Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 357 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 10
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

01.09 2020 11:55


Zdravím přítomné,

jdu si pro radu místních ostřílených znalců.

Mám krátce "novou" A4 B8 3.0TDI 176kw S-tronic a začla mě trápit jedna věc. Jakmile jedu dostatečně dlouhou vzdálenost tak, aby se prohřál motor a všechny komponenty, tak ať už zastavím na semaforech, nebo dojedu k baráku a nechám motor krátce probublat na volnoběh před chcípnutím, tak je z ničeho nic v kabině cítit plyn. Plynem myslím jako normálně plynový sporák, na kterém doma vaříte, ať to zní absurdně jak chce. Nic víc vám k tomu neřeknu, protože funkčně je vše v pořádku, za jízdy nic cítit není, v servisu na nic nepřišli... A pokud vím, tak na plyn mi to nejezdí. Jen jsem přišel na to, že pokud to zacítím, tak zapnu klimu na auto a přestane to (vyfouká se čistý vzduch). Když ji vypnu, zase to zacítím (vše se odehrává na stojícím vozidle). Samotnou klimou/ventilací to ale asi nebude, protože pokud celou cestu jedu s klimou nebo bez a pak zastavím, je to cítit stejně.

Díky za nápady a postřehy
nahoru

sponzor





01.09 2020 11:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

01.09 2020 16:41


Budeš mít někde na vyfukovem potrubi netesnost. To že to smrdi jako plyn, je spiše unik někde za katem/DPF*. Bud to bude nejaka spojka nebo vlnovec. Chce to pořádne prozkoumat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

01.09 2020 18:15


pistusek: mimo veci, proc sahas na klimu..?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

01.09 2020 18:58


lukydm (01.09 2020 16:41) orig :
Budeš mít někde na vyfukovem potrubi netesnost. To že to smrdi jako plyn, je spiše unik někde za katem/DPF*. Bud to bude nejaka spojka nebo vlnovec. Chce to pořádne prozkoumat.


Díky, dává to smysl... snad to nebude nějaká záludnost, protože se fakt netěsnost projeví až při pořádně zahřátém motoru a cítit je to jen krátkou chvíli (typicky i couvnutí dozadu)

tomko222: protože jsem zvyklý po delším klimování v parném létě před cílem vypnout Kompresor*, aby se vyfoukal zbytkový chlad a nezačla se ve ventilaci srážet vlhkost - po čase je vždycky cítit zatuchlina, když tohle nedělám. Další výhoda je, že člověk nevyleze z auta vychlazené na 20 ven, kde je 30°C...[/u][/i]
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

01.09 2020 19:28


já osobně bych začal tou klimou...........desinfekce někde u profíků..., pokud to po zapnutí klimačky nedělá, asi ti tam, tj. na výparníku Klimatizace*, žije nějaká houba, která při vypnuté klimačce prdí/smrdí jako plyn. V Praglu ti můžu doporučit........dávám mu 500 a fakt to funguje. Nějaký shit v plechovce z Kelly ani nezkoušej...to je fake.
Naposledy upravil STRUCTOR dne 01.09 2020 19:43, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

01.09 2020 19:30


Jak je na tom kabinový filtr? Vyměněn za filtr s uhlíkem?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

01.09 2020 19:46


Klimu pores, to staci jednou za cas, ale tobe tam uz neco opravdu zije...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

01.09 2020 20:20


Diky vsem za odpoved.. vsechny filtry vcetne kabinoveho jsou 2 tydny nove. Osobne si myslim, ze to ta klima nebude, protoze by to pak vypnutim/zapnutim klimy za jizdy zaclo smrdet taky - coz se nedeje. Opravdu je to citit jen kdyz stojim na miste, klasicky semafor, zarazene D a stojim na brzde.
Nejpravdepodobnejsi se mi zda nejaka spojka nebo tesneni na vyfukovem vedeni pod autem bliz motorovemu prostoru, kam na krizovatce toho plynu trochu foukne a pak je to citit.
Nicmene tou desinfekci klimy nic nezkazim a urcite to preventivne muzu nechat udelat.
nahoru

sponzor





01.09 2020 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11015 | Témat: 89

01.09 2020 20:42


pistusek: takto, klima je klika, a to pores, ale mas nekde jak pise kolega za DPF* uvolnenej vyfuk
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2670 | Témat: 171

01.09 2020 21:52


Pozri ci ti nepodfukuje niektorý vstrekovač.

