Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 345
Uživatelů: 3
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
sponzor





12.06 2021 11:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

12.06 2021 23:02


Občas se vyplatí číst komentáře pod každým tím produktem-třeba tam najedeš na všechno odpověď
Co třeba?:


Asi se zeptám blbě-ale zkoušíš to rádio zapínat s klíčkem v poloze 1,že jo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 7 | Témat: 1

13.06 2021 10:10


Tak to se omlouvám, nekoukal sem na komentáře.
Hledal sem to tady a na googlu.

Zkoušel sem to zapnout bez klíče i se zapnutým klíčem.
Ale nic.

Teď se zeptám zase blbě já, co je spínané +?
Mám natáhnout z baterky nebo ze zapalovače + a kam ho
zapojit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

13.06 2021 10:22


chlapče raděj nic nezapojuj, a dej to někomu kdo ví co a jak
evidentně o tom nemáš tucha
jestli to radio komunikuje po CAN sběrnici, a ty ju v autě nemáš, smolík.
ještě se můžeš podívat jestli je v kabelech od radia kabel ozn.ACC* na ten se musí zapojit to spínané+.to je napětí od klíčku zapalování. musíš najit +12V které se někde objeví při zapnutí klíčku.nelíp na nějaké pojistce.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 7 | Témat: 1

13.06 2021 11:19


Chlapče

To je taky možnost někam to dát.
ACC** v autě není jak píšeš, ale u rádia k tomu nejsou kabeli ani v popisu to není,
že by to to komunikovalo přes ACC**.

To je mi už teď jasné že najdu pojistku kde je +12V po zapnutí klíčku a z toho kabel k rádiu, ale nevěděl sem kam ho zapojit.
K rádiu vede červený kabel který v konektoru auta není zapojený, tak to zřejmě bude ono.

Jinak většinou stačí nacvakat konektory a redukce a vše funguje tady je to trochu jinak.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

13.06 2021 11:34


já jsem nepsal že to komunikuje po ACC* to je něco jinýho
psal sem po datové sběrnici CAN
evidentně tomu nerozumíš ani za mák
fakt to někam dej, kde dělají montáže radií
je jich hafo.
Béčko (13.06 2021 10:19) orig:
K rádiu vede červený kabel který v konektoru auta není zapojený, tak to zřejmě bude ono.

no asijo musíš zkusit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

13.06 2021 12:26


8|Deavid , 08.01.2020, 09:22Dobrý den,mám Audi a4 b6 rok 2004 a chci tam dát neirigo radio Kenvud. V kufru mám origo zesilovač a basak. Koupil jsem u vás 4Carmedia adaptér pro aktivní audio a když jsem připojil radio Kenvud tak nejde ani zapnout. Potřeboval bych poradit. Děkuji.


Odpověď: Marek Flek - AHIFI.CZ, 08.01.2020 09:59
Dobrý den Vážený zákazníku, problém bude pravděpodobně ve spínaném napětí. V konektoru vozu je osazeno pouze stálé +, pro správnou funkci neoriginálního autorádia bude třeba natáhnout také spínané +, ideálně z pojistkové skříňky, obvykle svorka 15. Originální autorádio tento vodič nevyužívá, spíná přes CAN-Bus*, tedy datově, proto v konektoru není osazeno.

tady je odpověd z ahifi na tvuj problem
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

13.06 2021 13:21


Bohuzel nikde v aute nenajde pojistku ktera je presne ovladana klickem tam jako funguje origo radio. Jediny dve reseni existuji bud can- bus emulator. Nebo najit jeden ze dvou dratku co vedou od spinaci skrinky kde spinanych +12V je na sepnuti panelu pristroju coz se nechova stejne jako origo ovladani ale pak je tam jeste jeden co ma naprosto stejny ovladani.
Ale musi se zapojit pres spinaci rele a tento vodic pouzit jako signal na sepnuti rele. A od pojistkoveho boxu vzit silny zdroj napajeni nejlepe terminal 15 coz je po otoceni klicku,to napojit na rele a z rele na radio. Plus dat kostru na rele.
Toto zapojeni bude pracovat presne jako ovladani origo radia a po uplnem vytazeni klicku ze zapalovani se teprve vypne radio. Po vlozeni a castecnem otoceni klicku ve spinacce se radio zapne.
Takto jsem si pripojil tv tuner a zadni monitory aby se dali ovladat soucasne s origo RNS*-e.

To zapojeni pres rele je velice dulezity. Ten kablik od spinacky neni postaveny na zadnou zatez mohl by se seskvarit nebo vypalit elektrickou cast spinaci skrinky.
nahoru

sponzor





13.06 2021 13:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 7 | Témat: 1

13.06 2021 13:50


Zkusil sem to dát přes tu pojistku a rádio funguje.

Ale problém je že, jak tady píšete se to vypne celé už po vypnutí klíčku.
To je docela na nic protože rádio nefunguje když není zaplý klíček.

Co by to udělalo kdybych to zapojil na stálé +12V a to rádio si manuálně vypínal?
Půjde to nebo je to hovadina?

Dík
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 7 | Témat: 1

13.06 2021 13:54


rozsini (13.06 2021 11:34) orig :
já jsem nepsal že to komunikuje po ACC* to je něco jinýho
psal sem po datové sběrnici CAN
evidentně tomu nerozumíš ani za mák
fakt to někam dej, kde dělají montáže radií
je jich hafo.
no asijo musíš zkusit.


Blbě sem to napsal, promiň.
Autoelektrice moc né, ale třeba na domě ti natáhnu a zapojím veškerou alektriku.

Na ten červený to běží, ale pouze se zapnutým klíčem. Nebo uvidím třeba s tím někam zajedu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

13.06 2021 14:39


no nakonec se zadařilo
tak to má taky běžet
při vypnutí klíčku musí zhasnout, jinak ti to vybije bat.
kdyby byl v autě ten CAN bus tak to pojede i při vyp. klíčku, a zhasne až po vytažení.
ještě zkus jestli to drží pamět stanic.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

13.06 2021 17:40


proc se nepodivas na puvodni radio kde je nalepka s konektory a popisem co ktery je

potrebujes trvaly plus 12V aby neztracelo nastaveni a ACC* alias S-bus aby se zapnul po zapnuti zapalovani

can bus te nezajima v pripade neorigo radia

vse co potrebujes je v puvodnich konektorech, nemusis tahat nikde zadny drat navic
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 7 | Témat: 1

13.06 2021 22:07


tecka (13.06 2021 17:40) orig :
proc se nepodivas na puvodni radio kde je nalepka s konektory a popisem co ktery je

potrebujes trvaly plus 12V aby neztracelo nastaveni a ACC* alias S-bus aby se zapnul po zapnuti zapalovani

can bus te nezajima v pripade neorigo radia

vse co potrebujes je v puvodnich konektorech, nemusis tahat nikde zadny drat navic



Nálepka se asi vypařila

Funguje to, akorát prostě nemůžu zapnout když není otočený klíč nabo nastartováno.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 7 | Témat: 1

13.06 2021 22:11


Díky za rady.

Nakonec se vše zdárně povedlo.
Koukal sem že dělají to relé s kabeli aby to fungovalo jako originál rádio ale
2tis to dobrá cena
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

13.06 2021 22:15


S relatkem te to vyjde na 100kc a funguje to jako origo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

13.06 2021 22:21


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


+
-
K
nahoru

sponzor





13.06 2021 22:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email