Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 5
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

08.08 2012 21:36


Zdravim. Kde a jak odvzdusnujete chladici soustavu na audi A8cce? Dekuji za rady.
Dnes jsem to zkousel ale nevim kde presne je odvzdusnovaci ventil, zda-li mam mit nastartovano, povolene vicko na nadrzce. ... ?
Dekuji Bougee
nahoru

sponzor





08.08 2012 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

08.08 2012 21:53


A co máš za motor a rok?? na 4,2 jsou dva odvzdušňovací ventilky v oblasti levého předního podběhu, kde hadice topení vstupují do motorové stěny.Odvzdušňuje se při nastartovaným motoru a povolených ventilkách, dokud prská vzduch je necháš otevřené a až začne téci chladící kapalina,utáhneš je.Ale opravdu záleží na motoru a roku.U A4 se odvzdušňovalo přes dírku v hadici k topení, kterou jsi jen povolil, přetáhl za vyhrdlení a jak z ní začala týct nemrzka, tak jsi ji dosunul zpět a utáhl sponu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

08.08 2012 22:01


Mam 2.8 benzin quattro* z 98. 142kw. Jsou tam hned jakoby za motorem dve odvzdusnovaci pistky. Tak jestli je mam mit oba povolene i s tim vickem a neustale dolejvat vodu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

09.08 2012 8:30


Nadobka s vodou. Ma byt sundane vicko nebo ne???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.08 2012 8:41


ne.to by se to nenatlakovalo a ten vzduch by to nevyfouklo.Timto zpusobem se pry odvzdusnuji nektere VW, že ho nechaš běžet s otevřenou nádobkou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

09.08 2012 8:51


Dobre. Dik za odpoved.
Ps. A po tom co mi prestane unikat para z odvzdusnovacu to dotahnu a pak se dolejva voda jako kdy? Protoze kdyz to pak chcipnu a otevru nadobku s vodou tak hladina vody klesne nekam dolu a nasaje to zase vzduch. ???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

09.08 2012 9:39


Odvzdusnuje se i nejak chladic? Jelikos uz to asi mam odvzdusnene. Teplota stale stoupa a po sepnuti pridavneho vetraku teplota roste az do 120°C. Vypada to ze do chladice jde horka voda ale z chladice nic. Co dal?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

09.08 2012 10:46


že by vodní pumpa?
nahoru

sponzor





09.08 2012 10:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.08 2012 12:40


to spíš termospojka hlavní vrtule na chlazení (ta co je poháněná řemenem.Tak to zkus odvzdušnit s otevřeným víčkem a dolívej vodu, ale to co popisuješ může způsobovat i prasklá hlava, případně vyfouklý těsnění.A nebo ti vysí termostat (málo pravděpodobné)Teplota ti roste jen při popojíždění, nebo i když jedeš ustálenou třeba 90km/h mimo město??topí ti to??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

09.08 2012 12:58


hlavní vrtule se točí hned při nastartování. ta menší vrtule se spíná při teplotě asi 110°C. zahřívá se to ikdyž auto stojí v garáži a je na volnoběhu. při jízdě zatím neodzkoušeno.
vypadalo to, že je to už odvzdušněné. z těch otvorů pro odvzdušnění už utíkala jen horká voda. do chladiče horká voda a z chladiče studená či jen trošku zahřátá hadice. jednou byla i vařicí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.08 2012 14:42


To je v pořádku, ta se točit má a s rostoucí teplotou se má točit rychlejc a rychlejc,až se nakonec točí stejně rychle jako ten její unašeč poháněnej řemenem.Pokud se točí pomalejc, nestíhá se auto chladit.Ta vrtule co zapne při 110 to zvládne uchladit, nebo to pomalu doroste až do rozsvícení varování skrze teplotu vody??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

09.08 2012 15:26


Pomalu to dorusta pres 120°C. Nestiha to uchladit ani obe vrtule dohromady. A to to jen stoji v garazi.
Naposledy upravil Bougee dne 09.08 2012 15:56, celkově upraveno 1 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

09.08 2012 15:43


A netopi to vubec.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.08 2012 18:44


to ale vypadá spíš na fouklý těsnění nebo díru v hlavě.Hadice k topení jsou horký???Má to snahu vyhazovat vodu??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

10.08 2012 18:42


earthquaker:
to ale vypadá spíš na fouklý těsnění nebo díru v hlavě.Hadice k topení jsou horký???Má to snahu vyhazovat vodu??


hadice k topení byla jedna horká. druhá asi taky. jelikoš tam byli ty odvzdušňovací otvory tak asi určitě byly obě horké. ale i tak to nefoukalo teplý vzduch.
ale nevím jestli na to nemá vliv to, že tam chybí jedna taková část na tu horkou vodu. chybí mi tam ten chladič u ventilátoru který tu vodu chladí a následně vhání ten ohřátý vzduch do auta.
momentálně to mechanik předělal jen na ventil a to buď otevřený a nebo zavřený.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

10.08 2012 22:44


Takže ti tam chybí radiator, tak to ti opravdu topit nikdy nebude....