Mne to robil podfukujuci INJ 3 a na voľnobehu to smrdelo stiplavym dymom v kabíne pri jazde nič nakoľko vzduch to strhával pod auto
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

04.09 2020 11:43


Presne, nebo vstrikovač.
1,6HDi problem se vstrikovacema: volvo, pežot, ford...Interier zasmrdeny od vyfuku, jak nejaka V3S
Vyměna gumiček a problem vyřešen, ale clovek stim jezdil snad 2měsice
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

08.09 2020 18:51


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ohnul jsem hrb a zatim jsem nasel pod autem, v oblasti pod stredovou kozoli mezi ridicem a spolujezdcem - je to kolem vyfukoveho potrubi ohulene z obou stran. Pujdu s tim na zvedak, ale zbezne jsem si vubec nevsim ze by byla nekde dirka. Napada vas odkud by to mohlo coudit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 52 | Témat: 7

08.09 2020 20:07


Mě to dělal povolený šroub trubky od svodů k EGR*. Po výměně hlavy asi málo dotažené a povolil se. Za jízdy to jde pod auto proudem vzduchu náporem a ventilátorem Klimatizace*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

01.10 2020 8:21


Bohužel pořád neúspěšně. Klimatizací ani ventilací/topením to není. Klima byla vyčištěna, jde z toho krásně čistý vzduch i při vypnutí/zapnutí AC - teda za jízdy.
- pokud jedu a očekávám že to bude při zastavení smrdět, přepnu na vnitřní okruh ventilace a NIKDY TO NEZASMRÁDNE. Takže ventilaci definitivně vylučuji.
Naopak, pokud očekávám zastavení a smrad, tak třeba i vypnu úplně přívod vzduchu, zastavím (počkám ten moment, kdy by to mohlo zasmrádnout), otevřu dveře a kolem auta je to jak v plynárně. Jednoznačně je to ten výfuk, jen je možná charakter těch plynů v interieru trochu pozměněn uhlíkovým kabinovým filtrem.
Problém však je, že už jsem byl několikrát v servise, na jámě, na zvedáku... všechno se odkrytovalo, očichalo, koncovky ucpaly hadrem... nikde nic nesmrdí ani není očouzené. Z praktického a logického hlediska zkrátka smrdí sám ten dieselový 3.0 TDI* "vylepšený" DPFkem a jde z toho takový nakyslý štiplavý smrad, který se couváním, stáním na místě a popojížděním nasaje do ventilace a je to cítit vevnitř. Nevím co stím
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

01.10 2020 8:50


pistusek: len taká otázočka, kde tankuješ naftu? ak tankuješ nejakú obyčajnú, skús tanknúť nejaku prémiovku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

01.10 2020 9:40


Dik, to me taky napadlo, ale presne obracene. Praveze tankuju jenom premiovky - vervu, v-power diesel, maxxx motion a do toho jsem jeste sem tam aditivoval. Chci prave zkusit ted priste natankovat nejakou klasiku a pripadne do toho aditivum STP na procisteni vstriku nebo DPF*
nahoru

sponzor





01.10 2020 9:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

01.10 2020 9:42


S kvalitou nafty to nesouvisí.

Někde je nějaká netěsnost a ty ji očicháním nenajdeš. Je potřeba to všechno rozebrat a přetěsnit. U těchto motorů to je docela častý že to takhle smrdí. Může to být i tím že netěsní vstřik a pod ním to vytejká z otvoru v hlavě dolů na výfukové svody. Tím jak se auto pořádně ohřeje jízdou tak se to vypaluje. Dost často to takto smrdí když to regeneruje. A tím ten smrad je silnější.
Ale může to být netěsností okolo egru, svodů, turba ale i sání.Když auto regeneruje dávkuje se nafta do výfukového cyklu kde se zapálí o rozpálený Katalyzátor* ten funguje jako zapalovač. Tím vzniká vysoká teplota pro vypalování DPF*. A při nízkých otáčkách je EGR* otevřený a tu nespálenou naftu táhne zase přes sání do motoru. To může být jedna z příčin proč to dost smrdí ve spojení s nějakou netěsností.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

