Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 6
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

16.09 2021 23:18


Mam tam asi neco blbe protoze regeneruje po 200km i na dlouhych trasach.
nahoru

sponzor





16.09 2021 23:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

17.09 2021 5:35


pozeral si zaplneni ? z vlastnej skúsenosti ti dokážu ric ze jak sem jazdil dlouhy trasy tak vypalovalo po 1000-1200 km ale pak sem jazdil uz lenb krátke trasy tak asi po roku bol ten interval uz len 500 km .... nemám ale bitdi ale 200 km je fakt malo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.09 2021 6:46


Na zaplneni jsem koukal.

Soot mass measured je po ujeti 30km od regeneeace 4g.

Oil ash volume je 0.28l.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

17.09 2021 7:00


Tebe sralo ze si měl se 4F klid a fungovala. No to s tímhle zázrakem kamo konci. Ver mi.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.09 2021 7:48


Jjo 4f mezi regeneracema melo bezne 1000km. Par lidi tu bitdi melo nebo ma tak zjistuju jestli to treba taky neresili. Audi se mi porad libi a chtel jsem po 10 letech ve 4f neco novejsiho. Jestli me to bude srat tak klidne presedlam zase do prasivyho superba 3 kteryho jsem taky mel....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

17.09 2021 9:55


Pri akom zaneseni sa ti spustil regen? Soot mass v g

Celkové Ash volume 0.28l je stále v norme threshold je 0.35l
Ja by som to neriešil hlavne u tejto svine si daj nové krúžky pod vstreky ako prevenciu a veľa zdaru.

Este ma napadlo ze aký je veľký DPF* oproti 4F ale myslím ze je rovnaký ako u všetkých 4G ale neviem to určite Etka napovie.

Mozno to audi rieši castejsou regen aby bol výfuk pri BTDI viac prechodný keď potrebuješ sen tam stlačiť podlahu

Predsa tie 2 turba viacej "fukaju"
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

17.09 2021 10:29


Odchází teplotní snímače kolem PDF, a snímač tlaku + kroužky pod vstřikama tak bych začal tím.
Regeneruje někdy po 350, někdy po 700 km.
Jinak mě nepřijde, že by zase tak extra něco odcházelo, prostě se tohle všechno před 200tis poměnilo a byl klid a to jich máme na firmě a doma několik.
Nějaké problémy byly, ale ty se řešili ještě v záruce, nebo jako důsledek něčeho jiného. Proti 4F je to auto podvozkem a převodovkou úplně jinde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

17.09 2021 10:32


Pokud by to bylo normalni,tak jen proto,aby nedochazelo k enormnimu tepelnemu zatizeni DPF*,vyfuku a motoru obohacenou davkou zbytecne dlouhou dobu. Pohlidej si rychlost zaplneni DPF*,v kolika zacne vypalovat a v kolika skonci. Uz se mi stalo a docela me to prekvapilo,ze zacala regenerace pri 19 g v tahlem kopci,v obci se prerusila na 14 g, a opet v kopcich zacala askoncila na 5 g,kdy už i apka nulovala dobu a km od posledni regenerace. Takze se klidne muze stat,ze tyto kratke regenerace vyvolane priznivymi podminkami,u me probihaji casteji,spali par gramů sazi,trvaji par minut podle stylu jizdy,ale nejsou vynucene. Oproti predchozimu biturbu,kde jsem posbiral 25 g na trase pres 900 km a vynucene vypalovani trvalo nekonecnych 25 minut i pri stani na semaforech. Zameril bych se jeste na stav vstriku a spotrebu oleje,jestli na rychlost zaplneni DPF* nemaji negativni vliv,pokud teda snimace tlaku na DPF* ukazuji skutecny stav.
nahoru

sponzor





17.09 2021 10:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.10. 2016
Příspěvků: 139 | Témat: 4

17.09 2021 11:45


SupermanXXX (17.09 2021 6:46) orig:
Soot mass measured je po ujeti 30km od regeneeace 4g.


