Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 2
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

23.09 2021 22:34


Ahoj borci, tohle téma jsem tu viděl několikrát, ale nikde jsem nepostřehl, že by se diskuze podařila uzavřít, případně jak někdo tu závadu vyřešil.

Mám A4 2.0 litr typ B8 a motor CGL z roku 2013. Bohužel po zahřátí motoru se při nízkých otáčkách (na semaforech, dojíždění, volnoběh) rozsvítí kontrolka mazání oleje. Zhasne jakmile zase přidám otáčky a takto dokola. Nechal jsem změřit tlak oleje manometrem a po zahřátí to ukazovalo na volnoběh opravdu nižší tlak než je předepsáno (teď nevím jestli pod 0,8 nebo 0,5 bar).

Opravy, které se provedly, a které nevedly k nápravě závady:
- výměna senzoru tlaku oleje
- výměna olejového čerpadla
- vyčištění sacího koše

Borci z dílny na to ještě budou koukat dál, ale je to trápení. Dělal jsem si průzkum na různých webech, včetně zahraničních, kde se s touhle závadou setkalo dost lidí mi přišlo, ale nikdo nedokázal po otevření tématu tuto kapitolu i uzavřít, jestli se podařilo opravit nebo ne. Dokonce jsem našel na FB stránkách VAG Bauer Service, že tyhle závady opravují viz příspěvek https://fb.watch/8cC_MUt5PI/ Píše jim tam hromada lidí, ale domluva s poláky moc není, a know how si nechávají pro sebe. Do Gdaňsku se mi zatím nechce jezdit Jelikož se jim očividně daří závadu opravit, tak by to nemuselo znamenat, že by byl motor KO (jak mi tvrdili v jistém servisu).


Je tady někdo, kdo s tím měl problémy a podařilo se mu to vyřešit? Vím, že starší motory do roku 2009 měly problém s šestihranem, ale to se toho mého asi týkat nebude?
Někdo tu zmiňoval i jistého pana Šerberu z Litoměřic, že je odborníkem na Audi, tak bych případně bral i kontakt na něj nebo někoho podobného.
nahoru

sponzor





23.09 2021 22:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

23.09 2021 23:09


logicky pokud je tlak oleje nizky doopravdy samozrejme to neopravi cidlo
Pokud je olejove cerpadlo ok, saci kos ok, tak jedina pricina je ze vznikle vule versus nizka viskozita umoznuje ze to chcice via vuke a tlak neni dostatecny. reseni? vule a viskozita oleje
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

24.09 2021 8:38


Olej zkusim s vyssi viskozitou, mas nejake konkretni doporuceni ze zkusenosti? Jinak moc nerozumim te vuli, kde by mela vznikat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

24.09 2021 10:49


Tady chybí spousta informací, aby se dalo jen tak od stolu říct a stejně to bude jen tip. Jestli se závada projevila třeba po výměně oleje, jaký olej dáváš, jestli jsi to tak i koupil nebo se to stalo až tobě, jaké byly intervaly na výměnu a co se lilo za olej, jestli jsi zkusil olej C3 odolnější proti střihu, žere olej, motor je hlučný v nízkých otáčkách a po přidání v ztichne, kolik má najeto... Může být někde přicpaný karbonem, zkusil bych chemii s proplachem a pak odpovídající olej. Pokud je opotřebený, tak otázka kde utíká tlak, jestli dole na klice, nebo na vačkách, jestli má smysl opravovat motor a nebo sehnat radši z bouračky jiný. Základ je mít poctivého mechoše, co nebude věštit z koule a tahat z tebe prachy... Je to ale stejné jako s doktorama, je jich čím dál méně a ne všichni jsou ochotní a kvalitní.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.09 2021 12:38


Největší úbytek oleje je na klice pokud jsou lágry vyběhaný tak tamtudy uteče nejvíc oleje .A nahoru už není dostatečný tlak proto čidlo řve.

Jak je na tomhle motoru řešený pohon čerpadla oleje? Ten blbej šestihran je zlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

24.09 2021 13:34


Píše, že má B8 z roku 2013, týká se ho ještě problém šestihranu? Tenhle rok už asi ne...?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

24.09 2021 14:57


Už by být neměl...