01.10 2020 10:12


áček: díky, toto je skutečně nejvýstižnější a nejpravděpodobnější výklad možných příčin.. výfuk jako takový je fakt v pohodě. Nejvíc se mi líbí ta myšlenka, že se ta nafta v tahu motoru někde rosí a pak když zastavím, tak to kápne na svody a vůně je na světě. Protože to opravdu zasmrádne jednou hned po jízdě, auto se vyvětrá a můžu klidně 10 minut brblat na volnoběh a už ani náznak ničeho. Proto pak v servisu vypadám jak blbec, že nemá nikde co smrdět (když to auto stojí).
Nicméně do toho "rozebírání všeho" se mi dvakrát nechce, protože fakt všechno funguje, šlape jak hodinky a táhne to jak polární express, tak bych nerad do toho rýpal. Těžko říct kolik času a peněz by to v servisu stálo. Myslím ale že pro začátek přegumičkovat vstřiky by bylo to nejmenší zlo....

EDIT: Ještě dodám, že aditivovaná nafta sama smrdí tak chemicky a plynatě, takže o to spíš bych věřil že to bude ten smrad z kapky nafty na žhavých svodech
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

07.10 2020 13:25


UPDATE: naftou to není, mám nájezd průměrně 400-500km týdně, takže by se to už nějak projevilo. Tankuju výhradně Benzina, Shell, nebo OMV, aditivované neaditivované, premiové palivo, obyč s extra dolitým aditivem... nic na to nemá vliv. Zkoušel jsem aktivní regeneraci jízdou ve vyšších otáčkách, nic se nemění.

Chtěl jsem se zeptat, pokud by prolínala nafta pod vstřikem, předpokládám že z horní strany, kde je do hlavy zapíchlý vstřikovač, by byla někde kolem vidět mastnota, že? Nic takového tam není, zvrchu všechno suché. Smrdí to fakt jen jednorázově při stání po jízdě, nebo pomalém popojíždění, případně couvání a to někdy i za studena! -- fakt už nevím po čem jít. Než to definitivně nechám rozebrat, nemáte tip na nějaký ventil, který by si zkrátka na volnoběh "upšouknul" a po odvětrání už by to cítit nebylo? To auto může stát pak klidně 10 minut na volnoběh a nic už cítit není. Ale jak to auto (po celou dobu nastartované) sjelo ze zvedáku, stačilo to kousek projet a na první světelné křižovatce jsem si připadal jak v plynové komoře.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

07.10 2020 14:31


pistusek: Od vstřikovače je otvor směrem dolů ke svodům na hlavě. Z vrchu ti to neteče.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

13.10 2020 8:57


Nechám teda přetěsnit vstřiky, tím nic nezkazím.

Narazil jsem ale ještě na jeden poznatek. Pokud před zastavením, nebo bezprostředně po zastavení vyřadím na neutral, tak to NESMRDÍ.. jak je to možné?
Jaký je rozdíl u S-troniku jestli máte N, nebo D a stojíte na brzdě? Četl jsem, že v ideálním případě rozepne spojka a rozdíl by v tom neměl být žádný, pouze když se pustí brzda, tak je tam hned nachystaný kvalt a po přidání plynu zařadí za 2. Jen mě napadá, že právě z důvodu "ready to start" jsou v palivovém vedení zvýšené tlaky a pak by to opět směrovalo na netěsné vstřiky, které podfouknou. Na neutralu je totiž Převodovka* úplně odpojená a motor si jen tak brumlá, kdežto na D Převodovka* i přes zašláplou brzdu na motor "tlačí", aby po puštění brzdy auto hned vystřelilo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

13.10 2020 9:18


Citace:
Na neutralu je totiž Převodovka** úplně odpojená

ale taky nejede olejový čerpadlo a to není dobře/při delším stání/
teda u tiptr.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

11.11 2020 14:32


tak dávám zas po nějaké době update.

auto je po přetěsnění vstřiků, víka, dále protékal separátor oleje na výfuk, všechno je opravené, vyčištěné.. nechal jsem i měnit přední rozvody s vodní pumpou, takže celý předek rozebraný a opět složený.

závěr je takový, že to smrdí pořád...

smrdí to POUZE, když mám na automatu zařazené D nebo R, zároveň stojím na brzdě a ventilátor topení/klimy je nastavený na některé z nejnižších rychlostí (1-3).
- na neutrál ani P to nesmrdí
- za jízdy to nesmrdí
- když ventilace hodně fouká tak to taky nesmrdí, nebo aspoň to necítím

to je teda voříšek, co kucí
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

