Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 26 října 2021
Celkem je zde 11 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sereinhotar
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 47 673
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 6
Celkem: 11

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1700 | Témat: 104

11.10 2021 13:51


Tak od regenerace najeto uz 750km, akorat jse vcera prijel asi z 50km cesty po dalnici a zase par minut bezela sahara. Dle diagnotiky ale regenerace neprpbihala. Trplota motoru 85 stupnu a teplota na vyfuku 250 az 300 stupnu. Tak nechapu proc chladi. Dela vam to taky nekomu ze po vypnuti klicku nekdy bezi ventilator. Zazil jsem to u 1.6tdi ale u 3litru jeste ne
nahoru

sponzor





11.10 2021 13:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 91 | Témat: 7

11.10 2021 14:24


Ano mě tohle taky dělá...nahodile...bez ohledu na počasí...prostě si někdy přichladí saharou
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2471 | Témat: 159

11.10 2021 14:44


SupermanXXX (11.10 2021 12:51) orig :
Tak od regenerace najeto uz 750km, akorat jse vcera prijel asi z 50km cesty po dalnici a zase par minut bezela sahara. Dle diagnotiky ale regenerace neprpbihala. Trplota motoru 85 stupnu a teplota na vyfuku 250 az 300 stupnu. Tak nechapu proc chladi. Dela vam to taky nekomu ze po vypnuti klicku nekdy bezi ventilator. Zazil jsem to u 1.6tdi ale u 3litru jeste ne


Mne to robi obcas ale na CDUC ale asi len pri regeneracii citit spalenu gumu a praskanie z vyfuku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 457 | Témat: 27

11.10 2021 16:05


Ano, když jsem to hnal po dálnici a pak parkoval asi po 5ti minutách u domu, i po vypnutí a zamčení auta dochlazovalo (C7.5 200kW CRTD 3.0TDi).
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 822 | Témat: 6

11.10 2021 20:51


Skor by ma zaujimalo,ci diagnostika ukaze presne,resp.spravne,kedy bola posledna regeneracia.
Pretoze mne pise,ze bola pred 500km posledna
Ale mne vtedy prave skoncila regeneracia,vid screen,,,potom o par dni neskor som pozrel znova a je tam od poslednej regeneracie uz 690km.
Pritom viem,ze regeneracia skoncila hned pred tou hodnotou 500km.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 426 | Témat: 17

11.10 2021 21:30


ako si prišiel na to ze ti pri 500 km regenerovalo? mal si zvýšené ot ? už som to tu psak ze drive som mal pri dlhých trasách 1100 km nornalne pri rege ale teraz jak jazdím krátke trasy tak sa my skrátila rege na 500-600 km a stáva sa my ze trebars približne pri 300-400 km sa my stáva ze my začne vypalovat ale z 22 gramov vypáli len do 16 a zruší rege a nevinuluje ani tie km od poslednej rege ale znova jak sa dostanú na tých 22 gramov co je cca o ďalších 100-200 km tak znova začne vypalovat ale uz do 5g a vypaluje dlhšie a vymaže aj km od poslednej regenerácie nwm proc to dela jakoby na 2x všímam si to odvtedy jak jazdím krátke trasy ci to robilo aj predtým to neviem cize čakaj ze najbližšiu dobu ti to bude znova
podľa mňa ti to urobilo to stejny co mne, jakoby 1 cyklus dela na 2x proste ti to vypalilo nejakých 20-30 % a teraz ta následná rege az dosiahneš tých 11 gramov pôjde až úplná
ja som jazdil mesiac vkuse z diag online a sledoval live co sa deje a zakaždým rovnaký scenár,Spyke to psal tusim
Naposledy upravil kingz dne 11.10 2021 21:39, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 822 | Témat: 6

11.10 2021 21:38


kingz: Ked som siel z prace,tak klasika,,,spotreba o cca 1-1.5 liter viac,dunenie vyfuku,
do 8st slo zaradit najskor az nad cca 110/120km/h,aj to manualne,,spustene vetraky.
Ale tak ako popisujes aj Ty,,,raz mi to palilo po 160km,potom znovu pri 220km,cize rozdiel bol iba 60km.
Trasy vtedy boli ale 16km do prace a 16 domov.
Potom druhy den rovnako a uz to znovu spustilo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 426 | Témat: 17

11.10 2021 21:42


uvidis táto ďalšia rege bude už úplná Spyke to taky pozoroval ja by som si to tiež nevšimol len som jazdil nonstop z ntb na diag a to zdôvodu ze som pocul často krát vetraky po vypnutí a z toho 90% to bolo len dochladzovanie a vôbec nie rege alebo dochladzovanie filtra
nahoru

sponzor





11.10 2021 21:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 822 | Témat: 6

11.10 2021 21:43


Ked si vsimnes,,na druhom screene pri 500km je
11.90 a 1,55
a prvy screen pri 690km
9.91 a 1.31,takze uz aj podla toho musela prebehnut.
Mozno to robi naozaj len kratku,nie uplnu regeneraciu.

