:13


Jezdim vesmes trasy kolem 30 km,klasicka okreska,poklidna jizda a tohle se mi jeste nestalo. Trasa do prace porad stejna,tak uvidim,co se bude dit dal. Zase doba regenerace je docela kratka kolem 8 minut. Graf zaplneni je postupny,zadne skoky jako posledne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

20.10 2021 12:51


Takze po regeneracii:

Vypocitana hmotnost sadzi: 8.33g
Merana hmotnost sadzi: 1.27g
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

21.10 2021 3:21


majko111 : hodnoty nevyzerajú zle..
Žiadne poruchy na motore ?



Problémy zo skráteným cyklom regenerácie môže byt dosť veľa veci.

Vstreky - zvýšená dymivosť

EGR*, Turbo*, sanie, škrtiaca klapka - nedostatok vzduchu a príliš bohatá zmes tiež zvýši dymivosť

chip tuning so zvýšenou dymivosťou

Naprd je že človek nevidí ci ma alebo nemá zvýšenú dymivosť pretože to DPF* všetko zachytí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 0

11.05 2023 22:28


Ahojte mám 3.0bitdi regeneruje mi každých 400-450km pribúda aj nafta v oleji na mierke to sledujemco doporučujete sanie cistene Trisky čerpadlo majú 700070000km
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

11.05 2023 22:58


Často meniť olej. Cca 8000km max 10 000km. Novy olej doliat jemne pod risku max.

Tiež koľko ti pribuda za aku dobu (nájazd km) ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 0

12.05 2023 5:12


Ket sa olej vymenil tak bol na pol ryske po ubehnutú 3000km je na trištvrte mením každých 8-10000km olej mám podozrenie či Trisky nepreštavaju nemalo by to regenerovať každých 600km jazdím mix diaľnica okrskyviac okrsky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

12.05 2023 7:05


Tych 400 - 450 je rovnako ako u mna. A podla mna normalny stav. Ale kedze u mna sa vypalovalo skoro 30 minut jazdy alebo 35-40km. Co uz je velmi dlho. Tak už mam rok bez DPF*. Vypalovanie bolo uz neučinne a zdlhave. Ale to s tym pribudajucim olejom som nemal problem. Ale prave to vypalovanie tomu velmi napomaha.
nahoru

sponzor





12.05 2023 7:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 0

12.05 2023 8:43


A DPF* si dal odstrániť? Aj mne 35-40km vypaluje ale výfuky sú úplne čisté vies my niekoho doporučiť čo ho vyberie a vykoduje Dakujem a ket ty zregenerovali filter olej ty na riske ani o jeden dielik nepribudol?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email