11.11 2020 16:09


pistusek (11.11 2020 14:32) orig:
to je teda voříšek, co kucí


Isto máš všade tesný výfuk? Ono ked stojíš na brzde a máš D, R je motor v záťaži a je isto výššia i dávka -> viac spalín. Keď si bol v servise simulovali ste tú situáciu a nebolo od niekial viacej cítiť ten plynový smrad?
nahoru

sponzor





11.11 2020 16:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

11.11 2020 16:53


No tak zkouseli jsme zacpavat koncovky, turovat to, i jsem stal na brzde se zarazenym D. Bohuzel na zadne z viditelnych casti pod autem nic videt ani citit nebylo a v motorovem prostoru s otevrenou kapotou taky ne... je to strasna zahada a v servisu si pak pripadam jako bych si to vymyslel.
Podstatna zmena ale je ze driv jsem citil smrad a kyselost i venku kolem celeho auta.. ted po zminenych opravach a vymenach uz necitim vicemene nic (cisty vzduch). Jenom v interieru to furt smrdi.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

11.11 2020 16:57


Taky jde o těsnost okolo egru a chladiče výfukových plynů. Pokud jde auto na volnoběh EGR* se otevírá a motor se z části plní spalinama tak bych se zaměřil na tohle. Je možný že to v tu chvíli víc smrdí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

11.11 2020 20:28


kdysi davno jsem z A6 C5 zazil divny smrad v kabine kdyz se zahral motor.
nakonec jsem zjistil ze z krytu motoru se zacal drolit ten molitan a napadal na motor. kdyz byl horky smrdelo to jak tam nasala klima
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

23.11 2020 22:10


Vim ze uz se svym vlaknem nejsem nejspis vubec zajimavy, ale jen bych chtel dodat nejake dalsi poznatky. Jsem skutecne zase na zacatku, ze jde o netesnost na vyfukovem potrubi.

Mam zcela jiste overene, ze pokud jedu klidne stovky kilometru v kuse s rozpalenym motorem a ihned po zastaveni zaradim P nebo N, tak nic nesmrdi ani pri bublani volnobehu 5 minut v kuse. Pokud vsak jedu a zastavim, zustanu stat se zarazenym D, prevodovka vyviji tlak na palivovy system a v tu chvili se nekde otevira ta netesnost.

Samozrejme ted je na rade zacit postupne rozebirat EGR*, vse kolem pres kat a kontrolu vlnovce. Zajimalo by me ale jak se napr projevuji praskle svody? Chtel bych pochopitelne zacit z te nejjednodussi stranky nez se oholi motor, auto bude stat nekolik dnu v servisu a ja tam kvuli prkotine necham balik. Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

29.11 2020 18:03


Může to být mraky věcí.... před pár lety jsem měl stejný problém. Byla to uhnilá spona na výfuku či co. Ten pak nedržel jak měl a na různých výmolech a dírách dostával zabrat až z toho vznikla netěsnost, která způsobovala zápach plynu v interiéru při stání na volnoběh.
Nemohlo se na to přijít, protože to nebylo pořádně vidět a navíc záleželo jak se zrovna ten výfuk nějakou ránou nakroutil... pak uhnila spona úplně, část výfuku upadla a táhnuli jsme ho za autem po dálnici ... aspoň se přišlo na problém a vyřešil se.
Sázím na podobnou kravinu. Ale najít to.. to bude sranda
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

21.06 2021 18:54


Zdravim, nova teorie.
Auto bylo za ten rok uz nejmin 10x v servise a vse vrchem spodem zkontrolovane.

Jedine co zustalo a co me trklo je “snimac diferencniho tlaku spalin”

Jak je v nem jedna ta kratka visuta hadicka, tak pod ni je strasnym zpusobem zacernaly a okydany kovovy dil, jakoby si ten obal snimace za zvyseneho tlaku “upsouknul” a hned za tim nasavani ventilace natahla dovnitr.

Je prosim vas mozne aby to bylo tim? Snimac stoji par stovek, jen mi je divne ze jsem se o teto problematice nikde nedocetl, ani diagnostika nepise zadnou chybu.
Diky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email