Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 201 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 200
Uživatelů: 1
Celkem: 201

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 1

23.08 2021 20:11


Ahojte, Audi A6, 2.7 TDI*, 132kW.
řeším problém s DPF* filtrem. Před cca měsícem se mi ucpal, nechal sem ho vyčistit. Mám i vypsané hodnoty tlakování před a po čištění. Čištění proběhlo dobře. Vyměnil sem čidlo rozdílu tlaku výfukových plynů, vyměnil sem čidlo teploty výfukových plynů. Po cca třech týdnech mi palubní počítač opět ohlásil chybu v DPF*. Protáhl sem to ve vyšších otáčkách, chyba zmizela. Za dva dny se opět objevila. Budu ještě zkoušet regeneraci DPF* přes diagnostiku.
Je ale možné, že bude chyba jinde? Něco v motoru, co mi zasírá výfukové plyny a filtr?? Po čem bych mohl jít? EGR*?? Poraďte prosím??
Děkuji.
nahoru

sponzor





23.08 2021 20:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

23.08 2021 20:47


Muzou bejt i vstriky pak treba stari auta vs km a proste uz to ma za sebou tohle nejde ani poradit
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

23.08 2021 20:54


Tak rozhodně se musí zadat do ECU* výměna filtru a výměna čidla rozdílu tlaku aby se vše resetovalo a tím pádem pokud jsi to neudělal tak jednotka o vyčištění nic neví a vesele počítá s původníma hodnotama ucpanýho DPF*. Proto ti to dělá co to dělá.
A taky pokud se to bude chovat i po nastavení stejně tak je KO dpfko. Ono to tady u nás a ani u soudruhů v PL nikdo pořádně neumí. Pokud chceš mít skutečně jistotu tak to musíš poslat do německa kde to rozříznou vyčistí a otestují potom to opět zavaří a dají na to záruku.
Taky jestli to někdo nacpal do mokrý lázně a proplachoval to a nebo to propral vapkou tak počítej s tím že je ten filtr popravenej. Ty saze s popílkem se nalepili do komůrek a voda která zůstala ve filtru ty komůrky po prvním zahřátí roztrhá. Je to strašně křehoučký a ty zborcený keramický mřížky to přicpou.
Nejlepší na čištění v domácích podmínkách je stačený vzduch a vyfoukání v opačném směru průchodu spalin.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

23.08 2021 20:57


Bože koľko krát sa budem opakovať DPF* sa KURVA nečisti....

Ako si dal vedieť ECU* že popol sa zmenil z 0.50l plne zaneseny na 0.12l 1/4 zaneseny napr...

A to nevieš koľko tam je priechodnosť

Tie moje čísla ber s rezervou dal som ich ako príklad pre pochopenie ako to tam funguje
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.7. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 1

23.08 2021 21:00


áček (23.08 2021 20:54) orig :
Tak rozhodně se musí zadat do ECU* výměna filtru a výměna čidla rozdílu tlaku aby se vše resetovalo a tím pádem pokud jsi to neudělal tak jednotka o vyčištění nic neví a vesele počítá s původníma hodnotama ucpanýho DPF*. Proto ti to dělá co to dělá.
A taky pokud se to bude chovat i po nastavení stejně tak je KO dpfko. Ono to tady u nás a ani u soudruhů v PL nikdo pořádně neumí. Pokud chceš mít skutečně jistotu tak to musíš poslat do německa kde to rozříznou vyčistí a otestují potom to opět zavaří a dají na to záruku.
Taky jestli to někdo nacpal do mokrý lázně a proplachoval to a nebo to propral vapkou tak počítej s tím že je ten filtr popravenej. Ty saze s popílkem se nalepili do komůrek a voda která zůstala ve filtru ty komůrky po prvním zahřátí roztrhá. Je to strašně křehoučký a ty zborcený keramický mřížky to přicpou.
Nejlepší na čištění v domácích podmínkách je stačený vzduch a vyfoukání v opačném směru průchodu spalin.


Toto sem samozřejmě vše udělal. Na čištění to měl snad odborník, který na to má mašinu a zabývá se tím.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

23.08 2021 21:23


urgi: Proč by se nemohlo čistit? Jen to nesmí dělat každej lojza kterej cejtí prachy a propere to vapkou nebo do toho nasere chemii a dá to na mašinu ve který to koluje. Takovej machrů je a každou chvíli přijede nějakej do servisu v kvádru a nabízí super čištění a cpe vizitky se super letákama.

