Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 318 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 6
Celkem: 318

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Servo
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

18.06 2021 13:54


Ahoj, hrozně mi teklo ze servočerpadla, tak jsem ho vyndal, vyměnil gufero a všechny těsnění a po vrácení už neteče, ale ani vůbec nefunguje.
Olej tam byl nějaký červený a po vrácení jsem tam dolil zelený.
Servo ale nefunguje vůbec, i když se normálně točí, nevydává žádné další zvuky a nesvítí žádná kontrolka.
Může absolutní nefunkčnost způsobovat kombinovaný olej?
nahoru

sponzor





18.06 2021 13:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

18.06 2021 14:30


Bude zaseklý přetlakový ventil a ten je pod šroubením co je tlaková hadice ze serva do řízení. Proto to netlačí. Jinak takový věci se mění kus za kus a nepřetěsňují se.
Je potřeba udělat i proplach řízení protože se všechen olej nevymění najednou ale zředí se se starým. Dále pokud by to pěnilo mění se nádobka na servo olej. Je v něm sítko který je přicpaný a bohužel to nelze vyčistit. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit a vím že pěnění přestane když se dá nádobka nová.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

18.06 2021 16:35


áček (18.06 2021 14:30) orig :
Bude zaseklý přetlakový ventil a ten je pod šroubením co je tlaková hadice ze serva do řízení. Proto to netlačí. Jinak takový věci se mění kus za kus a nepřetěsňují se.
Je potřeba udělat i proplach řízení protože se všechen olej nevymění najednou ale zředí se se starým. Dále pokud by to pěnilo mění se nádobka na servo olej. Je v něm sítko který je přicpaný a bohužel to nelze vyčistit. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit a vím že pěnění přestane když se dá nádobka nová.


Díky za rady, když ventil zatlačím tak normálně zajede dolů a vrátí se nahoru, to se mi zdá jako funkční, co se s tím dá dělat?
A ještě by mě zajímalo proč se mění kus za kus místo přetěsnění? Já koupil auto s tím že jsem k tomu dostal to gufero a že je to potřeba přetěsnit, tak jsem to udělal.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

18.06 2021 16:55


Není to tak závratná částka za nový je x druhů výrobců. A vrtat se v něčem co tě pak někdy v budoucnu vypeče se nevyplatí.

Je v tom pružina a kovový písteček a ten se sekne a servo netlačí ale koluje olej jen v čerpadle.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

18.06 2021 22:36


áček (18.06 2021 16:55) orig :
Není to tak závratná částka za nový je x druhů výrobců. A vrtat se v něčem co tě pak někdy v budoucnu vypeče se nevyplatí.

Je v tom pružina a kovový písteček a ten se sekne a servo netlačí ale koluje olej jen v čerpadle.

A jak to spravit? Asi fakt koupim nový
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.06 2021 9:43


Loni sem sobě měnil čepadlo, protože sáklo těsnění mezi polovinami tělesa. Je tam velký o-kroužek, prý to je běžná závada u starých kusů. No tak jsem dal nové, všechno zapojil, nalil olej a zahájil postup plnění dle ETKY. Už jsem to x-krát dělal předtím, když sem měnil olej nebo převodku řízení a nebo prasklou hadici. Ani prd to čerpadlo nesálo a nic nedělalo. V nadobce olej a hladina se nehýbala. ETKA píše motor na volnoběh max 10s, nechat trochu cucnout, vypnout, doplnit, a tak dokola než hladina přestane klesat. Nesmí to nasát vzduch.

Tak se tím řídím a furt nic. Ani s motorem trvale na volnoběh se nic nedělo. Snažil sem se okruh dokonce zaplnit, bez úspěchu. Nakonec mě v zoufalství napadlo protůrovat motor do otáček bžuuuíí a olej najednou zmizel a bylo z něj kapučíno. Myslím že ten olej v čerpadle na volnoběh držel lamely zajeté v rotoru a chtělo to větší točky aby vyjely ven. Musel sem to pak nechat sedhnout a zopakovat postup z etky. Pak už vše fungovalo jak mělo.

Nemáš třeba podobný problém po té výměně?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

19.06 2021 14:57


Nakadah (19.06 2021 9:43) orig :
Loni sem sobě měnil čepadlo, protože sáklo těsnění mezi polovinami tělesa. Je tam velký o-kroužek, prý to je běžná závada u starých kusů. No tak jsem dal nové, všechno zapojil, nalil olej a zahájil postup plnění dle ETKY. Už jsem to x-krát dělal předtím, když sem měnil olej nebo převodku řízení a nebo prasklou hadici. Ani prd to čerpadlo nesálo a nic nedělalo. V nadobce olej a hladina se nehýbala. ETKA píše motor na volnoběh max 10s, nechat trochu cucnout, vypnout, doplnit, a tak dokola než hladina přestane klesat. Nesmí to nasát vzduch.

Tak se tím řídím a furt nic. Ani s motorem trvale na volnoběh se nic nedělo. Snažil sem se okruh dokonce zaplnit, bez úspěchu. Nakonec mě v zoufalství napadlo protůrovat motor do otáček bžuuuíí a olej najednou zmizel a bylo z něj kapučíno. Myslím že ten olej v čerpadle na volnoběh držel lamely zajeté v rotoru a chtělo to větší točky aby vyjely ven. Musel sem to pak nechat sedhnout a zopakovat postup z etky. Pak už vše fungovalo jak mělo.

Nemáš třeba podobný problém po té výměně?


Tak jsem to zkusil chvíli podržet v omezovači, ale žádná změna
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

19.06 2021 20:58


Protože je zaseklý přetlakový ventil. Rozerber to šroubení na výtlaku z čerpadla.
nahoru

sponzor





19.06 2021 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

21.06 2021 18:19


Přetlakový ventil se krásně hýbe, tak jsem to zase složil, nic
Znovu jsem sundal celý čerpadlo a rozdělal, nic
Složil jsem dohromady, nalil znova další nový olej, nic
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

21.06 2021 20:28


Tak je KO dej nový.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2021
Příspěvků: 14 | Témat: 3

04.07 2021 21:39


áček (18.06 2021 14:30) orig :
Bude zaseklý přetlakový ventil a ten je pod šroubením co je tlaková hadice ze serva do řízení. Proto to netlačí. Jinak takový věci se mění kus za kus a nepřetěsňují se.
Je potřeba udělat i proplach řízení protože se všechen olej nevymění najednou ale zředí se se starým. Dále pokud by to pěnilo mění se nádobka na servo olej. Je v něm sítko který je přicpaný a bohužel to nelze vyčistit. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit a vím že pěnění přestane když se dá nádobka nová.


Tak jsem čerpadlo vyměnil a chvíli fungovalo jak má, ale dneska mi to začlo hrozně pěnit, čerpadlo řve opravdu nahlas, něco teda bude přicpaný.
Mohla by to teda být ta nádobka, ale nevím proč by to začlo takhle podivně když to chvíli fungovalo. A hlavně tu nádobku nemůžu nikde sehnat. Kde se dá koupit?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email