Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 8
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 55 | Témat: 10

13.07 2011 5:15


ajaj,tak to je pěkně v háji.Rozeber a uvidíš no...
přeju hodně štěstí s opravou
nahoru

sponzor





13.07 2011 5:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

13.07 2011 17:05


No tak ventil som vymenil-dal som celokovovy ale problem zostal-auto ide ovela lepsie(ten ventil robi svoje)ale problem mam stale-este vyskusam vymenit n 75-ked som ju zaslepil tak to robilo to iste a ked som ju uplne odpoil tak Turbo* netahalo vobec-co vy na to?-pomoze ta nova n75?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 213 | Témat: 42

13.07 2011 18:53


Vyčisti si klapku a nech naformatovat řidicí jednotku a budeš to mít ok..zaručuju se...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

13.07 2011 21:07


naformatovat myslis znovu prehrat komplet soft?a pomoze to?len neviem kto to tu robi ale neako to hadam vymyslim.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

13.07 2011 21:29


miissoo: vyčistit klapku můžeš, ještě by bylo dobré ji přes VAG nalogovat, jestli se ti třeba při jízdě nezavře (vzhledem k tomu, že máš el. plyn). Pokud ti to padá i bez regulace jako mě, tak ti výměna N75 nepomůže (nejspíš bude i v pořádku). Ostatně ten lze také přes VAG nalogovat, jestli se zavírá správně. Můžeš jej i otestovat v akčních členech opět ve VAGu. Musí v něm cvakat. Vzhledem k tomu, že máš ale jiný motor než AGU, tak nevím, v jakých blocích hodnot to měřit. Bez VAGu se moc daleko nepohneš. ještě zkontroluj podtlakové ventily, jestli nejsou proražené.

Co se týče ŘJ, po té bych šel asi naposled. Může to tím samozřejmě být, ale je to nepravděpodobné (máš tam chip?). Jak bylo psáno přede mnou, pokud by ti to jednotka měla vypínat, tak bez N75 se jí to nepodaří. Pokud odpojíš konektor, tak to netáhne. To je OK
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

14.07 2011 12:01


chip mam od ABT-to su neni ziadny suflikanti-ten cip tam dal byvaly majitel este ked bolo auto v nemecku takze kvalita....takze hovoris ze n75 je zbytocne menit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

14.07 2011 14:27


este jeden dotaz-ako ti ide ta tycka na turbe-na podtlakovej banke ci ako sa to vola-lebo som to skusal pohnut a ide celkom dobre-ani lahko ani tazko-este som na fore cital ze treba odsrobovat ten vrchny srob a skusit tu tycku pohybat samu.....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 1

15.07 2011 6:49


s tou tyčkou by mělo jít pohybovat z tuha.
nahoru

sponzor





15.07 2011 6:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 1

26.07 2011 23:10


Ahoj, nenašel by se někdo, kdo by byl ochotný mi na chvíli půjčit váhu vzduchu pro motor AGU? Někdo v okolí Uherského Hradiště, Zlína, Veselí nad Moravou, nebo Hodonína? Samozřejmě s vaším dozorem. Díky moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

02.08 2011 12:30


A myslis ze to bude vahou vzduchu?ja jednu mam ale to bi si musel prist na slovensko
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

06.09 2011 11:35


Tak panove ja na ot konecne prisel.

Sice sem N75 zkousel vymenit za jinou ( od kamose co ma seriovej AGU motor) ale i tak mi ten tlak padal. Ale ted pred mimonskyma valkama mi to nedalo a pucil sem si N75 od kamose co ma seriovyho Leona 1.8T (180koni). A najednou Turbo* slapalo jak melo. Cely mimonsky valky vsechny sprinty RZ atd to tlacilo jak melo. Nevim mozna mel kamos s AGU motorem ten ventil nacatej a proto mi to taky padalo ale proste u me to padani tlaku je zpusobeny N75 ventilem.

Drzim palce at to vyresite u vas
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 0

27.09 2011 18:47


Takze uz mam problem vyrieseny...asi pred rokom som uz nevedel co mam robit tak som kupil novu vahu vzduchu-nekupil som origo BOSCH ale magneti mareli a tam bol ten problem....nova vaha bola chybna-asi pred tyzdnom som dostal kontakt na jedneho mechanika z ruzomberka(fakt macher....)a ten nakoniec ked uz nevedel co s tym je skusil osadit novu vahu bosh a problem vyrieseny...auto ide krasne-hned som skusal na dialnici 235 a este by slo... Takze ak mate stale tento problem skuste original vahu bosh-tie neorigo na eresach neako nefunguju.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2021
Příspěvků: 5 | Témat: 1

17.10 2021 21:18


[b]tak kluci a teď po veškerých několik názoru a stejných případů (výpadek turba při vysokých otáčkách)

..... Si všichni lehněte pod auto a podívejte se na silikonovou/hliníkovou/gumovou (záleží kdo to jak má udělaný) HADICI ... Jedná se přesně o tu co je pod turbem téměř úplně dole pod motorem tkzv. Koleno turba drží na 2 sponách a jednom spoji. Protože sem měl stejný problém jako vy všichni a věřte nevěřte byla to tahle prkotina. Po vytočení auta do plných na 3rych.st to ta hadice nevydrží a uvolní se od spony tím že prostě potřebujete silnější např tu silikonovou nebo je mastná od oleje a tlakem se nafoukne tak že po mastné hadici spojka sjede nebo se posune. Znám i větší počet lidí co tohle řešili a když sem jim poradil toto od všech sem se dočkal poděkování
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

18.10 2021 9:09


Akorat to je trosku jiny problem ze?
Kdyz upadne hadice ozve se pritom docela slusna neprehlednutelna rana a vetsina lidi prijde na to ze neco upadlo zvlast kdyz to od tama fouka a pak uz neni zadny tlak a auto nejede vlasne vubec na rozdil od problemu kdy regulace neuridi tlak turba a po prektoceni max tlaku jednotka spadne do nouzaku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2021
Příspěvků: 5 | Témat: 1

18.10 2021 9:24


Většinou je to ale ten případ že se sponka jen trochu nakřivo posune a jednou stranou drží spoj a druhou hadici to je pak mezi kolenem turba jen krátká mezera (škvíra) která se postará o to že to Turbo* z třičtvrtě procent dostává vzduch jaký má a ze dalšího čtvrt procenta si pak lidí lámou hlavu a hledají příčinu věř mi že když se jen trochu uvolní slyšet to není
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

18.10 2021 10:21


Aha, zajimave, hlavne ty procenta
nahoru

sponzor





18.10 2021 10:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

18.10 2021 10:39


on asi myslel 75% a 25%
ale tomuto ja nerozum. nemám Turbo*.
objem ničím nenahradíš.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

18.10 2021 11:14


rozsini (Po, 18.10, 2021 10:39) orig :

objem ničím nenahradíš.


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2021
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.10 2021 13:31


Bylo řečeno obrazně
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email