"Audi A4,A5,A6,Q5
-kod BLB,BPW,BNA,BRE,BRF,BVF,BVG,BVA,BRD,BPG- motory PD /rok výroby 2005-2008/
-kod CAGA,CAGB,CAHA,CAHB- motory CR/rok výroby 2008-2010/
"

Více zde: https://www.vyvazovaky.cz/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

25.09 2021 14:21


Auto původně jezdilo ve firmě a dostávalo pravidelně servis co se týče výměny oleje. Samozřejmě se mi závada objevila potom, co jsem ho koupil, a když jsem volal člověku co s tím jezdil, tak že se mu nic takového nestalo, čemuž úplně nevěřím.

No nechal jsem udělat rozvody, vyměnit olej, filtry a čidlo a tvářilo se to OK. Každopádně jsem s tím nalital pres 1000 km a olej to nezralo, a ani motor nevydával divný zvuky když byl v nízkých otáčkách. Během toho se kontrolka taky párkrát rozsvítila, ale zase po rozjezdu zhasla, tak jsme to prisuzovali elektrice. Pak mi to nedalo a odvezl jsem to jinam, kde už mi změřili tlak a už jim to tam i zůstalo na rozborku. Jako nebylo to moc moudré s tím jezdit, ale dal jsem na rady mechanika, že to bude v kabelech. No už mu to tam neodvezu, jestli to bude ještě vůbec jezdit.

Takže kontrolka se rozsvítila jak při původním oleji, tak i po výměně. Novej olej tam je 5w30, což by nemělo být úplně špatně. Problém s sestihranem by se tohoto motoru tykat neměl.

Když tu zmiňujete vylitany lagry a únik na klikovce, co si pod tím mám představit. Nejsem úplně mechanik, samozřejmě vím co je klikovka ale nějak si nedokazu spojit v čem přesně je chyba. Cením kazdej kontakt na mechanika co by si s tím věděl rady, jak ti tajnustkari polaci.
nahoru

sponzor





25.09 2021 14:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

25.09 2021 15:06


áček (24.09 2021 11:38) orig:
Největší úbytek oleje je na klice pokud jsou lágry vyběhaný tak tamtudy uteče nejvíc oleje .A nahoru už není dostatečný tlak proto čidlo řve.

velká vůle mezi ojnicí a klikou/vydřený šaly/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

25.09 2021 17:11


To by mě zajímala ta značka oleje, na které šla srát klika i při dodržení servisního intervalu....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

26.09 2021 8:41


Spyke1973 (So, 25.09, 2021 17:11) orig :
To by mě zajímala ta značka oleje, na které šla srát klika i při dodržení servisního intervalu....


To nemusí být ani značkou oleje, ale třeba tím, že někteří "mechanici" považují za zbytečnost výměnu filtru a nebo mění filtr jen každou druhou výměnu oleje.
Pokud auto jezdilo ve firmě, tak si dovedu představit, jak to sice jezdilo do autorizáku, ale tam to všecho jen ojebávali protože věděli, že si to po nich nikdo nezkontroluje. Mám zkušenost s "kvalitou práce" autorizáku Škoda servisující naše firemní Oktávky.

Ještě by stálo za pokus změřit tlaky ve válcích, ale obávám se, že motor je bohužel buď na GO, nebo na výměnu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

26.09 2021 17:53


Myslel jsem to spis ironicky,na znacce oleje az tak nezalezi,pokud splnuje,co ma. Tragedii znackovych servisu jsou cerstve vyuceni mechanici na praxi a pak ten pocit,kdyz jako majitel vis,ze zakaznici stejne prijedou,protoze potrebuji razitko na auto v zaruce. Sam jsem zvedavej,co tomu motoru je a doufam,ze to tema neusne jako spousta jinych tady a bez konecneho verdiktu. Asi mistni zvyk....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

27.09 2021 0:38


Díky za rady. V týdnu zavolám do servisu a zkusim je navést na ty šály motoru. Tahle operace si vyžaduje akci "motor ven", za předpokladu že budou vydřený?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

27.09 2021 9:40


No tak jestli potrebuji,abys je ty navadel,na co se maji zamerit,tak to si ten motor muzes doma udelat sam s prispenim zkusenych tady na klubu a dopadne to lip... Nech je,s cim prijdou sami. Predpokladam,ze jsi to dal nekam,kde vis,ze odvadeji kvalitni praci. S tim se klidne muzes pochlubit,kam jsi to dal,treba ti tady nekdo k tomu neco rekne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

