Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 7
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

26.10 2020 11:38


Ahoj, klubáci.

Potřeboval bych od vás poradit, protože se už 3 týdny nemohu rozhodnout... Naskytla se nám příležitost výhodné koupě firemního auta po tchánovi, tedy prvním majiteli (Superb II facelift combi, 4x4, 2,0 TDi, 103 kW v plné výbavě, 81tis. km, rok 2015), takže super velké rodinné auto, což se pro naše dva prcky náramně hodí. Auto už máme doma a teď se musíme rozhodnout, které z našich současných aut dát pryč. Já mám Audi A4 B7 combi, 2006, 2,0 Tdi, 103kw, cca 170 tis. km a manželka VW Passat B6 sedan, 2009, 2,0 TDi, 103 kW, také cca 170 tis. km. Nejradši bych si nechal svou Audi, protože to bylo moje vysněný auto a je to prostě Audi a je černá a má sportovní podvozek (z výroby) a další a další malichernosti Obecně je svou výbavou Audi trošku unikátní, málokdy jsem na netu narazil na podobný kousek, pokud nepočítám S-line. Ale.... Passat je novější o 3 roky, prošpikovaný různými asistenty a hlavně je uvnitř mnohem prostornější - kvůli dětským sedačkám a místu na nohy jak dětí, tak spolujezdce/řidiče. Obě auta jsou v krásným stavu jak z venku, tak uvnitř, žádná koroze, u obou udělaný vyvažovány, ale pořád se to ve mě bije. Nejradši bych si nechal Audi,ale abych se pak netloukl do hlavy, že jsem si měl nechat Passata, protože se mi dozadu nevejdou děti v sedačkách, když je občas vyzvednu ze školy/školky apod. Už jsem si napsal i seznam pro a proti, ale vyšlo to téměr nastejno Prosím tedy o Váš názor i vlastní zkušenost. Děkuji moc. Níže jsou vypsaná specifika obou aut.

Audi A4, B7:
- rok 2006 (staší o tři roky než Passat)
- 2,0 TDi, 103kW, 16v (v podstatě stejný motor jako u Passata)
- je to kombi (místo něj ale bude teď jako ridnné auto Superb, takže je to asi jedno. Nebo je lepší mít doma dva kombajny?)
- nemá DPF
- má klasickou ruční brzdu
- roletky zadních oken
- bixenon
- ovládání rádia klasicky tlačítkově, žádné dotykové nesmysly
- original radio AudiConcert, které hraje luxusně, je ale pouze na CD bez MP3
- original subwoofer v tapci kufru
- parkovací senzory přední/zadní - ale pouze zvukové
- z výroby sportovní podvozek (nižší a širší - sedí to na zemi jak přibitý)
- v létě dělaný original rozvody, včetně převrtání šteftu + udělány vyvažováky
- komplet spojka byla údajně dělána těsně před koupí (cca 3,5 roku zpět)

VW Passat B6
- rok 2009
- 2,0 TDi, 103kW, 16v (stejné)
- je to sedan (ale jako projektant asi kombíka úplně nepotřebuju )
- má DPF
- má elektronickou ruční brzdu (prý je to zdroj problémů)
- klasická halogenová přední světla
- zadní světla LED (myslím original) - často vídám Passaty s vypadnutým jedním či více moduly - zdroj problémů. U Audiny vyměním žárovku a jedu dál.
- dotykový středový display (což nevidím jako výhodu)
- OPS - optický parkovací systém přední/zadní senzory (na display se ukazují vzdálenosti od překážek)
- multifinknčí volant
- tempomat
- senzor stěračů
- automaticky zatmavované zpětné zrcátko
- automatické svícení
- radio na USB, 6xCD, SD karty
- podle výpisu výbavy dle VIN je vzadu sportovní náprava
- elektricky ovládaný kufr (sám se otevře)
- dostatek prostoru na nohy i s dětskou sedačkou za sebou
- vyvažováky začátkem roku také udělány a komplet nová kvalitní spojková sada (včetně dvouhmoty)
- rozvody mají ještě nějaký čas

Jinak takový ty věci jako dvouzónová klima, dálkový centrál, elektrická všechna okna včetně zrcátek, chrom lišty kolem okne, sportovní přední sedačky, trojramenný volant, zatmavení zadních oken, denní svícení... to mají obě auta, stejně jako udělaný brzdy (destičky).

