Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 6
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

07.08 2021 18:06


Instalace proběHLA* podle návodů na Youtube do levé boční díry od ventilace - sice trochu porod , ale je tam.Hadička od čidla je zapojená přes téčko na hadičku , která vede ze sacího potrubí ( mezi prvním a druhým válcem ) a blow off ventilem.Jedině zde je vzduch z turba natolik " vychlazený " , že ta hadička , kterou k měřáku dodali se neutaví.
Ručička většinu času tráví v mínusových hodnotách.
Volnoběh : - 0,8 baru
Jakékoliv tůrování motoru na prázdno : - 0,1 až + 0,2 baru
3.rychlostní stupeň , rychlost 50 km - přidání plynu : + 1,0 baru a pak pokles.

Tak nevím pánové Očekával jsem létající ručičku jako u F1 otáčkoměr a ono prd.

Gustav.
nahoru

sponzor





07.08 2021 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

07.08 2021 19:50


Gustave to chování je naprosto normální. Ten pokles po BOOSTu +1bar je až kam?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

08.08 2021 9:46


Tak jakmile dosáhne toho jednoho baru v kladné hodnotě , tak se vrátí k nule a potom zase do mínusové hodnoty - 0,6 baru.Při běžné jízdě se drží v minusech a jenom při přidání plynu jde krátce do plusu.
No ono je to vlastně asi logické.Proč by mělo Turbo* cpát k válcům " ďábelský " tlak , když ty válce zrovna bublají na volnoběh

Gustav.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

08.08 2021 17:34


Jo a ještě jedna perlička -)
Měřák jsem zapojil : + na svorku zapalování , kostru na ten kostřící šroub u relátek , osvětlení na pojistku obrysovek. Z měřáku jde potom samostatná čtyřžíla do čidla a to je všechno.
Tak a teď ta perlička , která možná " laika " překvapí , ale nás
" zkušené elektrikáře " , co hlásají pravidlo elektrotechniky
" ať shoří všechno , co shořet má " to nechává klidnými. : jakmile zapnu zapalování , tak ten měřák si dělá svojí kontrolu spojenou s efetním blikáním displeje a zvuky a světe div se Maxidot* na to reaguje nápisem No Match a Service a jakmile měřák ukončí svojí kontrolu , tak Maxidot* nahlásí OK a jedeme

Gustav.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

08.08 2021 20:30


No pro mě by to byl další zbytečný ukazatel, mě stačí rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a teploměr a kontrolka tlaku oleje Ale tak když tě to baví, ať slouží.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

09.08 2021 6:26


Nakadah (08.08 2021 20:30) orig :
No pro mě by to byl další zbytečný ukazatel, mě stačí rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a teploměr a kontrolka tlaku oleje Ale tak když tě to baví, ať slouží.


No mezi námi : je ten měřák absolutně k hov.. , ale nikomu to neřikej

Gustav.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2020
Příspěvků: 8 | Témat: 0

16.09 2021 8:39


Aspoň víš že Turbo* něco tlačí. Mám ho taky
Volnoběh a lehká noha je v podtlaku, když mu dáš napít tak pak leze u mě do 1atm.
Mnoho zdaru
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

16.09 2021 8:49


Cziviš (09.08 2021 6:26) orig :


No mezi námi : je ten měřák absolutně k hov.. , ale nikomu to neřikej

Gustav.


Na serii je mozno k hovnu ale pri ladeni neserioveho turba je to velmi uzitocna vec. Moja S3 tlacila 1.5/1.6 bar v spicke


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





16.09 2021 8:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

16.09 2021 12:52


Tak měřák jsem namontoval na ten výstup s turba a začal jsem " laborovat " s turbem , abych pochopil princip jeho regulace. Odpojil jsem Wastegate* a hurá na zkušební jízdu Tak a děli se neskutečné věci. Turbo* letělo až ke 2,0 bar , potom odfouknutí z Forge ventilu , potom rána do výfuku a na závěr ulétnutí hadičky z měřáku To mě potvrdilo , že wastegeate tam není k hov.. , že ventil N75 to reguluje v rozumné míře. Dále to potvrdilo Vám všem známou pravdu a to , že Ája je sice výkonný stroj , ale má svoje možnosti a dál už prostě neumí.

Gustav
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

16.09 2021 13:07


No gratulujem, ale uz to nerob lebo pri 2 baroch si nebol daleko od tohto
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email