27.09 2021 9:43


Tahle akce by vyžadovala nejem "motor ven", ale taky jeho kompletní rozborku a výměnu dalšího asi tak "milionu" dílů. Jedná se v podstatě o ekonomicky nesmyslnou generálku, jaká se kdysi dělala na komunistických Škodovkách.
Naposledy upravil Luboš75 dne 29.09 2021 11:52, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.09 2021 10:06


Motor určitě ven, dělá se na tom pak líp. Asi by šlo jen dát níž nápravnici, sundat vanu, modul s vyvažováky a čerpadlem a pak se dostat spodem na obhlídku stavy kliky.

Ale pokud budou opravdu šály chycené, často to poškodí i klikovku. Řešit výbrus je podle mě nesmysl, ani nevidím jestli má vůbec VW výbrusové šály. Tady jedině druhovýroba. Dá se koupit i klika (origo je masakr pálka) z druhovýroby a k tomu pak i šálky. Jenže to musí dělat někdo kdo tomu opravdu rozumí.

Jako zkontrolovat ten spodek, sací koš čerpadla, čerpadlo a stav ojnic/kliky to není nic proti ničemu. Ale pokud je to na klice chycený, tak motor hodit do kopřiv a sehnat jiný v dobrém stavu. Vyjde to levněji.
nahoru

sponzor





27.09 2021 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

27.09 2021 11:54


Přesně jak píše Nakadah,nechat je to zkontrolovat,docela by me zajimalo,jestli je motor zasranej karbonem,nestli ma vule a jak vypada klika,pokud odesly saly. Nejak mi to nepasuje,ze by se ten vybehany spodek v nizkem tlaku oleje neozval a dalsi veci dlouhodobe zatezovane bez dostatku oleje. Vzdyt nejenom ta klika na tom oleji pri behu motoru doslova plave. Pokud je motor v prdeli,tak bych uvazoval o odstoupeni od smlouvy skrz skrytou vadu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

27.09 2021 13:00


Auto jsem odvezl do Auto Radac, jejich přístup k byl na úrovni a všechno semnou konzultovali. Nicméně s tímhle se asi ještě nesetkali, ale postupovali logicky (měření tlaku --> pumpa, koš a pak hledat jinde). Samozřejmě bych to odvezl někomu znalejšímu Audi, ale jelikož je to moje první OOOO tak nikoho takovýho neznám. Na svým Golfu jsem si většinu dělal sám, hlavně tam nebylo nic takhle zajebaného.

Prošel jsem forum a vyšlo mi, že jsou tu největší dva odborníci Satas a Goby? Akorát Satas asi dělá jenom 2.5 motory jestli jsem pochopil dobře.Takže pokud v Radacu na nic dalšího nepřijdou, je to asi moje poslední možnost. Ale překvapujou mě ti poláci, že se chlubí na svých FB stránkách, že dokážou závadu opravit včetně dokumentace před a po. No a nevypadá to, že by tam měnili nový motor.

Byla to moje první koupě auta, tak mám lekci do života.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.09 2021 13:14


Audi nebo VW nebo cokoliv od koncernu je na jedno brdo. Spálit se můžeš u kdejaké značky, jde o to jak se k tomu choval předchozí majitel. A pokud se jednalo o firemní auto z flotily tak tím tuplem je opatrnost na místě. Fůra firem se snaží ušetřit se k smrti, malé velké, je to fuk.

Osobně si myslím že by ti Satas neměl problém to auto udělat, ale to je tak postavit se do řady a čekat měsíc než na tebe dojde. Je to dýzl, LPG* v tom není, tak bych se nebál že tě vyhodí

A jaký je teda závěr z Radacu? Omlouvám se ale nějak se v tom ztratil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

27.09 2021 14:29


ECI* jen je to už trochu premiovka, takže jsem si nepřipouštěl, že by se na tom dalo něco ojebat záměrně. Ale jak se tu psalo výš, kdo ví, jak to měnili přímo v tom autorizáku.

Jinak mi teď volali z Radacu s tím, že je zřejmě prasklina v hlavě + nějaký další věci na válcích. Nechtěli to moc rozebírat po telefonu, jdu tam ve středu to probrat osobně co s tím dál. Ale už se v tom prý někdo očividně hrabal, takže o tom rozhodně musel vědět.

