Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 441 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 438
Uživatelů: 3
Celkem: 441

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.10 2021 11:54


Zdravím,

chtěl bych vás poprosit o názory, zkušenosti nebo doporučení ohledně mého auta.
Koupil jsem ji před 8 měsíci s tím, že jsem nechtěl TDI*, ale chtěl jsem výkon s rozumnými cestovními náklady, najedu cca 30.000km ročně, dost často kolem komína... jindy jedu na dlouhé roadtripy.

Jelikož mám ještě jednu starší A6 2.8, která je v plynu a celkem to dlouhodobě funguje, rozhodl jsem se, že půjdu do tohodle řešení i ve 4.2.

Aut bylo u nás na prodej málo (vlastně jen 1ks), do Německa se mi nechtělo...
Koupil jsem kus, kde se ve 250.000km dělalo GO motoru kvůli sedřenému válci, dělalo se vyvložkování, rozvody... a nevím co všechno, každopádně koupil jsem to ve 285.000km a zjistil jsem, že ten motor úplně v topu není, bylo tam např. staré těsnění víka ventilů, všechno od oleja, popraskané trubky, někde pořád teče voda... Motor se prý dělal u VAG Group v Praze, který je celkem chválený, ale teď slyším i negativa a sám vidím, že hodně věcí se poctivě nedodělalo, svítí mi tam chyba s vačkovou hřídelí (asi rozvody), chybí šroubky atd.

Jako LPG* jsem chtěl dát systém Prins, hodně lidí mě ale od toho odrazuje (obecně od plynu) ... že hned odejde váha vzduchu, lambdy, nakonec rychleji odejde Katalyzátor* atd.... že Převodovka* bude špatně řadit, nepojede to tolik, ve výsledku to může žrát daleko více plynu než benzinu.

Já s tím autem počítám na 10 let, nechce se mi zbytečně projíždět prachy (jezdím za 14l), víceméně jsem s tím LPG* počítal, ale kdybych to auto měl tím odrovnat, tak nadšený z toho nebudu . I kdyby to mělo stát dodatečné peníze, aby se vše vychytalo a dlouhodobě se to vyplatí, šel bych do toho.

Prosím o nějaké rozumné názory/rady, nemám to auto jen na blbnutí a machrování, spíš to chci mít jako dobrého služebníka, mám v plánu do toho udělat muziku (bose půjde pryč) a jezdit a jezdit ... Pokud znáte zároveň nějakého odborníka na tyto motory, budu rád za kontakt.
nahoru

sponzor





01.10 2021 11:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

01.10 2021 12:09


JKut: Satas ti to zplynuje..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.10 2021 12:23


Meister: jeho názor znám, taky to auto dělal před 5 lety on a řekl bych, že by spíš splynoval mě
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

01.10 2021 12:30


První věc je, že auto má už 15 let a ty s ním chceš dalších deset jezdit. Osobně si myslím, že postupně se zvyšující servisní náklady tě vyvedou z omylu. Není to žádná rarita, dle popisu ani žádná perla silnic. A než se vůbec zaplatí instalace LPG*, tak to auto ani nemusí jezdit.
Druhá věc je stav motoru, byť je to MPI*, tak to není žádnej motor z feldy, kterej vydržel všechno a šel opravit kladivem. Navíc toho má už dost za sebou a očividně taky není vůbec v super stavu. Ale co taky čekat od autorizáku. Instalace LPG* může být pro ten motor po pár tisících poslední hřebíček do rakve. A pokud nebude, pravděpodobně se hodně vysypeš do různých čidel a podobně, který tu instalaci nezvládnou a opět to prodraží instalaci LPG*. Když s tím přijedeš k opravdu solidnímu plynařovi, tak ti to nejspíš bude rozmlouvat.
Můj názor je ten, že než se ti zaplatí instalace LPG*, tak se ten motor rozsype.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

01.10 2021 12:38


Treba mechy budou stat celou usporu na LPG*, a ze se serou je jasne, maj vek.
Jestli to chces mit 10let (to auto bude za 10 let mrtve...), tak udelej opravdu motor a servis, na nejake LPG* kasli
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.10 2021 12:38


Mr. Death: právě proto jsem si říkal, že když je ten motor "udělaný", tak by dalších 250.000km mohl v klidu najet... a věřím, že je to pořád možné Jo plynař Greenfuel mi říkal, že kdysi přesně tohle auto chtěl a dát ho do plynu, ale pak zjistil že ty německé auta jsou udělané totálně na hovno a už montuje plyn jen do amerik, kde se ani tak nekurví elektronika atd...