Soot mass measured je podle mne dost velke cislo.
Ja jsem mel tyto hodnoty kdysi (motor CDUC):

IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.22 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 9.06 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured 0.04 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 46156 m
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

17.09 2021 14:11


inac toto co píše Spyke pozorujem aj ja ze akokeby 2x vypalovalo napríklad dostanú sa na hodnotu 21g spustí rege a vypáli 5-7 g za pár minút je jedno jako jedu ale vypáli na hodnotu cca 14-15 gramu a pak jak sa znova dostanú na 21 g vypáluje az do 4,9 g a fakt trvá ta rege 20-30 minut ... nevim čím je to dané ja uz mam objem oleja 0,35 l
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.09 2021 15:54


Tady jsou dnesni hodnoty, auto najelo normalni jizdou 30km v kuse pak vychladlo a najelo dalsich 60km pianko v kuse. Jdu jeste pro jistotu resetnou dif cidlo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.09 2021 17:43


Tady jsou jinak max objemy oleju dle motoru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

17.09 2021 19:23


Ak dobre pozeram tak na mojom CRTE mam hodnoty :
Diferencni tlak 8hp
Ofset diferenčného tlaku 0hp
Objem olejového popilku 0.31L
Vypočítaná hmotnosť sadzí 13.06g
Meraná hmotnosť sadzí 13.03g
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

21.09 2021 15:30


Pánové nedá se někde nastavit,aby mi auto oznámilo, že probíhá regenerace? Už 2x se mi stalo,že jsem dojel trasu LBC-DC a při zajetí do garáže mi ještě regenerovat.kdybych to věděl, tak ji ještě protáhnu... jinak já jsem s biturbem naprosto spokojen a mimo adblue(již je odpojeno) mě nic netrápí a v porovnání se 4F je to úplně jiná liga. Až bude čas, tak take kouknu na diagnostiku jak často mi regeneruje, jen pro porovnání.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

21.09 2021 22:25


jendaA6quattro

Nie nedá sa
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

22.09 2021 10:42


Leda by ses věnoval okamžité spotřebě na palubním PC, která je v době regenerace zvýšená. Zvlášť, když už parkuješ a DPF* se neohřeje jízdou a řj musí dávku obohatit. Stejně tak při brzdění motorem neukazuje PC nulu jako obvykle, ale opět si přidává palivo skrz udržení teploty.
A nebo pak aplikace v mobilu, co ti mimo jiné ukáže zaplnění DPF*, okamžitou teplotu DPF*, čas a km od poslední regenerace atd. Vypadá to trošku amatérsky, když sleduješ mobil na výdechu topení, ale co už...účel světí prostředky.
nahoru

sponzor





22.09 2021 10:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

22.09 2021 12:35


myslím ze stačí si všímať zvýšené otacky na 176 kw je voľnobeh 650 ot a pri rege na voľnobehu 800-850 ot
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

22.09 2021 15:30


Nejlepsi je kouknout se pres diag na ujetou vzdalenost od regenerace. Je tam mam 200 - 300. Coz je často na to ze jsem jel 70% dalnice. Melo by tam udajne 700+ . Na 4f jsme mival na dlouje trasy kolem 1100km. Dnes jsem vymenil topny element v termostatu tak uvidim zda to necemu pomuze.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2007
Příspěvků: 41 | Témat: 6

23.09 2021 15:27


Citace:
O jakou aplikaci jde? Calista.wag DPF*?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

23.09 2021 21:56


Ja mam tech 400-430 km beznou jizdou po okreskach. Ale je fakt,ze teplota vody chodi mezi 75-80 st. i kdyz je venku 20 st.,coz je malo a chystam se na zadni termostat a asi i rovnou na ten hlavni. Otazka,jestli tech 10 st.rozdilu u me opravdu stoji za rychlejsim zanesenim DPF* a nebo je to vlastnost.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

27.09 2021 17:44


Tak vymena topneho elementu nepomohla. Dneska jsem schvalne teda nechal ridit zenu a celou dobu jsem koukal do PC. Po 220km to zacalo regenerovat i kdyz byl mereny popilek jen 7g a namereny jen 3g. Tak jdu badat dal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