Já jsem to řešil výměnou z němec kde to rozříznou vyčistí otestují a svaří s roční zárukou. Mám to v autě dva roky a musím říct že o něm nevím a vejfujk je jak dětská prdelka žádný saze tam nejsou.Můj byl bohužel v takovým stavu že se ho někdo pokoušel vyprat vapkou dolámanej na vstupu a ta mřížka byla propadlá a bylo vidět ty přicpaný průchody těma kousíčkama z těch mřížek. A byl vařený držák-šroubení pro teplotní sondu kterej už byl totálně uhnilej a nešlo to tam ani našroubovat.

A ty auta u kterejch jsem to vyfoukal stačeným vzduchem jezdí taktéž bez jakýchkoliv problémů. Vyfoukání jsem udělal i náklaďáku a ten taky funguje. Tak že suchá metoda vyfoukáním proti srsti filtr nepoškodí a je 100% účinná. Jen se musí resetnout ECU* aby počítala tak jak má.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

23.08 2021 21:32


Osobne jsem presvedceny, ze pokud se ho clovek rozhodne cistit a neresi stav, tak vyfoukani proti smeru srsti je nejlepsi mozny zpusob jak to udelat prakticky bez jakehokoliv rizika.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

24.08 2021 11:18


áček (23.08 2021 20:23) orig :
urgi: Proč by se nemohlo čistit?


Chapem ze DPF* je velka investicia na 10 rocne auto. (2700 EUR) Ale rozpravku o opici a bananoch sme poculi vsetci

Tak potom preco necistime Vzduchove / kabinove / olejove filtre tiez
Ved to len prefukneme vzduchom alebo vycistime technickym benzinom.
A olej v motore prefiltrujem cez filtracny papier...

Ak ty nemci rozrezu DPF* a vymenia vnutro - TZV re-manufacturacia tak to ano ale zase to nie je ORIGO a nikdy nebude.

Cistenie vodou alebo inymi sajrajtami ked to pocujem sa mi nozik vo vrecku otvara....
Naposledy upravil urgi dne 24.08 2021 11:49, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.08 2021 11:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.10. 2016
Příspěvků: 139 | Témat: 4

24.08 2021 11:25


kdyz se ti kamna zanesou popelem, tak je taky hned nevyhazujes.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2666 | Témat: 171

24.08 2021 11:35


Videl si niekdy "kamna" and "DPF* filter" myslim ze je tam adekvatny rozdiel

Skor by som povedal ze komin sa zanasa popolom a nie pec.

Mne je jedno ako si kto kurvy auto, len hovorim ze je mi to proti-srsti a ked bude treba na mojej 10 rocnej A7 menit DPF* tak si kupim novy a bodka.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

24.08 2021 12:19


No nevím urvi mám jiný pohled. Cena DPF* versus cena auta. Nás Passat bmr měl tehda asi 410tkm je sice ve full ale jeho cena byla v tě době cca 80 novy DPF* byl 52 no + nějaký nutný serepeticky a to nevíš kdy při těch Km lehne něco jiného doma jsem vyčistil investice nula jen čas teď to má asi 445tkm vše funguje příště to udělám znovu pokud to bude ještě třeba . No a u aut kde DPF* nevydržel běžnou životnost auta 350tkm+ tak je chyba někde jinde a novy DPF* to pohřbí taky no a to nechceš.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

24.08 2021 13:51


Pokud není v DPF* olej a nikdo ho nenamočil do těch různejch sajrajtů na vypláchnutí tak mu nic není jen je plnej. Je to jen keramickej lapač popela a sazí. A nejjednodušší cesta je ho vyprázdnit.
Vysavač taky po naplnění nevyhodíš a nekoupíš si hned novej.
Tady ty kecy o banánech jsou trochu mimo mísu. A srovnávat výměnu filtrů a oleje není to co je srovnatelný s problematikou DPF*.

Ale cena novýho DPF* 50tis a víc je nesmysl. A tím mě nikdo nebude nutit kupovat hned jiný auto a navíc ty nový sračky už nejsou auta ale zdroj přísunu peněz do servisů. Děkuju takový starosti k životu nevyhledávám, potřebuju sednout a jet a né schánět odtahovku a servis. Vím o lepším způsobu jak si užít peněz raději ho investuju do rodiny.

Pokud tomu nevěříš tvoje věc ale o DPF* by sis měl trošku víc nastudovat aby si věděl jak funguje.

To že to rozříznou a vyčistí a otestují je jen a jen plus protože vyměnit kus za kus umí každá opice. Dokud byli nové vložky a bylo je potřeba vyměnit tak je měnili a použil se jen původní obal DPF*. Jenže vložky do DPF* už na starší modely nejsou tak že se do oběhu dostávají jen vyčištěné kusy které jsou otestované a plně nahrazují nový předražený díl. Ale i těch je už jak šafránu. Bohužel ekoterorizmus EU se podepsal na všem. Dojnou krávou se proto nestanu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email