Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 369 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 360
Uživatelů: 9
Celkem: 369

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

05.06 2021 20:53


Potřeboval bych radu někoho s S4 B6/B7.

Nedávno se mi roztrhla guma na dálnici a zjistil jsem, že se sjíždá jen vnitřní část gumy. Předek měl velký odklon, protože už od pohledu byl hodně do A.

Teď jsem vyměnil všechny ramena, protože prakticky u všech byly uložení úplně rozpadlé. Myslím si, že se to zlepšilo, ale než zajedu na geometrii tak mám jednu otázku.

Auto už jsem koupil se stavitelným podvozekm Vogtland ( https://www.vogtland.com/en/coil-over-suspension-a [zkrácená url] )
Údajně je snížení 35 - 65. Reálně jsem zjistil, že od země k blatníku je auto 64,4 cm. Údajně podle internetu je výška na sériovém podvozku 67,6cm.
Má vůbec cenu chodit na geometrii, nebo to mám první zkusit dát co nejvýš? Jsou ty 3cm ještě OK? Na tlumičích to půjde dát výš, ale bude to za ty roky zatuhlé jako prase, takže bych se tomu rád vyhnul .

(Kolik je vlastně ještě OK odklon abych nemusel točit gumy mezi sebou jak blbec?)
Díky za rady.
nahoru

sponzor





05.06 2021 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

05.06 2021 21:23


odklon ti gumu neznici.. vnutra ti zoderie, ked mas zlu geometriu a to konkretne rozbiehavost.. to auto muselo byt neiste na ceste, zvlast v zakrutach.. tiez som mal problem s rozbiehavostou. zakruty, ktore som neisto prechadzal v 70-80km/h rychlosti, som po geometrii daval v 100-110 s jednou rukou na volante.

k veci...

neviem presne ako to je pri lichobeznikovej naprave.. ale na MCPherson existovali take podlozky na vrch tlmica, kde sa dal nastavovat odklon.. ale fakt netusim, ako to je pri lichobezniku. skusil by som poriadnu geometriu... ja osobne chodim na 3D

ked tak, skus toto toto pozriet... ani ta cena nie je hrozna, prave naopak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

05.06 2021 22:13


Geometrii jsem měl dělanou při nazouvání gum. Ale je pravda, že ty ramena byly fakt v háji, takže se to mohlo "hnout".

Pokud bude odklon mimo, tak mi pomůžou jen nastavitelné horní ramena. Myslím že na lichoběžník nic jiného nedělají.

No každopádně mám v plánu na geometrii zajet na začátku týdne, jen jsem chtěl vědět, jestli to nemám raději první zvednout. Co se týká vzhledu, tak mi je to úplne jedno. Abych byl upřímný, tak se mi s tím spíš jen nechce srát, protože úplně vidím jak to půjde blbě. Prostě se s tím tlumičem minimálně 3 roky nehýbalo, takže šance že to udělám bez vyndání tlumičů je fakt malá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

05.06 2021 23:14


Právě že přesně naopak, pokud dáš na ramena pro standardní podvozek snížené tlumiče, tak bude přední náprava do A, takže se sjíždí vnitřní hrana gumy.
Proto jsou u B6 horní ramena pro S-line podvozek 1BE 1VB prodloužena a mají jiné obj. číslo (tuším A na konci ale už si to nepqmatuju.

Takže zvýšením to častečne kompenzuješ. Jinak ty stavitelné tlumiče mají většinov aretační šroub v té šroubovací misce, tak ať to netlačíš přes něj. Když nepůjde povolit tak odvrtat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

06.06 2021 7:43


Jel jsem podle ETKY kde pro obyčejnou A4 mají kódy A, C. Pro S4ku mají C, které bylo nahrazeno Pčkem.

Já jsem koupil variantu která je podle prodejce pro C,P. Takže by to mělo být OK.

Jsou ty 2cm něco co by už OEM ramena nedala? Kolik je vlastně správný odklon na Sku? Taky kolem 0°?
Zkusím s tím dneska pohnout trochu nahoru jestli to půjde. Každopádně se objednám na geometrii.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

17.06 2021 15:42


Tak jsem to auto zvednul (snad) do sériové výšky (bylo to o cca 3.5cm niz než S4ka má být) Dneska jsem byl na geometrii a všechno je prý ok.

Odklon -1°16' a -0°37'. Tolerance -1.16 až -0.26 Takže je hnuta celá napravnice.

Ostatní se srovnalo. Zadek je malinko taky nerovnoměrný, ale prý ten excentr zarezly.

Každopádně doufám že už se nebudou ty gumy takhle posrane sjíždět.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email