28.09 2021 17:36


Tak to bych se zaměřil na čidla tlaků u DPF*, jestli jsou v pořádku. Jinak, co jsem zjistil, tak ta krátká vypalování jsou v pořádku, děje se to i u jiných značek. Ale to se spálí jen pár gramů, co styl jízdy dovolí a jak klesne teplota v DPF*, tak už se zase zaplňuje. A takhle pořád dokola, dokud zaplnění nevyleze na určité gramy a spustí se vynucená i třeba bez závislosti na stylu jízdy, klidně ve městě při popojíždění.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

06.10 2021 4:25


Caute tak podelim sa o svoje vedomosti ohladne DPF* na BITDI 230Kw 2012. 278 000KM

Prejavy vypalovania DPF* :

1 - zvysene otacky na volnobehu + cca 100-150 otacok

2 - zvysene otacky pocas jazdy (neskorsie automaticke radenie na vyssi stupen) u mna nepusti pod 1350 otacok. Bez regeneracie sa da ist aj na 1000 otackach.

3 - Mierne dunenie z vyfuku, u mna aj kolisave prejavy zvuku z vyfuku.

4 - Jemnejsie cvrlikanie vstrekovačov ( vstrekuju až na 3 krat)

5 - Smrad po spalenej gume, citit pri stojacom aute ktore prave vypaluje

6 - Pri nadmernom zaplneni DPF* sa motor velmi rychlo ohreje do pracovnej teploty uz po cca 3-5km aj cez zimu.

7 - Dochladzovanie auta ventilatorom po vypnuti motora .( neukoncene vypalovanie alebo nedostatocne vychladenie po vypaleni)

8 - Auto pocas regeneracie nevykazuje zvysenu spotrebu ! Prave naopak dokonca nizsiu priemernu pocas danej jazdy. Ale po naslednom restarte zrazu zmizne z dojazdovej vzdialenosti cca 50km !!! Co znamena spotreba paliva na uplne vypalenie DPF* 3-4 litre !!!

Zaplnenie mojho DPF* od uplneho zregenerovania je medzi 350 - 450km = kazdych spalenych cca 30 - 35 litrov nafty zvacsa kratke trasy do 10km.

Ked mam DPF* plne na 80% az 120% uplna regeneracia trva cca 30 minut, 35km.
Ked su splnene podmienky spusta regeneraciu uz pri cca 80% zaplnenia.
Ak mamm nad 80 percent a mam zohriaty motor a ocitnem sa na dialnici pri spustenom tempomate tak takmer okamzite zacina proces zahrievania DPF* na cca 600-670 stupnov a nasledne vypalovanie. Bezna teplota je do 280 stupnov.

Dialnicne km moc nepredlzuju vzdialenost od vypalovania zalezi na mnozstve spalenej nafty. Mne aj pri dlhej trase regenerovalo opatovne po 450km.

Prerusenie regeneracie moze sposobit :

1 vypnutie motora vodičom (nasledne dochladzovanie)
2 dlhodobe statie na mieste cca 3-5min preruši regeneraciu. Podla urovne zanesenia sa pri pokracovani jazdy vie znova aktivovat vypalovanie.
3 kick down a zvyseny narok na vykon by mal tiez zrusit proces vypalovania (nemam odskusane)
4 nizka hladina paliva pod 60km dojazd

Skusenosti s dlzkou prejdenej trasy na vypalovanie DPF* mi na A6 C7 3.0 Bitdi, A6 C7 2.0tdi, Megane 1.9dci vychadzaju rovnako a to cca 450km...

A dalsia skusenost. Umelo zvysene otacky mysliac si ze DPF* rychlejsie vypalite nefunguje. Treba jazdit taky prevodovy stupen ako si automaticka prevodovka zaradi!