Osobně jsem vrazil asi 200 tisíc v průběhu 5 let do A4 1,9 TDI* a pak byla na vyhození, takže vím co to je... Ale tohle auto je dost pěkné, nehnije a má prostě ducha, proto jsem ochotný do něj valit peníze, pokud to bude dávat smysl. Nový kus za 3mil si nemůžu dovolit, raději dám 50tisíc ročně za servis a budu ho udržovat. Je mi jasné, že mě čeká Převodovka* = 50tis, hudba = 50 tis... do roka budu na 400.000tis celkově, ale pokud to bude stále dobré auto, nemám s tím problém.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

01.10 2021 13:42


JKut (01.10 2021 12:23) <a href="/forum/prispevek/1470579-a6-4f-avant-4-2-MPI*-na-LPG*#1470579">orig</a> :
Meister: jeho názor znám, taky to auto dělal před 5 lety on a řekl bych, že by spíš splynoval mě

A ty tady jako uplně jiný majitel po 5ti letech a 40tkm kdy nikdo neví co se odehralo v te době si dovolíš jen tak napsat že se něco udelalo nekvalitně u mě....Tak to potlesk...bravo
Naposledy upravil Satas dne 02.10 2021 12:15, celkově upraveno 1 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

01.10 2021 14:49


Váha nezdechne, katy taky ne. Když plyn neinstaluje hovado. Akorát mi nějak nesedí ve 250tkm GO motoru a ve 285tkm už to jaksi podle popisu nic moc. GO za 35tkm vymizela?
nahoru

sponzor





01.10 2021 14:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.10 2021 15:12


Auto táhne, jede krásně... to se musí nechat... při koupi byl motor klidný, skoro jsem necítil, že je nastartovaný. Nicméně po pár tisících začal chybět olej, po dolétí 1l 10W60 (což tam prý bylo) za další 2000km zase chyběl... pak jsem si už všiml nějakých vibrací motoru na volnoběh (nepravidelné záchvěvy), na diagnostice chyba "16395 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci)". Dělaly se vlnovce, klimakompresor, nějaký napínák atd, hadice od vody a těsnění víka ventilů, tama to brutálně teklo (mechanik mi řekl, že se těsnění úplně rozpadlo)... takže ano, aniž bych chtěl někoho urážet, z mého silně laického pohledu GO jakoby vymizelo nebo nebylo děláno kompletně, možná nebylo potřeba nevím... to asi ví jen Satas, co vše na na tom dělal, já od toho papír nemám a během těch 5 let, dle minulého majitele, to nikde na větší servis nebylo. Nepopírám že jsem trochu zklamaný, protože jsem měl vyhlídnuté jiné z Německa s nájezdem 190tis a prostě jsem si říkal "super, u tohodle auta nebudu nic řešit" no a stejně řeším, jestli to někomu dát ať jde motor ven a nebo na to kašlat a prostě jezdit, případně to zaplynit a řešit až v momentě, kdy se nějaká závada projeví fatálně.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

01.10 2021 15:21


Podle popisu to na mě působí, jako že to auto nemá 285, ale 485. Pár let a pár tisíc po GO je ten stav dost zvláštní. A to s tím někdo opravdu najel ročně jenom sedm tisíc? To jsem najezdil víc i na S6 a to většinu doby jenom stála. Na hřbitov a do Jednoty pro rohlíky? Německej důchodce to asi nebyl...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.10 2021 16:03


Mr. Death (01.10 2021 15:21) orig :
Podle popisu to na mě působí, jako že to auto nemá 285, ale 485. Pár let a pár tisíc po GO je ten stav dost zvláštní. A to s tím někdo opravdu najel ročně jenom sedm tisíc? To jsem najezdil víc i na S6 a to většinu doby jenom stála. Na hřbitov a do Jednoty pro rohlíky? Německej důchodce to asi nebyl...



Až takhle to podle mě není, když ho umyju tak hodně lidí si myslí, že to je nějaká 2011ka nebo i mladší (což se už nevyráběly). Celkově působí zachovale a že se na tom servis dělal... jen posledních 5 let asi moc nee... ramena byly ještě původní odpovídají nájezdu, teď už jsem dal nové lemfordery.

Přede mnou to měl pán z Phy a asi s tím jezdil jen mimo město, takže tomu nájezdu bych i věřil.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

01.10 2021 17:50


Počkej, takže GO si dělal ty po tom jak začaly problémy a nebo tvrdil bývalý majitel že dělal GO motoru? Protože po 35tkm by přece neměly nastat takové problémy a určitě by ani neměl takovou spotřebu oleje. Ta moje stará vražda, bere po těch letech a nájezdu >320tkm (no reálně si myslím že spíš 420tkm) 0,12-0,15l/1000km a to mi celkem sákne přední gufero kliky.

