Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 30 července 2021
Celkem je zde 19 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Behr1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 339
Online návštěvníků
Návštěvníků: 9
Uživatelů: 10
Celkem: 19

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1399 | Témat: 42

15.03 2021 8:44


tady je výživné téma o tomto oleji
píše tam i HUML z RF Auto/už tam nedělá/
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=15839 [zkrácená url]
nahoru

sponzor





15.03 2021 8:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.10. 2009
Příspěvků: 129 | Témat: 16

20.06 2021 21:09


nikdo pros9m neporadí specifikaci oleje do manuální převodovky?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2213 | Témat: 78

20.06 2021 23:46


texmur (15.03 2021 7:48) orig :
No proto jsem se ptal na přesnou specifikaci oleje. Bohužel zatím nikdo neodpověděl...


Dej tam ten olej jaky doporucuje vyrobce. Pokud nevis pak kontaktuj LUBOMT ktery se prevoovkama zabiva jiz nekolik let. Tady tento jsem daval i ja do me prevodovky na 1.9TDI quattro* "G 052 911 A2" zadny jiny bych do auta nedal. Pokud bude jina norma tzn. nahrada tak potom ano ale to uda opet vyrobce. Rozhodne ale olej VYMEN !!! Zivotnost oleje je tusim do max 160K/Km uvadi se i mene podle toho jak je auto vyuzivano (pokud ma zaprah tak by se mel menit i po 60K/Km anebo po cca 5ti letech.....Nemusi se nic stat kdy se to neudela ale rozhodne lepe neco udelat a prodlouzit tak zivotnost nez se na to vykaslat a nechat prevodovku chcipnout.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6266 | Témat: 68

21.06 2021 7:48


Urcite vymen. Za tie roky degraduje, naberie necistoty, viaze olej… a iba original. Ide tam male mnozstvo, tu sa neusetri. Pri neorigo oleja moze byt hlucnejsia, ale castejsie sa v zime horsie radi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 166 | Témat: 8

21.06 2021 13:50


Já dávám do svých manuálních 6q tento:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Pan Sixta, který dělá převodovky ho prý taky prodává, má to být v podstatě originál, který prodává VW. Osobní zkušenost jen dobrá.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 166 | Témat: 8

21.06 2021 13:54


A jinak určitě vyměnit, ty dvě velká ložiska na hřídelích, na starých 6q zbytečně po letech a stovkách tisíc odejdou jen proto, že otěr a vlhkost v oleji udělá svoje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

01.07 2021 21:08


Při koupi B8 mi původní majitel řekl, že čerstvě nechal měnit olej v převodovce a dal mi prázdný obal od tohoto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, prý mu ho doporučili v Audi jako alternativu k originálu, když se mu nechce cpát peníze do origo u auta, co prodává. Nebo radši udělat opětovnou výměnu a dát tam Castrol Syntrans Transaxle 75W-90? Ani bych se nedivil, kdyby byl Castrol partnerem i Audi, co se týče převodovek. Někde jsem četl, že Castrol dodává více automobilkám a nejen do převodovek. Díky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 166 | Témat: 8

01.07 2021 22:37


VW 52532 je norma uvedená v tom tvém odkaze, tou bych se řídil, musíš se mrknout do ETKY, na svůj typ auta, jaká tam má být vw norma. U toho, co jsem psal já je jiná, bavili jsme se původně o starých 6q skříních, ty už máš jinou.
nahoru

sponzor





01.07 2021 22:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

02.07 2021 6:52


Díky, dneska musím do škodovky, tak se zeptám podle VINka. Před třema rokama jsem kupoval do staré oktávky TDI* olej do převodovky a koupil jsem origo přímo ve škodovce a světe div se, začala škrtat zpátečka za tepla, za studena v pohodě. Ale je pravda, že prodávající říkal, že oleje přímo s normou na jedničkovou oktávku se už nedělají a dal mi s novější normou, která splňuje i tu starou, s převodovkou si nesedl. Auto mělo nějakých 160 tis.km.jem, co tam dal majitel přede mnou
Edit:Tak podle VIN* není podle škodovky problém s tím olejem, co tam dal. Jako náhrady tam mají přímo od Audi předepsané Febi 75W-80 a Liqui Moly 75W-90, GL4 a GL4+. Co se týče výrobce "originálu", tak mi bylo řečeno, že škodovka frčí na Castrolu a to i do motoru, takže patrně Castrol taky. Co se týče horšího řazení u mé staré oktávky, tak říkali, že po letech sežere olej s novější normou tu normu starou s tím, že ji nahrazuje, ale klidně se může objevit problém, kdy novější olej může mít trošku jiné vlastnosti pro novější modelový typ skrz použití jiných materiálů, skrz nižší spotřebu a problém završí už opotřebovaná spojka nebo Převodovka* samotná a je vymalováno. Originální označení oleje pro moje auto je G052532A2, VW normu jsem se nikde nedočetl. Nějakou Etku jsem zkoušel, ale krom G052532A2 nevypadlo nic,VIN* mi tam nefachčilo vůbec.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email