On ten chlapek, co mi to prodával s tím jezdil ve firmě a co mi říkal, tak se věnuje i autum (driftovani). Takže jeho řečim o tom, že se s tím nesetkal nevěřim, sám mě naváděl, kde by asi mohla být chyba (čidlo, čerpadlo). Nevypadá to, že to bude úplně jednoduchá oprava, takže to asi budu řešit přes skrytou vadu. Auto jsem koupil za 280k a na internetu jsou tyhle modely tak od 300k a výš, takže jasně indikátor ceny mě mohlo napadnout že to nebude úplně OK, ale když to vlastnila přímo ta firma (předtím 3 roky na operak) a po 5 letech je to auto z účetnictví odepsaný, tak mi to nepřišlo až tak divný že se toho chtějí zbavit a obnovit nový vozový park. Navíc to bylo nižší i z důvodu, že bylo potřeba udělat nový rozvody, o tom jsme se bavili. Nějakej buffer na opravy kvůli nižší ceně jsem si taky připustil, ale pokud je to až takhle v prdeli, tak se mám na co těšit. Rozvody jsem sice udělal hned, ale to mi je teď platný asi jako mrtvýmu kabát.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

27.09 2021 14:33


Nakadah (27.09 2021 13:14) orig :
Audi nebo VW nebo cokoliv od koncernu je na jedno brdo. Spálit se můžeš u kdejaké značky, jde o to jak se k tomu choval předchozí majitel. A pokud se jednalo o firemní auto z flotily tak tím tuplem je opatrnost na místě. Fůra firem se snaží ušetřit se k smrti, malé velké, je to fuk.

Osobně si myslím že by ti Satas neměl problém to auto udělat, ale to je tak postavit se do řady a čekat měsíc než na tebe dojde. Je to dýzl, LPG* v tom není, tak bych se nebál že tě vyhodí

A jaký je teda závěr z Radacu? Omlouvám se ale nějak se v tom ztratil.



Na poláky jsem narazil na zahraničních webech, ti se jmenují VAG BAUER Service
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
. Tam právě píšou, že tohle opravují. Autoservis Radac je v Praze a ti se teda ničím takovým bohužel nechlubí (možná zatím?)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.09 2021 16:40


Aha, najednou prasklina v hlavě. To jsou věci. To už jsem zažil, u 2.8 V6, taky jeden Pražský servis a taky tvrdili máte prasklinu v hlavách válec 3 a 5. Dokonce tam chtěli naroubovat hlavy z 2.7T. To sem valil bulvy čeho je kdo schopný. Skončilo to přehozením motoru, kus za kus. Doma jsme starý motor rozebrali, prošmejdili jsme ty hlavy detailně a nic prasklého jsme nenašli.

Zajímavá zkušenost za 35k.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

27.09 2021 17:00


Pokud uvazujes nad tim,ze pujdes do skryte vady,tak uz v tom nenech nikoho hrabat. Bude potreba udelat na ten motor znalecky posudek a cim vic lidi se v tom bude rypat,tim vyssi pravdepodobnost,ze se to shodi na neodborny zasah do motoru az po koupi. Nech si rict,co zjistili a nejlepe si vem s sebou nekoho znaleho,at z tebe nedelaji blbce. Jak to nechteli rict po telefonu,tak to bude hodne specificka zavada....zacina z toho byt docela slusny thriller.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

29.09 2021 19:32


Dnešní návštěva v servisu prokázala prasklinu v hlavě motoru. Podle mechanika ten motor dostal docela slušně zabrat, nehledě na to, že se v tom už někdo hrabal.
Bavili jsme se, že už bude rovnou lepší vyměnit za novej motor, než měnit jenom hlavu. Spodek nebude vypadat o nic líp. Cena za výměnu kus za kus zhruba 80k.

Chlapek, co mi to prodával má nedostupný tel. číslo, takže si za ním udělám výlet, jak tohle budeme řešit.