Tak to je asi souhrnně vše. Tak co myslíte, nechat si raději o tři roky novější a prostornější a elektronikou prošpikovanější auto (Passat), nebo raději Audi bez DPF, s normální ruční brzdou s jednoduchým ovládáním?
Díky za Vaše názory i třeba z pohledu spolehlivosti a výdrže vozu do budoucna (Passaty více reznou?).
Snad se rozhodnu správně. A jestli půjde Audi do světa, tak jí sem vložím nebo min. odkaz na bazoš, kdybyste měl nekdo zájem
Díky a čAUDI
nahoru

sponzor





26.10 2020 11:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

26.10 2020 11:42


Na tohle nebylo zapotřebí psát tuhle esej... když je jasný ze problém jménem passat by měl zmizet z domu. Ovšem bejt to passat b5.5 vvhezkym stavu tak by u mě šla pryč jako první B7.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

26.10 2020 11:49


Taky bych nechal Audinu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

26.10 2020 11:53


Satas (26.10 2020 11:42) orig :
Na tohle nebylo zapotřebí psát tuhle esej... když je jasný ze problém jménem passat by měl zmizet z domu. Ovšem bejt to passat b5.5 vvhezkym stavu tak by u mě šla pryč jako první B7.


Díky za názor. Předpokládám, že tím bylo myšleno, že Passat B6 je krabička plná problémů, že?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

26.10 2020 12:00


Jen ještě jedna věc, co hraje v neprospěch A4: když mám vzadu prcka v autosedačce, dotýká se nohama přední sedačky, která je nastavená tak, aby se vepředu ještě dalo tak nějak komfotně sedět, ale i tak už má spolujezdec palubku kousek od kolen. V Passatu je samozřejmě místa daleko více. Říkám si jen, kdyby to do mě nějakej pitomec čelně narval, když zrovna povezu rodinu, tak to na nohy nebude nic příjemnýho.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

26.10 2020 12:10


U b7 je problém to místo tj fakticky jediná blba věc to to auto má. V s4 jezdim prakticky Max pouze ve dvou dal je to sebepozkozovani.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

26.10 2020 12:29


No ono to bude spis o tom, co vubec prodas v dnesni dobe.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

29.10 2020 7:45


Ještě jsem se pořád nerozhoupal, které auto si nechám. V obojím je krásné poježdění, Passat je fakt koráb, ale Audina je zase Audina Jediný co řeším je to místo. Nemáte někdo zkušenost s vozením dětí v autosedačkách v A4ce? Myslím tím s místem. Malá se ještě vozí ve vajíčku a malýmu jsou 3 roky, takže kdybych to auto měl ještě min. 5 let, sedačky tam budu vozit stále.
nahoru

sponzor





29.10 2020 7:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

29.10 2020 8:01


Určitě auto bez DPF
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

29.10 2020 8:42


Hele nech si Audi, ono nic už není co bývalo, ale podle mě je to pořád líp dimenzovaný stroj. Já mám děti tři, v sedačkách od vajíčka po podsedák jsem je vozil v Audi 80 B3, i v B4 avant, do které je dozadu dnes už jako 10, 12 a 14 leté klacky bez sedaček narvu v případě potřeby na převoz všechny tři
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

29.10 2020 8:43


Hele nech si Audi, ono nic už není co bývalo, ale podle mě je to pořád líp dimenzovaný stroj. Já mám děti tři, v sedačkách od vajíčka po podsedák jsem je vozil v Audi 80 B3, i v B4 avant, do které je dozadu dnes už jako 10, 12 a 14 leté klacky bez sedaček narvu v případě potřeby na převoz všechny tři
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

29.10 2020 8:44


Pokračování:
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

29.10 2020 9:03


Super, to je přesně, co jsem potřeboval slyšet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

30.06 2021 19:20


Audi
Prassat je proste prassat. Nemam ho rad
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email