Moje Bitdi ma 278 000km pri 267 000 bol robeny preplach DPF* v Nemecku kde som auto kupil.
Jazdim teda s preplachnutym DPF* a nepoznam stav ako sa chova ked je DPF* nove.
Olejovy popol bol vynulovany. Diferencny tlak na volnobehu po vypaleni 4-5 HPa.




Co dodat.. MOJ TIP ! kupte si kvalitne Bluetooth ELM 327 a aplikaciu android - VAG DPF* od DAaaren Fonloil
Aj ked motor CGQB nieje v popise podporovanych motorv tak bezproblemov funguje na CGQB.
Je mozne si stiahnut free verziu na overenie funkcnosti a nasledne zaplatit plnu verziu.
Vzdy ked mam podnet ze sa vypaluje DPF* tak si ju zapnem a vidim ako na tom som s DPF*.
Pripadne si ju mozte zapinat preventivne.
Este poznamka mne podla tejto aplikacie nevypaluje do 0 % ale minimum co som mal bolo 28% a uspesne ukoncilo regeneraciu. Bezne sa vsak sama ukoncuje okolo 33% - 37 %
PS: to ze aplikacia ukazuje ujdenu trasu od vypalovania 830km neznamena ze som tolko presiel od vypalenia!!! To je od poslednej UPLNEJ regeneracie ktora sa sama uspesne ukoncí (co je cca tych 30 minut jazdy a vynuluje sa pocitadlo vzdialenosti a cas ) !!!


Ak som pomohol Karma + poteší

takto to vyzera pozri obrazok, myslym ze jednotlive hodnoty su vam jasne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 307 | Témat: 5

06.10 2021 7:14


Dobre si to napisal. Akurat tie zvýšené otáčky som bud nepostrehol alebo to nerobi crte. Ale Ano za jazdy uz podraďuje okolo 1400ot.
nahoru

sponzor





06.10 2021 7:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

06.10 2021 7:19


Myslel som zvysene otacky ze napriklad bezne na rovinke pri 50ke vies ist aj na 1000 otackach. Ale pocas vypalovania mas tych 1350 minimalne. No a samozrejme namiesto 5ky je tam 4ka ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

07.10 2021 17:14


Tak filtr uz vydrzel pres 500km bez regenerace. Udelal jsem reset filtru plus nucenou regeneraci. Tak snad to bude odted fungovat. Timto dekuji Parikovi ktery mi to poradil!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

07.10 2021 18:22


reset ? bez preplachu alebo vymeny DPF* ? To nemusi robit dobrotu. Snad ti to pojde. Lebo v tom DPF* su ciastocky ktore sa nedaju ziadno vypalit ani nutenou regeneraciou.. Sira, olovo, kovove ciastocky , a ine veci z aditiv a pod ... Cize ty si vynuloval olejovy popolcek ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

07.10 2021 19:21


Ano vynuloval z 0.28l. Byl tam nejaky SW error protoze DPF* nebyl plny a stejne to regenerovalo, kdyby byl na tlaku plny tak ho necham vycistit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

07.10 2021 22:51


Ono ten tlak napriklad 4HPa na volnobehu nieje az tak smerodatne. Ci je alebo nieje zanesene. Skor tlak namerany pod zatazou kedy tam ide ovela vacsie mnozstvo plynov. Daj potom vediet kolko ti to takto vydrzalo. Olejovy popolcek by sa len tak resetovat nemal. Prilisne zamesenie s ktorym DPF* nepocita lebo je zmazane hrozi prehriatim DPF* a poziarom.Nieje to sranda. Preto aj ked je filter prilis upchaty nespustis ani nutenu regeneraciu z dovodu poziaru ci vznietenia.


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

08.10 2021 7:19


Jj vim ze to tak je, muzu pak zkusit zapsat olejove zaneseny zpet. Ale Znám desitky pripadu kdy muj znamy automechanik zadal vymenu filtru protoze uz nesla udelat nucena regenerace z prilisneho ucpani. Po resetu a regeneraci to jezdi roky v poradku dal. A to meli DPF* uplne v jinem stavu oproti mne
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email