//kingz:
No u mna po tych jazdach dochladzovanie motora nehrozilo,kedze som to ani moc nehnal a rano a vecer bolo aj chladno.
Naposledy upravil tacosi dne 11.10 2021 21:47, celkově upraveno 1 krát. (36% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 426 | Témat: 17

11.10 2021 21:47


dôležité pre teba je všimnúť si túto ďalšiu co bude a uvidis ale ja to tak mam viem ze rege my spúšťa vždy pri 22 gramov,vždy tu rege spustí rovnaká hodnota len prvý krat vypáli iba do 16 gramov a zas sa čaká kým nebude 22 a potom už ide aj dlhšie regeneruje ( cca 20 minut ) a ide až do hodnoty tusim 4,9
každopádne sleduj si to a uvidis
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 822 | Témat: 6

11.10 2021 21:49


kingz: Jasné,pc mam stale v aute
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 85 | Témat: 2

11.10 2021 21:56


Já bych si laicky tipnul, že po dosáhnutí určité gramáže zaplnění, ale ne ještě takové, kdy už by se spustila i vynucená regenerace, auto využije příležitosti, že je dostatečná teplota všeho potřebného a vyhovuje i styl jízdy a pár gramů vymete. Stalo se mi to i při "pouhých" 400 st. C na DPF*. Pak jsem ale jel defenzívně, hodně brzdil motorem a teplota na DPF* šla dolů a pád gramů se zastavil. Pak jsem opět jel svižně a začalo to znova vypalovat a když jsem styl jízdy udržel, tak to vypálilo na 5 gramů, ale teplota vyletěla už na 600 st. C a teprve tato kompletní regenerace vynulovala čas i kilometry od poslední regenerace. Ta krátká ne...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 426 | Témat: 17

11.10 2021 22:05


ja som aj toto pozoroval a bolo jedno ako som išiel ci som išiel defenzíve alebo som mu nakladal skúšal som to a porad rovnako skusal som aj manuálne radenie a držanie vo vyšších otáčkach A nic proste 1 cyklus vypaľovanie u mňa prebieha tak ako som písal proste proste po vypáleni jdu z hodnoty 5g na 22 pak to vypáli na 16 a pak jdu znova na 22 a az následne vypalenie je do hodnoty 5 a porad dookola nejmin mesiac som to tak pozoroval asi 7 cyklov a vzdy to bolo stejny rozdiel je len v čase ta úplná rege je dlhšia najmenej 20-30 minut
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1700 | Témat: 104

12.10 2021 0:23


Chtelo by to aby programator co to delal ukazal flow chart jak to funguje kazdopadne ted jsem je 75% dalnici a zaclo to regenerovat po ujezi 950km coz je konecne normalni hodnota. Uvidim co provede dalsi regenerace.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 85 | Témat: 2

13.10 2021 13:12


kings: Zrovna dneska mě postihla regenerace těsně před příjezdem do práce, tak jsem ještě kroužil po městě, abych ji dokončil a sledoval jsem to a doba regenerace cca 7 min., kdy to šlo z necelých 23 gramů na 5 gramů, tentokrát po 400 km.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 457 | Témat: 27

13.10 2021 16:40


Hoši, to jezdíte s kompem na zicu nebo jak to poznáte krom spotřeby?
nahoru

sponzor





13.10 2021 16:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 85 | Témat: 2

13.10 2021 16:49


Mobilní aplikace, takže telefon píchnutej ve výdechu topení a občas mrknu. Člověk sedne do auta a musí naspárovat, ale je to pět žduchnutí do telefonu a jede se....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2471 | Témat: 159

13.10 2021 17:10


Ze vas to bavi jazdit z kompom na sedacke a neustale to kontrolovat ....

Nechajte to tak ak sa nedokonci tak sa spravi na buduce - hadam mudre hlavy z Ingolstatu to naplanovaly do ECU* OK
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 85 | Témat: 2

13.10 2021 21:45


Ale zase ten pocit,ze mam za sebou uspesnou regeneraci a jeste kus cesty,aby se odparila pripadna nafta z motoroveho oleje....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5029 | Témat: 33

14.10 2021 10:49


jste silenci takove veci bych chtel mit na starosti resit jak mi regeneruje DPF*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 85 | Témat: 2

14.10 2021 16:53


Zase na druhou stranu,po nekom takovem je vetsinou radost koupit auto. Tihle lidi resi nejen DPF*,ale i vse ostatni a auto je pro ne mazel a dostava nadstandard. Ted teda mluvim za sebe....a ne,auto zatim neprodavam.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5029 | Témat: 33

14.10 2021 18:49


Ja taky davam auto to co potrebujes a pravidelne tak jak bejt ale urcite neresim DPF* a dalsi blbosti az se neco rozne nebo zacne blbnout tak se to opravi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 85 | Témat: 2