Ty vole, chybama se člověk učí, ale že je někdo takovej zmrd, tak mu přeju zpřelamany hnaty.
nahoru

sponzor





29.09 2021 19:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

30.09 2021 10:26


Je otázka, kde prasklina v hlavě a jestli o ní vůbec mohli vědět. Firemní auto je prostě klasika, nešetřené, střídání řidičů, s ohledy se nepočítá... Ale ten tlak oleje bude nejspíš souviset se spodkem, takže v podstatě motor na hovno. Ta výměna bude asi nejrozumější počin, pokud nechceš auto rovnou vrátit předchozímu majiteli.
Opět bych tady čekal malou reklamu na prodávajícího, ať si na něj dají ostatní bacha, pokud se k tomu teda postaví jako kokot. Jenom tak na okraj, já hledal auto skoro dva roky, než se zadařilo sehnat po Helmutovi a ne z operáku, ale i tak můžeš šlápnout do hovna.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

01.10 2021 0:46


Abych uzavřel tohle téma, tak jsem se s původním majitelem nějak dohodl. Bohužel serie nešťastných událostí má za to, že se místo olejového čerpadla vymění rovnou celej motor.

Viděl jsem tady pár rad, že by se při nízkým tlaku mělo vyměnit čidlo...mechanika, kterej tohle doporučí aniž by se pokusil změřit tlak oleje bych poslal do prdele. A to mi ještě tvrdil, potom co jsem mu řekl, že je tam znova rozsvícená kontrolka, že to je očividně někde v kabelech, tak objedná elektrikáře aby se na to podíval, že se s tím dá jezdit. No pan Hemelik si moji naklonost neziskal, a to mi prislo, ze ohledne rozvodu udelal dobrou praci. Nechal by mě s tím jezdit, dokud bych motor nezadřel úplně.

Takže rozsvícená kontrolka-->změřit tlak oleje za studena/zahřátí (tlak min. 0,8 bar) --> pak řešit čerpadlo/čidlo/koš atd. Třeba můj případ pomůže někomu dalšímu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

01.10 2021 8:23


Tvuj pripad by pomohl jeste vic,kdyby tady zaznel ten dany servis nebo prodejce. To je lek na tyhle experty,kdyz se o sobe doctou pravdu a lidi se jim vyhybaji. Preju ti,abys sehnal dobry motor za slusnou cenu a z prodejce vydoloval maximum,aby te oprava financne tak nebolela a auto slouzilo dal. Drz se....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

01.10 2021 9:08


Budeš teda měnit motor a nebo to vracíš prodejci?

Jen tak ze zvědavosti sem nahodil do vyhledávače tvůj motor 2.0TDI CGLC...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.9. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 1

01.10 2021 15:25


Prodejce zmiňovat nebudu, včera jsme spolu měli diskuzi a bylo to vedeno věcně a srozumitelně. Ono ten motor dole mohli rozebrat ještě v autorizaku a vyčistit koš, takže to nějakou chvíli neblblo. Kdyby to auto bylo před smrtí, tak by to jako soukromá osoba prodal na vývoz nebo do výkupu. Přece jen je to risk takhle prodávat v dezolatnim stavu na svoje jmeno, ještě když se věnuješ sám autům. Ale třeba jsem moc důvěřivej.

Velká chyba a moje blbost byla, že jsem hned na začátku nedal změřit tlak, ale věřil jsem vedoucimu (Autoservis u Jirky), že ví co má dělat, a nikoliv se řídit pouze diagnistikou. Jinak ten servis nemá špatný reference, a co jsme se bavili o rozvodech tak jsem byl informovanej o všem. Tohle se fakt nepovedlo...
Kdyby se hned shodila vana, vyměnilo čerpadlo tak by se možná zachránil motor, možná ne, ale teď nemůžu úplně porovnat jak moc velkej vliv na ten stav motoru mělo to, že jsem s tím ještě ujel přes 1000 km s tím, že to po zahřátí na semaforech bliklo a po rozjezdu zase zhaslo. Určitě se to na tom podepsalo.

Vracet auto nebudu, vymění se komplet motor. Nechám to udělat v tom Radacu, kde už snad ví co a jak. Motory prý shánějí od svého zdroje a dávají na to záruku. Ale riziko je to taky. Jednou jsem si koupil Audi, tak si to pořádně užiju. Jestli to auto bude v prdeli i potom, tak ho shodim ze skaly

Jinak díky všem za rady.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

01.10 2021 17:53


Tak hodně štěstí, ať to zase v pohodě jezdí. A ať tě to moc nestojí.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email