A proč to tedy odvzdušňuješ??tu rostoucí teplotu ti bude dělat pravděpodobně ta viskospojka na vrtuli chladiče, protože se točí pomalu a nestíhá to.Zkus to projet, zdali to dělá i při jízdě mimo město, pokud ne je to ono, pokud ano bude to asi něco špatně na hlavě či těsnění.
nahoru

sponzor





10.08 2012 22:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2009
Příspěvků: 83 | Témat: 17

11.08 2012 19:53


Dobre. Vyzkousim to. Dekuji za rady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

12.08 2012 8:27


Nemáš za co.Ono i pokud to bude ta termospojka, tak je to hodně slušnej porod ji vyměnit, takže ani jednu verzi ti nezávidím.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2012
Příspěvků: 37 | Témat: 2

29.08 2012 22:31


Bougee:
Dobre. Vyzkousim to. Dekuji za rady.




dej pak vědět jak to dopadlo někteří na to zapomínají a je to škoda dík
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2021
Příspěvků: 11 | Témat: 1

25.05 2021 8:14


Zdravím netěsní mi vodní pumpa takže voda vetéká ven za chvíli půjde auto na rozvody nicméně až tam nebude únik nevíte někdo jestli je u Audi A6 c5 2.8 142kW AQD odvzdušňovací ventil? Bylo mi řečeno že před nasazením řemenu mám jen dolít otočit párkrát kolečkem pumpy a potom až to bude poskládané otevřít víčko nádobky chlazení a topení pustit na max a nechat motor zahřát že se to tím vyvzdušní nikde nic nemůžu najít ani nějaký ventil ani žádný postup tak jsem na vážkách jestli tomu tak opravdu je a nebo ne díky moc za rady
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

25.05 2021 8:42


JaTuNejsom (25.05 2021 8:14) orig:
nevíte někdo jestli je u Audi A6 c5 2.8 142kW AQD odvzdušňovací ventil?


mne sa zda ze na mojej B5 2.8 30V som mal odvzdusnovacie zatky (take plastove sroby) na hadicach ktore vedu do kurenia --> hladaj mozno v torpede alebo pred torpodovou stenou...nie som si uz ale isty...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2021
Příspěvků: 11 | Témat: 1

25.05 2021 12:07


Jo díky za tip zkusím mrknout ale čím víc hadic od chlazení hledám tím víc mám pocit že tam fakt není a že stačí jen to víčko a tím topením na max protože u žádné z hadic nebo jakýchkoliv částí nencházím žádnej ventilek
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

25.05 2021 13:17


odvzdušnění musí být na nejvyším bodu soustavy
čli jak psal disKoC4 na hadici do topení.
pokud tam nic není tak to odvzuš. nemá
já na A6C5 02 3.0 AVK ho nemám.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

27.05 2021 8:50


Otevřít víčko chlad.kapaliny, motor VYPNUTÝ.

Na hadici topení povolit sponu a vysunout hadici až k ovzdušnovací dírce, dokud nezačne vytékat chlad.kapalina. Poté namontovat zpět,

To stejné viz obrázek 2, mezi servopumpou a hlavou válců na levé straně.

ZAVŘÍT víčko, nastartovat motor, zvýšit otáčky na 2000/min. Jestli bude klimatronic zapnutý na HI nebo ne, je jedno, v hadici není žádný ventil, kapalina koluje systémem pořád.
nahoru

sponzor





27.05 2021 8:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2021
Příspěvků: 11 | Témat: 1

21.06 2021 18:34


Díky moc no a co když v systému není tlak? Odvzdušní se to i tak? Měnil jsem pumpu že jo a spousta hadic byla kvůli tomu odpojena a nádobka byla prázdná tak jestli před tím napřed nastartovat nebo jestli právě udělat tenhle postup a nastartovat potom? Já vím že jsi psal že bez nastartování já jen jestli platí za všech okolností nechci hnedka ze startu zrušit pumpu víš jak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

22.06 2021 6:42


nalej to a ovzdušni. Startuj až potom, ať pumpa neběží na sucho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2021
Příspěvků: 11 | Témat: 1

22.06 2021 8:03


Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2021
Příspěvků: 11 | Témat: 1

23.06 2021 21:17


Mám nalito u servořemenice odvzdušněno (zasyčelo pak začala téct voda) u hadice ale po odsunutí nic neteče měl jsem ji i odpojenou abych se ujistil že dírka není ucpaná značí to problém nebo mám nastartovat chvíli nechat běžet a po případným vychladnutí opakovat?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email