Nicméně teď odbočím asi na tvůj hlavní dotaz ohledně LPG*. Funguje to, když to dělá někdo kdo to opravdu umí. Není to jen o fyzické instalaci systému, která musí být dobře udělaná. Musí to být i dobře nastaveno po softwarové stránce, najet a vyladit model vstřiku chce čas, není to na hodinu. Kolik dobrých plynařů je v CZ? Podle mých zkušeností asi tak tolik kolik máš prstů na jedné ruce. Ale, je to další potencionální zdroj problémů. S tím se prostě musíš smířit že to je další systém na servis určitě co 10tkm kontrola. A pokud s tím autem najedeš ročně míň jak 10tkm tak to nemá ekonomicky smysl. A negativa spíš převáží nad pozitivy.

O tom jaký systém do auta dát a upřednostnit to je na jinou debatu.

To že Satas nesnáší LPG* naprosto chápu. Valná většina instalací u nás je doprasená, lidi serou na servis LPG* (je to pro ně vlastně něco bezúdržbového). Dokurví to motory a obzvlášť když to je prasácky naroubovaný na prémiovku, aby to bylo líp prodatelný a mohla si to koupit nějaká socka s vidinou že bude něčím lepším jezdit za hubičku. Pak mu něco takovýho skončí na dílně aby to dal dokupy...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2021
Příspěvků: 6 | Témat: 1

01.10 2021 18:08


Nakadah:

Já auto koupil v únoru tohoto roku, na tacho bylo cca 284.000 km. Tomu předešlému majiteli to GO prý dělal Satas ve 250.000 km, dostal jsem hromadu fotek. Co se přesně dělalo nevím, jen že se vložkoval válec (doufám že všechny 4), rozvody a asi toho bylo více. Proto se divím, že řeším, co řeším... jako jak se říká i mistr tesař... a taky je možné, že se s tím autem nějak hrozně zacházelo, že mi něco ten původní majitel neřekl apd. v tom může mít Satas taky pravdu.

Plyn jsem chtěl montovat u Greenfuel - Brno. Ten člověk má prý nejvíce zkušeností v ČR, montuje Prins... ale zároveň mi řekl, že mi to montovat nebude pokud nebude motor na 100% a bude tam svítit nějaká chyba Tak mi zbývá v podstatě jen Bosch servis někde za hranicema na Slovensku, který montuje Prins... a ano, řekli mi, že dávají 3 roky záruku, pokud budu jezdit každých 10.000 na servis (nebo 1x ročně). Určitě i servis LPG* něco stojí, s tím počítám, ale s nájezdem 25.000km ročně je prostě rozdíl tankovat palivo za 35 Kč nebo za 15 Kč litr.

Teď jsem dostal kontakt na člověka ve Vyškově, který má tyhle motory aktuálně rozdělané 2ks, tak se tam s tím zajedu podívat a uvidím, co mi řekne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

01.10 2021 20:14


Takže hlavní věc, ve Vyškově není vůbec nikdo, kdo by uměl pořádně dělat Audiny. A určitě to nejsou hochštapleři z Potoční. Ti jenom mění motory, ale není to žádná kvalitní práce.
Taky se ukázalo, co jsem psal, kvalitní plynař odmítne instalaci do rozjebanýho auta. A ty se to tam teď snažíš za každou cenu nacpat, což dopadne ještě víc rozjebaným autem s rozjebaným plynem, protože to tam naháže nějakej Lojza ze stodoly, co absolvoval rychlokurz instalace LPG*. Těch je plná republika. Podruhé tu instalaci zaplatíš, až to pojedeš nechat opravit někomu, kdo tomu rozumí. Tuhle chybu opravdu nedělej.
Pokud to s plynem opravdu myslíš vážně, tak dej nejdřív motor do pořádku. Až bude v dobrým stavu, domluv si kvalitní instalaci.
Budeš v tom tak za stopade (generálka+LPG*), tak si spočítej, kdy se ti to vrátí. Na druhou stranu ta generálka tě nejspíš znovu čeká tak jako tak.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

02.10 2021 11:15


No fakt, nemas motor ok a stale sa tam snazis silou-mocou narvat plyn. To je co za logika? Ja viem, dost to papká
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

13.10 2021 2:17


Ja som poskuloval po jednej S4 B6, podla prvotneho popisu dobre ze nie cele auto vystavane od zakladu. Ked som sa opytal na motor:

Co se týče motoru, ano na 8. válci byla chycena kompozice (Nikasil*). Motor je komplet dělán, dnes už se to běžně opravuje, blok motoru opravoval pan Smetana ze Žleb, který se těmzo motorům věnuje již spoustu let a dělá i čistě závodní mototy. Na všech pístech jsou nové kroužky, jsou komplet dělané hlavy včetné zabroušení ventilů, nové gufera, komplet všechna těsnění nová, nové rozvody zde je řetěz ( 4 řetězy v rozvozdech), nová vodní pumpa, prosté komplet udělaný motor za cca 60.000 kč

Z toho som vydedukoval, ze ruky prec.