14.10 2021 20:42


Pak to máme každý jinak. Někdo čeká až se rozsvítí kontrolka a někdo se snaží tomu předcházet, pokud to samozřejmě jenom trošku jde. Není to o tom, že za jízdy hledím na mobil, jak mi rostou gramy, to se můžu podívat až doma v nahraných datech a na spoustu dalších věcí. Nehledě na to, že to není jen o DPF*, ale třeba i o teplotě vody například, kterou ti přístrojovka ukazuje značně zkreslenou. Řídící jednotka dostane spoustu dat, jen pár jich zpřístupní řidiči, výrazně víc aplikaci, všechny diagnostice...pro někoho hračka, někdo je zase zvědavý. Pokud nejsi ani jedno ani druhé, není to téma pro tebe. Tady se řeší konkrétní problém s DPF* a bez diagnostiky nebo aspoň aplikace, prostě nevíš nic.... Ale i tak můžeš samozřejmě být pečlivým majitelem, to ti nikdo nebere.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

16.10 2021 22:54


Mam tak isto BiTDi a regenerujem pravidelna po 200km, vymenil som DPF* ale nepomohlo to a serie ma to, pred tym to regenerovalo cca kazdych 800km. Celkom by ma zaujimalo, co je za tym...
nahoru

sponzor





16.10 2021 22:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 175 | Témat: 5

17.10 2021 6:56


Tak za seba mozem povedat ze ziadne vypalovanie na 2 krat. Ked zacne vzpalovat tak konci az kym sa nevynuluje alebo ju sam neukoncim predcasne vypnutim motoru.

A tiez nikdy sa mi nespusta sahara pokial sa predcasne neukoncila regenercia.


Issue : precitaj si moj prispevok na prvej strane tam mas napisane ako zistis kedy vypaluje DPF*. Je to pre mna uz neprehliadnutelny stav vozidla. Staci byt trosku viac všímavý.

Roubic : bohuzial je to kruta realita a predchadzanie znicenia DPF* predpokladam ze jeho cena je minimalne okolo 2500 eur kedze je 2x take velke ako bezne. Skor mi pride sialene sa nezaujimat o stav DPF*.

urgi : nespoliehal by som sa na mudre hlavy... Informacia ze viem ze vypalujem je len dobre a auto nerobi jeden proces na X krat ... Setri sa tym motor turba a aj DPF*. Tie teplotne šoky ktorými prechadza auto pocas vypalovania su nezanedbatelne.

tacosi : ak si si myslel ze regeneracia skoncila a vypol motor mozno este potrebovala par minut (km) na ustalenie hodnot aby vynulovalo pocitadla.


majko111 : si menil za nove DPF* ? Cena ? 200km je veru malo to by museli byt krátke a studene trasy s nohou na podlahe). S vymenou DPF* si menili aj snimace ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 1

17.10 2021 9:45


Menil som za regenerovane (je viditelne, ze bolo otvarane a cistene takymto sposobom, objednane cez allegro z PL), auto je garazovane, zohriate v momente ked vystartujem, kazdy den robim 20km, menil som snimac diferencneho tlaku, nic viac, po namontovani som cez vcds urobil, RESET snimaca, aj DPF*. A to je vsetko co som urobil. Zmena ziadna. Ked som nieco zabudol a je niekto kto vie co, tak sem s tym a vopred dakujem...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5029 | Témat: 33

17.10 2021 10:19


Agent848: ano a proto ja uz se poucil a kupuju auta jenom v zaruce sice nejezdim v audi nad tou sem zanevrel takze ted mi skoncila zaruka na superbu 3 budu davat pryc a budu kupovat zase nove auto protoze opravovat 26 reklamaci na mojim aute co mam ted vyslo to 450 tis se vysralo vse co mohlo tak uz nechci takove auta takze me se to nestaci znicit abych resil dpd nebo ostatni veci protoze to opravi zaruka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 175 | Témat: 5

17.10 2021 10:20


To je zaujimave. Chcelo by to sledovat ake hodnoty ti to tam namera ake gramaze pred a po regeneracii.. A ak normalne mohlo by sa stat ze ti auto z nejakeho dovodu viac dymi a dochadza k rychlemu zaneseniu. Kolega mal podobný problem na superbe... Regenerovalo mu ale stale... cistil DPF*, menil snimace, nove vstreky, repas turba. A nevyriesil. Az fyzickym odstranenim DPF* a softwarovo. Ale to samozrejme nechceme...

Urobil si teda reset olejoveho poplceka dobre sa chapeme ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 175 | Témat: 5

17.10 2021 10:49


Nové auto je fajn ... ale nieje to ziadna vyhra.. Na novom ti vadi kazda prkotina ,,, vsetko len reklamujes auto stoji a majitel sa nevozi... A nehovoriac ze po skonceni zaruky auto predas za polovicu s knizkou plnou razitok. A nasledny majitel by mal za tu cenu co ty prerobis na aute v zaruke 20 rocny nasledny servis ak nie viac.

Kamarat mal 3 nove auta 3 rozne znacky a furt nieco reklamoval asi by ma s toho slak trafil. z 12 mesiacov pouzivania 3 mesiace v servise. A to bola Toyota ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5029 | Témat: 33

17.10 2021 14:51


Agent848: dneska neni vyhra nic bud je to stare a sere se to a nebo nove a sere to uplne tak jako tak je to v cudu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 100 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email