Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 141 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Honzadragon
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 371
Online návštěvníků
Návštěvníků: 136
Uživatelů: 5
Celkem: 141

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

07.08 2021 14:08


Přemyšlím o A5 sportback. Chtěl bych benzín a manuál. Tyhle verze mají jenom Stronic, všichni víme co sním jsou za problémy.
Budget je 500kk+servis, vlastnil jsem více aut, nejsem nováček.

FL verze s generací motoru EA888 Gen.3 by snad už neměli brát olej.
Takže "ekonomičtější" 2.0 TFSI 169kW verze, kterou bych si časem mohl sám poladit, asi kombinace přímého a nepřímého vstřikování. Záleží asi od kódu motoru, nikde se nepíše, jestli jsou to všechny motory, nebo právě podle kódu motoru.
Nevýhoda? Možná zvuková projev?
Výhody? Nižší servisní náročnost než V6?. A5 s 2.0tfsi mají lepši výbavu než 3,0TFSI.

Nebo si proste dopřát rovnou 3,0TFSI s kompresorem, tam je problém zase s výbavou, protože málokde se dá najít auto s tímhle motorem a bohatou výbavou. Většinou jednozona, bez sline atd.
Nevýhody? Možná dražší pojistné oproti 2.0 Servisní náročnost, olej v kompresoru, jenom s Stronicem...
Výhody? Zvukový projev a zátah kompresoru.

Servis si dělám sám. Nájezd mám cca 20 000km/rok.
Aktuálně mam b6 1,8T Q 155kW, takže slabší auto už nechci.
nahoru

sponzor





07.08 2021 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

07.08 2021 17:51


3.0tfsi maj taky vybavy, ale asi ne v te cenove hladine...
ja bych bral trilitr, ale je to vec vkusu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

08.08 2021 9:02


Rozum mi říka 2.0 ale srdce a vkus 3.0tfsi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

08.08 2021 14:11


Zober 3.0 a kasli na vybavu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7136 | Témat: 19

08.08 2021 14:38


Jasne ze 3.0 Tfsi dá se to krásne posunout na 450ps.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

08.08 2021 15:29


Vybava se do a4 navic pomerne jednoduse (dily jsou k mani i na aliexpresu) dodelat. Original.
Asi dvouzonova klima zrovna ne, nicemene ja bych si klidne za jednozon priplatil. Nesnasim, kdyz ty dva displeje ukazuji jina cisla. To neni legalni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2021
Příspěvků: 4 | Témat: 1

13.08 2021 11:00


Podla mna nebudes mat s 2.0tsi mensiu spotrebu. Skor by som povedal ze vsetko zavisi od nohy na pedale a konskej nalozi motora.

Na 3.6fsi som zajazdil na okreskach za 6,7L a na 2.0tsi podobne. Na 3.0tdi 320k som na okreskach dal 4.7. Akonahle sa zacnu pouzivat kone navyse, vtedy zacina aj spotreba.

Takze ak je moznost urcite 3.0tfsi, je to hladsie, kone navyse, zvuk urcite lepsi, a este jeden subjektivnejsi: ked by som niekdedy musel brat 2.0tsi, tak by to bolo nieco v MQB platforme, a ne MLB
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.08 2021 9:28


Trochu sa ti vtriem do temy.
A co by ste volili v A5ke 2.0tfsi alebo 3.0tdi? S tym ze ciel je 300PS.
Laka ma 3.0tdi a jej mamuti krutak, no zas je to technicky velmi zlozity motor na moj vkus.. Ale pojde to pekne odspodu, kdezto 300ps v 2.0tfsi budem musiet brutalne tocit a popravde este chcem ist do 6 valca kym su.
nahoru

sponzor





14.08 2021 9:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

14.08 2021 11:07


snuff: ten 3.0tdi je relativne nesmrtelny a ekonomicky.
2.0tfsi musis tocit ako besny, zerie to.
3.0tdi urobis 300ps len s chipom.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2021
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.08 2021 22:35