S tymito 15+ rocnymi V8 je mala sanca, ze akurat ty (ja) kupis motor este v dobrom stave. A kto kontroluje vnutro motora kamerou, ked len taka kamera stoji tolko, co take auto.
nahoru

sponzor





13.10 2021 2:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

13.10 2021 6:58


Ak je motor urobeny, tak vydrzi viac ako novy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

13.10 2021 7:40


tomko222: Ak je motor “dobre” urobeny…

Tady je nejvetsi problem ten, ze clovek z druhe ruky nikdy nemuze vedet co a jak dobre bylo na tom aute delane, obzvlast cim starsi auto je a cim vic km od GO bylo ujeto. Nikdy si clovek nemuze byt 100% jisty pokud si to neudelal/sam nezaridil u duveryhodneho servisaka.
Troufnu si rict, ze pokud ma clovek 10-15 let nebo i vic starou premiovku s sestivalem nebo vic a udela na tom generalku za x desitek/stovek tisic, tak ma proste tendenci si auto nechat co nejdyl. Tak ze potom by to prodal jenom blbec a nebo si to zkratka clovek bude chtit nechat dobre zaplatit, pokud ma treba chut vymenit za neco lepsiho/novejsiho. Prodeji na pohled krasneho vyservisovaneho a premioveho auta po generalce od cloveka ve financni tisni bych uplne neveril.
V dnesni dobe uz bohuzel nejde verit nicemu, lidi si falsuji faktury, kilometry, cebia protokoly, do inzeratu davaji cizi fotky ze servisu… takze sumasumarum nejvic se vyplati poridit nejaky stary povoz jako dobry zaklad pro renovaci, tu generalku si sam zafinancovat a pak uz jen jezdit s tim, ze vim co mam pod kapotou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

13.10 2021 10:14


v suvislosti s tou generalkou, poskodeny valec, Nikasil*, blabla, je honovanie zodpovedajuca kvalitna oprava, ktora aj nieco vydrzi alebo jedine novy blok motora (a kde ho zohnat potom) ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

13.10 2021 10:20


denial (13.10 2021 10:14) orig:
poskodeny valec, Nikasil**, blabla


kurva co mate vsetci s tym nikasilom. Audi tuto technologiu nikdy nepouzivala. ked uz tak Alusil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

13.10 2021 10:21


ja som laik, neviem, aka je to technologia, vsetci hovoria nikasi.
proste poskodene steny valcov.


>>nejvic se vyplati poridit nejaky stary povoz jako dobry zaklad pro renovaci, tu generalku si sam zafinancovat

len to ma tiez zopar uskali
-zohnat auto, ktore este dobre vyzera a ma co najmenej dokladovatelnych km
-zohnat spravneho mechanika - to je asi este vacsi problem ako to prve
-a to auto uz stale bude vyzerat ako z minuleho desatrocia, design, vybava, atd
Naposledy upravil denial dne 13.10 2021 10:33, celkově upraveno 1 krát. (66% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

13.10 2021 10:33


disKoC4 (13.10 2021 9:20) orig:
ked uz tak Alusil

Nikasil* je niklokřemíkovej povlak ve válci.
hlinikokřemik, by tam asi moc dlouho nevydržel.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

13.10 2021 10:42


rozsini (13.10 2021 10:33) orig:
Nikasil** je niklokřemíkovej povlak ve válci.
hlinikokřemik, by tam asi moc dlouho nevydržel.


ach moj boze, este raz.

Nikasil* je kvazi len povrchova uprava stien valcov - teda technologia (patent Mahle) - toto sa pouzivalo niekedy u BMW
Alusil je nadeutekticka zliatina hlinika s kremikom. Teda cely block je z tejto zliatiny, kde pozadovane vlastnosti stien valcov sa dosahuju specialnym honovanim, kedy sa cielene obnazia krystaly kremika --> klzne a opotrebeniavzdorne vlastnosti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

13.10 2021 10:48


dík za vysvětlení
zase su vo něco chytřejší.
nahoru

sponzor





13.10 2021 10:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

13.10 2021 11:08


rozsini:
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email