Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 324 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 320
Uživatelů: 4
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

23.03 2017 13:28


Zdravím všechny.

Tak jsem opravil ostřik zadního okna, přední Bi-Xenon*, dal novej setrvák, novou spojku, nový přední kotouče a desky, novej radiátor a čeká mě další věc. Ještě by se pár věcí našlo, co musím udělat, ale tak chci to vzít tak nějak postupně.

Problém:

Když jsem auto kupoval, bylo mi řečeno, že prý je vadný klimakompresor. Díval se na to nějakej mechoš u Audi. Samozřejmě nechladí. Moje otázka zní.

Jak postupovat při diagnostice, zda-li je opravdu v prdeli celej Kompresor* ?
Pokud je vadná třeba jen spojka, opravím to sám ?
Jak postupovat při demontáži ?

Co jsem se tak dočetl, tak většinou je to buď vadná spojka nebo zadřený Kompresor*. Nicméně pokud by to byla jen ta spojka, rád bych si to udělal sám doma. Dávat ranec za novej klimakompresor se mi teď moc nehodí.
nahoru

sponzor





23.03 2017 13:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 498 | Témat: 14

24.03 2017 9:27


Tady žádnou el. spojku nenajdeš. Je tam stáloběžný Kompresor*. Vepředu je řemenice s gumovým uložením, která se utrhne v případě zadření, takže můžeš zkontrolovat a pokud je třihlá, tak rovnou sháněj jiný.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

27.03 2017 10:38


honza.biker (24.03 2017 9:27) orig :
Tady žádnou el. spojku nenajdeš. Je tam stáloběžný Kompresor*. Vepředu je řemenice s gumovým uložením, která se utrhne v případě zadření, takže můžeš zkontrolovat a pokud je třihlá, tak rovnou sháněj jiný.


Dobře. Na Kompresor* nevidím, takže předpokládám buď dolů nárazník nebo kryt zespodu. Ještě bych měl pár dalších otázek. Jak je to s řemenicí ? Dle videa jsem koukal, že sundat ji není žádný problém. Jakým způsobem ji pak napnout, aby byla napnutá správně ? Kde najdu vysoušeč ?

Odsátí Klimatizace* a oleje bych asi nechal na servisu, ovšem pokud správně přemýšlím, tak když ji nechám odsát, dojedu domů, vyměním Kompresor*, vysoušeč a pojedu na naplnění a zkoušku těsnosti, tak ten novej Kompresor* zadřu... řešil to někdo, jak si to všechno udělat doma sám ?

Ve výsledku by mě stačilo někde půjčit vercajk, ale tak teď nevím jestli se do toho pouštět. Dost by mi pomohlo, kdyby mi někdo napsal, jak tohle řešil. Krom toho, že zajel do servisu a nechal si to všechno udělat tam.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

12.04 2017 12:32


Pokud by se zadřel Kompresor* od Klimatizace*, svítil by stále režim ECON. Je to tak ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

12.04 2017 18:08


Pokud by se ti zadřel Kompresor*, tak vepředu na jeho řemenici by se ti rozpadla spojka.

Náhled, klikni pro zvětšení.

Rozpadne se ta přední deska (clutch drive plate).

A stáloběžné kompresory mají něco podobného, ale myslím že ty máš klasiku spínaný Kompresor* s cívkou jako ona obrázku a v okruhu škrticí ventil (tryska). Však mrkni zespoda.

Btw "Díval se na to nějakej mechoš u Audi." -> nechal sis tam kde dělají klimy vůbec zkontrolovat tlak chladiva? Jestli tam vůbec nějaké je. Pak se můžeš stavět na hlavu a stejně to chladit nebude. A pokud rozpojíš okruh (a pustíš do něj okolní vzduch s vlhkostí), čeká tě správně i výměna vysoušeče-dehydrátoru (takový válec naplněný silikagelem).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 126 | Témat: 11

13.04 2017 15:59


No, díval jsem se na to, ale myslím si, že tam budu mít asi stáloběžnej Kompresor*. Protože vypadá jinak než na obrázku. Asi to nakonec budu řešit přes servis. Max. ještě, jak to otestuju přes VAG ? Tam by se dalo taky zjistit jestli je k.o Kompresor* nebo kde je problém. Do měsíce mi příjde, tak bych na to mrknul. Jinak Econ jde normálně zapnout/vypnout a po zapnutí klimy se začne točit větrák. Jen prostě klima neklimuje.

Ve středu budu dělat geometrii, tak se zeptám, jestli mi to přeměří.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 6

08.06 2021 10:49


Zdravím jak funguje klima u B7? Psala mi chybu čidla nízký tlak.. G65.. Po naplnění zase vysoký tlak. Na vagu pichnuto. Jestli je vadné čidlo tlaku u chladiče. Větrák Klímy a motoru je stejný? Jinak trubky byly ok a i namrzly. Jestli fakt pomůže vyměnit čidlo tlaku budu rád..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2014
Příspěvků: 53 | Témat: 6

08.06 2021 10:50


Zdravím jak funguje klima u B7? Psala mi chybu čidla nízký tlak.. G65.. Po naplnění zase vysoký tlak. Na vagu pichnuto. Jestli je vadné čidlo tlaku u chladiče. Větrák Klímy a motoru je stejný? Jinak trubky byly ok a i namrzly. Jestli fakt pomůže vyměnit čidlo tlaku budu rád.. Za jízdy chladí a pro zastavení jde do kabiny postupně teplý vzduch
nahoru

sponzor





08.06 2021 10:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

12.09 2021 8:30


Zdravím, mám obdobné téma.
Audi A4 B7, motor 1,9 TDI* 85kW BKE - nechladí klima.
Mám podezření na vadný Kompresor*.
Podle katalogu je to 8E0260805 BA nebo BJ

Bude mi pasovat Kompresor* 8E0260805 S nebo F ???

Předem díky za odpověď, jestli někdo ví.
Jinak podle VCDS nevykazuje klima žádnou chybu....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

13.09 2021 19:48


Tak jsem zjistil, ze v okruhu je tlak 5 barů. To je asi malo. Necham si to doplnit. Mozna je Kompresor* v poradku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

16.09 2021 6:40


Takže když je v klimatizaci tlak 5bar za běhu motoru (měřeno diagnostikou VCDS), klima nesepne. Po doplnění klimy je to v klidu 6bar a za běhu motoru 15bar a klima jede jak má.
Takže Kompresor* mám v pořádku. Uvidím, jak velkou netěsnost tam mám a jak dlouho to vydrží fungovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

16.09 2021 8:19


No jakou máš celkovou náplň v g v okruhu a kolik g ti doplnili do té klimy?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.09 2021 14:33


cejka22: Že si nezavolal? V práci mám plničku jsme to mohli zkouknout a udělat komplet servis. To máš pro příště
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

19.09 2021 19:14


Super! Jinak v okruhu bylo asi 150g a doplnili mi asi 500g (jestli jsem tedy dával správně pozor, co mi říkal)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email