Co je zle na točení? Ved na to tam tie otacky su. Skor mi pride nonsens tomu bombovat v nizkych otackach a motor dusit. A 3.0tdi je ekonomicky az kym nepride prvy servis

Ostatne suhlas. Spotreba bude na TDI mensia, na druhu stranu tfsi bude tischsi, hladsi, a skor sa zohreje. Ja by som asi isiel do TDI kvoli tym dvom valcom navyse
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

18.08 2021 18:10


Manželka je taky za 3.0TFSI.

2.0TFSi 169kW je rozumna volba, servis primovstriku, rozvody atd. Ale asi lepši v MQB, to je taky zajimavý poznatek.

3.0s kompresorem, vim o stage 1 az 3. Zvukovy projev, zatah, ale tohle vsechno něco stojí.

3.0TDI to bych bral jedine, že to bude prodávat nějaký známi se servisni historii, i když zátah a zvukový projev je fajn a spotřebu moc neřeším, kolem 10l je fajn. Taky to jde ladit až ke 300konim.

Uvidime.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

19.08 2021 13:07


Davo_SVK: ze ked to tocis, tak spotreba rastie nasobne. Inak nic. Na diesli nevies fyzicky ist cez 9 litrov, a to som jazdil 200+ nonstop.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

19.08 2021 13:49


Tak okolo 200kmh ma motor otacky, kde ma najvyssiu efektivitu.
Ja KEĎjazdim predpisovo po dialnici max 140kmh, so spotrebou 8.9l. Sadne manzelka, naklada tomu 160 a spotreba 9.0
Naposledy upravil lukydm dne 20.08 2021 11:18, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

19.08 2021 13:54


lukydm: pokial jazdis predpisovo a max 140, tak je uplne jedno aky tam mas motor ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.08 2021 14:01


Mnjo, na to stačí i 1.0 12V Corsa od Oplu. V tom se se včera projel, dokonce po dálnici a dokonce v pohodě 140. A ještě to jezdí za 5,5l.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

19.08 2021 14:48


Oturbeny 4valec je za mna famozny motor ale do A5 sa podla mna nehodi. To je motor do A3, ostreho hatchu.

Do A5 co je primarne pohodlne GT by to chcelo nieco viacvalcove a kultivovanejsie.
Aj tu 2.0tfsi dokazes poladit tak, ze bude trhat asfalt a mat 350 koni ale nebude to mat taky nenuteny prejav 6valec (aj ked 3.0tdi).To suhlasim s tomkom.

No servisne naklady ojazdeneho 3.0tdi su na moj vkus brutalne. Vstreky, rozvody, dpf a si v tom za 5000E ani nevies ako. No na druhej strane aj 2.0tfsi si moze zapytat slusne peniaze na servis.. Cize z dvojice 2.0tfs/3.0tdi asi 3.0tdi
nahoru

sponzor





19.08 2021 14:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

20.08 2021 11:13


tomko222 (19.08 2021 13:54) orig :
lukydm: pokial jazdis predpisovo a max 140, tak je uplne jedno aky tam mas motor ...


si ma nepochopil to už je len o podpichovaní
Pisal som o tom, že pokial jazdis rychlo, v otačkach kde ma motor vysoku efektivitu, tak spotreba už neporastie skokovo.
Kedže pri 140ke moj motor toči 3500ot, pride kopec, motor sa trapi zrychlit, spotreba porastie. Ale ked ides v kuse v 5000ot, motor ide zlahka a zrychluje rychlejšie ako zo 140...
Mam 1.8T benzin, ten motor má rád otačky.

SNUFF: počkám si ešte na peknú 3.OTFSI.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

20.08 2021 14:36


lukydm: tiez by som urobil to iste, dobra volba. Oni budu, kukaj nemecko...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email